Een JLo kont is toch wel welkom hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
inderdaad. Heb jij ook al zo'n hekel aan dikke konten?
* PeuRac linkje doorstuurtquote:
sure thingquote:Op donderdag 29 december 2005 12:32 schreef M5 het volgende:
Kan iemand ff de TT in Ferrari veranderen![]()
dan maak ik een OP..
heb jij daarnaar gekeken dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:32 schreef Sjoewe het volgende:
Nee, precies Mukie heeft een heel fraai kontje
2.5 of nietsquote:Op donderdag 29 december 2005 12:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ff een late reactie maar goed.
in de VS heb je idd ook een MR2 met een 2.2, vanwege de emissie, trage bak is dat!
ow, erm ja dat kloptquote:
en geslotenquote:
Wilde jij zeggen dat je niet doorhebt dat als je in de stad loopt dat er mannen omkijken om naar jou kont te kijken?quote:
dan plak ik het erop verdommequote:Op donderdag 29 december 2005 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
2.5 bestaat niet in een MR2
alleen in een Supra en een Crown
ow ja en een Hiace
Naiefquote:Op donderdag 29 december 2005 12:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wilde jij zeggen dat je niet doorhebt dat als je in de stad loopt dat er mannen omkijken om naar jou kont te kijken?![]()
erm eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 29 december 2005 12:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wilde jij zeggen dat je niet doorhebt dat als je in de stad loopt dat er mannen omkijken om naar jou kont te kijken?![]()
Cresta, Brevis en Verossa.. d'r zijn wel meer toyota's met 2.5 hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
2.5 bestaat niet in een MR2
alleen in een Supra en een Crown
ow ja en een Hiace
bewijs.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb geen dikke kont
en heb niet meer gefietst sinds mn 16e ofzo
Duhquote:
maar weet je wat het verschil is?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou bij deze dan
Elke man doet dat die een aantrekkelijke vrouw voorbij ziet lopen
![]()
die zijn niet leverbaar in NLquote:Op donderdag 29 december 2005 12:40 schreef M5 het volgende:
[..]
Cresta, Brevis en Verossa.. d'r zijn wel meer toyota's met 2.5 hoor
Heb ze slechter gezienquote:
oh ging het daar omquote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die zijn niet leverbaar in NL
ja hoe mooi een vrouw ook is... ze zijn nooit tevreden met zichzelf op een of andere manierquote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
maar weet je wat het verschil is?
Zo voel ik me niet en dus valt me dat ook niet op
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je bibbert![]()
Nee niks mis mee, jij mag blijven in pta sc![]()
Misschien toch maar eens op letten, kan nog goed zijn voor je ego ook (soms TE goedquote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
maar weet je wat het verschil is?
Zo voel ik me niet en dus valt me dat ook niet op
ow ik ben tevreden hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja hoe mooi een vrouw ook is... ze zijn nooit tevreden met zichzelf op een of andere manier![]()
nah, dan struikel ik geheidquote:Op donderdag 29 december 2005 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens op letten, kan nog goed zijn voor je ego ook (soms TE goed)
Ik snap wat je bedoeld, maar dat is ook maar goed ook dat je je zo niet voelt, want dat zijn van die verwaande rotwijvenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
ow ik ben tevreden hoor
Maar voel me geen vamp
sinds 8:00 vanochtendquote:
lekker drukquote:
lekkere werkverdelingquote:Op donderdag 29 december 2005 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
sinds 8:00 vanochtend![]()
Ik dacht dat het veel drukker was, maar dat kwam omdat ik alle emails aan het doen was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |