Voor de rest heb je gelijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
1: Kutreclame van de Albert Heyn
2: Die dingen waren in 1995 1985 een rage
3: Rot op, ik wil die dingen niet ongevraagd
4: En dan van die paupers die die mega-wuppies op de achterbank hebben
Kutwuppies![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Je gaat toch niet zo'n grote ophalen hè?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:54 schreef Steffy het volgende:
Ik vind het wel grappig hoor, toen ik een klein jochie was had je ze ook al. Ik heb er nog maar 2 maar dat worden er wel meer, er moeten morgen of zaterdag boodschappen komen dus dat worden er weer een stuk of 5 erbij
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:57 schreef Molline het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zo'n grote ophalen hè?![]()
Ja en dan een Shaslick met stukjes gesmolten stof hebben. Hmmmquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:00 schreef Slappy het volgende:
Ik steek ze soms wel eens in de brand want die dingen branden goed voor op je barbqeu
Ik ookquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik vind ze best leuk. Heb ook zo'n grote![]()
ik ook en op de hoedenplankquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:52 schreef Molline het volgende:
[afbeelding]
Vind ze wel geinig, maar zo'n grote achter het raam van de auto gaat me te ver ...![]()
Kun jij toevallig aan dat toetergeluid komen wat die auto maakt in die reclame.quote:
IK WIL M OOK OP MSN!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze zijn zelfs op MSN!
[afbeelding]
Vergeet "Laat de wup niet in zijn hempie staan" nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef descendent1 het volgende:
Wat zijn jullie anti-wuppie klagers nu voor Oranjefans?![]()
![]()
Immers: 'MET een wuppie wuppie wuppie pakken WIJ dat wereldcuppie'!!'
ZOnder wup dus geen wereldcup! Je weettoch!![]()
Dus: Aanschaffen die dingen; punten sparen totdat je je hele slaapkamer met die dingen kunt behangen; terwijl je op een matras slaapt van wuppies!
Mensen die zeiken over wuppies zijn imho landverraders!![]()
![]()
Hoezo, zit er een gat in dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef Steffy het volgende:
[..]
... plus daar kunnen we op zaterdag avond nog een hoop lol mee beleven
Geen idee, ik moet morgen nog boodschappen doen maar jij hebt alleen plezier op zaterdag avond ofzoquote:
kun je erin snijdenquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:43 schreef Steffy het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet morgen nog boodschappen doen maar jij hebt alleen plezier op zaterdag avond ofzo![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef crackhead het volgende:
Wuppie's zijn best wel tof als je ze 's nachts aansteekt en van 8 hoog van de flat naar beneden gooit.
raad eens wat er bij mij op mijn hoedenplank staat?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:52 schreef Molline het volgende:
[afbeelding]
Vind ze wel geinig, maar zo'n grote achter het raam van de auto gaat me te ver ...![]()
Voer?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:40 schreef Wupppie het volgende:
[..]
raad eens wat er bij mij op mijn hoedenplank staat?
Return of the Wuppiequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
2: Die dingen waren in 1995 een rage
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:40 schreef Wupppie het volgende:
[..]
raad eens wat er bij mij op mijn hoedenplank staat?
Idd, want bij ALDI en Dirk vd Broek krijg je geen wuppiesquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:47 schreef msteggink het volgende:
wuppies zijn wel handig, weet je gelijk welke mensen de paupers van nederland zijn
Arme jij; en geen gevoel voor humor en geen verstand van voetbalquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:51 schreef Corksterr het volgende:
Achterlijke pluizenbolletjes met 2 ogen. "Oh wat schattig!"![]()
En van die vent van de AH-reclames moet ik ook kotsen. Die humor is echt zó niet grappig.![]()
Kuttopicquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
1: Kutreclame van de Albert Heyn
2: Die dingen waren in 1995 een rage
3: Rot op, ik wil die dingen niet ongevraagd
4: En dan van die paupers die die mega-wuppies op de achterbank hebben
Kutwuppies![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Die AH reclame is wel leuk, niet bijzonder maar de humor is lekker simpel, soms wat overdreven maar als dat al niet eens leuk meer is dan is niks leuk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:51 schreef Corksterr het volgende:
Achterlijke pluizenbolletjes met 2 ogen. "Oh wat schattig!"![]()
En van die vent van de AH-reclames moet ik ook kotsen. Die humor is echt zó niet grappig.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |