quote:
Op zondag 30 juni 2013 12:01 schreef Anne het volgende:[..]
Barca en DS4 iig.. En Barca zal Dingest daar wel vinden/zoeken/informeren.
Daarstraks ben ik nog gebeld dat Neovo kwijt is, dus ik weet niet hoe of wat wat betreft Neovo.
ik heb stom genoeg vergeten om nummers te vragen bij de mac. Ik dacht dat ik mijn nummer online had ingevuld op dat aanmeldformulier in de op.
Maargoed, mijn verhaal.
Op de heenreis werd ik door de navigatie constant de verkeerde kant uitgestuurd. Was ik bijna bij het circuit, knalt er voor me een motorrijder frontaal op een auto. Van die motor en de voorkant van de auto was niks meer over, weet niet hoe het met de motorijdder is. Iemand anders heeft de hulpdiensten gebeld. Was een dikke chaos op dat kruispunt. Ik kon op tijd remmen en heb er niks an overgehouden.
Later toen ik bij het circuit was zag ik ds4 nog weer wegrijden, maar ze zagen mij niet.. ik heb vervolgend een uurtje zitten zoeken, maar ben ze niet meer tegengekomen met de rest. Ok kon ik daar niet op mobiel internet om dit forum re raadplegen.
had mijn auto bij de jeep geparkeerd op het veld achter de baan.
Toen werd ik vervolgens gebeld dat erweer iets in de familie aan de hand was en dusk moest thuis komen. Er is weer een opname in het ziekenhuis, en dit keer ziet het er niet zo fijn uit.
Al met al, geen geslaagde dag voor mij. Ben nu nog onderweg, ben met anderhalf uur wel thuis.
Ik vind het jammer dat ik zo snel moest weggaan, had graag nog even gebleven. Wens iedereen daar nog een leuke avond.
Anne, bel/sms ze maar dat ik naar huis moest.
Nogmaals mijn excuses.