dankquote:Op zondag 30 juni 2013 15:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti zet een doppio espresso voor sLipje en geeft cocktailprikkers om de ogen open te houden.

Nou heb je een rooie toetquote:Op zondag 30 juni 2013 19:35 schreef lipje het volgende:
[..]
dank
* lipje is in slaap gevallen buiten in de zon
 ?
 ?

nee een rooie nekquote:

omdat ik bij de mac al bijna door rood ging toen jullie wegreden. Dat duurde vrij lang voordat ie weer groen was. daarna zag ik ze al niet meer in Duitsland. Ik werd later wel weer ingehaald door ds4 en Barca, maar had er toen niet meer bij nagedacht om even wat sneller te gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:52 schreef Anne het volgende:
Ow, ik zie nu inderdaad dat je je 06 hebt ingevuld in de meeting manager.
Ik wist niet dat iemand dat zou doen, niet aan gedacht. Ik ben ook de enige die dat kan zien volgens mij.
Maar waarom ben je niet achter DS4 en Barca aan gereden vanaf de Mac?
Barca vroeg niet voor niks hoe hard je ongeveer reed.
Die twee hebben geloof ik ook nog op je gewacht bij een van de eerste tankstations om te kijken of je nog kwam..
En excuses hoef je niet te maken, vervelend voor jou juist.
 . Stom van me. En al helemaal dat ik geen nummers van jullie had gevraagd.
. Stom van me. En al helemaal dat ik geen nummers van jullie had gevraagd. . Ik had Barca z'n auto inmiddels gevonden, liep naar het circuit en zag ze er dus net voorbijgaan.
. Ik had Barca z'n auto inmiddels gevonden, liep naar het circuit en zag ze er dus net voorbijgaan. .
. 

Idd, dat snap ik ook niet helemaal; tis niet dat het allemaal op topspeed ervandoor gaat.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef daNpy het volgende:
Jammer Neovo. Waarom rijdt de langzaamste dan ook niet voorop? De rest heeft wel power om even bij te trekken na een stoplicht of inhaalactie oid. Maar die jeep van Barca is ook niet zo snel toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden

Alleen voor insiders hihiquote:

Oepsquote:Op zondag 30 juni 2013 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
Nee, we waren je bij het stoplicht bij de mac al kwijt. Toen een tijd 80 gereden tot je weer achter ons zat, gingen we weer 120 zoals afgesproken en je kwam maar niet. Toen zijn we 5min gestopt bij een tankstation zodat je voorbij zou rijden en wij weer achter je zaten. Toen we je inhaalden volgde je weer niet en dus snapten wij het ook ff niet meer. We hebben heel de weg idd maar 130 gereden.
En mijn jeep hebben we daar op de parkeerplaats gedropt en ik ben er tot 18.00 niet meer bij geweest. De rest van de dag met ds4 meegereden.
Jammer idd. Verder was het wmb een geslaagde dag en de de auto van ds4 is ook erg geslaagd moet ik zeggen!
 .
. ...
...

. Eerste keer hé, dan kan het nog. Toch?
. Eerste keer hé, dan kan het nog. Toch? 

Maakt niks uit, een volgende keer zal er ws beter op je gelet worden, kan gebeuren toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:21 schreef .Neovo. het volgende:
Lesje voor de volgende keer.. Eerste keer hé, dan kan het nog. Toch?
Ben allang blij dat die ouwe Fiat niet stil is komen te staan. Genoeg auto's op de terugweg met rokende motor gezien.
 Auto's krijgen het warm van stampen
 Auto's krijgen het warm van stampen 

Jammer wel dat er zoveel mensen toch niet konden, en balen dat je iedereen de hele tijd bent misgelopen Neovo
 Jammer wel dat er zoveel mensen toch niet konden, en balen dat je iedereen de hele tijd bent misgelopen Neovo   Was dat ongeval trouwens die zilvergrijze Speedster? Want die hebben we nog afgesleept zien worden, dat zag er idd niet al te best meer uit... Volgende keer iets beter organiseren, ik had Barca en DS4 redelijk snel gevonden (bedankt Anne
  Was dat ongeval trouwens die zilvergrijze Speedster? Want die hebben we nog afgesleept zien worden, dat zag er idd niet al te best meer uit... Volgende keer iets beter organiseren, ik had Barca en DS4 redelijk snel gevonden (bedankt Anne  ). Al was ik er ook iets later - iets te weinig slaap gehad vannacht dus ik ben een uurtje extra blijven liggen om het veilig te houden, en bij Oberhausen ook file ivm een ongeval. Barca en DS4 waren erg toffe lui, gezellig mee op het terras gezeten en een setje fantastische rondes in de RS6 gemaakt
). Al was ik er ook iets later - iets te weinig slaap gehad vannacht dus ik ben een uurtje extra blijven liggen om het veilig te houden, en bij Oberhausen ook file ivm een ongeval. Barca en DS4 waren erg toffe lui, gezellig mee op het terras gezeten en een setje fantastische rondes in de RS6 gemaakt   
  Nadat Barca en DS4 naar huis gingen ben ik nog even Alex achterna gereden en hebben we tot 19:15 of zo nog gezellig bij Brünnchen gestaan. Mazdaatje heeft zich ook goed gehouden
  Nadat Barca en DS4 naar huis gingen ben ik nog even Alex achterna gereden en hebben we tot 19:15 of zo nog gezellig bij Brünnchen gestaan. Mazdaatje heeft zich ook goed gehouden   

quote:Op zondag 30 juni 2013 21:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Idd, dat snap ik ook niet helemaal; tis niet dat het allemaal op topspeed ervandoor gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |