Dat gaan we doenquote:Op zondag 2 april 2006 21:34 schreef ook_gek het volgende:
nu we het toch over drank hebben en niet meer thuis komen.
Stel ik een uber zuip meet voor. Je gaat pas weg als je longen op straat liggen en je niet meer in staat bent om te kruipen![]()
just playinquote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
@Fugie:alsof ik een ban zou aanvragen voor iets in de SC
ik ben geheelonthouderquote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
Een beetje PTA mod zou zuipen achter het stuur ook afkeuren![]()
quote:laat die bezopen kutkneuzen zich maar lekker doodzuipen.
De ene mod is z'n rijbewijs kwijtgeraakt wegens circuit-praktijken en wordt wel eens uit de club getrapt wegens knokken, en de ander is een linkse hippie zonder rijbewijs met een hekel aan alcohol....quote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
Een beetje PTA mod zou zuipen achter het stuur ook afkeuren![]()
lijkt me een strak planquote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat gaan we doen
Maar voor die longen op straat heb ik geen alcohol nodig
En.... mooie OP
mooi kan ik met je mee rijdenquote:
Ja gewoon weg nietquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De ene mod is z'n rijbewijs kwijtgeraakt wegens circuit-praktijken en wordt wel eens uit de club getrapt wegens knokken, en de ander is een linkse hippie zonder rijbewijs met een hekel aan alcohol....
dreamteamquote:Op zondag 2 april 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De ene mod is z'n rijbewijs kwijtgeraakt wegens circuit-praktijken en wordt wel eens uit de club getrapt wegens knokken, en de ander is een linkse hippie zonder rijbewijs met een hekel aan alcohol....
Waarom niet?quote:Op zondag 2 april 2006 21:39 schreef Hugster het volgende:
Ik kan morgen niet met je mee naar school Katie
Ik zuip graagquote:Op zondag 2 april 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben geheelonthouder![]()
en als ik mezlef even mag quoten:
[..]
quote:Liever een rijk leven en een rotte lever dan een rijke lever en een rotleven.
mooi gesproken herman, dat zou iemand moeten quoten in zijn sigquote:Op zondag 2 april 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het maar 2 straten zijn kun je ook op de fiets gaanquote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
mooi gesproken herman, dat zou iemand moeten quoten in zijn sig
en met alcohol achter het stuur is ook fout, maarja die 2 straten door niemandsland op zondagmiddag
Mén, dat is een prima MSN-naamquote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zuip graag
en als ik effe een nieuwe quote mag plaatsen:
[..]
ja hoe ist, het regende keihard vanochtend. Alsof ik dan zin heb om te fietsenquote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als het maar 2 straten zijn kun je ook op de fiets gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |