Mn camera past niet in mn Samsonite als de powergrip er aan vast zitquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef BoJo het volgende:
tering vunzige pukkel
Dan smeer ik Alex een ban aan vanwege zijn spamquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh, dat ding
Maar daar staat alleen in dat je het liever niet mag doen en alexxx je aars banned als hij een slechte dag heeft, ofzo.
trut, heb je mn notes onthouden of zo?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan smeer ik Alex een ban aan vanwege zijn spam
Maar dat houdt in dat ik de geitlink weer als homepage in kan stellen tot een Mod er obsessief op begint te klikken...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan smeer ik Alex een ban aan vanwege zijn spam
ik heb nooit een powergrip gewilt, sorryquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn camera past niet in mn Samsonite als de powergrip er aan vast zit
Uhhh nee, hebben ze je betrapt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
trut, heb je mn notes onthouden of zo?
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef crackhead het volgende:
Wuppie's zijn best wel tof als je ze 's nachts aansteekt en van 8 hoog van de flat naar beneden gooit.
ja, en dat ze op mn spamgedrag moesten gaan lettenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
OH JA, 1tje weet ik welStond inderdaad in dat je lag te spammen
Maar dat is er maar 1
Ik heb een deja vuquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en dat ze op mn spamgedrag moesten gaan letten
valt me nog mee, ik heb me hier enkel en alleen aangemeld om te spammen
Alleen na het spammen een beetje blijven hangen
Je had nog wel een speciaal gevoel van "Oh dit weet ik alleen van hem nu kan ik hem er mee chanteren!quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had nog wel een speciaal gevoel van "Oh dit weet ik alleen van hem nu kan ik hem er mee chanteren!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |