Ik heb nog niks voor die datum in de planning, even met Sandra overleggen...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:15 schreef vlad het volgende:
[..]
nog even afwachten natuurlijkik dacht ook dat deicide en ill nino zouden komen
![]()
maar ze staan wel op de playlist iig![]()
en after forever is net toegevoegd
is 1 juli
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:14 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff2.entensity.net/052206/media.php?media=ouch.wmv![]()
![]()
[afbeelding]
50¤ joh? wist ik niet. maar wel normaal. betaalde we geloof ik ook voor doaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
50 euro in de voorverkoopwat koste het dan wel niet aan de poort?
Das wel erg duur voor alleen stream of passion wat interessant is....
misschien zoeken ze nog vrijwilligersquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
kamelot is wel aardig.... ik ben eten en Sandra het slechte nieuws van de prijs vertellen
Te langquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef vlad het volgende:
hoe lang ben je nou eigenlijk al op zoek naar werk?
geloof momenteel dat er niet zoveel te willen is als het op werk aankomtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Te lang
Door dat gepruts van de luchtmacht tweifelde ik steeds of ik ergens anders moest soliciteren, en nu weet ik dat dus zeker. Maar 't geeft opzich niet zo. Ik heb de afgelopen tijd lang genoeg kunnen nadenken over wat ik wel en niet wil.
suprise party gehad?quote:
Ik heb ook niet heel erg specief bedacht wat ik wel en niet wil, maar wel een beetje de 't vakgebied, waar en waar niet. D'r is idd niet zoveel keus. Dus gaat er zometeen maar een open solicitatie de deur uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:45 schreef vlad het volgende:
[..]
geloof momenteel dat er niet zoveel te willen is als het op werk aankomt![]()
ik zou zelf ook liever wat meer in de ontwikkeling van motoren gaan, maar op het moment zijn daar de vacatures nog niet voor.
Maar DAF is bezig met het opzetten van een groot motorenlab. dus misschien zijn ze meer mensen nodigover een jaartje moet ik waarschijnlijk toch weer op zoek naar wat anders
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier word je dan gewoon kassameisje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |