Name shame?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:54 schreef Pap89 het volgende:
Lief dagboek......
Wat is dit nu weer voor name&shame topic? 😂
Die kunnen er ook wat van idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:54 schreef Filosoofert het volgende:
Maar dit ga je puur op getuigenissen ranken?
Naja ik wil wel een duit in het zakje doen door de bedrijven "Ik rij in opdracht van PostNL" te nomineren.
AH, zet klanten af met zowel elk product. Verkoopt B-klasse groente voor een top prijs, terwijl de teler niets krijgt ervoor. Winstaandeel op melk en zuivel is grotendeels voor AH en niet voor boer of transport.quote:
En wat heeft dat met het verkeer te maken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:00 schreef Chinless het volgende:
[..]
AH, zet klanten af met zowel elk product. Verkoopt B-klasse groente voor een top prijs, terwijl de teler niets krijgt ervoor. Winstaandeel op melk en zuivel is grotendeels voor AH en niet voor boer of transport.
Daarnaast gaat het niet goed om met personeel. Mensen zijn vaak voetvolk en worden nog een minimaal betaald tegen (relatief) zwaar werk.
Jumbo idem.
Lidl, leuk voordoen dat ze de beste en goedkoopste zijn, maar vakken zijn vaak leeg en op groente en fruit (waarvan ze zeggen de beste te zijn) zit regelmatig schimmel op het artikel voor je het koopt. Goedkoop is leuk, maar kwaliteit is ver te zoeken.
Dan gaan ze toch lekker zelf aan particulieren verkopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:00 schreef Chinless het volgende:
Winstaandeel op melk en zuivel is grotendeels voor AH en niet voor boer of transport.
Waarschijnlijk rijdt er ook een beperktequote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Die taxibusjes voor kinderen met een beperking rijden hier als gekken.
Nou soms vraag ik het mij af, ook gewoon stoppen op zeebrapaden en zo.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rijdt er ook een beperkte
Plus ze zetten die busjes midden op de weg stil om mensen uit te laden terwijl ze naast drie lege parkeervakken staan.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Die taxibusjes voor kinderen met een beperking rijden hier als gekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |