Whehehequote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik weet niet wat dat is
En ja, er zitten nerds bij mij in de klas ja
Witte sportsokken met grote grove lederen schoenen onder een pakEn dan een hema hemd onder giletje aan doen en geen overhemd dragen
Ik heb ze hard uitgelachen
Of van die knulletjes in papa's pak
Ik heel serieus: Pak van jezelf?
Hij: Nee van mijn vader
Ik: Dat meen je?![]()
Niet te zien
[afbeelding]
Jij hebt dan ook geen schaamtegevoelquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Whehehe![]()
![]()
maar ja aan de andere kant. Ik trek gerust mijn rode puma schoenen aan onder mijn pak![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en na deze pic helemaal
Check die sokkenEn die staart
en Dat blauwe overhemd van die gast is ook maar 8 maten te groot ofzo
De schouders van zijn jasje flapte gewoon helemaal naar beneden tot net boven zijn ellebogen
[afbeelding]
[afbeelding]
Tss, dat mag tegenwoordig. Pak het woordenboek er even bij voor 't woord Hip.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen schaamtegevoel
Jij wel hoop ik....?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ga eens een ander vervelen.quote:
Ik weet dondersgoed dat ons Huug een knappe gozert isquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je wie pas knap isHugo.
Er zaten zo twee bouwvakkers die zo even Lekker ding naar hem roepten
Die Huug toch![]()
Ik wil 'm niet wetenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:25 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed dat ons Huug een knappe gozert is
Ik heb hem al vakerder gezien als jou en dat heeft een reden
Hij heeft het al laten doorschemeren ehquote:
Precies jij begrijpt het helemaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, dat mag tegenwoordig. Pak het woordenboek er even bij voor 't woord Hip.
nee dat zeker niet. Maar dat is juist het mooie van het leven. Fuck alles en doe gewoon gek. Laat de rest van de wereld maar saai en serieus zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gelukkig niet!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:26 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Hij heeft het al laten doorschemeren eh
Was het maar zoquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je wie pas knap isHugo.
Er zaten zo twee bouwvakkers die zo even Lekker ding naar hem roepten
Die Huug toch![]()
Ik verstond ze geeneens, mênquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Was het maar zoze brulden het naar jou maar jij weet weer niet hoe je er mee om moet gaan
Zit je daar achter op die fiets, egggggg nie![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
ze waren blij dat je hard door fietst?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Was het maar zoze brulden het naar jou maar jij weet weer niet hoe je er mee om moet gaan
Zit je daar achter op die fiets, egggggg nie![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Dat bedoelde ik min of meer, net als die kippenhoed van jequote:Op donderdag 15 juni 2006 23:27 schreef ook_gek het volgende:
nee dat zeker niet. Maar dat is juist het mooie van het leven. Fuck alles en doe gewoon gek. Laat de rest van de wereld maar saai en serieus zijn![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik min of meer, net als die kippenhoed van je
Dumpenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:30 schreef Hugster het volgende:
Ey en zie ik vandaag weer die blauwe Aston in dorp staan waar ik mee weggeweest, rij er naartoe met Anne, is ze not impressed"zullen we maar weer doorrijden
"
[afbeelding]
Dat is voor jou alles buiten Gennep waarschijnlijk...?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet ik veel. Laat ik 't maar op Buitenlands houden.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:30 schreef Hugster het volgende:
Ey en zie ik vandaag weer die blauwe Aston in dorp staan waar ik mee weggeweest, rij er naartoe met Anne, is ze not impressed"zullen we maar weer doorrijden
"
[afbeelding]
hehehe, iddquote:
Ik versta het Genneps zelfs nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:31 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat is voor jou alles buiten Gennep waarschijnlijk...?
Hij reit met tien kilometah pea uah agtereutquote:
ze hebben me zo ver ik weet 7X op de foto gezet of zo. Dat ze echt naast me kwamen staan en vragen of ze op de foto mochtenquote:
Bekrompenheidquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn eigen gebrabbelDe rest boeit niet.
Ehm ik denk wel dat ik ga jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:29 schreef ook_gek het volgende:
He hugster dit jaar weer italia zandvoort?
Ik ga dit jaar op zondag. Gaan we weer eten en mensen uit lachen die hun auto in de prak rijden?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze hebben me zo ver ik weet 7X op de foto gezet of zo. Dat ze echt naast me kwamen staan en vragen of ze op de foto mochten![]()
De bis in principe hendig sjiek gepwnd jeweetsquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt nietGaat ie Engels lullen, lamzak
kom zondag danquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ehm ik denk wel dat ik ga ja
[afbeelding]
Ik was gewoon nog van slag dat dat duitse stel ons kwam storenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt nietGaat ie Engels lullen, lamzak
Aaaanstellerd. Daarna wist je het wel allemaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik was gewoon nog van slag dat dat duitse stel ons kwam storen![]()
Duitsers in mijn kamer
[afbeelding]
Dat zeg ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aaaanstellerd. Daarna wist je het wel allemaal
Wacht maar. Als ik 't vloeiend kan ga ik je de oren van je kop afkwaken. Alleen maar om je te pesten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zeg ikIk was van slag
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wacht maar. Als ik 't vloeiend kan ga ik je de oren van je kop afkwaken. Alleen maar om je te pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |