6 in V vorm jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat cylinders zijn....
Je kunt vandaag niets beters dan onzin uitkramen en er dan zelf om lachen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Wat een leven moet je hebben om als stinkende Fries een nerd-clan op te richten en in geek-talk te communiceren
Maar hij heeft toch gelijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je kunt vandaag niets beters dan onzin uitkramen en er dan zelf om lachen?
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan er ook mee door kleding kijken maar alleen als ik er ook keihard bij giechel en knor![]()
Ik hou me in, ik hou me in, ik hou me inquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan er ook mee door kleding kijken maar alleen als ik er ook keihard bij giechel en knor![]()
gooi het eruit meidquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hou me in, ik hou me in, ik hou me in![]()
Waarom heb je geen dunnere glazen genomen dan?quote:
Nee ik weet niet wat dat isquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss, jij ookJij doet een nerd-opleiding!
Ik ben bloedserieus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je kunt vandaag niets beters dan onzin uitkramen en er dan zelf om lachen?
weet ik veel, als die verkoper dat had gezegd had ik het gedaan... ik kwam gewoon voor een nieuwe bril voorderest boeide het me weinigquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:08 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Waarom heb je geen dunnere glazen genomen dan?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeee joh, dat vind ik zielig voor je
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik weet niet wat dat is
En ja, er zitten nerds bij mij in de klas ja
Witte sportsokken met grote grove lederen schoenen onder een pakEn dan een hema hemd onder giletje aan doen en geen overhemd dragen
Ik heb ze hard uitgelachen
Of van die knulletjes in papa's pak
Ik heel serieus: Pak van jezelf?
Hij: Nee van mijn vader
Ik: Dat meen je?![]()
Niet te zien
[afbeelding]
Ze zijn niet allemaal zo perfect als jouquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik weet niet wat dat is
En ja, er zitten nerds bij mij in de klas ja
Witte sportsokken met grote grove lederen schoenen onder een pakEn dan een hema hemd onder giletje aan doen en geen overhemd dragen
Ik heb ze hard uitgelachen
Of van die knulletjes in papa's pak
Ik heel serieus: Pak van jezelf?
Hij: Nee van mijn vader
Ik: Dat meen je?![]()
Niet te zien
[afbeelding]
Gare verkoper danquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik veel, als die verkoper dat had gezegd had ik het gedaan... ik kwam gewoon voor een nieuwe bril voorderest boeide het me weinig![]()
"als jou"quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo perfect als jou![]()
Voor zover het me bijstaat heb ik het hier maar iets van 2-3 keer gemeld om aan te geven dat ik niet hetzelfde op het scherm heb als de meesten hier... En eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat iemand zich serieus druk maakt over zoietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |