Daarom juistquote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
JA GODVERDOMME WILDE IK NET NAAR FB HEB JE ALWEER EEN NIEUWE SC![]()
![]()
Neh man, bootjes zijn kutquote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef BoJo het volgende:
ik hoorde trouwens dat mijn nichtje met haar vriend gaan varen met een zeilboot vanuit Italie, ze willen ook ff langs droppen in Montenegro![]()
Lijkt me wel lachen, beetje chillen op zo'n bootje![]()
Durf te wedden dat je na een uur aan het kotsen bent op dat bootjequote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef BoJo het volgende:
ik hoorde trouwens dat mijn nichtje met haar vriend gaan varen met een zeilboot vanuit Italie, ze willen ook ff langs droppen in Montenegro![]()
Bo, woog jou Jeep ook zoveel?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
Jeep Grand Cherokee Limited Edition Grijs kenteken
Motorinhoud: 5.2 liter
Aantal cilinders: 8
Massa leeg voertuig: 1.893kg
Tellerstand: 200.000km
Brandstof: Gas
Bouwjaar: feb 1994
Transmissie: Automaat
Kleur:Green
APK tot: Dec 2006
over 1000 delen jaquote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
Jeep Grand Cherokee Limited Edition Grijs kenteken
Motorinhoud: 5.2 liter
Aantal cilinders: 8
Massa leeg voertuig: 1.893kg
Tellerstand: 200.000km
Brandstof: Gas
Bouwjaar: feb 1994
Transmissie: Automaat
Kleur:Green
APK tot: Dec 2006
Als je er geen verstand van hebt,quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Durf te wedden dat je na een uur aan het kotsen bent op dat bootje
Hij zal wel niet zo mooi zijn als sommige bootjes die we vorig jaar zagenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef BoJo het volgende:
neuh daar ken ik wel tegenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Durf te wedden dat je na een uur aan het kotsen bent op dat bootje
Maar geen V8 en LPG, dat scheelt flink in gewicht.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, gele kentekens hebben achterbank en zijn dus zwaarder.
Dat weet ik, dat was de vraag ook nietquote:
Was best een aardig bootje hoor, ben ff een plaatje aan het zoeken.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij zal wel niet zo mooi zijn als sommige bootjes die we vorig jaar zagen
Wat doet zij/haar vriend dan voor n werk?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Was best een aardig bootje hoor, ben ff een plaatje aan het zoeken.
oh dan is het antwoord alleen "nee".quote:Op zondag 19 maart 2006 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat was de vraag ook niet
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Was best een aardig bootje hoor, ben ff een plaatje aan het zoeken.
deal, ik ga m maken.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
Sauber Mercedes C9 - 1122ps/893kg
was een Alfa dealer vroeger, maar nu verzorgt ie reizen door de middelandse zee op zeilboten. Geloof ikquote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doet zij/haar vriend dan voor n werk?
Dat verklaart een boel, maar dan heeft hij vast een website waar zijn boot op staatquote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
was een Alfa dealer vroeger, maar nu verzorgt ie reizen door de middelandse zee op zeilboten. Geloof ik![]()
zak in de stront ventquote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vermeld je mij er wel ff bij, want ik heb hier moeite voor gedaan
ja maar ik weet die link niet meer, maar m'n nichtje heeft een keer foto's gestuurd. Ga ik zo uploaden.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat verklaart een boel, maar dan heeft hij vast een website waar zijn boot op staat
Dat ziet er wel geinig uit en met mijn Yacht Vision kennis volgens mij vrij prijzig ookquote:
Zoiets heb ik afgelopen zomer ook op gezeten...quote:
Ja, en ik ben er erg blij meequote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het te merken dat mn proefperiode voorbijis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |