quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
quote:
quote:
Yup 3.0quote:
Komen die gieraards daar nog op af?quote:
Kun je wat info sturen ? Zal vast boven budget zijn, maar wie weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangt er van af wie die vriend is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 09:22 schreef Alfisti het volgende:
Is dit de nieuwe SC? Ik vraag dit voor een vriend........
Deze is nog van ver voor de syrieoorlog.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 22:03 schreef lipje het volgende:
[..]
Komen die gieraards daar nog op af?
Meestal is het bij jou ver voor de oorlog
Haha, ze zeiden inderdaad ook vrijwel allemaal "Fifa spelen bij Max" op de vraag wat ze vandaag gingen doen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 10:39 schreef Paladijn het volgende:
Verstappen was goed voorbereid en heeft een PS4 in een koffer meegenomen
https://www.instagram.com/p/B3gppCahGRX/
Het concept van dit programma is zingen van en voor elkaar liedjes. Verbouw ze een beetje naar je eigen stijl en voila nieuwe hits. Het hele publiek zijn de BNers die ook meedoen en Jantje Smit die het voorzit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:01 schreef Paladijn het volgende:
ook @ verschil in publiek... teleurstellend dat men tegenwoordig BNers op een bank enthousiast moet laten zien om mensen in hun mening te bevestigen dat het 'goed is'
En wat omhoog met die f**king hipster met zijn Ramones t-shirt die bekant klaarkomt zodra ze hoog zingt.
Het zal wel talentenjacht moeheid mijnerzijds zijn... er wordt ook genoeg prima muziek uitgebracht zonder groot podium.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:56 schreef lipje het volgende:
[..]
Het concept van dit programma is zingen van en voor elkaar liedjes. Verbouw ze een beetje naar je eigen stijl en voila nieuwe hits. Het hele publiek zijn de BNers die ook meedoen en Jantje Smit die het voorzit.
Die BN’er in Ramones shirt is Tim Akkermans.
Er wordt niet gejaagd op talent. Deze mensen komen zich verdiepen in andere muziekstijlen, en dan volgt er wel eens een hitje uit. Zeker de duetten zijn interessant, omdat de muziekanten zelf dit arrangeren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het zal wel talentenjacht moeheid mijnerzijds zijn...
twitter:AlexMiedema twitterde op maandag 14-10-2019 om 14:08:50Terug op het oude nest: ik ben sinds deze maand freelance redacteur voor https://t.co/g4Vedo0Lio: testen nieuwe auto's, nieuws plaatsen, evenementen vastleggen in woord en beeld, in de heerlijke https://t.co/g4Vedo0Lio stijl.Uiteraard naast het andere werk wat ik al doe :-) reageer retweet
Ik houd toevallig sinds deze week mijn uren bij wat ik wanneer voor wie doe. Maar normaal werk ik ongeveer van 8 tot 8 vier dagen per week. Een dag vuren dan van zes tot acht onder de pannen. Een dag zwemmen in de ochtend dus dan begin ik wat later. Op maandagen vaak maar een paar uur werken en de rest samen met H. doorbrengen. En in de weekenden vaak tot ergens tussen tien en een s avonds door.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:20 schreef Anne het volgende:
Hoeveel uren maak je dan eigenlijk in zijn totaliteit? Best aardig wat?
En anderzijds deed je dit voorheen ook, maar dan zonder er direct betaald voor te krijgen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik houd toevallig sinds deze week mijn uren bij wat ik wanneer voor wie doe. Maar normaal werk ik ongeveer van 8 tot 8 vier dagen per week. Een dag vuren dan van zes tot acht onder de pannen. Een dag zwemmen in de ochtend dus dan begin ik wat later. Op maandagen vaak maar een paar uur werken en de rest samen met H. doorbrengen. En in de weekenden vaak tot ergens tussen tien en een s avonds door.
Maar het voelt lang niet altijd als werk, gelukkig.
Juist. Na een decennium zaaien nu eindelijk oogst-tijd.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:10 schreef Anne het volgende:
[..]
En anderzijds deed je dit voorheen ook, maar dan zonder er direct betaald voor te krijgen.
Dus ben je er alleen maar op vooruit gegaan.
Toch?
Staat er bijquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:37 schreef derLudolf het volgende:
Wat zijn de getalletjes tussen haakjes?
en wie heb jij uit die lijst allemaal eens ontmoet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Staat er bij
(tussen haakjes de stand van de vorige update van 2011-08-12 12:00 uur)
Ik heb alleen die eerste lijst gepakt en dat valt wel mee:quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:25 schreef lipje het volgende:
[..]
en wie heb jij uit die lijst allemaal eens ontmoet?
heb jij Vlad nooit ontmoet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb alleen die eerste lijst gepakt en dat valt wel mee:
Alexxxxx
BoJo
Sjoewe
Hugster
lipje
Sounddragon
ThaFreak
Paladijn
Alfisti
Barcaconia
Duvel
2cv
Dingest
t0n
Nu hopen dat ik niemand vergeten ben.
Geen idee meer. Zou wel kunnen dat hij een keertje mee was naar de ring meet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Hmm; was ie er toen wel bij, met het schnitzel-eten?
Kan me vaag iemand herinneren..
Nope! Daar ben ik niet bijgeweest.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:44 schreef lipje het volgende:
[..]
Geen idee meer. Zou wel kunnen dat hij een keertje mee was naar de ring meet.
En ben jij niet bij de F1 meet van googolplexian geweest? Zelfs paladijn was daar
Met de taxi gehaald en gebrachtquote:
Peurac?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb alleen die eerste lijst gepakt en dat valt wel mee:
Alexxxxx
BoJo
Sjoewe
Hugster
lipje
Sounddragon
ThaFreak
Paladijn
Alfisti
Barcaconia
Duvel
2cv
Dingest
t0n
Nu hopen dat ik niemand vergeten ben.
Mis je ook niets aanquote:
je bent pas een peteolhead als je met een alfa dorpsgenoten een bijna dood ervaring bezorgd, toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:17 schreef lipje het volgende:
Oh ja Lexxxxx zijn huiswarming![]()
Met paladijn en sjoewe nog in lwd toeristen lopen spelen.
Het mooiste was nog enkele weken later een oude autoradio inbouwen in Lexxxxxx’s visa. Even naar de bouwmarkt. Lexxxx, hier de sleutels, rij jij maar in de roestbak van een Alfa. Rijdt ie op de oprit al een fietser van de weg, en dan moet de rit nog beginnen![]()
Mooie tijden herleven![]()
Dat was ik al helemaal vergeten (de taxi niet)!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:10 schreef lipje het volgende:
[..]
De mcdonalds meet hebben wij (duvel en ik) moeten laten passeren. Terwijl we voornemens waren naar de Ring te gaan.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar zonder gekheid. Ten tijde van die housewarming ging ik wel door een heel diep dal. En hier kon ik altijd mijn ei kwijt, hoe achterlijk dat ei soms ook was. Toppers.
Volgens mij was dat dingestquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope! Daar ben ik niet bijgeweest.
Zoveel meets heb ik niet gedaan met PTA;
1 x Housewarming bij Alex
2 x Ring
1 x Schnitzels eten in Siebengewald
1 x Meet and greet bij McDonalds, maar niet mee naar de Ring (want toen was ik ziekjes)
1 x Louwman
Bij die een-na-laatste meet met Barca en DS4 was nog iemand bij.. Die was heel snel kwijt ook had ik begrepen, op de heenweg. Wie was dat ook alweer?
Oh, en twee of drie motorritten met de Motorclub. Maar die posten hier niet in de PTA SC.
Hey een verloren schaapquote:
Dingest was er wel bij met zijn berenvelgen. Er was bij een ringmeet een keer iemand zo verdwaald dat die nooit op is komen dagen toch ?quote:
Bij de eerste ringmeet kwam bassoz nog even buurten nabij Arnhem toen ik op jou en paladijn stond te wachtenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dingest was er wel bij met zijn berenvelgen. Er was bij een ringmeet een keer iemand zo verdwaald dat die nooit op is komen dagen toch ?
Ik kon niet want m'n auto was niet klaar, ben toen vanuit Bonn direct naar huis gereden halverwege de middag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dingest was er wel bij met zijn berenvelgen. Er was bij een ringmeet een keer iemand zo verdwaald dat die nooit op is komen dagen toch ?
Leuk, maar kwalitatief kut.. Wordt veel te warm, in de zomer heb je hier niks aan, en als het rond de 10 graden is, gaat je gasfles bevriezen als een dolle. Luie kutturk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:44 schreef derLudolf het volgende:
@:SoundDragon
https://www.facebook.com/408725635867768/posts/3081714915235480/
Ahja er begint iets te dagen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, was geen Dingest!
Was het niet Neovo ofzoiets?
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:58 schreef .Neovo. het volgende: [..] omdat ik bij de mac al bijna door rood ging toen jullie wegreden. Dat duurde vrij lang voordat ie weer groen was. daarna zag ik ze al niet meer in Duitsland. Ik werd later wel weer ingehaald door ds4 en Barca, maar had er toen niet meer bij nagedacht om even wat sneller te gaan.
. Stom van me. En al helemaal dat ik geen nummers van jullie had gevraagd. Ik ging dus op de borden Nürburgring enzo af, navigatie wou een hele ander kant op, die blijkbaar sneller zou zijn. Juist toen ging ik door al die kutdorpjes heen. Ik dacht op den duur van laat ook maar, ik zie wel. En toen dat ongeluk he. Goed, dik uur later weer naar het circuit, met een gezicht waarvan je kon zien dat er iets behoorlijk fout was gegaan
. Ik had Barca z'n auto inmiddels gevonden, liep naar het circuit en zag ze er dus net voorbijgaan. Toen lopen zoeken en geprobeerd op internet te komen om zo even nummers op te vragen. Dat wou dus niet, zal KPN wel geblokkeerd hebben ofzo. Vervolgens werd ik dus door thuisfront gebeld om thuis te komen... En familie -ook al is het contact de laatste tijd wat minder- gaat toch nog even voor. Ben nu net thuis, zal zo douchen en dan misschien nog naar het ziekenhuis. Ik baal zelf als een stekker. Had er wel zin in namelijk. En vind het jammer voor de anderen die er wel waren en het nu dus even zonder mij moeten doen. Verder was het wel leuk om jullie even gesproken te hebben in Tegelen. Al was ik wel wat stil
. Volgende keer beter.
Das de vakantiequote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh yes. Mijn geheugen doet het weer een beetje.
Vandaag nog een lege a12 gezienquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Wow dat was het inderdaad. BassoZ zijn racepeugeot heb ik toen op die parking aan de A12 nog op de foto gezet.
Hier zijn ze tegen de JSF aan het protesteren met de trekkersquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:34 schreef lipje het volgende:
[..]
Vandaag nog een lege a12 gezien![]()
En een bende trekkers
Ik zal wel een filmpje op jouwbuis dumpenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier zijn ze tegen de JSF aan het protesteren met de trekkersik ga over 2 minuten onderweg om een reportage te maken.
Drie keer is scheepsrecht hoop ik voor jequote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Saab nummer 3 gekocht. Zo goed als zeker dan, moet nog ff 1 licht op groen.
dit is een ander model 9-3 dan die ik eerst hadquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:11 schreef derLudolf het volgende:
Is dat ook een gefacelifte (Saab, niet jij) want hij ziet er wat anders uit?
Maar keurige wagen
Goed bezig, eindelijk die grafzooi opgeruimdquote:
Ik had de Youtube video al een duimpje gegeven en ben al geabbeleerd!quote:
Wel goeie subtitles. Hoeveel sets achterbanden opgerookt voor deze filmpje?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik had de Youtube video al een duimpje gegeven en ben al geabbeleerd!
Op naar nieuwe grafzooiquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:33 schreef densmee het volgende:
[..]
Goed bezig, eindelijk die grafzooi opgeruimd
Twitter is werk, de vrijdagavond is het enige dagdeel in de week dat ik niet (of iig zo weinig mogelijk) werk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een twitterpost kunnen maken dit is dataverkwisting.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 07:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat een trieste bouwval en wat een enorme teringbende.
Dat boek over astma en hooikoorts in zo'n schimmelhok.quote:- riant perceel ca. 5.635,- m²;
- de woning bevindt zich thans in eenvoudige staat van onderhoud, tevens geschikt als nieuwbouwlocatie;
Aan een Cambuur fan verkocht?quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:31 schreef Paladijn het volgende:
Gelukkig niet, dan stond mijn oude huis er wel in
Nog anderhalve week, dan is die van mijn naam af...
https://www.lc.nl/sport/C(...)r-2021-24910776.html ze gaan ook verhuizenquote:
Ja mag je altijd doorgevenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Moet ik dit weekend nog van iemand de groetjes doen aan Sonja en Reinhard? :p ff vieren dat we een jaar getrouwd zijn bij hun thuis.
xD Ik had in de planning staan om komend weekend ook weer eens te gaan. Wordt volgend jaar pas weer vrees ik, doe ze de groeten!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Moet ik dit weekend nog van iemand de groetjes doen aan Sonja en Reinhard? :p ff vieren dat we een jaar getrouwd zijn bij hun thuis.
Wordt onze eerste keer dit jaar bij hun ook. Wel vier of vijf keer Ring gedaan maar alles dagtrips.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
xD Ik had in de planning staan om komend weekend ook weer eens te gaan. Wordt volgend jaar pas weer vrees ik, doe ze de groeten!
Zie DM, daarvoor is overigens de het feedback topicquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:10 schreef aloa het volgende:
Kan deze weer open?
PTA / De hufter (bedrijven) top 10
Ik erger me dood aan dit soort verkeersdeelnemers?
Shitquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zie DM, daarvoor is overigens de het feedback topic
Nope, ben aan de andere kant van het land.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:35 schreef lipje het volgende:
@:fristi: ben je zondag thuis?
Koffie bij de buren?
Oh met zijn allen in een cirkeltje zitten en elkaar aanstarenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:20 schreef derLudolf het volgende:
Dankjullie![]()
De Schwarzwalder is klaar, de Krombacher staat koud. Verder gewoon Nederlands hoor
Geef de blokjes kaas eens door!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:52 schreef lipje het volgende:
[..]
Oh met zijn allen in een cirkeltje zitten en elkaar aanstaren
Wil je ook de plakjes worst?quote:
Geen zolderkamerquote:
Eerst komend voorjaar dakkapel erop, dan muurtjes plaatsen en dan komt de mancave daar welquote:
Die staat een uurtje voorruitquote:
Verstandige keus om niet te gaan dusquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier am Ring hele dag regen. Amper kunnen filmen. Kartbaan en simulators bomvol geboekt. Dus maar naar Daun gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend voorjaar maar weer eens wat inplannen
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Dus je hebt weer plaats voor nieuwe aankopenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Cabrio is opgehaald zonet. Nu nog maar 1 auto in bezit
Yup. En budget.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dus je hebt weer plaats voor nieuwe aankopen
Altijd mooi als je je hobby kunt bekostigen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Zowel de cabrio als de Sam met leuke winst verkocht trouwens. Mooi verdienmodel. Auto kopen, leuk mee spelen zonder zorgen of gedoe en dan met winst weer verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor auto heb je in gedachten dan als volgende?
Kranplätze müssen verdichtet sein
Dat zijn ze allemaalquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Impreza station. Zo lelijk mogelijk.
Kaffee-ien junkiequote:Op vrijdag 1 november 2019 18:33 schreef Alfisti het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)thaal-met-blusschuim
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:33 schreef Alfisti het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)thaal-met-blusschuim
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je nog wel meedoen zonder voertuig?quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan soms raar lopen. Eigenlijk zou ik morgen als deelnemer naar het ONK Trial. Maar nu ga ik als verslaggever voor mijn nieuwste opdrachtgever.
dat is de reden dat ik niet mee doe grapjas. 😂quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:36 schreef lipje het volgende:
[..]
Kan je nog wel meedoen zonder voertuig?
Gaat hard die tijd.quote:Op zondag 3 november 2019 08:35 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag vijf jaar geleden dat 2cv zijn laatste frats uithaalde
Heb je de intro van het eerste filmpje uberhaupt wel gezienquote:Op maandag 4 november 2019 22:05 schreef derLudolf het volgende:
Kijkt opzich wel lekker weg ja. Kijk nooit dashcam filmpjes maar het materiaal van Leo heb ik wel allemaal gezien.
Levert denk ik ook wel leuk geld op.
Kapot geconcurreerd door sbsquote:Op maandag 4 november 2019 23:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb je de intro van het eerste filmpje uberhaupt wel gezien
Zijn bedrijf is (door hemzelf) failliet verklaard en hij is tegenwoordig vrachtwagenchauffeur...
Hij heeft nu weinig/geen vaste kosten. Met bestaand beeldmateriaal en in vrije tijd (hoeft er niet aan te verdienen)quote:Op maandag 4 november 2019 23:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb je de intro van het eerste filmpje uberhaupt wel gezien
Zijn bedrijf is (door hemzelf) failliet verklaard en hij is tegenwoordig vrachtwagenchauffeur...
Na 15 seconden al afgehaakt. Schreeuwlelijk.quote:Op maandag 18 november 2019 20:32 schreef Paladijn het volgende:
Wat Lexxx zegt, zie ook mr. Beukers met zijn eigen bedrijf en merchandising:
Goeie marketing want hij scoort er wel meequote:Op dinsdag 19 november 2019 11:13 schreef Alfisti het volgende:
De buurt is er op achteruit gegaan sinds ik weg ben zie ik.........![]()
* Alfisti woonde vlakbij die donut-draai-parkeerplaats
En inderdaad: wat een schreeuwlelijk :’)
Valt ietsie buiten mijn prijscategorie helaas......quote:Op woensdag 20 november 2019 10:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Goeie marketing want hij scoort er wel mee
Iets met smaak en twisten
Huis te koop gezet trouwens?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2019 16:29 schreef derLudolf het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-naar-tesla-a3981098
Wat een geweldige auto's zijn het toch
In mijn auto gaat nog steeds 55L in de tank. In 5 minuten weer helemaal vol voor een volgende 1100km
Buy American!quote:De ruitenwisser komt tegen de kap aan. De knipperlichten aan de zijkant laten los. De zijspiegel past zichzelf naar eigen inzicht aan. De bandenspanningsensor breekt af. Bij het sturen en remmen klinken klikkende geluiden. De vering kraakt, de rijwind is luid, in de achteruitrijlamp zit vocht.
quote:Binnen een jaar ontstaan serieuzere gebreken. Remmen die het niet doen, remmen die verroesten, een motor die uitvalt op de snelweg, oplaadproblemen, een deur die openvliegt in de bocht. Bij een enkele auto moet de motor worden vervangen.
Sowieso, het gaat vooral om symbool politiek. Qua werkelijk terugdringen van uitstoot slagen we niet. Hier bouwen we nog volop windmolens, terwijl een grote Duitse bouwer van die dingen aan het reorganiseren is, omdat er geen toekomst meer in zitquote:Op woensdag 27 november 2019 08:22 schreef daNpy het volgende:
Buy American!
Iedereen met een half oog zag dit aan komen. Maar niet de fanboys en milieuhippies in gemeente raden die niet gehinderd worden door verstand van techniek
En in het Oostenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:46 schreef derLudolf het volgende:
Een paar kerncentrales is wat we nodig zijn, kunnen direct alle kolen en biomassa centrales dicht.
Het is dat er in het noorden geen grote rivieren zijn, anders hadden we wel grote kerncentrales gehad in Nederland.
De bestuurders willen ze natuurlijk niet in hun achtertuin.
Asielzoekers, windmolens, allemaal welkom in het Noorden.
Thanxquote:Op woensdag 27 november 2019 19:45 schreef Anne het volgende:
Ik zei Hallo.
Lipje.
Maarre; van harte proficiat 🥳![]()
Nee, dat helaas niet! Alleen gekeken en geluisterd!quote:Op woensdag 27 november 2019 19:53 schreef lipje het volgende:
[..]
Thanxleuke foto trouwens, heb je dat stalen paardje de sporen gegeven?
Jammer, voelen uitbreken is wel het leukste van zo’n buizenframe met xxxl motorquote:Op woensdag 27 november 2019 19:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat helaas niet! Alleen gekeken en geluisterd!
Het gaat over mijn WhatsApp-foto, maar hier staat ie eventueel ook;quote:Op woensdag 27 november 2019 21:16 schreef derLudolf het volgende:
Heb ik foto's gemist via een of ander obscuur kanaal. Laatste wat ik me herinner is iets met een gekke pruik
Naais!quote:Op woensdag 27 november 2019 21:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat over mijn WhatsApp-foto, maar hier staat ie eventueel ook;
FOT / Userfoto's #373 Meer foto's!
Aha, leuk speelgoedquote:Op woensdag 27 november 2019 21:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat over mijn WhatsApp-foto, maar hier staat ie eventueel ook;
FOT / Userfoto's #373 Meer foto's!
Afgelopen vrijdag al gevierdquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:15 schreef Anne het volgende:
En vieren jullie donderdag Sinterklaas?
Ik vier het met een BHV-cursus.
door omstandigheden helaas gestop met Sinterklaas vieren. Wel maandag ff uit eten van t sintbudget.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:15 schreef Anne het volgende:
En vieren jullie donderdag Sinterklaas?
Aanstaande zaterdag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zondag 1 december 2019 11:14 schreef lipje het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag?Aanstaande jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig samenzijn met de schoonfamilie
![]()
Kom op beetje meer emancipatiequote:Op woensdag 4 december 2019 09:44 schreef Anne het volgende:
Vaatwasser in tha house!
Nu alleen nog aan (laten) sluiten.
De witte werksterquote:Op woensdag 4 december 2019 09:44 schreef Anne het volgende:
Vaatwasser in tha house!
Nu alleen nog aan (laten) sluiten.
He watquote:Op woensdag 4 december 2019 11:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Koop beetje meer emancipatie![]()
dr is vast iemand die dichterbij woont![]()
Ohquote:
Wat ik al zei, er woont vast iemand dichterbijquote:Op woensdag 4 december 2019 14:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh.
Ik doe gewoon waar ik goed in ben. En laat andere mensen weer doen waar zij goed in zijn.
Van vaatwassers aansluiten heb ik geen kaas gegeten.
Tenminste; er moet het een en ander gewijzigd worden. Mijn wasmachine staat nu aangesloten en de vaatwasser moet erbij, dus er moet een t-stuk komen enzo.
Vanavond komt vaders langs om te helpen! Dus vanaf dan lekker vaatwassen.
Ik weet niet hoe zo'n huwelijk je hebt, maar ik hoop voor je dat het bij twee* blijven.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen heel veel tetten toegewenst dit weekend.
Atoom logo erop spuitenquote:Op woensdag 4 december 2019 20:39 schreef derLudolf het volgende:
Kwam afgelopen zomer ook nog een gave, best grote kist tegen. Met allemaal Cyrillische tekens enzo, maakt het nog wat mysterieuzer
Je bent ouderwets.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zo'n huwelijk je hebt, maar ik hoop voor je dat het bij twee* blijven.
Of ben ik nu ouderwets
*je eigen niet meegerekend.
Ik las alleen de quote en toen dacht ik dat het over kinderen ging. Naïeve ik.quote:
Die komen er bij ons nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik las alleen de quote en toen dacht ik dat het over kinderen ging. Naïeve ik.
Ik vind alleen mezelf interessant.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:45 schreef zarGon het volgende:
Even een herinnering dat er nog gestemd kan worden op de FOK!verkiezingen!
Zie de openingspost van het stemtopic: JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!.
Je hoeft niet alles in te vullen, alleen invullen wat je interessant vindt is ook goed.
Goeie optie welquote:
Dat is niet leuk.quote:Op zondag 8 december 2019 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor ons geen optie. Scheelt weer nadenken of we wel of niet willen.
Klopt.quote:
Dit wel!quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:42 schreef Anne het volgende:
Langszittende PTA-mod, heren (en dames?).
PTA / Vandaag 10 jaar geleden...
En nog steeds de lekkerste mod ooit!quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:42 schreef Anne het volgende:
Langszittende PTA-mod, heren (en dames?).
PTA / Vandaag 10 jaar geleden...
quote:Op donderdag 12 december 2019 09:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En nog steeds de lekkerste mod ooit!![]()
Ai mod af.quote:
Vrijwillig of onder dwang?quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag in een Kia Pregio met kraan gereden
En vandaag mee naar de brabanthallen geweest?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zag m staan op de binnenkomst en ben meteen de sleutels gaan zoeken.
Nee. De meer dan 100 mensen die ik vrijkaarten heb gegeven wel! Ik ga morgen ff. Vandaag hier geweest:quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En vandaag mee naar de brabanthallen geweest?
quote:
Doe de groeten aan @Dr_Flashquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Hotel in Eindhoven. Puik. DAF trakteert.
Wij welquote:
Goed! Vorig jaar China ingeruild voor Thailand (Chiang Mai) - en dat bevalt super goedquote:Op maandag 16 december 2019 15:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie heel af en toe wel wat voorbij komen op Feestboek, maar hoe is ie?
In Nederland nu dus?
Ouwe viespeuk!quote:Op donderdag 12 december 2019 09:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En nog steeds de lekkerste mod ooit!![]()
Oei, wat is de schade aan de Saab?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Wisten jullie dat je een Isuzu D-Max op twee wielen kunt laten rijden door tegen zijn velg te rijden met een Saab? Ik nu wel.
Bumper, koplamp, ruitensproeiervloeistofreservoir weg. Deuk in voorscherm. Wat dingen scheef onder de motorkap. Maandag gaat ie naar de dealer.quote:
Mooi klote om zo de kerst in te gaan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bumper, koplamp, ruitensproeiervloeistofreservoir weg. Deuk in voorscherm. Wat dingen scheef onder de motorkap. Maandag gaat ie naar de dealer.
Ik zag hem niet en hij mij niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:38 schreef derLudolf het volgende:
Niet bestHoe kon dat gebeuren dan?
Mooi klote, maar het ziet er zo in het donker op zich reparabel uit. Heeft je wielophanging niet geleden?quote:
Voor zover ik kon zien en voelen is daar niks mee aan de hand.quote:Op zondag 22 december 2019 15:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mooi klote, maar het ziet er zo in het donker op zich reparabel uit. Heeft je wielophanging niet geleden?
Jij ook fijne feestdagen en geniet van je vrije dagenquote:
Veegwagen?quote:Op dinsdag 24 december 2019 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Twee voertuigen die veel stof zullen doen opwaaien
Is vandaag gebracht. Hebben helaas geen tijd gehad de schade te taxeren nog.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:02 schreef derLudolf het volgende:
Hoe is het gisteren afgelopen bij de garage Alexxx?
Kan je wel maar mag je nietquote:
Nee. Wel de Vandenbrink 612quote:Op woensdag 25 december 2019 11:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kan je wel maar mag je niet
Is het dezelfde toko die ook die Tesla shootingbrake heeft gemaakt?
Ik ben alleen WA verzekerd:’(quote:Op woensdag 25 december 2019 13:33 schreef Paladijn het volgende:
Degelijke auto's die Saab's xD Netjes dat je'm zelf uit de vangrail gehouden hebt Lexxx, schade lijkt mee te vallen.
De Lexus heeft sinds vorige maand ook een nieuwe voorkant... door een niet trage ree. Herstel via verzekering was best prijzig maar koste me gelukkig alleen eigen risico.
Au, dat wordt een paar daagjes extra werken om de auto gerepareerd te krijgenquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Wel de Vandenbrink 612 design.com
Ja geen idee ik was er voor wat anders. Komt wel een blog van maar moet die specifieke research nog doen. :p staan wel al een foto van op fb en Twitter van diequote:
Eerst even afwachten wat de schade is. Hopelijk valt het binnen de noodbuffer. En anders heb ik idd genoeg leuke klussen in t verschietquote:Op woensdag 25 december 2019 18:18 schreef lipje het volgende:
[..]
Au, dat wordt een paar daagjes extra werken om de auto gerepareerd te krijgen
Ook nog poëzie voor je betere helft?quote:Op woensdag 25 december 2019 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat kun je deze dagen trouwens heerlijk productief zijn als er verder niemand werkt.al weer een mooie serie leads binnen gehaald en mooie dingen geschreven
nee wat ik haar zeg is puur improvisatiequote:Op woensdag 25 december 2019 20:38 schreef lipje het volgende:
[..]
Ook nog poëzie voor je betere helft?
Rozen verwelkenquote:Op woensdag 25 december 2019 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee wat ik haar zeg is puur improvisatie
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Rozen verwelken
Schepen vergaan
Ik zag de Isuzu over het hoofd
En parkeerde de Saab er tegenaan
OP waardig.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Rozen verwelken
Schepen vergaan
Ik zag de Isuzu over het hoofd
En parkeerde de Saab er tegenaan
Deze maar ff volspammen?quote:
Echnie?quote:Op donderdag 26 december 2019 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Deze komt dit jaar niet meer vol denk ik.
Over een aantal Postsquote:Op donderdag 26 december 2019 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pleur maar op slot en open een nieuwe. :p
De buurgemeente van Reuverquote:
Nee. Maar je zuipt teveel en lult te weinigquote:Op donderdag 26 december 2019 20:57 schreef densmee het volgende:
Een topic per jaar schiet ook niet echt op
Als we opschieten twee in een jaarquote:Op donderdag 26 december 2019 20:57 schreef densmee het volgende:
Een topic per jaar schiet ook niet echt op
Ken niet ligt er naastquote:
Goed gevreten ja. Maar ja wel een kut kerst zonder Home Alonequote:Op donderdag 26 december 2019 21:11 schreef lipje het volgende:
Heeft iedereen een fijn vreetfeest gehad?
Goed bezigquote:Op donderdag 26 december 2019 21:18 schreef lipje het volgende:
Alweer een flink stuk dichterbij gekomen
Gister een blik snert, vandaag broodje kroketquote:Op donderdag 26 december 2019 21:11 schreef lipje het volgende:
Heeft iedereen een fijn vreetfeest gehad?
je hebt de foute kerstfilms op rtl 8 ervoor terug gekregen.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goed gevreten ja. Maar ja wel een kut kerst zonder Home Alone
Geen bami met extra ham?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gister een blik snert, vandaag broodje kroket
Ik denk dat je gelijk hebtquote:
Maak jij de nieuwe?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pleur maar op slot en open een nieuwe. :p
Geluktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |