Ik heb hier ook nog 5 advertenties liggenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:37 schreef M5 het volgende:
* net weer een solicitatie de deur uitgedaan heeft, nu de volgende versturen.
De DAF motoren heten geen DAF meerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:45 schreef vlad het volgende:
[..]
geloof momenteel dat er niet zoveel te willen is als het op werk aankomt![]()
ik zou zelf ook liever wat meer in de ontwikkeling van motoren gaan, maar op het moment zijn daar de vacatures nog niet voor.
Maar DAF Paccar is bezig met het opzetten van een groot motorenlab. dus misschien zijn ze meer mensen nodigover een jaartje moet ik waarschijnlijk toch weer op zoek naar wat anders
Dat is yvonne niet, dat is yvonne haar hoofd op een jong lichaamquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een link met pikante foto's gehad van yvonne. WAAROM vraag ik u WAAROM moet ik dat nou weer krijgen
maar dat zei ik ook niet. ik zei dat DAF een motoren testcentrum aan het bouwen isquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:02 schreef Hugster het volgende:
Ik heb een leuke zelfgemaakte kaart van ijsmeis gekregen![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel busjes waar ik rij hebben geen ABSquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
Bij eindhoven heb je een weg Afrit Strijp....
Daar mag je 70km/h... maar daar blaast iedereen altijd fijn met 100 a 120 door
Vandaag stond er dus een flitsterTering gek heb nog nooi zo snel van 120 naar 70 afgeremt
ABS kwam er bijna in![]()
Zo krijg je nou ongelukken
Die remmen op die vito zijn echt heel erg goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:07 schreef M5 het volgende:
[..]
Veel busjes waar ik rij hebben geen ABSTroep.
had je maar een 4x4 Vito moeten (laten) kopenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die remmen op die vito zijn echt heel erg goed
Die schijven zijn bijna net zo groot als op m'n volvo
Ik had liever gehad dat ze hun geld hadden gestoken in de aandrijvingwant bij regen is het 1 grote slippartij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |