quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:23 schreef Anne het volgende:
Speciaal voor Duvel de kutste kattenbakvulling ooit:
[ afbeelding ]
Jeh, oldskool 45 tonnert; domme kompjoetert, dus weinig gezeik en idioot sterk; een ekte nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Jeh, paar klussies per dag als het meezit, en anders heb ik al zat te prutsen gevonden, en ik wil de jib er effe een paar keer op spijkeren, want daar ben ik niet heel handig in, en dit is een lastigequote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:11 schreef densmee het volgende:
ow mooi maatje, lekker overal in de drek op bouwplaatsen staan voor 1 dag![]()
maar dat is wel een kraan waar je elke dag iets anders mee mag gaan doen waarschijnlijk
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Komt niet voor op mijn telefoonlijst; chauffeur zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat stuk Spierings wat naast de giek hangtquote:
Ach, natuurlijk, domme ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat stuk Spierings wat naast de giek hangt
Dat komt door je verstopte neus. Dan krijgen de hersens te weinig zuurstofquote:
present, uiterlijk 9.45, anders hoor je het wel.quote:
Scania vierasserquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Komt niet voor op mijn telefoonlijst; chauffeur zeker?
Transport toko zit om de hoek, maar ik moet maandag met 2 van die knakkers op pad, zal het in de peiling houdenquote:
jij met onkruid wieden en dozen uitpakkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:51 schreef Alfisti het volgende:
Ik heb mij net bevuilt.......... wat een geluid![]()
met dank aan autoblog
Tevens veel plezier gewenst voor de ring-gangers morgen
Beide klaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef lipje het volgende:
[..]
jij met onkruid wieden en dozen uitpakken
dan kan je gewoon meequote:
Heb je inmiddels iemand zijn nummer?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:04 schreef Dingest het volgende:
De 121 is goed schoon; gewassen, in commandant 4 en dan in de was![]()
Wilde ik al een hele tijd eens grondig doen, dit was een goed excuus![]()
Met wie kan ik mijn nummers uitwisselen van de Venlo-groep? Ik wil het wel bij Anne/SD laten doen - want die zijn kennelijk overal en van iedereen op de hoogte- maar als die dan besluiten toch niet komen schiet dat ook niet op.
Tofquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:34 schreef Anne het volgende:
SD en ik komen trouwens wel even hallo zeggen in Venlo (idee van lipje).
Dat gaat me wel lukken, da's niet zo ver.
Hij is terecht!quote:
Barca en DS4 iig.. En Barca zal Dingest daar wel vinden/zoeken/informeren.quote:
waarom ging jij niet?quote:
Ja, mijn co-driver had iets thuis.quote:
* Alfisti zet een doppio espresso voor sLipje en geeft cocktailprikkers om de ogen open te houden.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:31 schreef lipje het volgende:
De kinderen zijn ziek. Ik ben de halve nacht bezig geweest met medicijnen geven, troosten en de rotzooi opruimen.
[..]
ik heb stom genoeg vergeten om nummers te vragen bij de mac. Ik dacht dat ik mijn nummer online had ingevuld op dat aanmeldformulier in de op.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Barca en DS4 iig.. En Barca zal Dingest daar wel vinden/zoeken/informeren.
Daarstraks ben ik nog gebeld dat Neovo kwijt is, dus ik weet niet hoe of wat wat betreft Neovo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |