quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:30 schreef Hugster het volgende:
Ey en zie ik vandaag weer die blauwe Aston in dorp staan waar ik mee weggeweest, rij er naartoe met Anne, is ze not impressed"zullen we maar weer doorrijden
"
[afbeelding]
hehehe, iddquote:
Ik versta het Genneps zelfs nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:31 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat is voor jou alles buiten Gennep waarschijnlijk...?
Hij reit met tien kilometah pea uah agtereutquote:
ze hebben me zo ver ik weet 7X op de foto gezet of zo. Dat ze echt naast me kwamen staan en vragen of ze op de foto mochtenquote:
Bekrompenheidquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn eigen gebrabbelDe rest boeit niet.
Ehm ik denk wel dat ik ga jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:29 schreef ook_gek het volgende:
He hugster dit jaar weer italia zandvoort?
Ik ga dit jaar op zondag. Gaan we weer eten en mensen uit lachen die hun auto in de prak rijden?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze hebben me zo ver ik weet 7X op de foto gezet of zo. Dat ze echt naast me kwamen staan en vragen of ze op de foto mochten![]()
De bis in principe hendig sjiek gepwnd jeweetsquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt nietGaat ie Engels lullen, lamzak
kom zondag danquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ehm ik denk wel dat ik ga ja
[afbeelding]
Ik was gewoon nog van slag dat dat duitse stel ons kwam storenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt nietGaat ie Engels lullen, lamzak
Aaaanstellerd. Daarna wist je het wel allemaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik was gewoon nog van slag dat dat duitse stel ons kwam storen![]()
Duitsers in mijn kamer
[afbeelding]
Dat zeg ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aaaanstellerd. Daarna wist je het wel allemaal
Wacht maar. Als ik 't vloeiend kan ga ik je de oren van je kop afkwaken. Alleen maar om je te pesten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zeg ikIk was van slag
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wacht maar. Als ik 't vloeiend kan ga ik je de oren van je kop afkwaken. Alleen maar om je te pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |