ik heb meer zin om die gast aan stukken te gaan hakken met jouw bijlquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom dan gewoon als julie het ook jammer vinden
Of is kasten in de fik steken niet meer leuk
Zou toch geweldig zijn, gewoon bij hem aanbellen, zeggen "Dat zijn geen grappen he?" en weer weg gaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb meer zin om die gast aan stukken te gaan hakken met jouw bijl
We hebben nog 1 seconde getwijfeld om met beide 155's naar Alexxxxx te rijdenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik zou ook zeggen: wat is 300km nu, totdat ik moet afrekenen aan de pomper moet wel Euro 98/Vpower oid in
Dat is de truuk, ze een flink schuldgevoel aanpraten !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht dat ik eindelijk voor het eerst een nachtfoto van een 155 kon gaan maken
* Alexxxxx stopt zijn statief weer terug in de koffer
je mag het niet zeggen. MAAR TERING WAT IS DAT WIJF VIES EN LELIJK ZEGquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo, er zijn erger dingen.....
Zo heeft Sara Raats bijvoorbeeld besloten een fok pauze in te lassenDrie keer raden waar ze nu zit
je mag het best zeggen, want je hebt gelijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je mag het niet zeggen. MAAR TERING WAT IS DAT WIJF VIES EN LELIJK ZEG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |