ik heb hem al aan de telefoon gehadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aan de advertentie te zien krijg je vanavond te maken met een lampie eerste klas
Heeft alfa 4 gaats velgen joh?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:11 schreef BoJo het volgende:
deze velgen zelfde als ik nu heb alleen een maatje groter. Velgen zien er goed uit en banden zijn ook goed volgens de verkoper, voor 200 euro echt een prikkie
die 15 incherzz verkoop ik ook voor minimaal 200 euro![]()
Mooie tussenstap tot ik weet wat voor 17 inch ik wil (en geld voor heb)
Bier over datum laten gaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
overdatumde Bavaria it is(die staat nog in de kelder
)
Werkt weerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, ik kan niets meer tegen je zeggen op MSN
ahum... als Alfristi en ik er niet zijn om 20:30 dan kom je ons redden toch Alexxxx ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ken heul geen Michel uit Tzummarum
Het internet is hier een puike kabelbendequote:
Het is 5 kwartier fietsen hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ahum... als Alfristi en ik er niet zijn om 20:30 dan kom je ons redden toch Alexxxx ?![]()
ik vertrouw die Friezen met hun kleine meisjes met grote bijlen voor geen meter![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo klinkt alles binnen de Randstad en onder de 18 jaar tegenwoordig![]()
Komop je bent Bijlmerghettoboyquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ahum... als Alfristi en ik er niet zijn om 20:30 dan kom je ons redden toch Alexxxx ?![]()
ik vertrouw die Friezen met hun kleine meisjes met grote bijlen voor geen meter![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
BOH GEK DA'S HENDIG SNEL!![]()
RESTECP VOOR ZO'N COUREUR
Cornjum - Britsum-Stiens-Vrouwbuurtstermolen-Vrouwbuurt-Sint Annaparochie-SintJaconieparochie-Mooie Paal-Minnertsga-Tzummarumquote:
John heeft een dikke vinger in de pap, dus kwaliteit gegarandeerdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het internet is hier een puike kabelbende
waarom heb je PeuRac in je MSN?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
BOH GEK DA'S HENDIG SNEL!![]()
RESTECP VOOR ZO'N COUREUR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |