zo iets jahquote:Op donderdag 29 december 2005 12:07 schreef BazzoS het volgende:
[..]
stoplicht: GAAAAAAS BOAAAAAAP lekker snelOh shit, een bocht
sturen sturen STUUURR rechtdoor
Dan heeft autoweek weer te weinig auto's toegevoegd, want daar staan alleen 2.0's zonder turboquote:Op donderdag 29 december 2005 12:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
mn ex had die en die was niet zonder turbo
ff plaatje erbij zoekt...
Nicequote:Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef BaraCuda het volgende:
SNEEUWJACHT
het KNMI verwacht vrijdag en zaterdag grote overlast door sneeuw en ijzel.
Een brede zone met sneeuw en ijzel trekt vanaf vrijdagmiddag tot zaterdagochtend van zuidwest naar noordoost over het land.
Daarbij staat een krachtige, langs de kust harde zuidoosten wind die aanleiding kan geven tot sneeuwjacht.
Dit alles kan in deze periode aanleiding geven tot grote overlast.
donderdag 29 december 2005 11.45 uur
KNMI
Oh mijn godMag lije dat de stroom niet uitvalt hier
![]()
in NL zijn er geen turbo's geleverd.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan heeft autoweek weer te weinig auto's toegevoegd, want daar staan alleen 2.0's zonder turbo![]()
pssst, Turbo is nooit officieel geleverd in Nederlandquote:Op donderdag 29 december 2005 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan heeft autoweek weer te weinig auto's toegevoegd, want daar staan alleen 2.0's zonder turbo![]()
Rielekst..quote:Op donderdag 29 december 2005 12:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
toevallig heeft een ex-collega een rallye te koop, een bleu santorin 1.6 8v uit 1998 als ik het goed heb. Sportuitlaatje, luchtfilter, veerpootbrug, andere nokkenas enzo, ding is echt lekker snel![]()
En schop eens tegen je msn aan.
-edit-
het bouwjaar is 1997 zie ik net.
MR2's heb je met 2.0, 2.2 en 2.0 Turbo. geen 2.5quote:Op donderdag 29 december 2005 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar die turbo's komen toch uit amerika.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:13 schreef M5 het volgende:
[..]
MR2's heb je met 2.0, 2.2 en 2.0 Turbo. geen 2.5
Was ook geen vergelijk, 306 had meer entertainment in de auto dan de meeste mensen thuis hebben, vollederen bekleding en alle andere opties, en die Austin Healy stripten ze nog ff lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 12:11 schreef M5 het volgende:
[..]
zo iets jahde stig mocht er een rondje in karren
. Was een Hill-climb tegen een Austin Healey Frogeye Sprite.
de Austin won
heb ik het mis?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:13 schreef M5 het volgende:
[..]
MR2's heb je met 2.0, 2.2 en 2.0 Turbo. geen 2.5
Ja das een importquote:Op donderdag 29 december 2005 12:14 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
http://www.grahamberry2.co.jp/stock/e186_92mr2_gts_tbar/
[afbeelding]
[afbeelding]
psst, kijk eens naar wat er voor een website op de kentekenplaat staatquote:Op donderdag 29 december 2005 12:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja das een importZie je aan die oranje lichtjes aan ze zijkant
![]()
Ja, maar amerikanen hebben van die oranje lichtjes aan ze zijkantquote:Op donderdag 29 december 2005 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
psst, kijk eens naar wat er voor een website op de kentekenplaat staatJapan
commentaar op de 306:quote:Op donderdag 29 december 2005 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was ook geen vergelijk, 306 had meer entertainment in de auto dan de meeste mensen thuis hebben, vollederen bekleding en alle andere opties, en die Austin Healy stripten ze nog ff lekker
kut ik heb het misquote:
dr staat ook op het plaatje 2000quote:Op donderdag 29 december 2005 12:14 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
http://www.grahamberry2.co.jp/stock/e186_92mr2_gts_tbar/
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet het, dat is het enige nadeel aan TG soms.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:18 schreef M5 het volgende:
[..]
commentaar op de 306:
"... mobile halfords..."
typisch TG eeh. gewoon humor, de rest niet te serieus nemen
ik heb alleen gewone foto's van die van hem, geen onlinequote:Op donderdag 29 december 2005 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
psst, kijk eens naar wat er voor een website op de kentekenplaat staatJapan
Bril lenen?quote:
ik mis hemquote:Op donderdag 29 december 2005 12:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, maar amerikanen hebben van die oranje lichtjes aan ze zijkant
Hier op fok heeft ook iemand zo'n turbo...
uit amerika![]()
krijg je ervan als je ook tegelijk bezig bent met die kutverzekeringenquote:
nee weer de hele nacht lopen hoestenquote:
Ohja, dat moet ik ook nog regelen.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
krijg je ervan als je ook tegelijk bezig bent met die kutverzekeringen
Aaahwquote:Op donderdag 29 december 2005 12:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee weer de hele nacht lopen hoesten
Wat heeft Sjoewe met je gedaan?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee weer de hele nacht lopen hoesten
en de poesies kijken al iets minder wazig uit hun ogen.quote:
ik heb weer eens een griep te pakkenquote:
Jij ook al?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef eer-ik het volgende:
Effe zusje ophalen + stukje omrijden
![]()
Tjemigquote:Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
en de poesies kijken al iets minder wazig uit hun ogen.
was wel echt zielig, lois kwam tegen me aanliggen en kon niet tegen het licht.
Zijn snuitje helemaal dicht tegen me aangedouwt, megakoud onderlijfje![]()
heb hem maar toegedekt met een dekentje
maar moest af en toe toch ff checken of ie nog leefde, want dit gedrag was ik echt niet gewend
Jou zusje is anders gewoon thuisquote:
foto.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef eer-ik het volgende:
Effe zusje ophalen + stukje omrijden
![]()
idem.quote:
quote:
Fijn dat het alweer beter gaat, ik kan er ook slecht tegen als diertjes er zo zielig uitzienquote:Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
en de poesies kijken al iets minder wazig uit hun ogen.
was wel echt zielig, lois kwam tegen me aanliggen en kon niet tegen het licht.
Zijn snuitje helemaal dicht tegen me aangedouwt, megakoud onderlijfje![]()
heb hem maar toegedekt met een dekentje
maar moest af en toe toch ff checken of ie nog leefde, want dit gedrag was ik echt niet gewend
en hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jou zusje is anders gewoon thuis
Say it isn't soquote:Op donderdag 29 december 2005 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jou zusje is anders gewoon thuis
Idd, kuthoeren zijn het!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat die zusjes opgehaald moeten worden man
Is goed voor hun figuur als ze mun hun luie reet eens gaan fietsen![]()
Okquote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef Mukie het volgende:
oe sjoewe, doe sarah eens bewerken als een soort van pinup girl
ff grapje uithalen
inderdaad. Heb jij ook al zo'n hekel aan dikke konten?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
alleen bagger dat ze gisteren nog wat hebben moeten overgeven op mn vloerbedekkingquote:
Dat vind ik nu ook, of laat ze een scooter/auto kopenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik heb geen dikke kontquote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
inderdaad. Heb jij ook al zo'n hekel aan dikke konten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |