quote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Was best een aardig bootje hoor, ben ff een plaatje aan het zoeken.
deal, ik ga m maken.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
Sauber Mercedes C9 - 1122ps/893kg
was een Alfa dealer vroeger, maar nu verzorgt ie reizen door de middelandse zee op zeilboten. Geloof ikquote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doet zij/haar vriend dan voor n werk?
Dat verklaart een boel, maar dan heeft hij vast een website waar zijn boot op staatquote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
was een Alfa dealer vroeger, maar nu verzorgt ie reizen door de middelandse zee op zeilboten. Geloof ik![]()
zak in de stront ventquote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vermeld je mij er wel ff bij, want ik heb hier moeite voor gedaan
ja maar ik weet die link niet meer, maar m'n nichtje heeft een keer foto's gestuurd. Ga ik zo uploaden.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat verklaart een boel, maar dan heeft hij vast een website waar zijn boot op staat
Dat ziet er wel geinig uit en met mijn Yacht Vision kennis volgens mij vrij prijzig ookquote:
Zoiets heb ik afgelopen zomer ook op gezeten...quote:
Ja, en ik ben er erg blij meequote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het te merken dat mn proefperiode voorbijis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |