Wat een mooi gebaar! Ik heb ook meteen een centje gedoneerd. Hopelijk komt hier ook weer een mooi bedrag uit!quote:Op woensdag 23 december 2020 00:55 schreef Viv het volgende:
Er was een Facebook-groep opgericht om namens FOK!kers bloemen te regelen, maar vervolgens bleek dat Slaapmeisje niet echt van afgesneden bloemen hield. Daarom is besloten een klein boeket te regelen en de rest (er zitten nu 83 personen in die groep) uit te nodigen om geld te doneren aan een goed doel op het gebied van kanker. Er is inmiddels een mooi bedrag opgehaald.
Ik heb geen Facebook maar wil een bijdrage doen, kan dat?quote:Op woensdag 23 december 2020 00:55 schreef Viv het volgende:
Er was een Facebook-groep opgericht om namens FOK!kers bloemen te regelen, maar vervolgens bleek dat Slaapmeisje niet echt van afgesneden bloemen hield. Daarom is besloten een klein boeket te regelen en de rest (er zitten nu 83 personen in die groep) uit te nodigen om geld te doneren aan een goed doel op het gebied van kanker. Er is inmiddels een mooi bedrag opgehaald.
quote:Op woensdag 23 december 2020 19:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook maar wil een bijdrage doen, kan dat?
Die OUD'er leest hier ongetwijfeld mee. Een DM volstaat ook als die gene haar hier naam niet bekend wil maken.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Facebook is niet nodig, maar het is niet aan mij om het linkje voor een bijdrage te delen (de volledige naam van de OUD'er die het organiseert staat er namelijk in).
Ik stuur je een appjequote:Op woensdag 23 december 2020 19:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Die OUD'er leest hier ongetwijfeld mee. Een DM volstaat ook als die gene haar hier naam niet bekend wil maken.
Rijstebuiltje, wil je mij jouw echte voornaam nog eens sturen in een privé berichtje? Dan zetten we jouw naam ook in het bijpassende bericht.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Thanks, inmiddels donatie gedaan!
link gestuurdquote:Op zondag 27 december 2020 21:02 schreef F_r het volgende:
Rust zacht slaapmeisje
Ik wil ook een donatie doen. Ik heb het op fb niet voorbij zien komen.
Echt aan te raden om terug te gaan kijken, Slaapmeisje is het laatste interview van de uitzending van maandag.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:31 schreef Lief17 het volgende:
Ik wist even niet waar ik het moest plaatsen, dus ik doe het maar hier.
Afgelopen maandag was het programma 'Ik neem je mee' op SBS6. Dit komt na de familie Gillis. Daarin zag ik een voorstukje van Winston die Slaapmeisje ophaalt voor haar boekpresentatie afgelopen november. Toch weer even een kippenvel momentje.
We vergeten je niet Slaapmeisje. Jij was de reden dat ik als lurker in OUD een account aanmaakte toen jij eindelijk dat langbegeerde tweede streepje had en jullie zoon geboren werd.
Net teruggekeken. Inderdaad heel ontroerend. Fijn gesprek ook tussen haar en Winston. Heel oprecht.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:48 schreef BE het volgende:
Quote vanuit TV:
[..]
Echt aan te raden om terug te gaan kijken, Slaapmeisje is het laatste interview van de uitzending van maandag.
Zo mooi om haar weer even te zien en te horen.
Een heel mooie en ontroerende rit.![]()
Ook net teruggekeken. En eens!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Net teruggekeken. Inderdaad heel ontroerend. Fijn gesprek ook tussen haar en Winston. Heel oprecht.
Bedankt dat je het hier hebt gezet! Ik wilde het hier dus neerzetten maar kon het topic niet terugvinden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:48 schreef BE het volgende:
Quote vanuit TV:
[..]
Echt aan te raden om terug te gaan kijken, Slaapmeisje is het laatste interview van de uitzending van maandag.
Zo mooi om haar weer even te zien en te horen.
Een heel mooie en ontroerende rit.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |