Ik moet daadwerkelijk een wat doen voor m'n studiequote:
Huilliequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moet daadwerkelijk een wat doen voor m'n studie
[afbeelding]
je moet nietsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moet daadwerkelijk een wat doen voor m'n studie
[afbeelding]
Ik moet meer dingen doen dan dat er tijd voor is om ze te doenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huillie
Zo, ik mocht daar ook nooit over klagen![]()
Niets mis mee behalve dat je dan geen stufi meer krijgtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:51 schreef vlad het volgende:
[..]
je moet nietsjaartje langer student zijn is niets mis mee toch?
![]()
Ik eigenlijk ook, maar daar heb ik geen zin in. Dus ik ga het na mijn stage inhalen. Dan maar wat maandjes weer terug naar schoolquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moet meer dingen doen dan dat er tijd voor is om ze te doenKiezen wat je moet afraffelen om iets anders af te krijgen is niet leuk
[afbeelding]
geen stufi meer?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niets mis mee behalve dat je dan geen stufi meer krijgt
[afbeelding]
5 Jaar en dan is de kraan dicht, de rest is lenen. En aangezien ik echt hierna nog iets anders moet/mag studeren om meer kans te maken op een baan in mijn interessegebied, wil ik het niet opdrogenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef vlad het volgende:
[..]
geen stufi meer?![]()
je krijgt toch 10 jaar stufi ofzo?of was dat in mijn tijd alleen
![]()
Hier word je dan gewoon kassameisje hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je geowon je school niet afmaakt, dan kun je leuk collega van me worden
Grootste dillema van de dag, koek of boterham bij de koffiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je geowon je school niet afmaakt, dan kun je leuk collega van me worden
Ik welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:08 schreef Sjoewe het volgende:
Nee komop zeg, ik doe geen pauper-opleiding![]()
[afbeelding]
jij wou toch professioneel fruebelen met photoshop e.d.?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik gok dat ik er nog wel 2 jaar bij moet lenen. Ik weet alleen nog steeds niet voor welke opleiding
[afbeelding]
Mja maar dat doe ik al.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:13 schreef vlad het volgende:
[..]
jij wou toch professioneel fruebelen met photoshop e.d.?
kunstacademie?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar dat doe ik al.Zonder het arrogant te bedoelen denk ik dat ik me dood ga vervelen als ik een toegespitste opleiding ga doen. Omdat ik het meeste al weet / sneller leer door ervaring.
Dan kan ik beter iets algemeners en het liefst op hoog niveau doen.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |