En al die vadsige huisvrouwen dachten gelijk "luistert mijn zoon ook zo hard z'n muziekquote:Op maandag 20 maart 2006 18:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat scheelt weer
Bij m'n huidige Sony oordopjes hoor je het geluid vrijwel net zo hard aan de buitenkant als in je oor, gelijk maar even snoeiharde techno aangeslingerd en veroontwaarde blikken in ontvangst genomen
Die velgen heb ik gezien op een Blue Nord 155 (WB), staat heel mooi.quote:
Een nummerbord en een TomTom doen wonderen ...quote:Op maandag 20 maart 2006 19:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Al zou hij m'n adres hebben, dan kan hij het om 2 uur snachts nog niet vinden![]()
Met 10 honden op het terein kan er nog geen kat zonder dat de boel op stelten staan hier rondlopenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Een nummerbord en een TomTom doen wonderen ...
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik vind ze niet super
Jouw 155 heeft een beetje diepe velg nodig ... iig niet zo'n "oppervlakkig type"
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met 10 honden op het terein kan er nog geen kat zonder dat de boel op stelten staan hier rondlopen
Ben ik niet zo bang voor
Welnee, die naieve domme huisvrouwen denken allemaal "gelukkig heb ik mijn zoon wel goed opgevoed"quote:Op maandag 20 maart 2006 19:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En al die vadsige huisvrouwen dachten gelijk "luistert mijn zoon ook zo hard z'n muziekGelijk vanavond tijdens het avondmaal maar even toepreken
"
En die in-ear-dingen van je zijn nog steeds stuk?![]()
hmm ben er toch niet zo gek van.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die velgen heb ik gezien op een Blue Nord 155 (WB), staat heel mooi.
quote:
Ja dat worden zware gesprekken vanavondquote:Op maandag 20 maart 2006 19:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En al die vadsige huisvrouwen dachten gelijk "luistert mijn zoon ook zo hard z'n muziekGelijk vanavond tijdens het avondmaal maar even toepreken
"
En die in-ear-dingen van je zijn nog steeds stuk?![]()
Oemfoefoe?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef BaraCuda het volgende:
wow er zijn nu veel winkels die ik denk imitatie velgen die ik wil verkopen men![]()
1500 euro met banden en alles erop![]()
daarvoor moet je de server in Amsterdam schoppenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef PeuRac het volgende:
Bo, schop richard eens onder z'n kont, de artc site ligt op z'n gat
quote:
ik vind een DelSol ook niet lelijk hoor, die versies ervoor wel.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Die zouden dan weer wel mooi staan onder je Alfa ...
Maar waarom luister je naar mijn smaak? Ik heb een DelSol en da's zo'n beetje precies het tegenovergestelde van een 155
Nou weet ik dus echt wel wat mooi is ...GEEN open doel
Dat is gaar zegquote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat worden zware gesprekken vanavond![]()
![]()
ja nog geen goede lijmspecilist kunnen vinden
het is idd beetje buiten proporties, maar geeft wel een beeld hoe het staat bij mijn auto en kleurquote:Op maandag 20 maart 2006 19:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, nog effe en je hebt geen banden meer nodig
Define "origineel"quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
Hoeveel slechter zijn imitatievelgen eigenlijk dan originele velgen?
Vanuit volvo verkocht, die velgen die ik wil kosten bij volvo zonder band 2500 euro.quote:
kan het allicht proberenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is gaar zeg
[afbeelding]
Deze lenen?![]()
Ah zo ... Grote merken binden zich vaak met grote merken. De Volvo velgen zullen ongetwijfeld van een grote velgenfabrikant komen.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vanuit volvo verkocht, die velgen die ik wil kosten bij volvo zonder band 2500 euro.
En bij een aantal winkels zie ik ze staan voor 1500... incl prutband dan wel
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:21 schreef ook_gek het volgende:
WHOOOOHOOOOO ik zit hier toch echt even uit mijn dakje te gaan op de muziek zeg. Dit is gewoon weg niet meer normaal deze club mix.
Hugster die link van laatst moet je maar effe door heen bijten want het is ZEER de moeite waard.
Of je moet een FTP server hebben draaien dan upload ik hem wel.
Ja daar was ik al bang voorquote:Op maandag 20 maart 2006 19:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ah zo ... Grote merken binden zich vaak met grote merken. De Volvo velgen zullen ongetwijfeld van een grote velgenfabrikant komen.
Grote velgenfabrikanten voeren uitgebreid tests uit op een bepaald design terwijl "namaak"-fabrikanten het ontwerp van de velg zo goed mogelijk (afhankelijk van de fabrikant) namaken zonder het uitvoerig te testen. Er wordt dan ook gebruik gemaakt van goedkopere legeringen en de velgen kunnen vaak niet de belasting aan van de originele versie.
Dat denk ik ook wel, maar of er nog iets uit zal komen?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vast zitten ze dan ongetwijfeld![]()
Doe het nietquote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
TF, laatste verzoek
hoe staan de Azev A's onder mijne?
[afbeelding]
Echt prul is het vaak niet. Je moet imitatie-velgen alleen voor normaal gebruik nemen of als show-velg.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voordan is 1500 best veel voor een "prul"
Proberen kan altijdquote:Op maandag 20 maart 2006 19:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar of er nog iets uit zal komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |