Een JLo kont is toch wel welkom hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
inderdaad. Heb jij ook al zo'n hekel aan dikke konten?
* PeuRac linkje doorstuurtquote:
sure thingquote:Op donderdag 29 december 2005 12:32 schreef M5 het volgende:
Kan iemand ff de TT in Ferrari veranderen![]()
dan maak ik een OP..
heb jij daarnaar gekeken dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:32 schreef Sjoewe het volgende:
Nee, precies Mukie heeft een heel fraai kontje
2.5 of nietsquote:Op donderdag 29 december 2005 12:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ff een late reactie maar goed.
in de VS heb je idd ook een MR2 met een 2.2, vanwege de emissie, trage bak is dat!
ow, erm ja dat kloptquote:
en geslotenquote:
Wilde jij zeggen dat je niet doorhebt dat als je in de stad loopt dat er mannen omkijken om naar jou kont te kijken?quote:
dan plak ik het erop verdommequote:Op donderdag 29 december 2005 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
2.5 bestaat niet in een MR2
alleen in een Supra en een Crown
ow ja en een Hiace
Naiefquote:Op donderdag 29 december 2005 12:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wilde jij zeggen dat je niet doorhebt dat als je in de stad loopt dat er mannen omkijken om naar jou kont te kijken?![]()
erm eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 29 december 2005 12:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wilde jij zeggen dat je niet doorhebt dat als je in de stad loopt dat er mannen omkijken om naar jou kont te kijken?![]()
Cresta, Brevis en Verossa.. d'r zijn wel meer toyota's met 2.5 hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
2.5 bestaat niet in een MR2
alleen in een Supra en een Crown
ow ja en een Hiace
bewijs.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb geen dikke kont
en heb niet meer gefietst sinds mn 16e ofzo
Duhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |