Op PUB ben ik 14 jaar geleden begonnen als moderatorquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:32 schreef vosss het volgende:
MED / Anne op zwart
Hoeveel jaar ben jij wel niet mod geweest? 10+ jaar?
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:56 schreef maily het volgende:
Anne!![]()
Zij heeft voor elkaar gekregen wat een boel mensen niet gelukt is; mij strikken als spellchecker!
Thanks!quote:
10 net plus dusquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:28 schreef Anne het volgende:
En op PTA ben ik precies 10 jaar en 3 dagen moderator geweest .
Mods waar ik nooit last van heb gehad zijn de beste mods. Ik kan me niet heugen dat ik ooit last van @Anne heb gehad. Andersom misschien wel, dat weet ik nietquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Mods waar ik nooit last van heb gehad zijn de beste mods. Ik kan me niet heugen dat ik ooit last van @:Anne heb gehad. Andersom misschien wel, dat weet ik niet
Heb je al een note van SD te pakken?quote:Op zondag 15 december 2019 18:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor. Andersom ook niet.
En bedankt allemaal.
Die heb ik al genoeg!quote:Op zondag 15 december 2019 22:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je al een note van SD te pakken?
Kunnen mods elkaar ook noten dan?quote:
Wanneer word jij een keer blauw?quote:Op zondag 15 december 2019 22:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Kunnen mods elkaar ook noten dan?
Nooit geweten dit
Dat lijkt me geen goed idee Annequote:
Snap ik, vosss lijkt me op dit moment oprecht de beste aspirant PTAmod.quote:Op maandag 16 december 2019 09:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Mij ook.
Ik had hem zelfs aangedragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |