Ik ben 24 en woon nog thuisquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:44 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom dan pas? Ik ben nu 20 en ik vond het toch echt hoog tijd worden.
Den Haag / Scheveningen is idd behoorlijk crap om iets fatsoenlijks te krijgen. Zonder je scheel te betalen, dan tenminste.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben 24 en woon nog thuis![]()
Ik ben wel aan het kijken voor een eigenhuis. Maar het probleem is dat hier in de buurt alles achterlijk duur is. En ik weiger m,n geld op te maken aan een kut kamertje ergens
Ghehe, ik ben 20 en ik heb geeneens een rijbewijsquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:47 schreef PeuRac het volgende:
Sjoewe, ik ben 19en deze zomer wil ik vast werk hebben, dan ben ik 20
daarnaast wil ik nog wel deeltijd studeren
Voor 1100 euro had ik het helemaal, incl de kosten van t afhalen bij t gemeentehuis, theorie, enz. In minder als 5wkn (had sneller gekund, als ik mn theorie al had). Tijdens mn stage wil ik mn aanhanger rijbewijs halen, altijd handig, zeker nu je zauwelijks meer iets mag trekken met alleen Bquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ghehe, ik ben 20 en ik heb geeneens een rijbewijsDat is wel ernstig, maar het is zo frikkin duur.
Ditoquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het kijken voor een eigenhuis. Maar het probleem is dat hier in de buurt alles achterlijk duur is. En ik weiger m,n geld op te maken aan een kut kamertje ergens
nee ijsmeis wij hebben geen levenquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Jezus, gaan jullie eens kerst vieren.
Nijsquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:21 schreef PeuRac het volgende:
BoJo:
http://www.marktplaats.nl(...)oudei%3D240%26js%3D1
@ ook_gek![]()
daarvoor hadden ze je en paar uur kunnen opsluiten gek
Best wel raar wij vieren hier eigenlijk alleen kerstavond en dan vanochtend de kadootjes en dat was het eigenlijkquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Jezus, gaan jullie eens kerst vieren.
Niet! Gister cadeautjes gehadquote:
Piemel in de kerstboomquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat is niet zo. je zult het merken zodat je je piemel in de kerstboom hangt.
1100 euro is niet een bedrag dat ik hier zomaar heb liggenquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor 1100 euro had ik het helemaal, incl de kosten van t afhalen bij t gemeentehuis, theorie, enz. In minder als 5wkn (had sneller gekund, als ik mn theorie al had). Tijdens mn stage wil ik mn aanhanger rijbewijs halen, altijd handig, zeker nu je zauwelijks meer iets mag trekken met alleen B
wij doen niet aan careautjes met kerst.. ik geloof nog ik sinterklaasquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet! Gister cadeautjes gehadMorgen weer.
Alleen vandaag zijn we maar met zijn 4-en en dat is een beetje saai.
[..]
Piemel in de kerstboom.
Is dát het cadeautje wat ik kreeg?.
Aaaaw, ik geloof in de kerstvrouw.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:37 schreef Youp het volgende:
[..]
wij doen niet aan careautjes met kerst.. ik geloof nog ik sinterklaaswij doen alleen aan fancy sjit eten met kerst...
rijbewijs hebk van mn ouders betaald gekregen... dat had wijlen mn vader me al beloofd toen ik n jaar of 2 was en ik de auto de garage achterom het huis in reed (natuurlijk bij hem op schoot maar ik deed wel al het stuurwerk alleenquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
1100 euro is niet een bedrag dat ik hier zomaar heb liggen
Naja, krijg vast een deel van m'n ouders, heb het ook nog niet echt nodig gehad tot nu toe, maar langzaam aan stapelen de "Had ik maar een rijbewijs!" situaties zich wel op dus binnenkort maar iets verzinnen.![]()
oeh die mag bij mij ook wel langskomen dan! ga ik me stiekem van te voren onder de kerstboom liggenquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aaaaw, ik geloof in de kerstvrouw.
Zo'n meid in zo'n kerstpakje die dan snachts stiekem de cadeautjes onder de kerstboom legt.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:40 schreef Youp het volgende:
[..]
oeh die mag bij mij ook wel langskomen dan! ga ik me stiekem van te voren onder de kerstboom liggen
dit herrinert mij aan de keer dat ik de paashaas ging betrappen in mn tentje buiten toen ik 6 was midden in het meest helse onweer ter wereld....![]()
in een geil kerstpakje..?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Ik leg eigenlijk zelf de cadeautjes onder de kerstboom.
LOL! je ouders je niet gewaarschuwd?
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:46 schreef Youp het volgende:
[..]
in een geil kerstpakje..?
nee mijn pa was een harde (net als iken die had zoiets van als ie bang wordt komt ie wel naar binnen... ik heb dus de hele nacht buiten gelegen en het regenwater stroomde over de bodem van de tent en alles was zeikenat en zelfs mn 6 jaar oudere neef is naar binnen gevlucht... maar bikkel youp van 6 bleef
![]()
kopen dan!quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
lol, ik ga nóóit meer in een tent. Die keer met automaxx weekend is me niet bevallenDus ja, als ik dat had gedaan toen ik 6 was. Dan had ik vast een trauma, lol
Geef maar geldquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:49 schreef Youp het volgende:
[..]
kopen dan!
ik vind in n tent slapen wel gaaf... heel veel leuke ervaringen mee met de meiden van scouting enzo![]()
Waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dito
Onder de 280000 euri koop je hier niets en de woningbouwvereniging heeft een wacht tijd van 7/8 jaar waarvan ik nog 2 jaar te gaan heb
k ken niks missen... auto restauratie kost nogal veelquote:
Dan maak je zelf maar watquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:56 schreef Youp het volgende:
[..]
k ken niks missen... auto restauratie kost nogal veel
wat nou viespeuk... ik doe volkomen normaal![]()
Neen, viespeuk omdat ie met scoutingmeisjes ligt te boemsen in een tent.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:59 schreef ook_gek het volgende:
viespeuk omdat je een meisje in een kerstvrouwen pakje wilt zien![]()
Dat is super geil jo
dat zal dan een HEEEEEEEL klein kerstpakje wordenquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan maak je zelf maar wat.
.
ja oké, lekkerpeuk dan.
veeeeel kleinerquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:00 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Alleen nog kleiner en een veel mooie meisje er in is![]()
jha maar kan er geen foto van vinden.quote:
Kerstmuts heb ik alquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:02 schreef Youp het volgende:
[..]
dat zal dan een HEEEEEEEL klein kerstpakje worden(enkel en alleen een kerstmuts ofzo...)
peuken zijn niet lekker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |