hmm tis toch nog 25 km.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Cornjum - Britsum-Stiens-Vrouwbuurtstermolen-Vrouwbuurt-Sint Annaparochie-SintJaconieparochie-Mooie Paal-Minnertsga-Tzummarum
quote:
Waarom wist ik dat het PeuRac was?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat hij zich bij mij aanmeldde
En toen ik een keertje niet zo lief was tegen hem heeft hij mij geblocked.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat hij zich bij mij aanmeldde
Omdat dat de zieligste persoon is die jij je kan herinneren die mogelijk in m'n lijst zou kunnen staanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat het PeuRac was?
gadver waar heb je die gestoken gehad?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom is mijn 1ne wijsvinger zwart-wit?![]()
ach Alfristi neemt zijn navi meequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
preciuesHet Bildt
wat er tussen ligt.
136 kilometer per uurquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
BOH GEK DA'S HENDIG SNEL!![]()
RESTECP VOOR ZO'N COUREUR
zal ik aan mn mohwak-chevrolet-corsica-woonwageninterieus-buurman vragen wat zn MSN is?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat dat de zieligste persoon is die jij je kan herinneren die mogelijk in m'n lijst zou kunnen staan
Je bent stervendequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom is mijn 1ne wijsvinger zwart-wit?![]()
1 zo'n rukker is meer dan genoegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik aan mn mohwak-chevrolet-corsica-woonwageninterieus-buurman vragen wat zn MSN is?Dan heb je een nog zieliger figuur in je MSN
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet je me wel ff je straatnaam mailen![]()
Delete alffappergrappenquote:
best een redelijke gemiddelde snelheid hoor. Op vakantie mag ik blij zijn met gemiddeld 100 km/u. Vooral door werk aan de weg, files en wachttijd aan grenzen bij Hongarije en Servie.quote:
bij de ene ingang van het dorp zit een autogarage, bij de andere ingang is een fabriek wara o.a. auto-ambulances gebouwd worden. Komt goedquote:
Dudequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
best een redelijke gemiddelde snelheid hoor. Op vakantie mag ik blij zijn met gemiddeld 100 km/u. Vooral door werk aan de weg, files en wachttijd aan grenzen bij Hongarije en Servie.
Je weet hoe goed ik met getallen benquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je rekenmachine naast je pc ligt
Toen je die foto plaatste wilde ik ook al een opmerking maken maar ik hield me inquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je weet hoe goed ik met getallen ben
Niet als je Peurac heetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
best een redelijke gemiddelde snelheid hoor. Op vakantie mag ik blij zijn met gemiddeld 100 km/u. Vooral door werk aan de weg, files en wachttijd aan grenzen bij Hongarije en Servie.
ik hap nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heeft Peu je account gekaapt?
Je hapt als de ziekte en beargumenteert gelijk Peu
Welke foto?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen je die foto plaatste wilde ik ook al een opmerking maken maar ik hield me in![]()
Dat doe jij nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, hier even een slotje, julile gaan me te snel, ik wil rustig bijlezen.
Ik heb je post maar half gelezenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hap niet
enne ik zeg alleen dat ik het knap vind![]()
Je postte eens iets van je ramplank ofzo, dunno, en daar lag een tikdoos naastquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Welke foto?
Ik heb trouwens weer nieuwkwaliteits fotobattle materiaal
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!
M'n heldquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je postte eens iets van je ramplank ofzo, dunno, en daar lag een tikdoos naast
En ik heb al lang geen nieuw materiaal gemaakt![]()
moet je die viezige gleufjes van je uitwrijvenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb je post maar half gelezen
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet je die viezige gleufjes van je uitwrijven![]()
Moest me een beetje uitlevenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zag de restanten nog staan
Die hagelslag btw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |