quote:
Op zondag 30 juni 2013 18:52 schreef Anne het volgende:Ow, ik zie nu inderdaad dat je je 06 hebt ingevuld in de meeting manager

.
Ik wist niet dat iemand dat zou doen, niet aan gedacht. Ik ben ook de enige die dat kan zien volgens mij.
Maar waarom ben je niet achter DS4 en Barca aan gereden vanaf de Mac

?
Barca vroeg niet voor niks hoe hard je ongeveer reed

.
Die twee hebben geloof ik ook nog op je gewacht bij een van de eerste tankstations om te kijken of je nog kwam..
En excuses hoef je niet te maken, vervelend voor jou juist.
omdat ik bij de mac al bijna door rood ging toen jullie wegreden. Dat duurde vrij lang voordat ie weer groen was. daarna zag ik ze al niet meer in Duitsland. Ik werd later wel weer ingehaald door ds4 en Barca, maar had er toen niet meer bij nagedacht om even wat sneller te gaan.

. Stom van me. En al helemaal dat ik geen nummers van jullie had gevraagd.
Ik ging dus op de borden Nürburgring enzo af, navigatie wou een hele ander kant op, die blijkbaar sneller zou zijn. Juist toen ging ik door al die kutdorpjes heen. Ik dacht op den duur van laat ook maar, ik zie wel. En toen dat ongeluk he.
Goed, dik uur later weer naar het circuit, met een gezicht waarvan je kon zien dat er iets behoorlijk fout was gegaan

. Ik had Barca z'n auto inmiddels gevonden, liep naar het circuit en zag ze er dus net voorbijgaan.
Toen lopen zoeken en geprobeerd op internet te komen om zo even nummers op te vragen. Dat wou dus niet, zal KPN wel geblokkeerd hebben ofzo. Vervolgens werd ik dus door thuisfront gebeld om thuis te komen... En familie -ook al is het contact de laatste tijd wat minder- gaat toch nog even voor.
Ben nu net thuis, zal zo douchen en dan misschien nog naar het ziekenhuis.
Ik baal zelf als een stekker. Had er wel zin in namelijk. En vind het jammer voor de anderen die er wel waren en het nu dus even zonder mij moeten doen.
Verder was het wel leuk om jullie even gesproken te hebben in Tegelen. Al was ik wel wat stil

.
Volgende keer beter.