quote:MATEN & GEWICHTEN
lengte 3,68 m
breedte 1,61 m
hoogte 1,39 m
wielbasis 2,44 m
spoorbreedte voor 1,42 m
spoorbreedte achter 1,40 m
massa leeg 896 kg
max. toelaatbare massa 1450 kg
laadvermogen 554 kg
aanhanger geremd 1000 kg
aanhanger ongeremd 400 kg
kogeldruk - kg
dakbelasting 50 kg
inh. bagageruimte 320 - 1200 l
inh. brandstoftank 42 l
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:46 schreef Hugster het volgende:
ik dacht al, eerst ff submitten voordat ik aan de OP ga beginnen, en ja hoor, er was er toch al eentje
Toch maar een keer volvo contactenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Echt prul is het vaak niet. Je moet imitatie-velgen alleen voor normaal gebruik nemen of als show-velg.
Als je ook maar een BEETJE gedreven autorijdt of in een buurt woont met veel gaten in het wegdek zou ik lekker voor merk-velgen gaan.
Let wel: Veel merken verkopen een velg die gebaseerd is op het ontwerp van het automerk. Als het nou een groot merk is dat de velg op de markt brengt kun je er van uitgaan dat de velg echt wel een stootje kan hebben ... vaak zijn deze velgen dan ook onder licentie gemaakt.
Misschien een ander keertje dan, met goedkopere oordoppenquote:
Ferrariquote:Op maandag 20 maart 2006 19:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
goede chick
Veeeeul vetter dan zo'n schrale Seat natuurlijk
Maar wel te laat
Ey, laten we voorop stellen dat ik een schurfthekel aan Schumacher heb, maar Ferrari's zijn wel okayquote:
ik zag vandaag een ferrari staan, en ik heb hem NIET op de foto gezetquote:Op maandag 20 maart 2006 19:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ey, laten we voorop stellen dat ik een schurfthekel aan Schumacher heb, maar Ferrari's zijn wel okay [afbeelding]
Onzin ... prijs-kwaliteit-verhouding ligt compleet buiten porporties.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ey, laten we voorop stellen dat ik een schurfthekel aan Schumacher heb, maar Ferrari's zijn wel okay [afbeelding]
Whahahahaquote:Op maandag 20 maart 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zag vandaag een ferrari staan, en ik heb hem NIET op de foto gezet
Uit protest, hij stond in de showroom van de SsangYong dealer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |