quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:07 schreef derLudolf het volgende:
op een oude taart moet je ...
nee, laat maar, volgens mij haal ik twee fietsen door elkaar
Lief! Dankjewel!quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Lokwinske!
Misschien ook wel de beste mod die PTA zich kon wensen. Goed verstand van het onderwerp, maar kan ook met mensen omgaan.
Ik zag dat je tegelijk met 2cv mod bent geworden. Wist eerlijk gezegd niet dat die pta mod is geweestquote:
Dat was ook geen heel groot succesquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zag dat je tegelijk met 2cv mod bent geworden. Wist eerlijk gezegd niet dat die pta mod is geweest
Toen kreeg ik meermaals een uitstel voor mijn praktijk examen in verband met extreme sneeuwvalquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:24 schreef Messina het volgende:
Tien jaar geleden had ik nog geen rijbewijs.
Hehehe.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was ook geen heel groot succes.
Is dat ook feestelijk? Kun je dat eten?quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bamihapjes.
Ik heb net een nagelhout besteld
Jaaaaa. Dat is een luchtgedroogde runderhart, gekruid met oa peper en kruidnagel.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat ook feestelijk? Kun je dat eten?
Oke ..... Ik had geen ideequote:Op dinsdag 10 december 2019 22:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jaaaaa. Dat is een luchtgedroogde runderhart, gekruid met oa peper en kruidnagel.
Het ziet er een beetje uit als een stuk kienhout
[ afbeelding ]
we missen de 190d fangangquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Mja. Die andere duurdtdt inderdaad lang om vol te krijgen.
Sjoewe was vorige week op de radio, Hugster zag er blij uit op een foto en germandeperman geen ideequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |