vorige deeltjesquote:Year: 2003
Origin: USA
Displacement: 5.967 cm³
Power KW / HP: 237 / 316
Torque: 488 Nm
Weight: 2.909 Kg
is volgens mij ooit wel met een turbo standaard geleverd, dus kun je de motor makkelijk vervangen voor een met turboquote:Op zondag 15 mei 2005 01:29 schreef Het_Biertje het volgende:
ow, een 240GL Automaat.
quote:Vandaag bezig geweest met de supra.
Er is een volledig ander uitlaatsysteem op gekomen. De turbo elleboog is vervangen door een grotere, en de cats zijn eruit. Daarnaast heb ik een mooie luide Japspec demper erop nu.
foto's:
Close-up van de demper en de bijbehorende silencer:
De oude uitlaat: (helemaal roestig en verrot)
De nieuwe uitlaat:
De kleinere gebogen buis die erbij ligt is de downpipe. De downpipe verbindt de turbo elbow met de rest van de uitlaat.
Hier is het verschil tussen de oude (rechts) en de nieuwe goed te zien:
De turbo elbow en de downpipe zitten erop. Nu moet de O2 sensor nog even terug in dat gat.
Het plaatje daarnaast houdt een gat dicht met een schroefdraad zodat ik een wideband sensor zo in 1x kan aansluiten zonder nog te moeten upgraden oid.
Zo ziet het er nu uit ongeveer:
Er komt nu een geluid uit, da's echt niet meer normaal. echt geweldig!
Hij trekt ook veel harder en geeft een enorme respons op het gas.
Samen met de boostcontroller de beste upgrade tot nog toe.
filmpie @ :
http://members.home.nl/m.gombert/IMG0031.AVI
Dat moet ook want als ik gewoon wegrijd is het fucking loudquote:Op zondag 15 mei 2005 01:34 schreef ThaFreak het volgende:
oja filmpje klinkt lekker hoor.....merkt wel dat de turbo flink wat geluid opvreet
Tjab ook nietquote:Op zondag 15 mei 2005 01:32 schreef PeuRac het volgende:
Herm, ik ben zeker niet goed mbt sleutelen, ik rommel ook maar wat aan, maar ik beweer ook niks anders
zullen je buren blij mee zijnquote:Op zondag 15 mei 2005 01:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat moet ook want als ik gewoon wegrijd is het fucking loud
Die moet de eerste 5 huizenblokken rijden zonder gas te geven, verder hoeft niet want dan issie z'n dorpje toch al uit..quote:
Heb je er een Turbo Timer bij? Of moet je na 5 minuten zelf weer naar buiten lopen om 'm uit te zetten? Zullen ze op je werk leuk vindenquote:Op zondag 15 mei 2005 01:38 schreef Tjabbo het volgende:
Ja als ik 's avonds laat terug kom met dat ding dan krijg ik wel burenruzie denk ik.
Hij moet namelijk zo'n 5 minuten stationair nakoelen![]()
geen idee, ben bij mijn oudersquote:Op zondag 15 mei 2005 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Herm, is de Dorpsweg een beetje leeg?
'k heb zin om m'n nieuwe bandjes te testen op geluids productie *merkte vanmiddag dat ze aardig wat geluid kunnen maken*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |