Daarom juistquote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
JA GODVERDOMME WILDE IK NET NAAR FB HEB JE ALWEER EEN NIEUWE SC![]()
![]()
Neh man, bootjes zijn kutquote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef BoJo het volgende:
ik hoorde trouwens dat mijn nichtje met haar vriend gaan varen met een zeilboot vanuit Italie, ze willen ook ff langs droppen in Montenegro![]()
Lijkt me wel lachen, beetje chillen op zo'n bootje![]()
Durf te wedden dat je na een uur aan het kotsen bent op dat bootjequote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef BoJo het volgende:
ik hoorde trouwens dat mijn nichtje met haar vriend gaan varen met een zeilboot vanuit Italie, ze willen ook ff langs droppen in Montenegro![]()
Bo, woog jou Jeep ook zoveel?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
Jeep Grand Cherokee Limited Edition Grijs kenteken
Motorinhoud: 5.2 liter
Aantal cilinders: 8
Massa leeg voertuig: 1.893kg
Tellerstand: 200.000km
Brandstof: Gas
Bouwjaar: feb 1994
Transmissie: Automaat
Kleur:Green
APK tot: Dec 2006
over 1000 delen jaquote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
Jeep Grand Cherokee Limited Edition Grijs kenteken
Motorinhoud: 5.2 liter
Aantal cilinders: 8
Massa leeg voertuig: 1.893kg
Tellerstand: 200.000km
Brandstof: Gas
Bouwjaar: feb 1994
Transmissie: Automaat
Kleur:Green
APK tot: Dec 2006
Als je er geen verstand van hebt,quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Durf te wedden dat je na een uur aan het kotsen bent op dat bootje
Hij zal wel niet zo mooi zijn als sommige bootjes die we vorig jaar zagenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef BoJo het volgende:
neuh daar ken ik wel tegenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Durf te wedden dat je na een uur aan het kotsen bent op dat bootje
Maar geen V8 en LPG, dat scheelt flink in gewicht.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, gele kentekens hebben achterbank en zijn dus zwaarder.
Dat weet ik, dat was de vraag ook nietquote:
Was best een aardig bootje hoor, ben ff een plaatje aan het zoeken.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij zal wel niet zo mooi zijn als sommige bootjes die we vorig jaar zagen
Wat doet zij/haar vriend dan voor n werk?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Was best een aardig bootje hoor, ben ff een plaatje aan het zoeken.
oh dan is het antwoord alleen "nee".quote:Op zondag 19 maart 2006 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat was de vraag ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |