Gelukkig zie ik Alexxx niet vanavondquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:49 schreef BoJo het volgende:
ik moet aardiger zijn anders ligt Alexxxx vanavond achter de bank als we aanbellen![]()
ja, bel maar niet aan. we hebben liever dat je door de achterdeur komt, anders vliegen de katten naar buiten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:49 schreef BoJo het volgende:
ik moet aardiger zijn anders ligt Alexxxx vanavond achter de bank als we aanbellen![]()
Ben jij de nieuwe TF ofzo?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:50 schreef Hugster het volgende:
ik heb net een schitteren de OP af over 8-ball shifters
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik Alexxx niet vanavond
ik kom gewoon naar binnen stampen hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, bel maar niet aan. we hebben liever dat je door de achterdeur komt, anders vliegen de katten naar buiten.
Daar istieweerquote:
ah.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alexxxx was bezig ons geklier in FB op te schonen![]()
Nee ik keek weer in PTA en toen was er geen SCquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe TF ofzo?
Beetje lurken de hele dag
Boe-hoequote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zal achter de schermen even een voorstel doen: 10 berichten verwijderd binnen 24 uur tijd is een auto-ban
Voor de verwijderaar jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zal achter de schermen even een voorstel doen: 10 berichten verwijderd binnen 24 uur tijd is een auto-ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |