Ik heb iets van 4jr gespaard voor mn auto en rijbewijs, 2wkn nadat ik 18 was had ik een auto, en 3wkn later ook mn rijbewijs. In die 3 weken had ik alle rubbers gerepareerd, een Remus gemonteerdquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
1100 euro is niet een bedrag dat ik hier zomaar heb liggen
Naja, krijg vast een deel van m'n ouders, heb het ook nog niet echt nodig gehad tot nu toe, maar langzaam aan stapelen de "Had ik maar een rijbewijs!" situaties zich wel op dus binnenkort maar iets verzinnen.![]()
In het wonderschone Loosdrechtquote:Waar woon jij dan?
de leuke huisjes om in te beginnen kosten hier in de buurt rond de 2 ton. Heb je ongeveer 50 vierkante meter in totaal.
ik zou vluchten als ik jou wasquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:16 schreef ijsmeis het volgende:
Uh oh. Nu komt dadelijk heel B&H hierheen
jij je zin!quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:16 schreef PeuRac het volgende:
www.ptaslowchat.tk
wie nog mooie plaatjes heeft mag ze posten
[..]
Collega van me in belgie heeft zo een bak. Best leuk bakjequote:Op zaterdag 25 december 2004 19:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
jij je zin!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet hoe die style heet, jazz ofzo.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
welke muziek BoJo?
Deze nummers vind ik op dit moment wel erg lekker
Greenday - Boulevard Of Broken Dreams
Jay-Z Ft Linkin Park - Numb-Encore
Acda En De Munnik - Oud Verdriet
wie is ditquote:
dank u..quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:27 schreef ijsmeis het volgende:
trouwens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die style heet, jazz ofzo.
Van Katie Melua , http://www.katiemelua.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |