Ik was al geen fan meer van Verstappen maar met dat "uitstapje" (quote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef Youp het volgende:
[..]
jaja doe ik ook (omdat het zo'n pleures weer is buiten) maar A1 intresseert me gewoon iets meer
welk "uitstapje" bedoel je?quote:Op zondag 2 april 2006 12:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik was al geen fan meer van Verstappen maar met dat "uitstapje" () laatst heeft 'ie veel bevestigd en een hoop verpest. De man heeft een hoogmoedswaanzin die niet in een race-auto past. En totaal onterecht, imo
en 8x8 aangedrevenquote:Op zondag 2 april 2006 12:02 schreef Ballebek het volgende:
Pimpding met 8 wielen...
ja tuurlijk, die heeft hij allebei onterecht gehadquote:Op zondag 2 april 2006 12:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Uit de auto stappen na 2de drive trough.
Kweet niet of je de persverklaringen van A1GP en Jan Lammers hebt gelezen maar beide straffen waren terecht. En dan nog had Lammers groot gelijk toen hij zei dat "dat niet uitmaakt. Een race-coureur hoort ten alle tijden het resultaat te maximaliseren. Jos benadeeld op deze manier z'n team.".quote:Op zondag 2 april 2006 12:13 schreef Youp het volgende:
[..]
ja tuurlijk, die heeft hij allebei onterecht gehaden daardoor waren zn kansen verspeeld om uberhaupt nog in de punten te rijden
tuurlijk, ik zou dan ook uit protest uit de auto stappen...
die verslagen heb ik niet gelezen neequote:Op zondag 2 april 2006 12:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kweet niet of je de persverklaringen van A1GP en Jan Lammers hebt gelezen maar beide straffen waren terecht. En dan nog had Lammers groot gelijk toen hij zei dat "dat niet uitmaakt. Een race-coureur hoort ten alle tijden het resultaat te maximaliseren. Jos benadeeld op deze manier z'n team.".
De betreffende race-leiding was ook helemaal niet ontslagen maar kon er de volgende race sowieso niet bij zijn.
Je weet gek!quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 12:18 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen
Ik heb het eerste kwartier gezien en ben weer in slaap gevallen
Oh, ik weet het alquote:Op zondag 2 april 2006 12:20 schreef jozef444 het volgende:
[..]dus ook jij wil de uitslag dus nog niet horen
![]()
morning
Ik de laatste 2 rondesquote:Op zondag 2 april 2006 12:18 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen
Ik heb het eerste kwartier gezien en ben weer in slaap gevallen
ooohquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 12:21 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ooohmja t blijft albert park dus tis iig altijd spektakel
was zelf de laatste ronde in slaap gevallen
Ik ben niet naar bed gegaan.quote:Op zondag 2 april 2006 12:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Lui ding!
Ik ben tenminste vroeg opgestaan![]()
![]()
http://www.f1today.nl/index.php?locatie=nieuwslezen&nieuwsid=5705quote:Op zondag 2 april 2006 12:19 schreef Youp het volgende:
[..]
die verslagen heb ik niet gelezen neemaargoed toch blijf ik A1 boeiender vinden dan F1
omdat die ontzettend grote verschillen er niet zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |