Mn camera past niet in mn Samsonite als de powergrip er aan vast zitquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef BoJo het volgende:
tering vunzige pukkel
Dan smeer ik Alex een ban aan vanwege zijn spamquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh, dat ding
Maar daar staat alleen in dat je het liever niet mag doen en alexxx je aars banned als hij een slechte dag heeft, ofzo.
trut, heb je mn notes onthouden of zo?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan smeer ik Alex een ban aan vanwege zijn spam
Maar dat houdt in dat ik de geitlink weer als homepage in kan stellen tot een Mod er obsessief op begint te klikken...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan smeer ik Alex een ban aan vanwege zijn spam
ik heb nooit een powergrip gewilt, sorryquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn camera past niet in mn Samsonite als de powergrip er aan vast zit
Uhhh nee, hebben ze je betrapt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
trut, heb je mn notes onthouden of zo?
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef crackhead het volgende:
Wuppie's zijn best wel tof als je ze 's nachts aansteekt en van 8 hoog van de flat naar beneden gooit.
ja, en dat ze op mn spamgedrag moesten gaan lettenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
OH JA, 1tje weet ik welStond inderdaad in dat je lag te spammen
Maar dat is er maar 1
Ik heb een deja vuquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en dat ze op mn spamgedrag moesten gaan letten
valt me nog mee, ik heb me hier enkel en alleen aangemeld om te spammen
Alleen na het spammen een beetje blijven hangen
Je had nog wel een speciaal gevoel van "Oh dit weet ik alleen van hem nu kan ik hem er mee chanteren!quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had nog wel een speciaal gevoel van "Oh dit weet ik alleen van hem nu kan ik hem er mee chanteren!"
En bedankt hè...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:37 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me. Mijn digitale kastje doet het niet
Ehhhh... neequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had nog wel een speciaal gevoel van "Oh dit weet ik alleen van hem nu kan ik hem er mee chanteren!"
HOI.quote:
Ik werd vanmiddag nog gebeld door UPC dat mijn digitale kastje een slechte ontvangst had en dat ze gratis een monteur langssturenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:37 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me. Mijn digitale kastje doet het niet
Mark's moeder op Fok!quote:
ik moest lachenquote:
Dan wordt de ander morgen gewassen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als ik er nou eens één was![]()
[afbeelding]
Ik ook....quote:
Toch wel van het motorblok dat in je auto ligt he?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat mensen 't bezielt om een logo van rover als hun icoon te plempen?
ja jij was stil en deed mij negerenquote:
waarom heb jij ook je type in je avatar?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Toch wel van het motorblok dat in je auto ligt he?![]()
maar het ruikt zo fijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
slechte eigenschap om je neus altijd in andermans zaken te willen steken![]()
[afbeelding]
Kon je geen betere foto maken?quote:
...quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee was een antwoord op Hugo's vraag, wel opletten hea![]()
ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
Ik voel een bepaalde negatieve spanning hier..... hoe komt dat toch?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg dan niks
Oh wacht, dat deed je ook![]()
![]()
zoals altijd
![]()
![]()
![]()
Ik wilde wat anders zeggen, maar besloot het toch maar niet te doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg dan niks
![]()
zoals altijd
![]()
![]()
![]()
nerd lollerdelolmanzzquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef Paladijn het volgende:
Ik zie jullie avatars trouwens niet eens (in text-mode)
iets met HAI2U geloof ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik voel een bepaalde negatieve spanning hier..... hoe komt dat toch?![]()
Edit: Relatie "psycoloog mode"
Oud zweetquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg dan niks
![]()
zoals altijd
![]()
![]()
![]()
Ik miste je alquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
leer eerst maar eens hoe je het moet schrijvenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja we weten nu allemaal dat je in text mode zit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef Paladijn het volgende:
Ik zie jullie avatars trouwens niet eens (in text-mode)
quote:
Geil.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]het is meer omdat Opera nogal traag wordt met de fototopics gezien ik mijn view op 999 posts/pagina heb staan.
Een psycoloog is een ecoloog met psychische problemen jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
leer eerst maar eens hoe je het moet schrijven![]()
Ik was op weg naar bed lulquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
leer eerst maar eens hoe je het moet schrijven![]()
cool.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:54 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ja we weten nu allemaal dat je in text mode zit.
Mede omdat je het een keer per week zegt, maar goed. We weten het.
Oke?
We weten het.
ja echt.
We weten het.
Echtwaar.
Heus.
We weten het.
Heerlijckquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kun je hem toevertrouwen
[afbeelding]
Mijne welquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom zou je daar aan willen ruiken?Zit je neus verstopt ofzo?
fetisjquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom zou je daar aan willen ruiken?Zit je neus verstopt ofzo?
Fak jouquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijne wel
Ik kon je Dior niet eens ruikenOf had je hem in Turkije gekocht, dat hij tijdens de treinreis alweer vervlogen was?
[afbeelding]
wtf doe je hier nog idiootquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alsof ik zie wat ik schrijf als ik m'n lenzen niet in heb idioot![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijne wel
Ik kon je Dior niet eens ruikenOf had je hem in Turkije gekocht, dat hij tijdens de treinreis alweer vervlogen was?
[afbeelding]
Wat heb je? -10?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alsof ik zie wat ik schrijf als ik m'n lenzen niet in heb idioot![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
cool.
Stuur je me wel even een herrinering als ik het volgende week vergeet te melden?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijne wel
[afbeelding]
is ie nog niet wegquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee - 2,75 ofzo.... maar ik probeerde onder mijn stomme spelvaut uit te komen![]()
Ach soquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee - 2,75 ofzo.... maar ik probeerde onder mijn stomme spelvaut uit te komen![]()
Dude ik ben onderweg met m'n laptop door m'n kasteel met wireless internet doh...quote:
Toch welquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:00 schreef Hugster het volgende:
geek talk kun je Paladijn wel toevertrouwen[afbeelding]
[afbeelding]
Jou toch ook, met je rowspan en colspanquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:00 schreef Hugster het volgende:
geek talk kun je Paladijn wel toevertrouwen[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een leven moet je hebben om je aan alle kleine dingetjes dood te ergerenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:58 schreef roflcopter het volgende:
[..]
![]()
![]()
: D: D:D
:D:D: D:D
![]()
WAT EEN ONTZETTEND PUIKE GRAP JONGEMAN D:D:D:D:D:D
![]()
-
:D:D:WHWHAHAHAHA:D:DHWHAHAAHAH:DD:D:D:D:D_D_DO_D_
_o_
:D:D:D:D: D:D
:D: D: D: D:D:D:D:D wHWHAHAHAHAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:DW:W:JWF:!1!11111111111!!!!!!!!!!!!!!!!1111111!1!!111één één!!!11111111!111!!!!111einszweipolizei!!11!!D
::DD:
:D
![]()
![]()
:D D::D
:D:D MOEHAHAHAHAHAHAHA!111!!!!111!!!111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
":D:D:D:D:D
![]()
:D
![]()
: D::D
:D: D;D:D : D: D:D
:D:Dgrafjosti
:D:D:D:D:@ @:@:
:D:D :E:E:D
: D:F:FD)F_OF_
-O_- O-O-o- o_ O- -o- o-Oo-__:D:D:D:D11111111111111!!!!!!!!!!11111111111111!!!!!!!!!!!!!1 !!!!!!!!!!!!!!111111111111!11!11oneoneoeneoneoneoneoneoneon!!!!!!!!!11111111111111!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dude ik ben onderweg met m'n laptop door m'n kasteel met wireless internet doh...
10 minuten lopen![]()
Jawohl!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan lag het dus toch aan mijn neus![]()
[afbeelding]
GA SLAPEN HUFTER!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom die Q4 harder door de bocht gaat...![]()
Ja JIJ weet wat dat is jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jou toch ook, met je rowspan en colspan
Wat een leven moet je hebben om als stinkende Fries een nerd-clan op te richten en in geek-talk te communicerenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat een leven moet je hebben om je aan alle kleine dingetjes dood te ergeren
Tsss, jij ookquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja JIJ weet wat dat is janerdwijf
[afbeelding]
6 in V vorm jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat cylinders zijn....
Je kunt vandaag niets beters dan onzin uitkramen en er dan zelf om lachen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Wat een leven moet je hebben om als stinkende Fries een nerd-clan op te richten en in geek-talk te communiceren
Maar hij heeft toch gelijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je kunt vandaag niets beters dan onzin uitkramen en er dan zelf om lachen?
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan er ook mee door kleding kijken maar alleen als ik er ook keihard bij giechel en knor![]()
Ik hou me in, ik hou me in, ik hou me inquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan er ook mee door kleding kijken maar alleen als ik er ook keihard bij giechel en knor![]()
gooi het eruit meidquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hou me in, ik hou me in, ik hou me in![]()
Waarom heb je geen dunnere glazen genomen dan?quote:
Nee ik weet niet wat dat isquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss, jij ookJij doet een nerd-opleiding!
Ik ben bloedserieus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je kunt vandaag niets beters dan onzin uitkramen en er dan zelf om lachen?
weet ik veel, als die verkoper dat had gezegd had ik het gedaan... ik kwam gewoon voor een nieuwe bril voorderest boeide het me weinigquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:08 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Waarom heb je geen dunnere glazen genomen dan?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeee joh, dat vind ik zielig voor je
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik weet niet wat dat is
En ja, er zitten nerds bij mij in de klas ja
Witte sportsokken met grote grove lederen schoenen onder een pakEn dan een hema hemd onder giletje aan doen en geen overhemd dragen
Ik heb ze hard uitgelachen
Of van die knulletjes in papa's pak
Ik heel serieus: Pak van jezelf?
Hij: Nee van mijn vader
Ik: Dat meen je?![]()
Niet te zien
[afbeelding]
Ze zijn niet allemaal zo perfect als jouquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Witte sportsokken met grote grove lederen schoenen onder een pakEn dan een hema hemd onder giletje aan doen en geen overhemd dragen
Niet te zien
[afbeelding]
Gare verkoper danquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik veel, als die verkoper dat had gezegd had ik het gedaan... ik kwam gewoon voor een nieuwe bril voorderest boeide het me weinig![]()
"als jou"quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo perfect als jou![]()
Voor zover het me bijstaat heb ik het hier maar iets van 2-3 keer gemeld om aan te geven dat ik niet hetzelfde op het scherm heb als de meesten hier... En eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat iemand zich serieus druk maakt over zoietsquote:
Jawel! Lollerdelol hendig sjiek gastquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:11 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Gare verkoper dan
Ik neem althans aan dat je niet naar de Peale bent gegaan....?
Loooooooooooooooooser.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jawel! Lollerdelol hendig sjiek gast![]()
!! uno uno fiat uno
![]()
!!! 111!!!111
Echt...?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jawel! Lollerdelol hendig sjiek gast![]()
!! uno uno fiat uno
![]()
!!! 111!!!111
ROVER zekerquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor zover het me bijstaat heb ik het hier maar iets van 2-3 keer gemeld om aan te geven dat ik niet hetzelfde op het scherm heb als de meesten hier... En eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat iemand zich serieus druk maakt over zoiets
Maar goed, ik zie ook niet in waarom hij zich zo druk maakt over Peu.
Zullen we maar eens over op een boeiender onderwerp?
Pak is verplicht jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:10 schreef roflcopter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je moet bij jullie verplicht in pak komen bij presentaties?
Wel meesterlijk zielig dat ze witte sokken aan hebben
quote:
Elke dag?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Pak is verplicht ja
Oh men, elke dag fout feest daar
[afbeelding]
Nee dat ging om de post van palaquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja sorry ik kan het niet zo goed zoals jij![]()
zo ziet m'n auto er idd uit. als het winter isquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef ijsmeis het volgende:
Wtf doe jij hier M5
[afbeelding]
Geintjeeee, auto van een klant.
Wat voor moeite is het om even bij de WE een pakkie te halen wat iig wel in jouw maat is dan? En zulke dingen als die sokken en dat hemd kan ECHT niet hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo perfect als jou![]()
ohquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:15 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Nee dat ging om de post van pala
Ik hoop 't niet voor je, want het is een Diesel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:15 schreef M5 het volgende:
[..]
zo ziet m'n auto er idd uit. als het winter is
Ohjaquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Elke dag?
Je gaat maar 1x per week naar school
Giletjes ookquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Pak is verplicht ja
[afbeelding]
Pardon?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohlol eins zwei ijsmeis is een ei !!lollerdelolst
![]()
WE?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat voor moeite is het om even bij de WE een pakkie te halen wat iig wel in jouw maat is dan? En zulke dingen als die sokken en dat hemd kan ECHT niet hoorDan heb je toch echt geen schaamtegevoel
![]()
[afbeelding]
Wat voor opleiding doe je eigenlijk, dat je tussen de 'nerds' zit en een pak moet dragen? Als die mensen zich nu al niet netjes in het pak kunnen heisen zal dat later ook niet veel soeps zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Pak is verplicht ja
[afbeelding]
En wat voor een ouders heb je als ze je niet even duidelijk tot orde roepen als je zo van plan bent de deur uit te gaanquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat voor moeite is het om even bij de WE een pakkie te halen wat iig wel in jouw maat is dan? En zulke dingen als die sokken en dat hemd kan ECHT niet hoorDan heb je toch echt geen schaamtegevoel
![]()
[afbeelding]
De vorige met je afgebladderde ontspiegeling kwam er ook vandaan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee montuurtje is wel goed (ray ban), glazen merken we wel![]()
ja... oh shit heb ik daar een levens les gemistquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:17 schreef roflcopter het volgende:
[..]
De vorige met je afgebladderde ontspiegeling kwam er ook vandaan?
Trek je dan zo'n pakje aan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
shit de volgende keer beter camoufleren![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
shit de volgende keer beter camoufleren![]()
Mja, iets met een ezel enzo meen ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja... oh shit heb ik daar een levens les gemist![]()
![]()
Masterquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:18 schreef roflcopter het volgende:
[..]
:D:D:D;d;d;d:D:D:d;d;d;:D:D:SD:S:D:SD_O-_O_ -o_ -o_ _o_ _O: DD:D:D: D::D
DMEERSMILEYSGEBRUIKEN
:D:Dd;d;:D:D:d;D D_OD-DoD_ D_oD_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:D
: D:D: D: jeweets.
Jij moet echt dringend eens op vakantie naar de randstadquote:
oh die kut steen waar ik me aan blijf stoten bedoel jequote:Op donderdag 15 juni 2006 23:19 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Mja, iets met een ezel enzo meen ik
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:19 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Jij moet echt dringend eens op vakantie naar de randstad
Die ja, ligt die toevallig naast je bed ofzo?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh die kut steen waar ik me aan blijf stoten bedoel je![]()
![]()
aan m'n voeten gebondenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:20 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Die ja, ligt die toevallig naast je bed ofzo?
Ik ken het al aan de hand van 't logoquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:19 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Jij moet echt dringend eens op vakantie naar de randstad
ja, ik vergat de andere koplampen, achterlichten, meegespoten strips,het ontbreken van de koplampsproeiers en de wielenquote:
de WE zit ook buiten de randstad hoorquote:
Lekker door blijven banjeren danquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
aan m'n voeten gebonden![]()
ik ben slapen![]()
Ja en na deze pic helemaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:16 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Giletjes ook
Ik zie het echt helemaal voor me
Knap hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken het al aan de hand van 't logo
Nee 't Rurhgebied ruikt lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
En nee, ik hoef niet naar de randstad't stinkt daar
Weet je wie pas knap isquote:
Whehehequote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet te zien
[afbeelding]
Jij hebt dan ook geen schaamtegevoelquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Whehehe![]()
![]()
maar ja aan de andere kant. Ik trek gerust mijn rode puma schoenen aan onder mijn pak![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en na deze pic helemaal
Check die sokkenEn die staart
en Dat blauwe overhemd van die gast is ook maar 8 maten te groot ofzo
De schouders van zijn jasje flapte gewoon helemaal naar beneden tot net boven zijn ellebogen
[afbeelding]
[afbeelding]
Tss, dat mag tegenwoordig. Pak het woordenboek er even bij voor 't woord Hip.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen schaamtegevoel
Jij wel hoop ik....?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ga eens een ander vervelen.quote:
Ik weet dondersgoed dat ons Huug een knappe gozert isquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je wie pas knap isHugo.
Er zaten zo twee bouwvakkers die zo even Lekker ding naar hem roepten
Die Huug toch![]()
Ik wil 'm niet wetenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:25 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed dat ons Huug een knappe gozert is
Ik heb hem al vakerder gezien als jou en dat heeft een reden
Hij heeft het al laten doorschemeren ehquote:
Precies jij begrijpt het helemaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, dat mag tegenwoordig. Pak het woordenboek er even bij voor 't woord Hip.
nee dat zeker niet. Maar dat is juist het mooie van het leven. Fuck alles en doe gewoon gek. Laat de rest van de wereld maar saai en serieus zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gelukkig niet!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:26 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Hij heeft het al laten doorschemeren eh
Was het maar zoquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je wie pas knap isHugo.
Er zaten zo twee bouwvakkers die zo even Lekker ding naar hem roepten
Die Huug toch![]()
Ik verstond ze geeneens, mênquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Was het maar zoze brulden het naar jou maar jij weet weer niet hoe je er mee om moet gaan
Zit je daar achter op die fiets, egggggg nie![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
ze waren blij dat je hard door fietst?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Was het maar zoze brulden het naar jou maar jij weet weer niet hoe je er mee om moet gaan
Zit je daar achter op die fiets, egggggg nie![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Dat bedoelde ik min of meer, net als die kippenhoed van jequote:Op donderdag 15 juni 2006 23:27 schreef ook_gek het volgende:
nee dat zeker niet. Maar dat is juist het mooie van het leven. Fuck alles en doe gewoon gek. Laat de rest van de wereld maar saai en serieus zijn![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik min of meer, net als die kippenhoed van je
Dumpenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:30 schreef Hugster het volgende:
Ey en zie ik vandaag weer die blauwe Aston in dorp staan waar ik mee weggeweest, rij er naartoe met Anne, is ze not impressed"zullen we maar weer doorrijden
"
[afbeelding]
Dat is voor jou alles buiten Gennep waarschijnlijk...?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet ik veel. Laat ik 't maar op Buitenlands houden.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:30 schreef Hugster het volgende:
Ey en zie ik vandaag weer die blauwe Aston in dorp staan waar ik mee weggeweest, rij er naartoe met Anne, is ze not impressed"zullen we maar weer doorrijden
"
[afbeelding]
hehehe, iddquote:
Ik versta het Genneps zelfs nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:31 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat is voor jou alles buiten Gennep waarschijnlijk...?
Hij reit met tien kilometah pea uah agtereutquote:
ze hebben me zo ver ik weet 7X op de foto gezet of zo. Dat ze echt naast me kwamen staan en vragen of ze op de foto mochtenquote:
Bekrompenheidquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn eigen gebrabbelDe rest boeit niet.
Ehm ik denk wel dat ik ga jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:29 schreef ook_gek het volgende:
He hugster dit jaar weer italia zandvoort?
Ik ga dit jaar op zondag. Gaan we weer eten en mensen uit lachen die hun auto in de prak rijden?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze hebben me zo ver ik weet 7X op de foto gezet of zo. Dat ze echt naast me kwamen staan en vragen of ze op de foto mochten![]()
De bis in principe hendig sjiek gepwnd jeweetsquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt nietGaat ie Engels lullen, lamzak
kom zondag danquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ehm ik denk wel dat ik ga ja
[afbeelding]
Ik was gewoon nog van slag dat dat duitse stel ons kwam storenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt nietGaat ie Engels lullen, lamzak
Aaaanstellerd. Daarna wist je het wel allemaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik was gewoon nog van slag dat dat duitse stel ons kwam storen![]()
Duitsers in mijn kamer
[afbeelding]
Dat zeg ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aaaanstellerd. Daarna wist je het wel allemaal
Wacht maar. Als ik 't vloeiend kan ga ik je de oren van je kop afkwaken. Alleen maar om je te pesten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zeg ikIk was van slag
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wacht maar. Als ik 't vloeiend kan ga ik je de oren van je kop afkwaken. Alleen maar om je te pesten.
Het is toch 2 juli pas? Twee weken erna ga ik al naar Zandvoort, dus italia sla ik overquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
a.s. al ?
Dan kan ik niet
[afbeelding]
Moet ie dat allemaal ducktapen om jou stil te krijgen?quote:
Weet ik hetquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
a.s. al ?
Dan kan ik niet
[afbeelding]
Ik ben een mevrouwtje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Moet ie dat allemaal ducktapen om jou stil te krijgen?
sprak de lesboquote:
Als bezit?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:52 schreef ook_gek het volgende:
precies 2 juli dus zet die datum maar als bezit in je agenda.
En Bo moet ook gewoon gaan en die andere alfa knakker moet ook gaan alfesti of zo.
Lekker patatje eten je weeet toch![]()
Ga gewoon 16 juli, dan crateren er nog wel meer wannabe'squote:Op donderdag 15 juni 2006 23:52 schreef ook_gek het volgende:
En Bo moet ook gewoon gaan en die andere alfa knakker moet ook gaan alfesti of zo.
Hebben wij toen samen gegeten? Ik weet er geen zak meer vanquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:52 schreef ook_gek het volgende:
Want?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ownnnnnnnnnnnnn twee juli!
De beruchte periodequote:Op donderdag 15 juni 2006 23:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hebben wij toen samen gegeten? Ik weet er geen zak meer van![]()
[afbeelding]
"Ik ben niet verslaafdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Volgens mij liep ik daar ook met jointjes rond ja![]()
[afbeelding]
Ja dat was ook een mooiequote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
EY, het was wel in een weekend eh![]()
![]()
[afbeelding]
Pardon? Wat mocht ik ook alweer niet meer?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bel me dan tenminste [afbeelding] Lettertjes
[afbeelding]
LOLLEROMFG:D:D:D:D;d;d;d:D:D:d;d;d:D:D:d;d;d;D::D:D:Dquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:10 schreef LOLS-ROYCE het volgende:W:W111111111!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!11111111!111!!!
!111einszweipolizei!!11!!D ::DD:
![]()
D::DHAHAHA!111!!!!111!!!11éénéén ":D:D:D:D : D: D:D
D:D:@ :E:D : D:F:-Oo-__:D:D:D:D11111111111111!!!!!!!!!!111!!!!!!!1 !!!!!!!!!!!!!!111111111111!11!11oneoneoeneoneone!!11111111111111
:D:D
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:11 schreef roflcopter het volgende:
[..]
LOLLEROMFG:D:D:D:D;d;d;d:D:D:d;d;d:D:D:d;d;d;D::D:D:D
Heel matige kloon
Ik ben blij dat ik niet meer online kom tot zondagquote:
Waar is Zonda F?quote:
Ik ga je missen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:14 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer online kom tot zondagIk vind je nu al vervelend
Nee waar blijft ie, als jullie toch met klonen aan het gooien zijnquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:17 schreef ijsmeis het volgende:
*zucht*
Moet ik Sjoem er ook maar weer bij pakken eh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |