Alleen fanboy worthy drinks in tha fanboy-cavequote:
Jij hebt geen msn transferquote:
Absoluut jaquote:
Dat lijkt me inderdaad een goed idee jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij hebt geen msn transferEn dit ga ik niet op internet zetten
Niet meer roken in de treinquote:
Ducttapejongenquote:
Als ik dat zou zien 's ochtends zou ik door t plafond vliegenquote:
quote:
Nu niet?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik dat zou zien 's ochtends zou ik door t plafond vliegen![]()
De pauperquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zelfs daar beknibbel je nog op
Neuh, ben al wakkerquote:
Ik beknibbel nergens opquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zelfs daar beknibbel je nog op
wat jij doet is hetzelfde als bij mij een nos set erop zettenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik beknibbel nergens opheb net voor 370 euro aan remmerij besteld, dat is alleen nog maar voor de voorzijde, de achterzijde komt de volgende maand. Ik had voor 200 euro ook rondom alles kunnen doen, als ik goedkope zooi nam.
Als mensen slaapwandelen zijn ze niet wakker, maar hebben ze toch echt de ogen openquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:45 schreef Fugie het volgende:
wat is dat voor domme opmerking, wil je 's ochtends wat kunnen zien moet je toch ook wakker zijn
Ik monteer die remmen niet voordat ik zeker weet dat hij door de APK komt over 2 weken, anders heeft een kennis al beloofd alles voor hetzelfde geld over te nemen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat jij doet is hetzelfde als bij mij een nos set erop zetten
Jij woont bij je oudersquote:
Als jouw omgeving schoon is sterf jequote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als jouw omgeving schoon is sterf je
Dus vanavond feestje bij jou?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar dies een weekend weg en heb zondag dringend een schoonmaakhulp nodig
nee mijn broertjes hebben het huis al afgehuurdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus vanavond feestje bij jou?
Pete Philly & Perquisite - Insomniaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij m'n ouders nies ik me altijd wel kapot ja
Wacht maar, tot je zelf een huisje hebtquote:
en dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wacht maar, tot je zelf een huisje hebt
ik denk dat hij die pic hier een paar post boven bedoelt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Oh je had het over de honkbakknuppel en niet het schoonmakenquote:
Pass eens door danquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pete Philly & Perquisite - InsomniaLekker nummer
![]()
Daarom wilde jij op jezelfquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:28 schreef M5 het volgende:
[..]
ik denk dat hij die pic hier een paar post boven bedoelt.en ja die is te ranzig.
Kan ik de hele dag me sjorren op knuppelmanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |