Gelukkig zie ik Alexxx niet vanavondquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:49 schreef BoJo het volgende:
ik moet aardiger zijn anders ligt Alexxxx vanavond achter de bank als we aanbellen![]()
ja, bel maar niet aan. we hebben liever dat je door de achterdeur komt, anders vliegen de katten naar buiten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:49 schreef BoJo het volgende:
ik moet aardiger zijn anders ligt Alexxxx vanavond achter de bank als we aanbellen![]()
Ben jij de nieuwe TF ofzo?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:50 schreef Hugster het volgende:
ik heb net een schitteren de OP af over 8-ball shifters
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik Alexxx niet vanavond
ik kom gewoon naar binnen stampen hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, bel maar niet aan. we hebben liever dat je door de achterdeur komt, anders vliegen de katten naar buiten.
Daar istieweerquote:
ah.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alexxxx was bezig ons geklier in FB op te schonen![]()
Nee ik keek weer in PTA en toen was er geen SCquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe TF ofzo?
Beetje lurken de hele dag
Boe-hoequote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zal achter de schermen even een voorstel doen: 10 berichten verwijderd binnen 24 uur tijd is een auto-ban
Voor de verwijderaar jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zal achter de schermen even een voorstel doen: 10 berichten verwijderd binnen 24 uur tijd is een auto-ban
Poepiedoepiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik keek weer in PTA en toen was er geen SC
Ik denk ff fixen.
Bij 250+ begint de vering te trillenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:54 schreef PeuRac het volgende:
wat is er mis met de 205 dan Bo?
volgens onze proff. diagnose een slangetje van ongeveer 10 cmquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:54 schreef PeuRac het volgende:
wat is er mis met de 205 dan Bo?
Ik denk zwitsalquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:54 schreef Hugster het volgende:
Zal het nou bodylotion of aftersun zijn waar hij mee lubriceerd?
ik niet. de persoon die TR's zet wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:56 schreef hermandeperman het volgende:
Lexie is een beetje boos?
serieus? de motor is netjes, 't bodywork is anders afschuwelijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:56 schreef PeuRac het volgende:
die Audi ziet er netjes uit ja
Wat voor een slangetje? Remslangetje, koelvoeistof slangetje, brandstof slangetje, ruitenwissersproeistofslangetjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens onze proff. diagnose een slangetje van ongeveer 10 cm![]()
Dangel?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik niet. de persoon die TR's zet wel.
Ik vind het beter als het meeste wat wordt aangeboden op die markt, maar het had misschien nog iets strakker gemogen ja. Ik zou dan toch m'n eigenbodykit laten ontwerpen in zo'n gevalquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:57 schreef M5 het volgende:
[..]
serieus? de motor is netjes, 't bodywork is anders afschuwelijk.
Nee.quote:
slangetje die van de (water) pomp richting blok loopt. Zit een scheurtje in waardoor er koelvloeistof op het blok terrecht komt. En vandaar dat bij mij het lampje ging branden woensdag want die fles raakt leegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een slangetje? Remslangetje, koelvoeistof slangetje, brandstof slangetje, ruitenwissersproeistofslangetje![]()
Afschuwelijk is overdreven, maar het stijlvolle van de A8 is wel in 1 klap de prullenbak in ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:57 schreef M5 het volgende:
[..]
serieus? de motor is netjes, 't bodywork is anders afschuwelijk.
Ik zou het gewoon origineel laten, motor tuning is ok, maar een A8 heeft echt geen optische tuning nodig imo. Zeker niet van JE Desgin.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het beter als het meeste wat wordt aangeboden op die markt, maar het had misschien nog iets strakker gemogen ja. Ik zou dan toch m'n eigenbodykit laten ontwerpen in zo'n geval![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |