Op PUB ben ik 14 jaar geleden begonnen als moderatorquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:32 schreef vosss het volgende:
MED / Anne op zwart
Hoeveel jaar ben jij wel niet mod geweest? 10+ jaar?
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:56 schreef maily het volgende:
Anne!![]()
Zij heeft voor elkaar gekregen wat een boel mensen niet gelukt is; mij strikken als spellchecker!
Thanks!quote:
10 net plus dusquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:28 schreef Anne het volgende:
En op PTA ben ik precies 10 jaar en 3 dagen moderator geweest .
Mods waar ik nooit last van heb gehad zijn de beste mods. Ik kan me niet heugen dat ik ooit last van @Anne heb gehad. Andersom misschien wel, dat weet ik nietquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Mods waar ik nooit last van heb gehad zijn de beste mods. Ik kan me niet heugen dat ik ooit last van @:Anne heb gehad. Andersom misschien wel, dat weet ik niet
Heb je al een note van SD te pakken?quote:Op zondag 15 december 2019 18:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor. Andersom ook niet.
En bedankt allemaal.
Die heb ik al genoeg!quote:Op zondag 15 december 2019 22:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je al een note van SD te pakken?
Kunnen mods elkaar ook noten dan?quote:
Wanneer word jij een keer blauw?quote:Op zondag 15 december 2019 22:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Kunnen mods elkaar ook noten dan?
Nooit geweten dit
Dat lijkt me geen goed idee Annequote:
Snap ik, vosss lijkt me op dit moment oprecht de beste aspirant PTAmod.quote:Op maandag 16 december 2019 09:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Mij ook.
Ik had hem zelfs aangedragen.
Voor welk forum?quote:Op maandag 16 december 2019 09:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Mij ook.
Ik had hem zelfs aangedragen.
Er zijn meer goede kandidatenquote:Op maandag 16 december 2019 10:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Snap ik, vosss lijkt me op dit moment oprecht de beste aspirant PTAmod.
Ik rij een mazda 6 sportbreak 2.5; wat weet ik nou van auto's Anne?!quote:
Ja, nee. Ik dan?!quote:Op maandag 16 december 2019 10:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik rij een mazda 6 sportbreak 2.5; wat weet ik nou van auto's Anne?!
Geen ideequote:
Mooie bakquote:Op maandag 16 december 2019 10:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik rij een mazda 6 sportbreak 2.5; wat weet ik nou van auto's Anne?!
Geen probleemquote:Op maandag 16 december 2019 13:23 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Bedankt voor de hulp met de reviews Anne en veel plezier hier als normale user
Graag gedaanquote:Op maandag 16 december 2019 13:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen probleemJij (of eigenlijk jullie) bedankt voor de mooie reviews!
Wat is het verschil met SD precies?quote:Op maandag 16 december 2019 10:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee
Bedankt voor het voordragen hoor, daar niet van, maar het lijkt mij gewoon niet zo een goed idee gezien de recalcitrante lul die ik meer dan eens ben.
Dus dan heb je straks een mod die om de haverklap een ban aan zn broek heeft, want mezelf inhouden omdat ik blauw zou zijn kan ik toch niet
SD heeft ook met regelmaat een ban ja?quote:Op maandag 16 december 2019 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is het verschil met SD precies?
Nee, dat lukt mij een heel stuk beter, dat scheeltquote:Op maandag 16 december 2019 10:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee
Bedankt voor het voordragen hoor, daar niet van, maar het lijkt mij gewoon niet zo een goed idee gezien de recalcitrante lul die ik meer dan eens ben.
Dus dan heb je straks een mod die om de haverklap een ban aan zn broek heeft, want mezelf inhouden omdat ik blauw zou zijn kan ik toch niet
Ik roggel zelfs een ban áchter de schermen, beat that broquote:Op maandag 16 december 2019 20:00 schreef vosss het volgende:
[..]
SD heeft ook met regelmaat een ban ja?
Zelfkennis is OKquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:48 schreef Sounddragon het volgende:
Maar ehh.. Thanks Anne, misschien blijf ik het langer, maar jij was altijd de betere mod![]()
Dankjequote:Op dinsdag 17 december 2019 14:48 schreef Sounddragon het volgende:
Maar ehh.. Thanks Anne, misschien blijf ik het langer, maar jij was altijd de betere mod![]()
Truth beiing told.. Dat was nooit een geheim toch?quote:
Voor mij niet nee, maar ik had niet gedacht dat jij zelf met je botte harses ook tot datzelfde besef zou komenquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Truth beiing told.. Dat was nooit een geheim toch?
Dikke inschattingsfout jongeh!quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor mij niet nee, maar ik had niet gedacht dat jij zelf met je botte harses ook tot datzelfde besef zou komen
quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:28 schreef Anne het volgende:
[..]
En op PTA ben ik precies 10 jaar en 3 dagen moderator geweest![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |