abonnement Unibet Coolblue
pi_188682270
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

[ afbeelding ]
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

[ afbeelding ]
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188682276
realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-08-2019 om 02:21:40 The Amazon Washington Post and @CNN just did a Fake Interview on Pardons for Aids on the Wall, and that I didn’t think the Wall on the Southern Border was that important to stop Illegals wanting to come into our Country. WRONG, vitally important. Will make a BIG impact. So bad! reageer retweet


[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 29-08-2019 02:52:30 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188682305
Ik ben het eigenlijk wel een beetje met Chivaz eens dat Beto zichzelf geen gunst doet door Breitbart te weigeren. Het is natuurlijk gewoon propaganda, maar door ze te weigeren creeer je alleen maar het narratief dat je hypocriet bent (zie ook Chivaz z'n posts) terwijl iedereen ze gewoon collectief zou negeren als je ze wel toelaat. Op de mensen na die het toch al lezen, maar dat is Beto z'n doelgroep toch niet.

Ik snap beide kanten van het verhaal wel eigenlijk.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_188682344
Gaat lekker daar met die stemapparaten in Mississippi :')

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 29 augustus 2019 @ 06:07:11 #5
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188682475
Het ziet er niet goed uit voor Trump:



En hoewel er nog 15 maanden te gaan zijn zie ik het ook niet beter worden.

[ Bericht 23% gewijzigd door kladderadatsch op 29-08-2019 07:21:30 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188682781
quote:
15s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Update voor jou en @:Refragmental:

Nog zo eentje die zich 'journalist' noemt en waar jullie vol bewondering voor waren...

Right-Wing Star Andy Ngo Exits Quillette After Damning Video Surfaces
[..]

Met audio:
willsommer twitterde op woensdag 28-08-2019 om 18:32:50 New audio from Portland clashes reveals supposed "independent reporter" Andy Ngo's close ties to the Proud Boys and other far-right groups — "He went in with us and he went out with us." https://t.co/RUjesg89e2 reageer retweet
Vreemd dat jullie dit nou weer niet gemeld hebben. Helemaal gemist zeker of kwam het deze keer niet zo goed uit?
Ik geef werkelijk geen ene drol om andy ngo als journalist. Hoe kom je er dus bij dat ik vol "bewondering" was?
Het enige waar ik toen over viel is het extreme geweld door links en de goedpraterij hier.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 08:31:30 #7
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188682932
quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 03:53 schreef Kijkertje het volgende:
Gaat lekker daar met die stemapparaten in Mississippi :')

Die apparaten lopen nog op Windows Vista.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 08:35:36 #8
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188682960
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 07:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik geef werkelijk geen ene drol om andy ngo als journalist. Hoe kom je er dus bij dat ik vol "bewondering" was?
Het enige waar ik toen over viel is het extreme geweld door links en de goedpraterij hier.
Ah, dus die "linksen" lopen elke keer met assault rifles rond en maaien onschuldigen neer. Mooi dat je zo goed geïnformeerd bent.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188682990
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:35 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ah, dus die "linksen" lopen elke keer met assault rifles rond en maaien onschuldigen neer. Mooi dat je zo goed geïnformeerd bent.
Als fervent supporter van Sanders is het natuurlijk ook heel logisch om Trump met alles na te praten en links overal de schuld van te geven
  donderdag 29 augustus 2019 @ 08:52:12 #10
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188683125
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:38 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Als fervent supporter van Sanders is het natuurlijk ook heel logisch om Trump met alles na te praten en links overal de schuld van te geven
Je kan andere users natuurlijk van alles wijsmaken hier.
Maar postgedrag is ontmaskerend en ontluisterend. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 09:05:31 #11
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188683259
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 07:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik geef werkelijk geen ene drol om andy ngo als journalist. Hoe kom je er dus bij dat ik vol "bewondering" was?
Het enige waar ik toen over viel is het extreme geweld door links en de goedpraterij hier.
En je afvragen waarom iedereen elke keer zo over jouw comment heen valt als je elke keer met sliding + gestrekt been het topic binnenkomt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_188683410
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:38 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Als fervent supporter van Sanders is het natuurlijk ook heel logisch om Trump met alles na te praten en links overal de schuld van te geven
Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven... ik ben allang geen Sanders supporter meer.
En waarom mbt Andy Ngo Trump er bij zijn haren bij moet worden gesleept... geen idee.
Maar dat hier het extremistisch geweld uit de alt-linkse hoek constant wordt goedgepraat is gewoon een feit. En uiteraard de standaard whataboutism wanneer iemand over dat geweld begint.
pi_188683495
Hardop gelachen
pi_188683496
Wtf is "alt-links" nou weer voor zelfverzonnen aanduiding?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 29 augustus 2019 @ 09:31:33 #15
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188683529
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]
extremistisch geweld uit de alt-linkse hoek
je bent zo stellig.
Misschien zou je de andere users eens wat voorbeelden kunnen geven wat jij als extremistisch geweld categoriseert?
Er hoeft geen bodycount bij, je voorbeelden worden hier echt wel onder de loep gelegd aan de hand van dit lijstje: https://mediabiasfactcheck.com/
waar ze zullen worden gestaafd en vergeleken met de aanslagen van de laatste tijd.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188683586
Wist niet dat geweld in deze reeks wordt bedekt met de mantel der liefde. Wellicht dat Refragmental voorbeelden kan geven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188683627
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:27 schreef xpompompomx het volgende:
Wtf is "alt-links" nou weer voor zelfverzonnen aanduiding?
Joh, mensen aan de verre rechterkant van het Fok-spectrum doen altijd hun best om 'both sides' te creeren. Alt-left en het geweld dat zij plegen staat in geen verhouding tot de georganiseerde alt-right/extreem rechterzijde. Clubjes als Antifa die counter-protesteren enzo.

Het stelt allemaal vrij weinig voor tov de neo-nazis die ze bestrijden.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 29 augustus 2019 @ 09:41:00 #18
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188683629
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
Wist niet dat geweld in deze reeks wordt bedekt met de mantel der liefde. Wellicht dat Refragmental voorbeelden kan geven.
we wachten geduldig.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 09:51:26 #19
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188683750
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:27 schreef xpompompomx het volgende:
Wtf is "alt-links" nou weer voor zelfverzonnen aanduiding?
geen idee

We plaatsen die in het rijtje

• Gutmensch
• Policor
• Linkse Kerk
en meer van dit soort stopwoordjes hier.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 09:54:28 #20
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188683795
Zo, heb m'n Fok!blocklist even bijgewerkt, wat een rust.

Meanwhile,

I am a bedbug and would like to be kept out of this mess

https://www.washingtonpos(...)-kept-out-this-mess/

quote:
To Whom It May Concern and Bosses of Whom It May Concern,

Please, I would like to be kept out of this mess.

I know that, as a bedbug, this is not a phrase you would expect to hear vibrate forth through my rostrum, but hear me out.

I am just trying to live my life. Instead, I have been thrust into a story I never asked to be part of. This is not my fight, and I don’t know any of the people involved. Please, stop using me to insult people. I don’t know these people. I don’t know anything other than that some of them emit kairomones and I need to make use of them for a blood meal to escape my final nymphal stage. That’s it. So stop invoking my name! Fight your own battles.

I understand very well that I am not welcome in your society. This is the double standard. I have spent a long time developing a thick, chitinous skin, covered with bristles and hairs. But that does not mean that words do not sting, too.

I am a bedbug. And I don’t see any shame in being a bedbug. I have been a bedbug for as long as I remember. I am proud to be a bedbug. I come from a long line of bedbugs. My great-great-grandparents arrived on this mattress days ago.

And yet because I may have chosen to frequent a Trump property a while back and to situate myself at the New York Times, I have seen my name and my family’s name dragged through the mud. I just want to retreat somewhere warm and dark with my blood meal, though, to be fair, that is not unusual.

On the Internet, it is easy to hide behind a screen. But I defy you to come to the mattress where I reside, eat a delicious blood meal and say what you have said there about how undesirable my presence is in front of my six to 800 larvae. I ask you to look into my eyes (located above my prothorax but below my antennae) and say that I am not welcome, and that I have not got just as much right as anyone else to spend my time and hard-earned savings to devour my blood meals at a Trump property.

Why am I entitled to such calumny? I am not the attorney general of the United States, who ought to know better than to host a big event at a Trump property. I am just looking for a loose baseboard, a warm dark area, and a host to pierce with my mandibles to make my blood meal, which as I have stated is necessary for me to move from one nymphal stage to the next. What have we done wrong? Nothing! We have just as much right to be in any newsroom as a Washington Post roach or BuzzFeed bee.

And yet we have been insulted and dragged into fights that were not ours at every turn. I have had a long day full of traumatic insemination and blood meals, and I just want to lay eggs in everything I possibly can without being dragged into your mess. Make no mistake: Ordinarily, to be dragged into your mess is the one dream of my heart. But this time I have had enough.
:P
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 09:54:59 #21
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188683803
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:40 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Joh, mensen aan de verre rechterkant van het Fok-spectrum doen altijd hun best om 'both sides' te creeren. Alt-left en het geweld dat zij plegen staat in geen verhouding tot de georganiseerde alt-right/extreem rechterzijde. Clubjes als Antifa die counter-protesteren enzo.

Het stelt allemaal vrij weinig voor tov de neo-nazis die ze bestrijden.
Ik ben blij dat ze überhaupt worden bestreden. Zelfs al is het door Anti-fa.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 10:16:24 #22
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188684037
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:54 schreef kladderadatsch het volgende:
Zo, heb m'n Fok!blocklist even bijgewerkt, wat een rust.

Meanwhile,

I am a bedbug and would like to be kept out of this mess

https://www.washingtonpos(...)-kept-out-this-mess/
[..]

:P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188684281
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven... ik ben allang geen Sanders supporter meer.
En waarom mbt Andy Ngo Trump er bij zijn haren bij moet worden gesleept... geen idee.
Maar dat hier het extremistisch geweld uit de alt-linkse hoek constant wordt goedgepraat is gewoon een feit. En uiteraard de standaard whataboutism wanneer iemand over dat geweld begint.
Toon dan maar eens aan waar extremistisch geweld uit extreem linkse hoek word goedgepraat of is dat weer teveel moeite voor je en blijf je het liever zoals vrijwel elke Trump supporter (ja als je hem zo na blijft praten dan kun je wel blijven ontkennen het te zijn maar iedereen met een paar hersencellen meer dan jou prikt daar snel doorheen) ?

Het enige wat ik hier lees en wat jij in al je onnozelheid waarschijnlijk als goedpraten ziet is het in de juiste context plaatsen van links geweld vs rechts geweld (ja dat type geweld waar jij als ok dan voormalig Sanders supporter nogal blind voor lijkt te zijn) en de statistieken wijzen nu eenmaal uit dat geweld uit extreem rechtse hoek, die jij als voormalig Sanders supporter maar blijft verdedigen, een veel groter probleem is.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 10:42:24 #24
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188684338
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:41 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

we wachten geduldig.
We wachten al een uur.

Of heb je je keutel weer ingetrokken omdat we een verklaring voor je uitlatingen vragen?

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 29-08-2019 10:55:00 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 10:59:22 #25
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188684503
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 02:45 schreef Kijkertje het volgende:
The Amazon Washington Post
"The Amazon Washington Post "
De angst voor Bezos komt overduidelijk bovendrijven bij onze Fox News fan. :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 11:24:06 #26
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188684782
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:59 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

"The Amazon Washington Post "
De angst voor Bezos komt overduidelijk bovendrijven bij onze Fox News fan. :P
Ik snap niet goed waarom hij denkt dat Amazon ervoor plakken de WP in aanzien doet dalen, ik geloof niet dat de meeste Amerikanen, fervente Amazon shoppers, daar veel om geven.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:29:15 #27
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188684847
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik snap niet goed waarom hij denkt dat Amazon ervoor plakken de WP in aanzien doet dalen, ik geloof niet dat de meeste Amerikanen, fervente Amazon shoppers, daar veel om geven.
Misschien omdat hij merkt dat alles waar Trump voor staat snel in waarde daalt.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 11:32:25 #28
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188684904
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:29 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Misschien omdat hij merkt dat alles waar Trump voor staat snel in waarde daalt.
Hm ja, alleen werkt dat niet echt bij Amazon, geloof ik ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:36:50 #29
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188684976
Ik lees het als Amazing Washington Post. En dat klopt.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:40:44 #30
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188685045
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hm ja, alleen werkt dat niet echt bij Amazon, geloof ik ;)
Toch is dat de reden dat 'ie het doet want Bezos = Amazon = WaPo, dat is de gedachtegang van Trump.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 11:43:30 #31
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188685088
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:40 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Toch is dat de reden dat 'ie het doet want Bezos = Amazon = WaPo, dat is de gedachtegang van Trump.
Oh, ik weet waarom hij het doet, ik weet alleen niet waarom hij denkt dat het effectief is, maar goed, Trump is dan ook niet echt goed bij zijn hoofd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:44:16 #32
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188685103
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, ik weet waarom hij het doet, ik weet alleen niet waarom hij denkt dat het effectief is, maar goed, Trump is dan ook niet echt goed bij zijn hoofd.
Precies. Laten we het daar maar op houden. :P
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:55:31 #33
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188685285
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:44 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Precies. Laten we het daar maar op houden. :P
Ehh, Trump is een trekpop van Fox news. Laten we het daar maar op houden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188685643
Seth Abramson reageert op de teruggetrokken keutel, gebaseerd op éen anonieme bron, dat Rusland de trumploans financiert. Goh.
Tja, éen bron is geen bron...
En Seth haalt de Zembla docu aan uit 2017.
https://mobile.twitter.com/sethabramson?lang=nl

Tweet:
...
MEDIA2/ And here's Part 2 of the Zembla (Dutch) documentary. If you have just 35 minutes more, it's well worth your time, especially in light of the recent MSNBC report by Lawrence O'Donnell.


Dubious friends of Donald trump: King of Diamonds
Although still in its early days, Donald Trump’s presidency is coming under fire. The Russians are alleged to be in possession of sensitive information about...
youtube.com...
  donderdag 29 augustus 2019 @ 12:38:45 #35
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188685799
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:25 schreef AnneX het volgende:
Seth Abramson reageert op de teruggetrokken keutel, gebaseerd op éen anonieme bron, dat Rusland de trumploans financiert. Goh.
Tja, éen bron is geen bron...
En Seth haalt de Zembla docu aan uit 2017.
https://mobile.twitter.com/sethabramson?lang=nl

Tweet:
...
MEDIA2/ And here's Part 2 of the Zembla (Dutch) documentary. If you have just 35 minutes more, it's well worth your time, especially in light of the recent MSNBC report by Lawrence O'Donnell.

Dubious friends of Donald trump: King of Diamonds
Although still in its early days, Donald Trump’s presidency is coming under fire. The Russians are alleged to be in possession of sensitive information about...
youtube.com...
Het WH heeft het al weerlegd. Misschien wat het allemaal een beetje te voorbarig. Indien het allemaal wél waar is, dan zijn de rapen gaar.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188685928
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het WH heeft het al weerlegd. Misschien wat het allemaal een beetje te voorbarig. Indien het allemaal wél waar is, dan zijn de rapen gaar.
Er zal vast verder onderzoek volgen. Cosigners zijn een volkomen normaal iets bij grote leningen bedoelt voor investeringen. Hoeft niks verkeerds te betekenen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_188685963
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het WH heeft het al weerlegd. Misschien wat het allemaal een beetje te voorbarig. Indien het allemaal wél waar is, dan zijn de rapen gaar.
“Weerlegd” ?! dat is met bewijs toch? ...je bedoelt “ ontkent”!
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:00:13 #38
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188686024
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Er zal vast verder onderzoek volgen. Cosigners zijn een volkomen normaal iets bij grote leningen bedoelt voor investeringen. Hoeft niks verkeerds te betekenen.
Hoeft niet, maar als je Trump heet en reeds een tamelijk dubieuze geschiedenis op het gebied van zaken doen hebt... Nah, dunno.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188686125
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:00 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Hoeft niet, maar als je Trump heet en reeds een tamelijk dubieuze geschiedenis op het gebied van zaken doen hebt... Nah, dunno.
Dubieus is een understatement :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:23:05 #40
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188686348
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dubieus is een understatement :')
Met de terugkerende vraag: Does this sound suspicious? _O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:43:54 #41
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188686647
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:25 schreef AnneX het volgende:
Seth Abramson reageert op de teruggetrokken keutel, gebaseerd op éen anonieme bron, dat Rusland de trumploans financiert. Goh.
Tja, éen bron is geen bron...
En Seth haalt de Zembla docu aan uit 2017.
https://mobile.twitter.com/sethabramson?lang=nl

Tweet:
...
MEDIA2/ And here's Part 2 of the Zembla (Dutch) documentary. If you have just 35 minutes more, it's well worth your time, especially in light of the recent MSNBC report by Lawrence O'Donnell.

Dubious friends of Donald trump: King of Diamonds
Although still in its early days, Donald Trump’s presidency is coming under fire. The Russians are alleged to be in possession of sensitive information about...
youtube.com...
Dinges heeft ook een mening:

realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-08-2019 om 13:31:42 Crazy Lawrence O’Donnell, who has been calling me wrong from even before I announced my run for the Presidency, even being previously forced by NBC to apologize, which he did while crying, for things he said about me & The Apprentice, was again forced to apologize, this time..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-08-2019 om 13:31:42 ....for the most ridiculous claim of all, that Russia, Russia, Russia, or Russian oligarchs, co-signed loan documents for me, a guarantee. Totally false, as is virtually everything else he, and much of the rest of the LameStream Media, has said about me for years. ALL APOLOGIZE! reageer retweet
Volgens mij is het meeste juist waar op een paar kleine foutjes na, terwijl dat bij Trump precies andersom is.

Al beweerd z'n huidige persvoorlichter het volgende: https://nymag.com/intelli(...)s-he-never-lies.html
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188686768
Is excessief kommagebruik ook een teken van dementie?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:50:02 #43
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188686775
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:43 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Dinges heeft ook een mening:

realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-08-2019 om 13:31:42 Crazy Lawrence O’Donnell, who has been calling me wrong from even before I announced my run for the Presidency, even being previously forced by NBC to apologize, which he did while crying, for things he said about me & The Apprentice, was again forced to apologize, this time..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-08-2019 om 13:31:42 ....for the most ridiculous claim of all, that Russia, Russia, Russia, or Russian oligarchs, co-signed loan documents for me, a guarantee. Totally false, as is virtually everything else he, and much of the rest of the LameStream Media, has said about me for years. ALL APOLOGIZE! reageer retweet
Waarom zouden ze? Op geheven moment zal de échte waarheid boven drijven. Trump kan zeggen wat hij wil, maar zolang hij zijn belastinggegevens niet bekend wil maken, dan geloven ze de "lame media" eerder dan deze notoire aartsleugenaar.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188686810
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Waarom zouden ze? Op geheven moment zal de échte waarheid boven drijven. Trump kan zeggen wat hij wil, maar zolang hij zijn belastinggegevens niet bekend wil maken, dan geloven ze de "lame media" eerder dan deze notoire aartsleugenaar.
Waarom zou hij? Zodat je kan zien dat hij rijk is? Dat is al bekend. Zijn belasting aangifte veranderd er niets aan.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_188686864
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:52 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Waarom zou hij? Zodat je kan zien dat hij rijk is? Dat is al bekend. Zijn belasting aangifte veranderd er niets aan.
Algemene vraag: vind jij het verstandig om een president te hebben die besluiten kan nemen om zijn eigen bedrijven te bevoordelen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:01:14 #46
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188686919
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:52 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Waarom zou hij? Zodat je kan zien dat hij rijk is? Dat is al bekend. Zijn belasting aangifte veranderd er niets aan.
Misschien is hij niet eens rijk en zit hij diep in de schulden. En de kiezer in de VS mag dan echt wel weten waarom ze een eventuele failliete miskleun aan het roer zetten van de VS. En graag nog voor ze hem eventueel een tweede termijn kado geven.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:05:34 #47
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188686978
quote:
5s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Algemene vraag: vind jij het verstandig om een president te hebben die besluiten kan nemen om zijn eigen bedrijven te bevoordelen?
Ik dacht dat daar in de Amerikaanse constitutie regels voor waren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188686981
Het idee dat uit een belastingaangifte zou blijken hoe veel geld iemand heeft is ook wel weer een beetje simpel natuurlijk. Het lijkt me voornamelijk interessant voor de identificatie van conflicts of interest.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_188686985
Regulering voor emissie van methaan wordt teruggedraaid door de EPA, ondanks tegenstribbelingen van nota bene Exxon, BP en RDS - niet dat die dat nou uit pure liefde voor de planeet doen natuurlijk.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_188687009
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:52 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Waarom zou hij? Zodat je kan zien dat hij rijk is? Dat is al bekend. Zijn belasting aangifte veranderd er niets aan.
Het probleem is een beetje dat hij van begin af aan al niet eerlijk/duidelijk is over hoe rijk hij is, dat begon in de jaren 80 al om op de Forbes 400 te komen door vastgoed van zijn vader op te voeren als eigen bezit.

Ook is het wel interessant om te weten wie hem weer heeft geholpen na enkele faillissementen
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:08:36 #51
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188687023
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:05 schreef nostra het volgende:
Het idee dat uit een belastingaangifte zou blijken hoe veel geld iemand heeft is ook wel weer een beetje simpel natuurlijk. Het lijkt me voornamelijk interessant voor de identificatie van conflicts of interest.
Er MOET een reden voor zijn waarom die gegevens zo angstvallig geheim worden gehouden.

Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188687087
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:07 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Het probleem is een beetje dat hij van begin af aan al niet eerlijk/duidelijk is over hoe rijk hij is, dat begon in de jaren 80 al om op de Forbes 400 te komen door vastgoed van zijn vader op te voeren als eigen bezit.

Ook is het wel interessant om te weten wie hem weer heeft geholpen na enkele faillissementen
Denk je dat je dat laatste uit zijn meest recente belastingaangifte kunt gaan halen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188687101
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Er MOET een reden voor zijn waarom die gegevens zo angstvallig geheim worden gehouden.

[ afbeelding ]
Ik denk dat het niet lastiger is dan dat Trump's definitie van succes niet verder reikt dan getalletjes - of dat nou beurskoersen, handelstekorten of economische groei zijn - en dat die getalletjes in ieder geval op het eerste oog wel eens lager kunnen zijn dan die van zijn peers.

Dat er direct strafbare feiten uit een belastingaangifte zouden blijken, lijkt me bijzonder onaannemelijk.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_188687163
quote:
5s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Denk je dat je dat laatste uit zijn meest recente belastingaangifte kunt gaan halen?
nee maar wel uit documenten van de DB
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:23:47 #55
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188687243
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:18 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

nee maar wel uit documenten van de DB
Daar zit het hem in. Maar of de DB zonder politiek druk zomaar die kennis wil delen is een tweede.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188687262
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:18 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

nee maar wel uit documenten van de DB
Ik betwijfel of die documenten openbaar worden gemaakt, zelfs al zou DB ze afgeven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188687345
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:23 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Daar zit het hem in. Maar of de DB zonder politiek druk zomaar die kennis wil delen is een tweede.
Dat klopt maar wellicht leiden zijn aangiftes tot een mogelijkheid tot opvragen.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:36:26 #58
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188687479
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:29 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Dat klopt maar wellicht leiden zijn aangiftes tot een mogelijkheid tot opvragen.
Ik denk van niet. Alles is stevig dichtgemetseld bij die criminelenbank. Daar komt geen helaas geen info van los ben ik bang. Ik denk dat we moeten wachten tot Steve Mnuchin van Trump's doos van Pandora wordt getrokken
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188687950
quote:
5s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Algemene vraag: vind jij het verstandig om een president te hebben die besluiten kan nemen om zijn eigen bedrijven te bevoordelen?
Bewijs dat hij dat doet.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_188687968
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:01 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Misschien is hij niet eens rijk en zit hij diep in de schulden. En de kiezer in de VS mag dan echt wel weten waarom ze een eventuele failliete miskleun aan het roer zetten van de VS. En graag nog voor ze hem eventueel een tweede termijn kado geven.
Het is nog steeds niet van belang. Hij is een goede president en hij zorgt voor een goede economie, ondanks dat de democraten nu proberen de economie onderuit te halen.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_188687977
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:07 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Het probleem is een beetje dat hij van begin af aan al niet eerlijk/duidelijk is over hoe rijk hij is, dat begon in de jaren 80 al om op de Forbes 400 te komen door vastgoed van zijn vader op te voeren als eigen bezit.

Ook is het wel interessant om te weten wie hem weer heeft geholpen na enkele faillissementen
Niet echt belangrijk, zolang hij zijn werk goed doet.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_188687996
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:06 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Bewijs dat hij dat doet.
Het is een algemene vraag, niet specifiek over Trump. Vind jij dat verstandig om als land te kunnen hebben?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188688024
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:07 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Het is nog steeds niet van belang. Hij is een goede president en hij zorgt voor een goede economie, ondanks dat de democraten nu proberen de economie onderuit te halen.
Toch nog gelachen vandaag :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_188688058
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:07 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Het is nog steeds niet van belang. Hij is een goede president en hij zorgt voor een goede economie, ondanks dat de democraten nu proberen de economie onderuit te halen.
Ah zo eentje, geen enkel (kort) historisch besef en Trump's twitterfeed is zo te merken je enige nieuwsbron
pi_188688077
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:07 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Niet echt belangrijk, zolang hij zijn werk goed doet.
Alleen doet hij dat niet echt of bedoel je net zo goed als hij zijn bedrijven leidde?
pi_188688105
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:11 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Ah zo eentje, geen enkel (kort) historisch besef en Trump's twitterfeed is zo te merken je enige nieuwsbron
Oh je bent er zo eentje, eentje die weigert naar de economie te kijken, weigert de lage werkloosheidscijfers te zien en alleen maar "orange man bad" kan zeggen.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_188688155
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:14 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Oh je bent er zo eentje, eentje die weigert naar de economie te kijken, weigert de lage werkloosheidscijfers te zien en alleen maar "orange man bad" kan zeggen.
Maar vertel nou eens hoe de Democraten de economie onderuit proberen te halen? :Y
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:19:34 #68
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188688163
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:14 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Oh je bent er zo eentje, eentje die weigert naar de economie te kijken, weigert de lage werkloosheidscijfers te zien en alleen maar "orange man bad" kan zeggen.
Zoals uit de discussie hier bleek lukt het je anders niet aan te geven waarom de economie dankzij Trump goed draait. Gevalletje "orange man good"?

Edit: Komt stomtoevallig nu net dit voorbij:
quote:
Republicans grow anxious about the Trump economy (Politico)
Trump's trade war with China could undermine GOP chances of holding the White House and Senate in 2020.

Republicans have sat patiently with President Donald Trump on his tariff roller-coaster ride with China. Now they're starting to feel queasy.

Trump argues his escalating trade war will force China to the table for a deal. But his ever-rising tariffs -- and his market-rattling tweets -- are increasingly alarming the GOP.

"There's no question that trade uncertainty is contributing to the slowdown," said Sen. Pat Toomey (R-Pa.), a leading free-trader. "We're in a very good place. The danger is: Where are we going to be a year from now if concerns about trade continue to be an irritant to growth?"

Particularly as the global economy cools, key Republicans say new levies on almost all Chinese goods threaten to step on the president's good news story: A growing economy, rising wages and low unemployment. And that could have outsize effects on Republicans' tough task of defending the Senate and the White House in 2020.

"The biggest risk to the economy is the whole trade situation," added Sen. Ron Johnson (R-Wis.) in an interview. "I think the president did a great job, we stopped doing the regulatory burden, we have a fairer tax system ... and the whole trade war has injected a huge dose of uncertainty and instability."

[...]
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:22:23 #69
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188688202
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:07 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Het is nog steeds niet van belang. Hij is een goede president en hij zorgt voor een goede economie, ondanks dat de democraten nu proberen de economie onderuit te halen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:29:07 #70
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188688292
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Maar vertel nou eens hoe de Democraten de economie onderuit proberen te halen? :Y
Voor het antwoord op deze vraag mag je net zo lang wachten als op het antwoord op de vraag aan refragmental van vanmorgen. En op het langverwachte antwoord op de kwaliteitspost van Monolith. :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188688303
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:14 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Oh je bent er zo eentje, eentje die weigert naar de economie te kijken, weigert de lage werkloosheidscijfers te zien en alleen maar "orange man bad" kan zeggen.
Als je mijn reactie had begrepen had je kunnen inzien dat ik juist wel naar die zaken kijk en daarom ook snap dat dit amper aan Trump toe te schrijven is of doe je net zoals de rest op dom rechts of de periode 2009-2017 niet bestaan heeft?
pi_188688314
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:29 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Voor het antwoord op deze vraag mag je net zo lang wachten als op het antwoord op de vraag aan refragmental van vanmorgen. En op het langverwachte antwoord op de kwaliteitspost van Monolith. :P
:D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:40:31 #73
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188688468
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:29 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Als je mijn reactie had begrepen had je kunnen inzien dat ik juist wel naar die zaken kijk en daarom ook snap dat dit amper aan Trump toe te schrijven is of doe je net zoals de rest op dom rechts of de periode 2009-2017 niet bestaan heeft?
Tja, het afromen van de economie uit die periode ging snel. En wel zo snel dat die nu al voelbaar is. Had Trump wat minder geschept, dan zou die economie er nu een stuk beter voor staan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188688853
Ik geloofde niet dat Trump het voor elkaar zou krijgen mensen te doen geloven dat een eventuele recessie de schuld is van de democraten.
Toch weer een overschatting van de mensheid, alweer.
pi_188689286
Quotes from ‘ the West Wing”:

“..."It's not our job to appeal to the lowest common denominator, Doug. It's our job to raise it."...
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 16:27:44 #76
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188689325
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:06 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Bewijs dat hij dat doet.
Ruim 200 dagen op een Trump bedrijf verbleven om golf te spelen en dat in rekening gebracht bij de belastingbetaler plus uiteraard alle bijkomende kosten die ook voor de belastingbetaler zijn zoals kamers voor staf en dergelijke voor een bedrag van 109 miljoen dollar tot op heden.

Nu jij weer.

https://trumpgolfcount.com/
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 16:33:52 #77
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188689438
Onderzoek van de inspector general naar hoe Comey om ging met informatie / memo's is uit: https://oig.justice.gov/reports/2019/o1902.pdf

Cliff's notes:
- volgde niet DOJ richtlijnen
- onthulde geen geheime, maar wel gevoelige, informatie
- pleegde geen misdrijf

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 29-08-2019 16:47:17 ]
pi_188689951
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 16:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Onderzoek van de inspector general naar hoe Comey om ging met informatie / memo's is uit: https://oig.justice.gov/reports/2019/o1902.pdf

Cliff's notes:
- volgde niet DOJ richtlijnen
- onthulde geen geheime, maar wel gevoelige, informatie
- pleegde geen misdrijf
Goh geen vervolging van Comey? Hoe verrassend!

Fox News daarentegen brengt het als een 'Dangerous Example' en de 'Comey Bombshell!' :D

Gisteren Hannity nog:

Comey twitterde op donderdag 29-08-2019 om 16:01:43 DOJ IG "found no evidence that Comey or his attorneys released any of the classified information contained in any of the memos to members of the media." I don't need a public apology from those who defamed me, but a quick message with a "sorry we lied about you" would be nice. reageer retweet
Comey twitterde op donderdag 29-08-2019 om 16:01:57 And to all those who've spent two years talking about me "going to jail" or being a "liar and a leaker"--ask yourselves why you still trust people who gave you bad info for so long, including the president. reageer retweet
POTUS heeft tenminste 10 keer beweerd dat Comey classified information gelekt heeft:
AaronBlake twitterde op donderdag 29-08-2019 om 16:59:54 Trump accused @Comey of leaking classified info at least 10 times:July 10, 2017April 13, 2018April 19, 2018April 20, 2018April 26, 2018April 27, 2018June 8, 2018Nov. 7, 2018March 27, 2019April 25, 2019IG report says there is "no evidence" of this. reageer retweet


[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 29-08-2019 17:27:18 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188690129
POTUS heeft maar weer eens met Fox gebeld.

Factchecking draadje Daniel Dale:
ddale8 twitterde op donderdag 29-08-2019 om 15:37:10 Trump has called into Brian Kilmeade's Fox News Radio show. He says Florida will be totally ready for the hurricane, even though, "according to the folks over at weather," the state is going to be hit. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188690479
Zieke kinderen uitzetten want illegaal! :')


quote:
Rachel Maddow continues reporting on the Trump administration's new policy of targeting sick immigrant children, dependent on medical treatment in the United States, for deportation with just 33 days notice.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188690680
Really ? per tweet George Conway.

..”Trump made up those 'high-level' Chinese trade-talk calls to boost markets, aides ...”
in Biaritz 2019
https://theweek.com/speed(...)-markets-aides-admit
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 18:07:10 #82
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188690961
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 17:52 schreef AnneX het volgende:
Really ? per tweet George Conway.

..”Trump made up those 'high-level' Chinese trade-talk calls to boost markets, aides ...”
in Biaritz 2019
https://theweek.com/speed(...)-markets-aides-admit
Trump loog? Wat een verassing.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_188691016
quote:
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_188691049
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:29 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Als je mijn reactie had begrepen had je kunnen inzien dat ik juist wel naar die zaken kijk en daarom ook snap dat dit amper aan Trump toe te schrijven is of doe je net zoals de rest op dom rechts of de periode 2009-2017 niet bestaan heeft?
Natuurlijk ontken ik niet dat die periode heeft bestaan. Wat is dat voor rare opmerking.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_188691082
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 16:27 schreef Tijger_m het volgende:

Ruim 200 dagen op een Trump bedrijf verbleven om golf te spelen en dat in rekening gebracht bij de belastingbetaler plus uiteraard alle bijkomende kosten die ook voor de belastingbetaler zijn zoals kamers voor staf en dergelijke voor een bedrag van 109 miljoen dollar tot op heden.

Lekker boeiend, Obama deed constant dat soort dingen. Clinton deed ook dat soort dingen, Bush deed ook dat soort dingen. Hoort bij de functie. Gezien alle beveiliging en bijbehorende kosten, vind ik 109 miljoen wel meevallen.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_188691179
Obama verbleef op Obama resorts?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_188691241
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:11 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Lekker boeiend, Obama deed constant dat soort dingen. Clinton deed ook dat soort dingen, Bush deed ook dat soort dingen. Hoort bij de functie. Gezien alle beveiliging en bijbehorende kosten, vind ik 109 miljoen wel meevallen.
Erm...nee. Gewoon nee. Er is geen president die zoveel tijd besteed aan recreatie als Trump. Op zijn eigen resorts waar de belastingbetaler mag betalen voor zijn verblijf en beveiliging. Dit valt eenvoudig te fact checken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 18:19:05 #88
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188691275
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:11 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Lekker boeiend, Obama deed constant dat soort dingen. Clinton deed ook dat soort dingen, Bush deed ook dat soort dingen. Hoort bij de functie. Gezien alle beveiliging en bijbehorende kosten, vind ik 109 miljoen wel meevallen.
Noem er eens een van Obama waarbij hij persoonlijk rijker werd door belastinggeld? Of Clinton? Eentje.

En die 109 miljoen is alleen zijn 200+ golfdagjes, natuurlijk, zijn Mar-aLago en andere uitstapjes zijn niet bij opgeteld en de beveiliging telt niet mee bij die 109 miljoen als je even gekeken had naar de uitleg op de site die ik gaf.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 18:19:58 #89
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_188691298
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Erm...nee. Gewoon nee. Er is geen president die zoveel tijd besteed aan recreatie als Trump. Op zijn eigen resorts waar de belastingbetaler mag betalen voor zijn verblijf en beveiliging. Dit valt eenvoudig te fact checken.
Ja, maar Hillary zou nog veel meer tijd aan privézaken besteed hebben.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 18:20:26 #90
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188691310
quote:
8s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:19 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ja, maar Hillary zou nog veel meer tijd aan privézaken besteed hebben.
En die had vast ook nog eens emails gestuurd...dat is pas erg ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_188691330
quote:
8s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:19 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ja, maar Hillary zou nog veel meer tijd aan privézaken besteed hebben.
Oh ja. Sorry, vergeten. Dit maakt het allemaal helemaal ok.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_188691761
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:15 schreef OMG het volgende:
Obama verbleef op Obama resorts?
:Y

En Bush op Bush resorts en Clinton op Clinton resorts. Alle presidenten hebben immers resorts waar ze van profiteren?

Om nog maar niet te spreken van al die hotels die ze allemaal bezitten en waarin ze hun binnenlandse en buitenlandse politieke vriendjes onderbrengen als ze op bezoek komen.

Normaalste zaak van de wereld hoor!

:')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 29 augustus 2019 @ 18:48:20 #93
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188692068
Oh leuk.
BillKristol twitterde op woensdag 28-08-2019 om 20:40:26 Wait until @realDonaldTrump learns that (as sources tell me) @WalshFreedom has been invited to be on Fox News this weekend. https://t.co/EIwfj2F2e5 reageer retweet
Dit bericht had ik nog niet gezien.

Eens zien of Fox tegen een conservatieve republikein als Walsh is. Ik ben benieuwd hoe de fox-kijker reageert
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 18:50:34 #94
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188692129
Dit is ook wel grappig.

Joe Walsh To Troll Donald Trump By Hiring George Conway To Run His 2020 Campaign

quote:
Former Congressman Joe Walsh announced on Sunday that he will run against Trump in the 2020 Republican primary. And he has moved to recruit George Conway, a conservative lawyer and fierce Trump critic, to work in a senior role on his 2020 campaign, according to The New York Times.

The NY Times reported that Walsh and Conway met on Thursday and discussed campaign strategy going forward, after which Walsh formally asked Conway if he would join the operation.

If Conway accepted the offer, it will make the 2020 elections a nightmare for Trump. His wife, Kellyanne, is Trump’s White House counselor and also managed his 2016 campaign.

“I think Walsh’s plan to attack Trump for his dishonesty, amorality, instability, and incompetence is absolutely the right approach, and I’ll do whatever I can to help,” Conway said in a statement to The Times.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188692542
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:14 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Oh je bent er zo eentje, eentje die weigert naar de economie te kijken, weigert de lage werkloosheidscijfers te zien en alleen maar "orange man bad" kan zeggen.
Onafhankelijk van wie verantwoordelijk is voor een goed draaiende economie is werkloosheid altijd een vrij zinloze statistiek. Een single mom in Kansas die twee banen nodig heeft om het hoofd boven water te houden houdt het werkloosheidscijfer laag maar een ideale situatie is het ook niet. En dat is in de US wel een probleem (en is het al vrij lang, voor me verweten word dat ik daar alleen Trump de schuld van geef).
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  donderdag 29 augustus 2019 @ 19:05:09 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_188692557
Volgens mij heb ik de film over de Conways al eens gezien.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 19:07:17 #97
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188692622
Biden moet trouwens ook uitkijken:

As he campaigns for president, Joe Biden tells a moving but false war story

quote:
HANOVER, N.H. — Joe Biden painted a vivid scene for the 400 people packed into a college meeting hall. A four-star general had asked the then-vice president to travel to Kunar province in Afghanistan, a dangerous foray into “godforsaken country” to recognize the remarkable heroism of a Navy captain.

Some told him it was too risky, but Biden said he brushed off their concerns. “We can lose a vice president,” he said. “We can’t lose many more of these kids. Not a joke.”

The Navy captain, Biden recalled Friday night, had rappelled down a 60-foot ravine under fire and retrieved the body of an American comrade, carrying him on his back. Now the general wanted Biden to pin a Silver Star on the American hero who, despite his bravery, felt like a failure.

“He said, ‘Sir, I don’t want the damn thing!’ ” Biden said, his jaw clenched and his voice rising to a shout. “’Do not pin it on me, Sir! Please, Sir. Do not do that! He died. He died!’ ”

The room was silent.

“This is the God’s truth,” Biden had said as he told the story. “My word as a Biden.”

Except almost every detail in the story appears to be incorrect. Based on interviews with more than a dozen U.S. troops, their commanders and Biden campaign officials, it appears as though the former vice president has jumbled elements of at least three actual events into one story of bravery, compassion and regret that never happened.

Biden visited Kunar province in 2008 as a U.S. senator, not as vice president. The service member who performed the celebrated rescue that Biden described was a 20-year-old Army specialist, not a much older Navy captain. And that soldier, Kyle J. White, never had a Silver Star, or any other medal, pinned on him by Biden. At a White House ceremony six years after Biden's visit, White stood at attention as President Barack Obama placed a Medal of Honor, the nation's highest award for valor, around his neck.

The upshot: In the space of three minutes, Biden got the time period, the location, the heroic act, the type of medal, the military branch and the rank of the recipient wrong, as well as his own role in the ceremony.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gedoe begint wel op te vallen. Dunno, heb het idee dat Biden op zeker moment uit zal stappen. Als hij in polls regelmatig op de 3e plaats staat oid, hetgeen al eens gebeurd is.

[ Bericht 37% gewijzigd door kladderadatsch op 29-08-2019 19:12:36 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2019 @ 19:12:51 #98
54593 crew  Olga
Cheese
pi_188692766
Ik heb niets tegen Biden, maar zie hem niet als president.

Het is jammer dat er niet meer jongere (en nee ik bedoel geen 20ers) kandidaten zijn aan beide kanten. Obama was ook niet oud en voor de rest kan ik van de recente geschiedenis alleen JFK herinneren die relatief jong waren.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Overall beste user 2022 donderdag 29 augustus 2019 @ 19:37:55 #99
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188693497
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 19:12 schreef Olga het volgende:
Ik heb niets tegen Biden, maar zie hem niet als president.

Het is jammer dat er niet meer jongere (en nee ik bedoel geen 20ers) kandidaten zijn aan beide kanten. Obama was ook niet oud en voor de rest kan ik van de recente geschiedenis alleen JFK herinneren die relatief jong waren.
Bill Clinton was midden veertig.

En er zijn meer veertigers dan zeventigers bij de dems volgens mij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188693507
"Whomever I pick, preferably it will be someone who was of color and/or a different gender, but I'm not making that commitment until I know that the person I'm dealing with I can completely and thoroughly trust as authentic and on the same page [as me]," Biden said while speaking to a roundtable of black journalists.

https://edition-m.cnn.com(...)er_impression%3Dtrue


Aldus Biden tegen CNN die graag zijn voorkeur uitspreekt voor een vrouw en of een gekleurd persoon.
Wederom een actie gebasseerd op seksistische en racistische motieven. Hoe kan het dat de democraten constant wegkomen met dit soort flauwekul?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2019 @ 19:38:28 #101
54593 crew  Olga
Cheese
pi_188693511
oja ik vergat Clinton :D
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_188693539
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 19:05 schreef speknek het volgende:
Volgens mij heb ik de film over de Conways al eens gezien.

[ afbeelding ]
Nee, dat was mijn huwelijk #offtopic :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2019 @ 19:45:12 #103
54593 crew  Olga
Cheese
pi_188693728
En de zoveelste dag dat hij zeurt over de Fed. Ja Donald, dat gaat helpen :P

realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-08-2019 om 15:05:22 The Economy is doing GREAT, with tremendous upside potential! If the Fed would do what they should, we are a Rocket upward! reageer retweet
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  donderdag 29 augustus 2019 @ 19:46:07 #104
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188693772
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 19:38 schreef Chivaz het volgende:
"Whomever I pick, preferably it will be someone who was of color and/or a different gender, but I'm not making that commitment until I know that the person I'm dealing with I can completely and thoroughly trust as authentic and on the same page [as me]," Biden said while speaking to a roundtable of black journalists.

https://edition-m.cnn.com(...)er_impression%3Dtrue

Aldus Biden tegen CNN die graag zijn voorkeur uitspreekt voor een vrouw en of een gekleurd persoon.
Wederom een actie gebasseerd op seksistische en racistische motieven. Hoe kan het dat de democraten constant wegkomen met dit soort flauwekul?
Gaap, dit vind je toch niet echt relevant? Als je 10 posts plaatst over de problemen die je hebt met racisme in Nederland en de VS tegenover migranten, mag je pas hierover klagen.
  Overall beste user 2022 donderdag 29 augustus 2019 @ 19:46:47 #105
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188693791
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 19:38 schreef Olga het volgende:
oja ik vergat Clinton :D
En W. Die was ook in de veertig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2019 @ 19:47:26 #106
54593 crew  Olga
Cheese
pi_188693807
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 19:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

En W. Die was ook in de veertig.
Oh ik dacht dat de jongere Bush ouder was :@
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_188693996
Mattis.🇺🇸
...
Ex-aide to James Mattis claims Pentagon is holding up his memoir
In a lawsuit, Mattis’ former communications director claims the Pentagon has prolonged review of his manuscript “to benefit” the former ..

https://www.nbcnews.com/n(...)-his-memoir-n1047716
pi_188694015
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 19:46 schreef VoMy het volgende:

[..]

Gaap, dit vind je toch niet echt relevant? Als je 10 posts plaatst over de problemen die je hebt met racisme in Nederland en de VS tegenover migranten, mag je pas hierover klagen.
Het enige wat relevant is de dubbele standaard die blijkbaar door een ieder normaal gevonden word.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 20:18:08 #109
262 Re
Kiss & Swallow
pi_188694593
Biden is ook gewoon een demente lul
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 donderdag 29 augustus 2019 @ 20:46:43 #110
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188695377
Biden & Sanders en imho Warren ook zijn te oud.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188695494
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 19:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het enige wat relevant is de dubbele standaard die blijkbaar door een ieder normaal gevonden word.
De dubbele standaard die jij hanteert en normaal vind bedoel je.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 21:03:37 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188696019
Ik zou nu inzetten op Elizabeth Warren. In bijna alles (behalve leeftijd) de anti-Trump maar wel op een manier die een breed gedragen alternatief heeft.
pi_188696319
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 21:03 schreef Hexagon het volgende:
Ik zou nu inzetten op Elizabeth Warren. In bijna alles (behalve leeftijd) de anti-Trump maar wel op een manier die een breed gedragen alternatief heeft.
En Elizabeth Warren heeft voor van alles een concreet PLAN van AANPAK.
Géen loze beloften...
Niet dat ik het heb doorgerekend. Heeft wel fatsoen in haar donder en dat is hard nodig.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 21:14:28 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188696437
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 21:10 schreef AnneX het volgende:

[..]

En Elizabeth Warren heeft voor van alles een concreet PLAN van AANPAK.
Géen loze beloften...
Niet dat ik het heb doorgerekend. Heeft wel fatsoen in haar donder en dat is hard nodig.
Warren is inderdaad serieus, beleefd, bevlogen, doordacht, oprecht, integer en denkt in het algemeen belang.

Ongeveer alles dat Trump niet is
  donderdag 29 augustus 2019 @ 21:58:41 #115
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188697941
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 19:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het enige wat relevant is de dubbele standaard die blijkbaar door een ieder normaal gevonden word.
Niemand gelooft dat je geïnteresseerd bent in racisme, dus hou hier alsjeblieft mee op.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 22:26:33 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188698717
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 19:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, dat was mijn huwelijk #offtopic :@
Ben jij getrouwd (geweest) :o ?
Excuus, off topic
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188699178
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 21:58 schreef VoMy het volgende:

[..]

Niemand gelooft dat je geïnteresseerd bent in racisme, dus hou hier alsjeblieft mee op.
Met dubbele standaarden aanstippen? Hell no.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 22:47:39 #118
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188699244
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 22:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Met dubbele standaarden aanstippen? Hell no.
Je kunt neit lopen emmeren over zogenaamd racisme aan de democratische zijde (die overigens echt wel meeviel, het is ook enkel een zwakke poging om 'hullie doen het ook' te roepen van je) terwijl je verder nooit, maar dan ook nooit, iets zou zeggen over de talloze racistische acties en opmerkingen die vanuit de andere kant komt, aangezien dat nou eenmaal je favoriete kant is (want daar zitten de echte racisten? Of wat is de reden dat je je daar zo thuis voelt?).

Dus, wil je dubbele standaarden tegengaan. Stop met dingen plaatsen over racisme, als je zelf een blinde vlek zo groot als de maan hebt tegenover daadwerkelijk racisme.
pi_188699261
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 19:38 schreef Chivaz het volgende:
"Whomever I pick, preferably it will be someone who was of color and/or a different gender, but I'm not making that commitment until I know that the person I'm dealing with I can completely and thoroughly trust as authentic and on the same page [as me]," Biden said while speaking to a roundtable of black journalists.

https://edition-m.cnn.com(...)er_impression%3Dtrue

Aldus Biden tegen CNN die graag zijn voorkeur uitspreekt voor een vrouw en of een gekleurd persoon.
Wederom een actie gebasseerd op seksistische en racistische motieven. Hoe kan het dat de democraten constant wegkomen met dit soort flauwekul?
Ja, echt belachelijk dat Obama uit racistisch oogpunt voor een blanke running mate koos.
En dat terwijl de Republikeinen destijds Palin puur naar voren schoven op basis van haar kwaliteiten.
  Overall beste user 2022 donderdag 29 augustus 2019 @ 23:01:30 #120
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188699590
_SJPeace_ twitterde op donderdag 29-08-2019 om 20:39:16 LOVE HERYou're a disgrace to the world 😂😂Young queen speaking truth to powerRETWEET if you agree https://t.co/y9Uq5ThpT2 reageer retweet
:D

(Het is een lookalike, maar ik betwijfel of het kind dat zag.)

[ Bericht 3% gewijzigd door Ulx op 29-08-2019 23:06:39 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 29 augustus 2019 @ 23:16:35 #121
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188699895
washingtonpost twitterde op donderdag 29-08-2019 om 21:55:34 Opinion: Trump is a disaster on trade. Here’s Beto O’Rourke’s answer. https://t.co/mf10zXu5Jn reageer retweet
toddntucker twitterde op donderdag 29-08-2019 om 22:31:02 Beto has a trade plan! There's a lot to like.First, he advocates for an alternative vision that is neither neoliberalism nor Trumpism. He pledges to end an unproductive trade war, but also put working people and environment at the center, not the margin.https://t.co/fn0VDOJ6mG reageer retweet
https://medium.com/@toddn(...)to-know-74b481a206ae


Dit ziet er beter uit dan het semi-protectionisme van Sanders.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188700817
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 21:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Warren is inderdaad serieus, beleefd, bevlogen, doordacht, oprecht, integer en denkt in het algemeen belang.

Ongeveer alles dat Trump niet is
Daar staan ze dan.
https://www.politico.com/(...)-debate-2020-1477959

Een quote:
“Their experiences, their attitudes are very different,” said Mike Lux, who served as national deputy political director on Biden’s 1988 presidential campaign and later worked with Warren. “Elizabeth came up through the progressive movement ranks, and Biden came to town a long time ago and is very much a part of the old school in the Senate.”
pi_188701052
Really ?! :r

https://www.mediaite.com/(...)ist-twitter-account/
“...the logo used at in end screen title card features a lion illustration that was also used by a Dutch Twitter account suspended for promoting White Supremacy? Well, that merits a closer look....”

#Dutch twitteraccount. Suspended.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:24:15 #124
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188702096
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 21:10 schreef AnneX het volgende:

[..]

En Elizabeth Warren heeft voor van alles een concreet PLAN van AANPAK.
Géen loze beloften...
Niet dat ik het heb doorgerekend. Heeft wel fatsoen in haar donder en dat is hard nodig.
Maar is de VS klaar voor een volledige cultuuromslag?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:29:06 #125
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188702117
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:46 schreef Ulx het volgende:
Biden & Sanders en imho Warren ook zijn te oud.
Allicht denk je dat. De afgelopen 3 jaar is bewezen dat wijsheid niet met leeftijd komt. :D
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:39:21 #126
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188702204
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:24 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Maar is de VS klaar voor een volledige cultuuromslag?
Dat betwijfel ik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:54:34 #127
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188702307
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik.
Ik ook. Ik was afgelopen maand in Fort Lauderdale, Florida, en kwam op gegeven moment in gesprek met een van de locals daar, die zag dat ik een powerbank had die op zonnecelletjes werkte. Die had zoiets nog nooit gezien, ze had helemaal geen idee hoe zo iets kon functioneren en was stomverbaasd. Ik merkte op dat mensen die in Zuid Florida juist erg gebaat zijn met het plaatsen van zonnepanelen op hun dak. Vooral in een streek waar door orkanen en bijkomende overstromingen mensen soms een week verstoken zijn van elektriciteit en zelfs geen stroom hebben om een pomp aan te sluiten om het water uit hun huizen te krijgen. Waarop ze zei: maar dat is toch helemaal niet mogelijk hier! Bovendien worden ze nergens verkocht! Ik dacht bij me zelf, al dit het belegen idee is wat die mensen in hun hoofd hebben, dan zal het generaties duren voor ze gaan veranderen. Ze hebben de zelfde opvattingen als de zolderkamer autisten hier die Trump met zijn anti-green deal maar blijven ophemelen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:02:23 #128
426493 crew  PippenScottie
pi_188702383
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:24 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Maar is de VS klaar voor een volledige cultuuromslag?
De volgende culturele revolutie komt als de babyboomers beginnen te sterven. Niet alleen in de VS, maar ook in Europa trouwens
De bevolkingspyramide is topzwaar, nog nooit zijn er zo veel ouderen geweest ten opzuiveren van het aantal jonge mensen in de westerse wereld.

Ik denk dat als het percentage baby boomers begint af te nemen (dat is nu al gaande, maar zal het komende decennium en zeker in de 2030’s hard gaan), we pas echt verandering zullen zien.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:04:27 #129
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188702404
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 09:02 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

De volgende culturele revolutie komt als de babyboomers beginnen te sterven. Niet alleen in de VS, maar ook in Europa trouwens
De bevolkingspyramide is topzwaar, nog nooit zijn er zo veel ouderen geweest ten opzuiveren van het aantal jonge mensen in de westerse wereld.

Ik denk dat als het percentage baby boomers begint af te nemen (dat is nu al gaande, maar zal het komende decennium en zeker in de 2030’s hard gaan), we pas echt verandering zullen zien.
Het is een drogreden dat babyboomers verantwoordelijk zijn voor alle problemen van de laatste jaren. Achterlijke keuzes zijn dit wel.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:09:50 #130
426493 crew  PippenScottie
pi_188702460
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 09:04 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het is een drogreden dat babyboomers verantwoordelijk zijn voor alle problemen van de laatste jaren. Achterlijke keuzes zijn dit wel.
Het is niet per se die generatie, maar ouderen in het algemeen zijn conservatief.
En er zijn op dit moment nu eenmaal erg veel ouderen.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:15:25 #131
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188702509
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 09:09 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Het is niet per se die generatie, maar ouderen in het algemeen zijn conservatief.
En er zijn op dit moment nu eenmaal erg veel ouderen.
En de meesten zitten in Florida op het moment, heb ik gezien.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188702762
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:37 schreef Kijkertje het volgende:

Om nog maar niet te spreken van al die hotels die ze allemaal bezitten en waarin ze hun binnenlandse en buitenlandse politieke vriendjes onderbrengen als ze op bezoek komen.

Dat viel vroeger onder conflict of interest, maar de Republikeinen hebben dat onlangs uit de lijst van wat niet mag gehaald. Tegenwoordig mag je net zo veel nachtjes boeken in Trump hotels als je wilt om zo indirect te doneren aan Trump voor invloed. Het is nu legaal.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:11:27 #133
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_188703129
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 09:09 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Het is niet per se die generatie, maar ouderen in het algemeen zijn conservatief.
En er zijn op dit moment nu eenmaal erg veel ouderen.
Gekscherend gooi ik de "het is allemaal de schuld van de babyboomers" er ook wel eens in, maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in als je elke verkiezing weer ziet dat de generatie 45 - 65 jaar echt ander stemgedrag vertoont als de generatie 18 - 30 jaar.

Ben het dus wel met bovenstaand eens. Republikeinen zullen hun basis in de komende decennia alleen maar kleiner zien worden, tenzij de Republikeinse partij als geheel een transformatie doorgaat richting een meer progressief geluid.

Idem hier in Europa voor de oer-conservatieven.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:16:56 #134
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188703206
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 10:11 schreef Belabor het volgende:

[..]

Gekscherend gooi ik de "het is allemaal de schuld van de babyboomers" er ook wel eens in, maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in als je elke verkiezing weer ziet dat de generatie 45 - 65 jaar echt ander stemgedrag vertoont als de generatie 18 - 30 jaar.

Ben het dus wel met bovenstaand eens. Republikeinen zullen hun basis in de komende decennia alleen maar kleiner zien worden, tenzij de Republikeinse partij als geheel een transformatie doorgaat richting een meer progressief geluid.

Idem hier in Europa voor de oer-conservatieven.
Ze beschermen op het moment met hand en tand hun "verworvenheden" ten koste van de komende generaties. In de VS merken ze al tijden dat de republikeinse party op een groeistop is beland. er komen er niet mee bij. De verTrumpisering van de GOP is een laatste doodreutel van een generatie politici die zich de laatste jaren alleen nog maar in stand konden houden door vals te spelen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:38:42 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188703567
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 09:15 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En de meesten zitten in Florida op het moment, heb ik gezien.
Dussssss... nuke florida?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_188703730
Trump gaat niet naar Polen omdat de orkaan Dorian Florida (Mar-a-lago) bedreigt...

Trump cancels Poland trip as hurricane Dorian approaches Mar-a-Lago
Reactie van een voormalige premier (1993) van Canada:
AKimCampbell twitterde op woensdag 28-08-2019 om 19:58:34 I’m rooting for a direct hit on Mar a Lago! https://t.co/cA14KQvjpC reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_188703763
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 10:48 schreef crystal_meth het volgende:
Trump gaat niet naar Polen omdat de orkaan Dorian Florida (Mar-a-lago) bedreigt...

Trump cancels Poland trip as hurricane Dorian approaches Mar-a-Lago
Reactie van een voormalige permier (1993) van Canada:
AKimCampbell twitterde op woensdag 28-08-2019 om 19:58:34 I’m rooting for a direct hit on Mar a Lago! https://t.co/cA14KQvjpC reageer retweet
Zo zie je maar weer dat de linksen (natuur)geweld toejuichen zolang het in hun straatje past.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188703825
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 10:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer dat de linksen (natuur)geweld toejuichen zolang het in hun straatje past.
Zij is niet links
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:00:11 #139
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_188703900
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 10:55 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Zij is niet links
Ironie is dood. Geen bloemen a.u.b.
pi_188704070
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 10:55 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Zij is niet links
Ik dacht, ik ben de Chivazzen en Refragmentals van deze wereld een keertje te snel af.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:11:23 #141
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188704091
https://www.tampabay.com/(...)of-hurricane-dorian/

Het zou inderdaad wel ironisch zijn. Misschien dat de bewoners van die streek dit keer Trump gaan bezoeken en hem wat papieren handdoekjes gaan toegooien.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188705100
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 10:55 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Zij is niet links
Inderdaad, ze was leider van de "Progressive Conservative Party of Canada" (die in 2003 de Conservative Party of Canada werd).
Progressief conservatief?! :?

Maar Fox news koos deze tweet als voorbeeld van de "backlash" tegen haar uitspraak:
LeonardRoxon twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 05:24:32 @ezralevant @realDonaldTrump @USAmbCanada @StateDept @SecPompeo @DonaldJTrumpJr @cafreeland @CanadaFP @CanEmbUSA This crazy woman - former PM Kim Campbell is a senior aide to Justin Trudeau, in charge of Supreme Court appointments in Canada!Is it any wonder why our justice system is going down the toilet???May God grant her wish to come true upon her own family and herself!!! reageer retweet
"senior Aide to Trudeau, in charge of of Supreme Court appointments in Canada" ?
Lol, Trudeau heeft waarschijnlijk net voor een conservatieve voorzitter gekozen om kritiek te vermijden. Ze is chair van de "Independent Advisory Board for Supreme Court of Canada Judicial Appointments", die verondersteld wordt onafhankelijk en non-partisan advies betreffende benoemingen te geven.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_188705261
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 11:11 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.tampabay.com/(...)of-hurricane-dorian/

Het zou inderdaad wel ironisch zijn. Misschien dat de bewoners van die streek dit keer Trump gaan bezoeken en hem wat papieren handdoekjes gaan toegooien.
Trump is goed verzekerd, zijn de rest van de mensen die in dat gebied wonen dat ook?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:07:05 #144
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_188705448
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Trump is goed verzekerd, zijn de rest van de mensen die in dat gebied wonen dat ook?
Bron?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:07:57 #145
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188705470
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Trump is goed verzekerd, zijn de rest van de mensen die in dat gebied wonen dat ook?
Niet als al het geld van Fema wordt gebruikt om een fictieve muur te bouwen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188705518
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 11:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik dacht, ik ben de Chivazzen en Refragmentals van deze wereld een keertje te snel af.
Regressief links laat hier haar ware gezicht weer eens zien. :N
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_188705580
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:07 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Bron?
Waarom? Moet ik ook soms een bron leveren voor het gegeven dat Trump in een bed slaapt?
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:17:56 #148
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188705677
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Waarom? Moet ik ook soms een bron leveren voor het gegeven dat Trump in een bed slaapt?
Als je Miller zou zeggen wèl. Iedereen weet dat die in een grafkist in de kelder slaapt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:20:37 #149
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188705715
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Waarom? Moet ik ook soms een bron leveren voor het gegeven dat Trump in een bed slaapt?
Kijk, je kan Trump niet op zijn woord geloven, dus een bron is pré
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:31:04 #150
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188705914
This is what it's really all about, folks: https://www.politico.com/(...)upreme-court-1477947

McConnell to Supreme Court: We won’t let Dems 'pack the court'

quote:
Republicans hit back after Democratic senators sent a brief warning voters may eventually demand the high court be restructured.

Mitch McConnell is at war with Senate Democrats over the Supreme Court all over again.

The Senate majority leader and his 52 GOP colleagues sent a letter to the Supreme Court on Thursday pushing back against a Democratic amicus brief urging the court not to take up “political ‘projects” like a new challenge to New York City’s gun laws.

Led by Sheldon Whitehouse of Rhode Island, five Democratic senators argued earlier this month that the case was part of a drive to install a conservative majority on the court and strike down gun laws. The Democrats closed their letter by suggesting that voters may eventually demand the Supreme Court be “restructured in order to reduce the influence of politics” if it continues on its current course.

McConnell (R-Ky.) and the Senate GOP said the effort “openly threatened this court with political retribution if it failed to dismiss the [New York] petition as moot.”

“The implication is as plain as day: Dismiss this case, or we’ll pack the court,” the Republicans wrote in the letter, first reported by the Washington Post, adding that they would fight against any restructuring plans.

“We share Justice Ginsburg’s view that ‘nine seems to be a good number,’ they said. “And it will remain that way as long as we are here.”

The letter to the court is the latest turn in the battle between McConnell and the Democratic minority over the fate of the Supreme Court.

McConnell blocked President Barack Obama from filling a vacancy left by Justice Antonin Scalia’s death, then confirmed President Donald Trump’s replacement Neil Gorsuch a year later after eliminating the filibuster for the Supreme Court nominees.

Last year, McConnell pushed through the controversial confirmation of Brett Kavanaugh, who faced allegations of sexual assault. Kavanaugh is widely viewed as more conservative than his predecessor, Anthony Kennedy. McConnell has also said he would consider filling any vacancies ahead of the 2020 election as well, despite having blocked Obama’s pick in an election year.

Citing polling data showing concern about the Supreme Court being infused with politics, the rising influence of the conservative Federalist Society and the spate of 5-4 decisions on charged issues, the Democrats argued that “the Supreme Court is not well. And the people know it.”

Whitehouse’s brief was joined by Democratic Sens Dick Durbin of Illinois, Mazie Hirono of Hawaii, Richard Blumenthal of Connecticut and Kirsten Gillibrand of New York.

The 53-member Senate Republican majority — from moderates like Susan Collins and Lisa Murkowski to conservatives like Ted Cruz and Rand Paul — agreed that “judicial independence is under assault,” but not from the right.

“Democrats in Congress, and on the presidential campaign trail, have peddled plans to pack this court with more justices in order to further their radical legislative agenda,” the senators wrote. “The Democrats’ amicus brief demonstrates that their court-packing plans are more than mere pandering. They are a direct, immediate threat to the independence of the judiciary and the rights of all Americans.”
De hypocrisie van de Republikeinen is echt zum kotzen!
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188708763
Fox en de president.
https://thehill.com/homen(...)criticism-of-network

Quote: “ After all, I'm not the one who said tariffs are a wonderful thing, you are. Just like I'm not the one who said Mexico would pay for the wall, you did," Cavuto said. "Just like I'm not the one who claimed that Russia didn't meddle in the 2016 election, you did."

Cavuto said he was sorry if Trump didn't like these facts being brought up, but that it was not fake to bring them up. What would be fake, Cavuto said, would be if he never brought up things that Trump had actually said. ...

Affijn, trump leest niet(s). Alleen tweets.
pi_188708919
Echt...this sums it all up.
Mr.-not-my-president.
https://mobile.twitter.co(...)/1167130654561185792 _O_
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:42:06 #153
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_188708945
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:40 schreef AnneX het volgende:
Echt...this sums it all up.
Mr.-not-my-president.
https://mobile.twitter.co(...)/1167130654561185792 _O_
Sorry maar wat een vreselijk irritant hoofd heeft die gast zeg. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_188709445
De hypocrisie van de 'Russian Hoax' roepers aangetoond:

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 14:28:19 The disastrous IG Report on James Comey shows, in the strongest of terms, how unfairly I, and tens of millions of great people who support me, were treated. Our rights and liberties were illegally stripped away by this dishonest fool. We should be given our stolen time back? reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 14:54:41 The fact that James Comey was not prosecuted for the absolutely horrible things he did just shows how fair and reasonable Attorney General Bill Barr is. So many people and experts that I have watched and read would have taken an entirely different course. Comey got Lucky! reageer retweet
Comey IG report exposes the hypocrisy of the ‘Russia hoax’ crowd
quote:
To hear the Trump team tell it, the media’s biggest sin was reporting on potential collusion and obstruction of justice. When special counsel Robert S. Mueller III concluded there was no criminal conspiracy and punted on obstruction, all of it was immediately rendered foolish, overzealous speculation. Reporters who circumspectly detailed key events months and years before Mueller did publicly were suddenly lumped in with pundits who had declared President Trump to be a guilty man.

But many of the same people who objected to this exercise were happy to publicly convict James B. Comey of something he’s now been cleared of. They did so using an unfounded allegation that’s now proved baseless.

A long-anticipated inspector general’s report on Thursday found Comey violated FBI policy by failing to turn over memos after Trump fired him and later leaking details of the memos to the New York Times through an intermediary. Importantly, though, the Justice Department won’t prosecute Comey.

Also importantly: the inspector general found “no evidence” that Comey leaked any information that was classified.

That’s news to plenty of Comey’s critics, including Trump, who have assured us for two years that Comey had done just that. As I noted Thursday, Trump said Comey had leaked classified information at least 10 times, but he wasn’t alone.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It’s pretty breathtaking in its hypocrisy.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188709569
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:32 schreef AnneX het volgende:
Fox en de president.
https://thehill.com/homen(...)criticism-of-network

Quote: “ After all, I'm not the one who said tariffs are a wonderful thing, you are. Just like I'm not the one who said Mexico would pay for the wall, you did," Cavuto said. "Just like I'm not the one who claimed that Russia didn't meddle in the 2016 election, you did."

Cavuto said he was sorry if Trump didn't like these facts being brought up, but that it was not fake to bring them up. What would be fake, Cavuto said, would be if he never brought up things that Trump had actually said. ...

Affijn, trump leest niet(s). Alleen tweets.
De beelden *O*

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188709665
Kudlow is lekker op hem in aan het praten om capital gains voor tax purposes te corrigeren voor inflatie. Zou ook unilateraal moeten kunnen zonder congressional approval. Lijkt electoraal op zich nog best een slimme zet, maar boy wat gaat die rekening hoog worden straks.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_188709987
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 16:40:17 Corn farmers in Nebraska are "outraged by the Trump administration's lack of support for the American farmer," according to a statement from the Nebraska Corn Board and the Nebraska Corn Growers Association. https://t.co/JRe6UBpWdU reageer retweet
Doet me denken aan de misplaatste 'grap' die Sonny Perdue (Agriculture Secretary) onlangs vertelde :')
quote:
At a Farmfest listening session with farmers in Minnesota, Perdue hit back at the complaints with his joke: “What do you call two farmers in a basement? A whine cellar.”

As he pounded the table in mirth, some of the thousands of farmers at the event laughed nervously — which was followed by boos.

“It was definitely not an appropriate thing to say,” Minnesota Farmers Union President Gary Wertish told HuffPost. “It was very insensitive. It took everyone by surprise. He doesn’t understand what farmers are dealing with, and he’s the head of the Department of Agriculture. He’s supposed to be working for farmers.”

Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188710052
Update Flynn:

NatashaBertrand twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 15:53:33 Just in: Michael Flynn is done with his cooperation, his lawyers and the government say. But his lawyers want more time to go through evidence and still want a security clearance. Prosecutors want to sentence Flynn ASAP & say they're done releasing evidence. https://t.co/rttbrKWxLI reageer retweet
Oh en over de beschuldiging dat Comey details zou hebben vrijgegeven over Flynn:

NatashaBertrand twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 16:17:06 As @benjaminwittes notes, the IG dinged Comey for providing "the public with details relevant to the Flynn investigation." But Sally Yates disclosed the Flynn probe a month earlier, & in far more detail than Comey's memo about Trump trying to shut it down. https://t.co/7pAKfbSzAi reageer retweet
What That Comey Email Report Really Says
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188710191


Misschien moet POTUS hier even iets aan doen met 'whatever'?
quote:
"President Obama was pure and simply outsmarted," Trump concluded. "They took Crimea during his term. That was not a good thing. It could have been stopped with the right whatever. It could have been stopped. But President Obama was unable to stop it and it's too bad."
En dan daarna Rusland gewoon weer bij de G7 natuurlijk! :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 30-08-2019 17:19:57 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:13:07 #160
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188710273
I smell panic...

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 15:55:41 The Euro is dropping against the Dollar “like crazy,” giving them a big export and manufacturing advantage...and the Fed does NOTHING! Our Dollar is now the strongest in history. Sounds good, doesn’t it? Except to those (manufacturers) that make product for sale outside the U.S. reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 15:55:41 ....We don’t have a Tariff problem (we are reigning in bad and/or unfair players), we have a Fed problem. They don’t have a clue! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 16:10:13 If the Fed would cut, we would have one of the biggest Stock Market increases in a long time. Badly run and weak companies are smartly blaming these small Tariffs instead of themselves for bad management...and who can really blame them for doing that? Excuses! reageer retweet
'Schuld van de anderen'- politiek, is dat nou echt alles wat Trump te bieden heeft? SAD!

2 jaar geleden stond de Euro trouwens lager tov de Dollar dan nu, vreemd dat je hem er toen niet over hoorde.



[ Bericht 1% gewijzigd door kladderadatsch op 30-08-2019 17:20:49 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188710380
Misschien je eigen economie ook niet overstimuleren tijdens hoogconjunctuur. Ook handig voor je staatsschuld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188710387
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:13 schreef kladderadatsch het volgende:
I smell panic...

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 15:55:41 The Euro is dropping against the Dollar “like crazy,” giving them a big export and manufacturing advantage...and the Fed does NOTHING! Our Dollar is now the strongest in history. Sounds good, doesn’t it? Except to those (manufacturers) that make product for sale outside the U.S. reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 15:55:41 ....We don’t have a Tariff problem (we are reigning in bad and/or unfair players), we have a Fed problem. They don’t have a clue! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 16:10:13 If the Fed would cut, we would have one of the biggest Stock Market increases in a long time. Badly run and weak companies are smartly blaming these small Tariffs instead of themselves for bad management...and who can really blame them for doing that? Excuses! reageer retweet
'Schuld van de anderen'- politiek, is dat nou echt alles wat Trump te bieden heeft? SAD!

2 jaar geleden stond de Euro trouwens lager tov de Dollar dan nu, vreemd dat je hem er toen niet over hoorde.

[ afbeelding ]
En de dollar is helemaal niet 'the strongest in history' zo te zien -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188710403
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:06 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien moet POTUS hier even iets aan doen met 'whatever'?
[..]

En dan daarna Rusland gewoon weer bij de G7 natuurlijk! :')
Blijkbaar heeft Georgië een police checkpoint opgetrokken aan de grens, en beweert Zuid Ossetië dat het op "hun" grondgebied ligt..
quote:
The de-facto authorities of Tskhinvali (so-called South Ossetia) region demanded the Georgians remove the police blockade put up near the village of Chorchana, giving an ultimatum of 6 am today.

The Deputy FM said removing the Georgian police block is not subject to discussion.

"This is, and has always been, a territory controlled by the central Government of Georgia, as it is recorded, including by the EUMM," Darsalia told reporters near Chorchana village.
http://georgiatoday.ge/news/17097/Tbilisi-Appeals-to-Int

Edit: de "military buildup" betreft blijkbaar geen Russische maar Zuid Ossetische troepen. Eerder zouden Russische troepen wel een hek aan de grens geplaatst hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door crystal_meth op 30-08-2019 17:54:48 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_188710416
Godsamme wanneer krijgen die Republikeinen nou eens genoeg van deze FAKE president }:|
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:42:51 #165
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188710581
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:24 schreef Kijkertje het volgende:
Godsamme wanneer krijgen die Republikeinen nou eens genoeg van deze FAKE president }:|
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:48:36 #166
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188710633
quote:
Uiteindelijk zal iedereen zich tegen Trump keren.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:52:47 #167
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188710698
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Uiteindelijk zal iedereen zich tegen Trump keren.
Als de schade al is toegebracht en Trump geen macht meer heeft.
Géén kloon van tvlxd!
pi_188711775
quote:
The Consumer Sentiment Index posted its largest monthly decline in August 2019 (-8.6 points) since December 2012 (-9.8 points), according to the University of Michigan Surveys of Consumers.

The 2012 plunge reflected widespread fears among consumers that they would be pushed off the “fiscal cliff” due to rising taxes and falling government spending, said U-M economist Richard Curtin, director of the surveys.
https://news.umich.edu/u-(...)s-weaken-confidence/

Eerste keer sinds augustus 2016 dat ie onder 90 gaat.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
01/01/2015    98.1    +4.5
01/02/2015    95.4    -2.7
01/03/2015    93.0    -2.4
01/04/2015    95.9    +2.9
01/05/2015    90.7    -5.2
01/06/2015    96.1    +5.4
01/07/2015    93.1    -3
01/08/2015    91.9    -1.2
01/09/2015    87.2    -4.7
01/10/2015    90.0    +2.8
01/11/2015    91.3    +1.3
01/12/2015    92.6    +1.3
01/01/2016    92.0    -0.6
01/02/2016    91.7    -0.3
01/03/2016    91.0    -0.7
01/04/2016    89.0    -2
01/05/2016    94.7    +5.7
01/06/2016    93.5    -1.2
01/07/2016    90.0    -3.5
01/08/2016    89.8    -0.2
01/09/2016    91.2    +1.4
01/10/2016    87.2    -4
01/11/2016    93.8    +6.6
01/12/2016    98.2    +4.4
01/01/2017    98.5    +0.3
01/02/2017    96.3    -2.2
01/03/2017    96.9    +0.6
01/04/2017    97.0    +0.1
01/05/2017    97.1    +0.1
01/06/2017    95.0    -2.1
01/07/2017    93.4    -1.6
01/08/2017    96.8    +3.4
01/09/2017    95.1    -1.7
01/10/2017    100.7   +5.6
01/11/2017    98.5    -2.2
01/12/2017    95.9    -2.6
01/01/2018    95.7    -0.2
01/02/2018    99.7    +4
01/03/2018    101.4   +1.7
01/04/2018    98.8    -2.6
01/05/2018    98.0    -0.8
01/06/2018    98.2    +0.2
01/07/2018    97.9    -0.3
01/08/2018    96.2    -1.7
01/09/2018    100.1   +3.9
01/10/2018    98.6    -1.5
01/11/2018    97.5    -1.1
01/12/2018    98.3    +0.8
01/01/2019    91.2    -7.1
01/02/2019    93.8    +2.6
01/03/2019    98.4    +4.6
01/04/2019    97.2    -1.2
01/05/2019    100.0   +2.8
01/06/2019    98.2    -1.8
01/07/2019    98.4    +0.2
01/08/2019    89.8    -8.6
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_188711794
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Uiteindelijk zal iedereen zich tegen Trump keren.
En waren ze eigenlijk altijd al zeer kritisch tegenover Trump.
pi_188713036
Weekend - leesvoer.

https://www.theatlantic.c(...)mattis-trump/596665/

Quote: “At a ritualized praise session at the White House in June 2017 as the vice president and other Cabinet members abased themselves before the president, Mattis would offer only this generic—but, given the circumstances, dissident—thought: “It’s an honor to represent the men and women of the Department of Defense. We are grateful for the sacrifices our people are making in order to strengthen our military, so our diplomats always negotiate from a position of strength.”

Ik kan mij nog goed de verbijstering herinneren. En ongeloof.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:10:40 #171
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188714027
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 19:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

https://news.umich.edu/u-(...)s-weaken-confidence/

Eerste keer sinds augustus 2016 dat ie onder 90 gaat.
[ code verwijderd ]

Oktober 2016, als ik naar je lijstje kijk.
Géén kloon van tvlxd!
pi_188714337
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:10 schreef Montov het volgende:

[..]

Oktober 2016, als ik naar je lijstje kijk.
Ah, idd.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_188715043
Moron-in-chief:

Per tweet Jim Sciutto:

“The president appears to have publicly shared a photo from a US surveillance satellite. Such images are normally ”

Comment
“I’m glad that career officials stand in the room while the lunatic takes screenshots of classified info on an unsecured phone for TWITTER. Wtf”

🇺🇸
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 23:26:56 #174
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188715179
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:20 schreef AnneX het volgende:
Moron-in-chief:

Per tweet Jim Sciutto:

“The president appears to have publicly shared a photo from a US surveillance satellite. Such images are normally ”

Comment
“I’m glad that career officials stand in the room while the lunatic takes screenshots of classified info on an unsecured phone for TWITTER. Wtf”

🇺🇸
Ja, was de foto bij deze tweet:

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 19:44:45 The United States of America was not involved in the catastrophic accident during final launch preparations for the Safir SLV Launch at Semnan Launch Site One in Iran. I wish Iran best wishes and good luck in determining what happened at Site One. https://t.co/z0iDj2L0Y3 reageer retweet


Vond het al vreemd dat hij zelfs dit soort zaken blijkbaar via twitter afhandeld. Maar ja....
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 augustus 2019 @ 23:29:19 #175
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188715233
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 19:44:45 The United States of America was not involved in the catastrophic accident during final launch preparations for the Safir SLV Launch at Semnan Launch Site One in Iran. I wish Iran best wishes and good luck in determining what happened at Site One. https://t.co/z0iDj2L0Y3 reageer retweet
Dit dus. Weirde tweet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 augustus 2019 @ 23:32:50 #176
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188715311
Bye!

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 22:25:03 Illinois Republican Rep. John Shimkus has announced, according to KMOX News, that he will not run for re-election in 2020. https://t.co/iuOkAkm2GT reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 31 augustus 2019 @ 00:40:35 #177
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188716371
Trump staat me een partij te lullen op CNN, bizar _O-

Echt non-stop :D

Het ging over de orkaan die eraan komt maar toen kwam Puerto Rico en tariffs en Hong Kong en alles
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 31 augustus 2019 @ 00:41:50 #178
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188716382
"I like acting, I like the word acting. I like it. If I like them, I make them permanent."

Over de FEMA-baas.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 06:54:34 #179
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188717519
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:26 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ja, was de foto bij deze tweet:

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 19:44:45 The United States of America was not involved in the catastrophic accident during final launch preparations for the Safir SLV Launch at Semnan Launch Site One in Iran. I wish Iran best wishes and good luck in determining what happened at Site One. https://t.co/z0iDj2L0Y3 reageer retweet
[ afbeelding ]

Vond het al vreemd dat hij zelfs dit soort zaken blijkbaar via twitter afhandeld. Maar ja....
De resolutie van de foto bewijst dat Amerika drones of spionagevliegtuigen in Iraans luchtruim heeft...
Gelukkig heeft hij het niet via een privé email gestuurd.
Géén kloon van tvlxd!
pi_188717614
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:20 schreef AnneX het volgende:
Moron-in-chief:

Per tweet Jim Sciutto:

“The president appears to have publicly shared a photo from a US surveillance satellite. Such images are normally ”

Comment
“I’m glad that career officials stand in the room while the lunatic takes screenshots of classified info on an unsecured phone for TWITTER. Wtf”

🇺🇸
Je verwacht toch niet dat de president geheime spionage beelden gaat Twitteren als je daar in een ruimte bent.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:34:58 #181
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188718536
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 07:46 schreef vipergts het volgende:

[..]

Je verwacht toch niet dat de president geheime spionage beelden gaat Twitteren als je daar in een ruimte bent.
Kan het niet zo zijn dat hij bij een briefing een casefolder kreeg met daarin deze foto?

Overigens is het bevestigd door "1 us official" tegenover CNBC dat het inderdaad om geheime informatie ging uit een briefing: https://www.businessinsid(...)riefing-photo-2019-8
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:32:23 #182
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188719157
Heb je toestemming gekregen van Ensiferum om DM's te plaatsen?
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:28:01 #183
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188719797
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Och, ik krijg altijd vanalles naar m'n hoofd geslingerd, niet gaan janken wanneer ik dan een keer een onschuldig, maar zeer succesvol, experiment uitvoer.
Mooi, dan weet iedereen hier dat je een troll bent. Wel fijn dat je daar openheid over geeft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Overall beste user 2022 zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:43:38 #184
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188719991
MSNBC twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 03:04:05 Bob Kuylen, vice president of the North Dakota Farmer’s Union, says he lost $400,000 because of Pres. Trump's trade war with China. He says farmers have "pretty much lost all of our markets since Trump took over." https://t.co/JaXBXnJRad reageer retweet
Over slachtoffers gesproken. Het lijkt veel boeren nu worst te wezen wat men met de grens doet. Ze balen allemaal dat ze in de dikke shit zitten omdat ze hun spul niet kwijt kunnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:46:04 #185
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_188720014
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Links linkerkant linkerhoek rechts rechts links links rechts rechts rechts links links rechts links rechts links rechts
Heb je ooit al eens een carrière overwogen als GPS?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:53:17 #186
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188720087
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Links geweld noem ik die antifa aanhanger die laatst 9 mensen heeft doodgeschoten in Dayton.

Oh interessant wist niet dat er al een motief duidelijk was, heb je een linkje naar een bron?

quote:
De homosexueel en zijn transgender vriend die een school overhoop schoot in Denver.
Uhm bedoel je deze? Wat heeft dat met links geweld te maken?
pi_188720133
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:53 schreef Tweek het volgende:

[..]

Oh interessant wist niet dat er al een motief duidelijk was, heb je een linkje naar een bron?
[..]

Uhm bedoel je deze? Wat heeft dat met links geweld te maken?
Dat vraag ik mij ook af.

quote:
A juvenile accused of opening fire at a Colorado school last month that left one student dead and eight others wounded sought revenge on classmates who bullied him because he is transgender, court documents released on Thursday showed.
Dus omdat de schutter transgender is, is het een aanslag die wordt gedreven door 'linkse' opvattingen? Bijzonder.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:57:41 #188
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188720144
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:26 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ja, was de foto bij deze tweet:

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 19:44:45 The United States of America was not involved in the catastrophic accident during final launch preparations for the Safir SLV Launch at Semnan Launch Site One in Iran. I wish Iran best wishes and good luck in determining what happened at Site One. https://t.co/z0iDj2L0Y3 reageer retweet
[ afbeelding ]

Vond het al vreemd dat hij zelfs dit soort zaken blijkbaar via twitter afhandeld. Maar ja....
Dit is toch ook best wel een dingetje ja... Ziet eruit alsof hij een foto heeft gemaakt van een papieren print in een insteekhoesje.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:17:59 #189
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188720376
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij ook af.
[..]

Dus omdat de schutter transgender is, is het een aanslag die wordt gedreven door 'linkse' opvattingen? Bijzonder.
Ja LGBT(XTTCTRDVUGY)-rights, aangesproken worden op je gedrag en melden wat Trump heeft gezegd zijn linkse hobby's.

Om mijn linkse hobby nog een beetje ontopic te maken:



[ Bericht 14% gewijzigd door Vis1980 op 31-08-2019 13:26:09 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_188720496
Hoe heette die kerel ook alweer die met een AR republikeinen tijdens een honkbalwedstrijd af aan het schieten was?
Ben zijn naam vergeten, het was ook zo kort in het nieuws.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:26:52 #191
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188720517
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:25 schreef Chivaz het volgende:
Hoe heette die kerel ook alweer die met een AR republikeinen tijdens een honkbalwedstrijd af aan het schieten was?
Ben zijn naam vergeten, het was ook zo kort in het nieuws.
Dat was inderdaad een geval van een linkse terroristische daad. Gelukkig zonder dodelijke afloop. Die andere voorbeelden die refragmental gaf zijn daarentegen bedroevend slechte voorbeelden, vind je niet?

Geen idee hoe die vent heet, zoals ik van zoveel de naam niet meer zou kunnen opdreunen. Hoe heette die gestoorde Trump-fan uit Florida die vlak voor de verkiezingen explosieven rondstuurde? Ik zou het je niet kunnen zeggen.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:30:05 #192
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188720551
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:25 schreef Chivaz het volgende:
Hoe heette die kerel ook alweer die met een AR republikeinen tijdens een honkbalwedstrijd af aan het schieten was?
Ben zijn naam vergeten, het was ook zo kort in het nieuws.
https://en.wikipedia.org/(...)al_baseball_shooting

Maar wat een gelul weer over dat het kort in het nieuws was, dat was gewoon breaking/groot nieuws toen. Dat jezelf niet eens meer weet wie het was of wie er geraakt was zegt meer over jou dan over de media. Ik kon die pagina gewoon vinden omdat ik wist wie er neergeschoten was.
pi_188720590
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:30 schreef Tweek het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/(...)al_baseball_shooting

Maar wat een gelul weer over dat het kort in het nieuws was, dat was gewoon breaking/groot nieuws toen. Dat jezelf niet eens meer weet wie het was of wie er geraakt was zegt meer over jou dan over de media. Ik kon die pagina gewoon vinden omdat ik wist wie er neergeschoten was.
Breaking groot voor een dag of 2 daarna ging men weer verder tot de orde van de dag.
Ook een mooi voorbeeldje, hoeveel democraten hebben al afstand genomen of ieder geval het geweld van antifa veroordeeld?
Er is een filmpje op YouTube aanwezig waar vooral de Squad het geweld niet veroordeelde.
Wat betekent dat?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:36:11 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_188720610
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Breaking groot voor een dag of 2 daarna ging men weer verder tot de orde van de dag.
Ook een mooi voorbeeldje, hoeveel democraten hebben al afstand genomen of ieder geval het geweld van antifa veroordeeld?
Er is een filmpje op YouTube aanwezig waar vooral de Squad het geweld niet veroordeelde.
Wat betekent dat?
Die aanslag werd vooral ge-buried omdat mensen begonnen over wapenrestricties en de GOP heel snel bedacht dat dan zelfs hun eigen partijgenoten niks waard waren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188720625
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:36 schreef speknek het volgende:

[..]

Die aanslag werd vooral ge-buried omdat mensen begonnen over wapenrestricties en de GOP heel snel bedacht dat dan zelfs hun eigen partijgenoten niks waard waren.
Jeetje, nooit geweten dat de msm in de zak zit van de wapenlobby en de republikeinen. The more you know.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:38:48 #196
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188720645
Straks vertelt iemand je nog dat het grootste mainstream media bedrijf een republikeins propagandakanaal is.
pi_188720661
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Breaking groot voor een dag of 2 daarna ging men weer verder tot de orde van de dag.
Ook een mooi voorbeeldje, hoeveel democraten hebben al afstand genomen of ieder geval het geweld van antifa veroordeeld?
Er is een filmpje op YouTube aanwezig waar vooral de Squad het geweld niet veroordeelde.
Wat betekent dat?
Er zijn over het algemeen maar weinig gebeurtenissen die langer dan 2 dagen blijven hangen in de media, heeft verder weinig met politiek te maken.

"er is een filmpje op YouTube..."

Tja....
pi_188720710
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Straks vertelt iemand je nog dat het grootste mainstream media bedrijf een republikeins propagandakanaal is.
1 tegen 3 of 4 is het toch. De democraten hebben absoluut geen recht van klagen.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:46:43 #199
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188720752
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Breaking groot voor een dag of 2 daarna ging men weer verder tot de orde van de dag.
Ook een mooi voorbeeldje, hoeveel democraten hebben al afstand genomen of ieder geval het geweld van antifa veroordeeld?
Er is een filmpje op YouTube aanwezig waar vooral de Squad het geweld niet veroordeelde.
Wat betekent dat?
Post het filmpje dan als je iets wil beargumenteren.

Koste Sanders toen der tijd maar een paar uur om het geweld te veroordelen, Trump doet er meestal dagen over om met een reactie te komen en dan noemt hij neo-nazie's goede mensen.

Dat calimero gedrag van je is best sneu.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:47:29 #200
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188720755
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]

1 tegen 3 of 4 is het toch. De democraten hebben absoluut geen recht van klagen.
Je hoort mij ook niet klagen hoor, hoewel de verschraling en daling van kwaliteit van de media aan de rechterkant me een doorn in het oog zijn. Het verschil is wel dat een groot deel van Fox News niet onafhankelijk (meer) opereert, waar je dat van die anderen niet of op zijn minst veel minder kunt zeggen. Maar goed, beter om sowieso je nieuws niet van 24/7 "nieuws" TV halen.
pi_188720778
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:39 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Er zijn over het algemeen maar weinig gebeurtenissen die langer dan 2 dagen blijven hangen in de media, heeft verder weinig met politiek te maken.

"er is een filmpje op YouTube..."

Tja....
Muh Russia is wel heel lang blijven hangen hoor ondanks het gebrek aan bewijs.
En wat dacht je van “Trump is a white supremacist”? Ook erg lang blijven hangen zonder enige vorm van bewijs etc.
Maar we kunnen natuurlijk ook naar de schietpartijen kijken die allemaal minimaal een week blijven hangen en waar een hoop republikeinen die er geen moer mee te maken hebben ineens ter verantwoording worden geroepen omdat het gaat om wapens.
Behalve natuurlijk toen de republikeinen zelf werden neergeknald, Sanders is toen nauwelijks ter verantwoording geroepen vanwege zijn retoriek.
Overigens vind ik ook niet dat politici zich moeten verantwoorden tegenover de media over wat een idioot heeft gedaan die hem toevallig mag.
Het is alleen jammer dat het tegenovergestelde nooit gebeurt.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:52:54 #202
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188720804
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Behalve natuurlijk toen de republikeinen zelf werden neergeknald, Sanders is toen nauwelijks ter verantwoording geroepen vanwege zijn retoriek.

Welke retoriek? Heeft Sanders opgeroepen tot een gewapende revolutie ofzo? De republikeinen weg gezet als untermenschen? Je kan wel van alles roepen, maar dat maakt het niet waar.

Zoals ik al aangaf, twee uur na de aanslag stond Sanders al op de vloer van het congress de daad te veroordelen.
pi_188720850
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:46 schreef Tweek het volgende:

[..]

Post het filmpje dan als je iets wil beargumenteren.

Koste Sanders toen der tijd maar een paar uur om het geweld te veroordelen, Trump doet er meestal dagen over om met een reactie te komen en dan noemt hij neo-nazie's goede mensen.

Dat calimero gedrag van je is best sneu.
Die neo nazi nonsense is toch een hardnekkig stukje fake news wat maar terug blijft komen.

“Excuse me, they didn’t put themselves down as neo-Nazis, and you had some very bad people in that group. But you also had people that were very fine people on both sides. You had people in that group – excuse me, excuse me, I saw the same pictures you did. You had people in that group that were there to protest the taking down of, to them, a very, very important statue and the renaming of a park from Robert E. Lee to another name.”

After another question at that press conference, Trump became even more explicit:

“I’m not talking about the neo-Nazis and white nationalists because they should be condemned totally.”
pi_188720922
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:52 schreef Tweek het volgende:

[..]

Welke retoriek? Heeft Sanders opgeroepen tot een gewapende revolutie ofzo? De republikeinen weg gezet als untermenschen? Je kan wel van alles roepen, maar dat maakt het niet waar.

Zoals ik al aangaf, twee uur na de aanslag stond Sanders al op de vloer van het congress de daad te veroordelen.
https://www.newsweek.com/(...)althcare-bill-595321

Sanders die loopt te schreeuwen dat republikeinen mensen ter dood veroordelen als ze de gezondheidszorg hervormd word.
Sanders die het constant heeft over wij tegen zij, met zijn ongebreidelde haat tegenover mensen die miljonair zijn etc. Met zijn fair share nonsense terwijl het al lang is aangetoond dat die mensen veel meer betalen dan hun fair share.
Nogmaals ik vind niet dat we politici ter verantwoording moeten roepen voor geweld gedaan in hun naam of vanwege hun retoriek.
Wat ik wel graag wil zien is dat de dubbele standaard verdwijnt en mensen zoals jij jullie eigen hypocritie gaan inzien.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:05:28 #205
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188720973
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

https://www.newsweek.com/(...)althcare-bill-595321

Sanders die loopt te schreeuwen dat republikeinen mensen ter dood veroordelen als ze de gezondheidszorg hervormd word.
Sanders die het constant heeft over wij tegen zij, met zijn ongebreidelde haat tegenover mensen die miljonair zijn etc. Met zijn fair share nonsense terwijl het al lang is aangetoond dat die mensen veel meer betalen dan hun fair share.
Nogmaals ik vind niet dat we politici ter verantwoording moeten roepen voor geweld gedaan in hun naam of vanwege hun retoriek.
Wat ik wel graag wil zien is dat de dubbele standaard verdwijnt en mensen zoals jij jullie eigen hypocritie gaan inzien.
Dat is het enige wat je hebt? Sanders die wat feiten aanhaalt?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:06:43 #206
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188720985
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:56 schreef Chivaz het volgende:
After another question at that press conference, Trump became even more explicit:

“I’m not talking about the neo-Nazis and white nationalists because they should be condemned totally.”
Dat is uit een latere persconferentie, nadat er wat opschudding was ontstaan, ook onder republikeinen. Hij heeft in de tussentijd dus wat puntjes ingefluisterd gekregen. Prima dat hij daar een keer schijnbaar duidelijk was hoor, maar jammer dat hij toch niet echt duidelijk is. Wie zijn dan die good people die samen met de white supremacists en neo-nazi's protesteerden? En waarom wordt de kant van de tegenprotesters uberhaupt benoemd?
pi_188720993
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:05 schreef Tweek het volgende:

[..]

Dat is het enige wat je hebt? Sanders die wat feiten aanhaalt?
Hoe dik is die plaat voor je kop?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:07:43 #208
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188721000
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Die neo nazi nonsense is toch een hardnekkig stukje fake news wat maar terug blijft komen.

“Excuse me, they didn’t put themselves down as neo-Nazis, and you had some very bad people in that group. But you also had people that were very fine people on both sides. You had people in that group – excuse me, excuse me, I saw the same pictures you did. You had people in that group that were there to protest the taking down of, to them, a very, very important statue and the renaming of a park from Robert E. Lee to another name.”

After another question at that press conference, Trump became even more explicit:

“I’m not talking about the neo-Nazis and white nationalists because they should be condemned totally.”
Tuurlijk, een demonstratie georganiseerd door de far right en white supremacists, hou toch op met je fake news.

https://www.vox.com/2019/(...)ense-charlottesville
pi_188721010
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat is uit een latere persconferentie, nadat er wat opschudding was ontstaan, ook onder republikeinen. Hij heeft in de tussentijd dus wat puntjes ingefluisterd gekregen. Prima dat hij daar een keer schijnbaar duidelijk was hoor, maar wie zijn dan die good people die samen met de white supremacists en neo-nazi's protesteerden? En waarom wordt de kant van de tegenprotesters uberhaupt benoemd?
Mensen die daar zijn gaan protesteren vanwege het behoud van het standbeeld. Je hoeft geen neo nazi te zijn om Robert E Lee als een belangrijk historisch figuur te zien.
pi_188721031
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:07 schreef Tweek het volgende:

[..]

Tuurlijk, een demonstratie georganiseerd door de far right en white supremacists, hou toch op met je fake news.

https://www.vox.com/2019/(...)ense-charlottesville
President Donald Trump is still defending his infamous remarks in the wake of the Unite the Right rally in Charlottesville, Virginia, in 2017, when he said, “You also had some very fine people on both sides.”

Als het artikel al zo begint dan verwacht ik natuurlijk een gedegen analyse.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:09:59 #211
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188721039
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoe dik is die plaat voor je kop?
Waar roept Sanders op tot geweld? Kom nou eens met een quote van hem die je gelijk aantoont. Zul je vast geen moeite mee hebben om die te vinden.
pi_188721057
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:09 schreef Tweek het volgende:

[..]

Waar roept Sanders op tot geweld? Kom nou eens met een quote van hem die je gelijk aantoont. Zul je vast geen moeite mee hebben om die te vinden.
Je snapt het nog steeds niet he.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:12:39 #213
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188721064
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

President Donald Trump is still defending his infamous remarks in the wake of the Unite the Right rally in Charlottesville, Virginia, in 2017, when he said, “You also had some very fine people on both sides.”

Als het artikel al zo begint dan verwacht ik natuurlijk een gedegen analyse.
Verandert niets aan het feit dat het een demonstratie van white supremacists was. Als je daarnaast gaat staan dan hoor je er gewoon bij, dat je er alleen voor het standbeeld bent is dan triest gelul.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:13:09 #214
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188721072
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet he.
Ik snap heel goed dat jij je eigen standpunten niet kunt of wil verdedigen.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:13:21 #215
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188721077
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mensen die daar zijn gaan protesteren vanwege het behoud van het standbeeld. Je hoeft geen neo nazi te zijn om Robert E Lee als een belangrijk historisch figuur te zien.
Nou ja, om nu te protesteren voor behoud van een standbeeld van een landverrader van jouw eigen land en strijder voor behoud van slavernij op een plek waar je zelf niet eens woont ... ik weet niet wat dat je maakt, maar ik zou me er niet mee willen associëren; het gaat je dan immers gewoon om waar het beeld in die context voor staat: slavernij en de kant van de zuidelijke staten.

Hoe dan ook, het protest was georganiseerd door en voor extreem rechtse lui, zoals hierboven dat artikel laat zien. Dus wie zijn die goede mensen dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 31-08-2019 14:19:05 ]
pi_188721113
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:12 schreef Tweek het volgende:

[..]

Verandert niets aan het feit dat het een demonstratie van white supremacists was. Als je daarnaast gaat staan dan hoor je er gewoon bij, dat je er alleen voor het standbeeld bent is dan triest gelul.
Guilty by association.
Hanteer je die standaard ook aan de andere kant, want dan kunnen we zeggen dat Trump gewelddadige communisten verdedigt.
pi_188721140
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, om nu te protesteren voor behoud van een standbeeld van een landverrader van jouw eigen land en strijder voor behoud van slavernij op een plek waar je zelf niet eens woont ... ik weet niet wat dat je maakt, maar ik zou me er niet mee willen associëren; het gaat je dan immers gewoon om waar het beeld voor staat: slavernij en de kant van de zuidelijke staten.

Hoe dan ook, het protest was georganiseerd door en voor extreem rechtse lui, zoals hierboven dat artikel laat zien. Dus wie zijn die goede mensen dan?
Die mensen die niet bij de white nationalists hoorden. Daar was Trump toch best duidelijk in.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:19:52 #218
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188721149
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Die mensen die niet bij de white nationalists hoorden. Daar was Trump toch best duidelijk in.
Maar hoe kom je er bij dat die daar bij liepen dan? Of hoe komt Trump daar bij? En waarom heeft hij het ook over de andere kant?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:20:00 #219
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188721151
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Guilty by association.
Hanteer je die standaard ook aan de andere kant, want dan kunnen we zeggen dat Trump gewelddadige communisten verdedigt.
Trump is verliefd op een man (zijn woorden) die strafkampen hanteert waar meerdere generaties in worden opgesloten, dus ja Trump verdedigd geweldadige communisten.
pi_188721198
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:20 schreef Tweek het volgende:

[..]

Trump is verliefd op een man (zijn woorden) die strafkampen hanteert waar meerdere generaties in worden opgesloten, dus ja Trump verdedigd geweldadige communisten.
Maar waarom zegt hij dan dat de VS nooit een socialistisch land zal worden? Is het dan niet beter om je eigen socialisten te verdedigen.
Fucking hell, ik besef mij ineens dat Trump bij de verkeerde partij zit.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:30:35 #221
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188721292
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar waarom zegt hij dan dat de VS nooit een socialistisch land zal worden? Is het dan niet beter om je eigen socialisten te verdedigen.
Fucking hell, ik besef mij ineens dat Trump bij de verkeerde partij zit.
Nee, misschien kun je je beter afvragen waarom men toch bepaalde personen aanhangt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:32:27 #222
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188721305
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar waarom zegt hij dan dat de VS nooit een socialistisch land zal worden? Is het dan niet beter om je eigen socialisten te verdedigen.
Fucking hell, ik besef mij ineens dat Trump bij de verkeerde partij zit.
Hij verdedigd ze voornamelijk omdat ze alle macht hebben en dat wil hij zelf ook, maar dat wist je al.
pi_188721335
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Maar hoe kom je er bij dat die daar bij liepen dan? Of hoe komt Trump daar bij? En waarom heeft hij het ook over de andere kant?
Die liepen daar rond, het waren er niet veel maar ze waren daar.
Je hebt natuurlijk wel een punt door te zeggen dat je daar niet mee rond moet lopen maar goed niet iedereen denkt na.
En de reden dat hij het over de andere kant heeft is simpel, de andere kant kwam zonder vergunning gewapend met knuppels de confrontatie opzoeken. Of je het nu eens bent of niet met de racisten doet er niet toe.
Je hebt niet het recht om mensen zomaar aan te vallen, vandaar dat hij het had over de andere zijde.
Het is hem trouwens niet in dank afgenomen want de spin was Trump houd nazis hand boven het hoofd terwijl hij het geweld van links veroordeeld.
Deze hardnekkige leugen is anno 2019 nog steeds aanwezig.
pi_188722129
Het is alleen geen leugen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_188722144
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kan het niet zo zijn dat hij bij een briefing een casefolder kreeg met daarin deze foto?

Overigens is het bevestigd door "1 us official" tegenover CNBC dat het inderdaad om geheime informatie ging uit een briefing: https://www.businessinsid(...)riefing-photo-2019-8
Geen idee ik denk dat je zelfs na 2,5 jaar Trump nog steeds met stomheid geslagen bent als je geheime informatie laat zien en de president pakt zijn telefoon om het rond te Twitteren.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188722146
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:41 schreef OMG het volgende:
Het is alleen geen leugen.
Dan moet je eens Google op de transcripts, je zal jezelf verbazen
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:46:23 #227
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188722169
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dan moet je eens Google op de transcripts, je zal jezelf verbazen
Bedoel je deze transcripts? Ik wil dat wel eens zien namelijk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_188722824
Intussen faciliteert de Trump-base de ongebreidelde verrijking van al wat al rijk was.

Nog een weekend longread:
EricLiptonNYT twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 13:44:36 How @realDonaldTrump's signature initiative to help poor communities is fueling a once-in-a-generation bonanza for the wealthiest Americans — including Trump's family and advisers. with @JesseDrucker https://t.co/zfZQkP89pA reageer retweet
How a Tax Break to Help Poor Communities Became a Bonanza for the Rich
quote:
President Trump has portrayed America’s cities as wastelands, ravaged by crime and homelessness, infested by rats.

But the Trump administration’s signature plan to lift them — a multibillion-dollar tax break that is supposed to help low-income areas — has fueled a wave of developments financed by and built for the wealthiest Americans.

Among the early beneficiaries of the tax incentive are billionaire financiers like Leon Cooperman and business magnates like Sidney Kohl — and Mr. Trump’s family members and advisers.

Former Gov. Chris Christie of New Jersey; Richard LeFrak, a New York real estate titan who is close to the president; Anthony Scaramucci, a former White House aide who recently had a falling out with Mr. Trump; and the family of Jared Kushner, Mr. Trump’s son-in-law and senior adviser, all are looking to profit from what is shaping up to be a once-in-a-generation bonanza for elite investors.

The stated goal of the tax benefit — tucked into the Republicans’ 2017 tax-cut legislation — was to coax investors to pump cash into poor neighborhoods, known as opportunity zones, leading to new housing, businesses and jobs.

The initiative allows people to sell stocks or other investments and delay capital gains taxes for years — as long as they plow the proceeds into projects in federally certified opportunity zones. Any profits from those projects can avoid federal taxes altogether.

“Opportunity zones, hottest thing going, providing massive new incentives for investment and job creation in distressed communities,” Mr. Trump declared at a recent rally in Cincinnati.

Instead, billions of untaxed investment profits are beginning to pour into high-end apartment buildings and hotels, storage facilities that employ only a handful of workers, and student housing in bustling college towns, among other projects.

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188723002
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 16:00:32 Looking like our great South Carolina could get hit MUCH harder than first thought. Georgia and North Carolina also. It’s moving around and very hard to predict, except that it is one of the biggest and strongest (and really wide) that we have seen in decades. Be safe! reageer retweet
Be safe!

Hij wel iig:
jeffmason1 twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 16:18:47 .@realDonaldTrump, who canceled a planned trip to Poland this weekend in order to monitor #HurricaneDorian, has just arrived at his golf course in Virginia, the White House says. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188723765
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 16:54 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 16:00:32 Looking like our great South Carolina could get hit MUCH harder than first thought. Georgia and North Carolina also. It’s moving around and very hard to predict, except that it is one of the biggest and strongest (and really wide) that we have seen in decades. Be safe! reageer retweet
Waarom moet bij Trump toch altijd alles in superlatieven worden uitgedrukt. Hij gebruikt er hier zelfs 3 op een rij. Het lijkt bijna opscheppen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 31 augustus 2019 @ 18:21:17 #231
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188724249
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:47 schreef archito het volgende:

[..]

Waarom moet bij Trump toch altijd alles in superlatieven worden uitgedrukt. Hij gebruikt er hier zelfs 3 op een rij. Het lijkt bijna opscheppen.
Omdat dat Trump's verkooppraatje is. Er zijn decennialang tienduizenden ingetuind, dus waarom stoppen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188724389
Lees eens...men was gewaarschuwd...hád gewaarschuwd kunnen zijn o|O

https://www.washingtonpos(...)m_term=.904e7edc76e0

Quote:
..”It was a mid-December morning in 2007 — the start of an interrogation unlike anything else in the public record of Trump’s life.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thirty times, they caught him....”

Het stomme is ook dat hij onderweg in Marine One naar zijn golfresort en twittert “ stay strong”. o|O

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 31-08-2019 18:51:01 ]
pi_188724917
Maggie tweet: ( ja, sorry, ik krijg ze niet rechtstreeks hier)..
https://mobile.twitter.com/maggieNYT/status/1167792100227899393

..”Trump stopped at an "exhibit that discussed the role of the Dutch in the slave trade... I felt that maybe he was paying attention to the work of the museum... As he turned from the display he said to me, ‘You know, they love me in the Netherlands.’"

De comments van the Dutch zijn te raden. B-)
Zie daar...
pi_188725115
Da's een indrukwekkend museum trouwens. Een aanrader.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 19:29:57 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188725326
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:43 schreef vipergts het volgende:

[..]

Geen idee ik denk dat je zelfs na 2,5 jaar Trump nog steeds met stomheid geslagen bent als je geheime informatie laat zien en de president pakt zijn telefoon om het rond te Twitteren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_188725675
shaneharris twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 18:03:07 Very informative thread, which concludes, as other experts have, that the image Trump tweeted was taken by a satellite called USA-224, reportedly operated by the National Reconnaissance Office, perhaps the most secretive of all intel agencies. Some points worth noting... https://t.co/hBlHhxiaFX reageer retweet
Het draadje:
cgbassa twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 01:23:50 It's not often that I retweet the US president, but he tweeted this image of the Iranian Safir launch failure. The image is very interesting as evidence suggests that it was taken by a US spy satellite on August 29th, 2019. Here's my analysis. https://t.co/YmEoyFjcko reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188725904
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:43 schreef Ulx het volgende:
MSNBC twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 03:04:05 Bob Kuylen, vice president of the North Dakota Farmer’s Union, says he lost $400,000 because of Pres. Trump's trade war with China. He says farmers have "pretty much lost all of our markets since Trump took over." https://t.co/JaXBXnJRad reageer retweet
Over slachtoffers gesproken. Het lijkt veel boeren nu worst te wezen wat men met de grens doet. Ze balen allemaal dat ze in de dikke shit zitten omdat ze hun spul niet kwijt kunnen.
Maar velen zullen nog steeds voor hem stemmen...
quote:
Subject: i never seen such disrespect
For the President of the United States of America!!!!!!!

That's sad.

Subject: RE: i never seen such disrespect

It’s kinda hard to fully respect a person that shoots off his mouth, and tells lies and whoppers to the level that President Trump does. I voted for him and probably will again.
https://talk.newagtalk.co(...)mid=7706876#M7706876
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 zaterdag 31 augustus 2019 @ 20:51:53 #238
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188726444
mollyhc twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 17:58:23 A reporter asked Beto in Charlottesville how he’d reassure people afraid the gov’t would take their assault weapons away. “I want to be really clear that that’s exactly what we are going to do,” he said. If you own an AK-47 or AR-15, “you’ll have to sell them to the government.” reageer retweet
Met 75% van de stemmers voor het inperken en/of verbieden van het bezit van assault rifles is dit geen slecht idee. Gewoon verbieden, mensen hun geld terug. Klaar. Koop maar een jachtgeweer als je wil gaan jagen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188726470
Vanaf morgen 15% invoertax op consumentengoederen.
quote:
At 12:01 a.m., U.S. customs will begin collecting a 15 percent tax on products such as clothing, footwear, pens, pencils, diapers, Bluetooth ear buds, televisions, golf clubs and fishing line. The official list of affected items runs 114 single-spaced pages.
https://www.washingtonpos(...)s-what-it-means-you/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 zaterdag 31 augustus 2019 @ 21:04:13 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188726607
De WaPo noemt het belasting. Typerend.

Benieuwd of Trump dat gaat waarderen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 21:07:33 #241
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188726680
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 21:04 schreef Ulx het volgende:
De WaPo noemt het belasting. Typerend.

Benieuwd of Trump dat gaat waarderen.
Hij noemt de WaPo altijd Amazing. Dus ik verwacht volledige goedkeuring.
Géén kloon van tvlxd!
pi_188726810
Is dat tweeten van sattelietfoto's niet gewoon illegaal? Het gaat hier over staatsgeheimen. Als een gemiddelde Joe Pencilneck bij de cia dit zou doen krijgt hij een juridische shitstorm over zich heen. En terecht.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 21:17:56 #243
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188726833
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 21:16 schreef Barbusse het volgende:
Is dat tweeten van sattelietfoto's niet gewoon illegaal? Het gaat hier over staatsgeheimen. Als een gemiddelde Joe Pencilneck bij de cia dit zou doen krijgt hij een juridische shitstorm over zich heen. En terecht.
De president mag alles openbaren.
Géén kloon van tvlxd!
pi_188726836
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 21:16 schreef Barbusse het volgende:
Is dat tweeten van sattelietfoto's niet gewoon illegaal? Het gaat hier over staatsgeheimen. Als een gemiddelde Joe Pencilneck bij de cia dit zou doen krijgt hij een juridische shitstorm over zich heen. En terecht.
Ik vond het ook heel bijzonder. Wat die ene foto allemaal prijsgaf aan spionage satelliet.
Definitely not CIA
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 21:20:06 #245
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188726859
quote:
As FEC Nears Shutdown, Priorities Such As Stopping Election Interference On Hold (NPR)

Barring some kind of miraculous last-minute reprieve, Friday will be the last business day that the Federal Election Commission will be able to function for quite a while, leaving the enforcement of federal campaign finance laws unattended ahead of the 2020 election.

The commission's vice chairman, Matthew Petersen, announced his resignation earlier this week, to take effect at the end of the month. With Petersen gone, the FEC will be down to three members and won't have a quorum.

In addition to collecting campaign finance data, the FEC investigates potential campaign finance violations, issues fines and gives guidance to campaigns about following election law — but not without a working quorum of at least four commissioners.

"To not have the FEC able to take action right now is deeply concerning," says Daniel Weiner, a former senior counsel at the FEC, who's now with the Brennan Center for Justice at New York University law school.

In particular, Weiner is concerned about another attempt by Russia or other actors to interfere in the 2020 election.

"After 2016, it's become very clear that it is almost certain that the Russian government and potentially other U.S. rivals will seek to interfere in the U.S. election, including through online propaganda, cybersecurity incursions and other tactics," Weiner told NPR. As the regulator for campaign spending, he describes the FEC as one of the "front-line" agencies combating foreign interference.

The FEC has been in the midst of strengthening disclosure and transparency requirements for online political ads of the sort that Russian operatives used to manipulate voters in 2016.

The lack of a quorum, Weiner says, "will make that impossible until that seat is filled."

It's not clear how long the FEC will be effectively shut down. President Trump nominated Republican Trey Trainor to serve on the commission, but the Senate has not yet acted on the nomination. In the past, nominees have been paired, with one from each party. Congressional Democrats have yet to announce any nominees from their party.

Former FEC chair Michael Toner says he fears there is a "real possibility" the FEC could lack a quorum through the 2020 election.

But that doesn't mean the agency will completely go dark. "Public disclosure reports will continue to be due and will need to be filed by campaigns and PACs and committees, and those reports will be reviewed by the FEC staff just as they always are. So that's important," said Toner. Similarly, the agency's popular website will continue to operate, allowing people to get information on campaign fundraising and spending.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yikes. Dat is niet goed. De Senaat die de Trump nominatie nog niet op heeft gepakt en de democraten die nog geen nominatie voorgedragen hebben zoals protocol voorschrijft (hoewel je niet weet of Trump zich daar aan houdt... )
pi_188726920
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 21:17 schreef Montov het volgende:

[..]

De president mag alles openbaren.
Alles ja? Bijzonder.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 21:53:40 #247
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188727302
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 21:16 schreef Barbusse het volgende:
Is dat tweeten van sattelietfoto's niet gewoon illegaal? Het gaat hier over staatsgeheimen. Als een gemiddelde Joe Pencilneck bij de cia dit zou doen krijgt hij een juridische shitstorm over zich heen. En terecht.
Het zal wel legaal zijn maar het is een ramp voor Amerikaanse inlichtingendiensten en een feestdag voor de inlichtingendiensten van landen als Rusland en China. Al jaren gissen ze naar de capaciteiten van de Amerikaanse KH11-satelieten en nu krijgen ze die informatie ineens op een presenteerblaadje van de Amerikaanse president zelf. Ongelooflijk. :o
pi_188728752


After Trump tweeted out an image from a secret intelligence briefing to mock Iran, a top Iranian official trolled the president with a ‘good morning’ selfie
quote:
Mohammad Javad Azari Jahromi, Iran’s information and communications technology minister, posted a photo of himself standing in front of the Nahid-1 satellite Friday.

The post was apparently in response to Trump’s series of tweets about a rocket failure incident that occurred in Iran. Satellite images picked up evidence that a launchpad in Iran’s space center had been charred by an explosion. Analysts speculated that the incident was linked to the Nahid-1, the Associated Press reported.

Jahromi’s selfie appeared to be a response to speculation about the Nahid-1, suggesting that it was still intact.

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:16:05 #249
408813 crew  trein2000
pi_188728792
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 21:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Alles ja? Bijzonder.
Yep.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 1 september 2019 @ 00:13:20 #250
8369 speknek
Another day another slay
pi_188729630
Een stel MAGAers hadden een Straight Pride parade georganiseerd in Boston. De headline speech werd gegeven door homo Milo Yiannopoulos. (Ken je hem nog? Deplatforming werkt niet ofzo)

Het was een doorslaand succes.

janovember3 twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 18:31:10 @cybah @universalhub That’s the entire thing, all of it. https://t.co/1VV5airF2w reageer retweet
Een ongeveer twintig man grote sausage fest van mannen die toch nooit seks gaan hebben verkleed als pepe clown. Oh en een paar honderd counterprotesters.

En voormalig troll superster Milo trekt al net zulke volle zalen als Steve Bannon. Het kan verkeren in de alt right.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 zondag 1 september 2019 @ 00:22:49 #251
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188729742
TexasTribune twitterde op zondag 01-09-2019 om 00:03:51 BREAKING: A mass shooting has been reported in Texas involving two suspects in separate vehicles shooting at people randomly.At least 30 injuries have been reported.https://t.co/Fvbu3bM5mU #MidlandShooting #OdessaShooting reageer retweet
'Good guys with guns' konden het verschil weer eens niet maken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Games zondag 1 september 2019 @ 03:03:40 #252
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_188730651
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:13 schreef speknek het volgende:
Een stel MAGAers hadden een Straight Pride parade georganiseerd in Boston. De headline speech werd gegeven door homo Milo Yiannopoulos. (Ken je hem nog? Deplatforming werkt niet ofzo)

Het was een doorslaand succes.

janovember3 twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 18:31:10 @:cybah @:universalhub That’s the entire thing, all of it. https://t.co/1VV5airF2w reageer retweet
Een ongeveer twintig man grote sausage fest van mannen die toch nooit seks gaan hebben verkleed als pepe clown. Oh en een paar honderd counterprotesters.

En voormalig troll superster Milo trekt al net zulke volle zalen als Steve Bannon. Het kan verkeren in de alt right.
Leiders schijnen ook banden te hebben met rechtsextremistische groepen: https://mobile.twitter.com/JordanUhl/status/1167812413162500096

In ander nieuws, water is nat.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 zondag 1 september 2019 @ 07:31:03 #253
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188730840

Boston's "Straight Pride Parade" Organizers Get Roasted At Bizarre Press Conference


Lachen wel.


quote:
Journalist 3: We understand that the taxpayers are upset that city resources are being wasted because you three guys can't get laid.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 1 september 2019 @ 10:34:01 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_188732348
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:22 schreef Ulx het volgende:
TexasTribune twitterde op zondag 01-09-2019 om 00:03:51 BREAKING: A mass shooting has been reported in Texas involving two suspects in separate vehicles shooting at people randomly.At least 30 injuries have been reported.https://t.co/Fvbu3bM5mU #MidlandShooting #OdessaShooting reageer retweet
'Good guys with guns' konden het verschil weer eens niet maken.
Dit was niet gebeurd als mensen miniguns op hun auto's geïnstalleerd hadden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 zondag 1 september 2019 @ 13:16:57 #255
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188734955
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Dit was niet gebeurd als mensen miniguns op hun auto's geïnstalleerd hadden.
Precies.

Een busje pepperspray schrikt een aanrander af, een busje VX lost het probleem definitief op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 1 september 2019 @ 15:00:03 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188736487
Zondagniddagflashback. Het grootste schandaal van Obama.

MSNBC twitterde op zondag 01-09-2019 om 08:33:02 "A nightmare" "Shocking to a lot of people" "A sign to enemies he's a wimp": @ChrislHayes remembers the days when presidential scandals involved conservatives freaking out about Obama's tan suit. https://t.co/fFDrbf953a reageer retweet
Goddank is dit soort ellende voorbij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188741418
Nou, omdat het “rustig” is. Óf eigenlijk té veel tegelijk om verontwaardigd te zijn over de P. en de VP.
En shootings en hurricanes.

https://www.express.co.uk(...)y-scaramucci-comment

Quote:”...His instincts are going to be around wanting to hurt you. After all, you are getting ­positive press and are on a honeymoon of sorts with your job.

He IS also extremely bothered by your Oxford education so he will figure out in his twisted mind what to do and, at a painful and vulnerable moment, he will hurt you. ..”

Iedere alinea is vlijmscherp geformuleerd.
  Overall beste user 2022 zondag 1 september 2019 @ 19:21:27 #258
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188741544
Zodra BJ iets doet dat DT niet waardeert is het gelijk ruzie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 1 september 2019 @ 19:26:04 #259
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188741628
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188741935
quote:
Ik mis de hamer en sikkel in het design.
  Redactie Games zondag 1 september 2019 @ 19:47:42 #261
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_188742045
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik mis de hamer en sikkel in het design.
Ha Joseph McCarthy, wat doet u hier op Fok?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zondag 1 september 2019 @ 20:25:07 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_188743146
Mooie Art Deco posters, doet me sterk denken aan de World Fair posters ca. 1930-1960 in de VS.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 zondag 1 september 2019 @ 20:33:32 #263
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188743469
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 20:25 schreef speknek het volgende:
Mooie Art Deco posters, doet me sterk denken aan de World Fair posters ca. 1930-1960 in de VS.
Klopt. Ze zijn geinspireerd door de oorspronkelijke New Deal posters van FDR uit de jaren dertig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 1 september 2019 @ 20:41:46 #264
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188743731
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik mis de hamer en sikkel in het design.
Dat was socialistisch-realisme. Jij bent meer daarvan? Of van het Heroisch Realisme?

Anyway, deze posters zijn een verwijzing naar de enorme sociale en groene programma's die de VS vroeger deed. Voordat al het geld naar het leger moest.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 1 september 2019 @ 20:47:38 #265
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188743939
kylegriffin1 twitterde op zondag 01-09-2019 om 19:25:54 Via the pool report: "Trump expresses amazement that Dorian is a category 5 hurricane, saying several times he hadn't been aware there could be a storm that big." reageer retweet
Daar zullen heel wat nukes op moeten worden gegooid.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188745606
quote:
Mooi! En goed idee ook! Hier zijn een aantal posters zoals ze tussen 1935 en 1943 door de WPA's Federal Art Project gedrukt werden.

Voorbeeldje van toen:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188746015
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 20:47 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op zondag 01-09-2019 om 19:25:54 Via the pool report: "Trump expresses amazement that Dorian is a category 5 hurricane, saying several times he hadn't been aware there could be a storm that big." reageer retweet
Daar zullen heel wat nukes op moeten worden gegooid.
Dat zegt hij al sinds 2017 :')
ddale8 twitterde op zondag 01-09-2019 om 20:28:14 President Donald Trump on the existence of Category 5 hurricanes, 2017-2019. https://t.co/IRRny20hfp reageer retweet


ddale8 twitterde op zondag 01-09-2019 om 20:36:03 One additional note on Trump and Category 5: he's falsely claimed six times that Hurricane Maria made landfall in Puerto Rico as a Category 5, though it was a Category 4. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188746188
@Kijkertje...gelukkig refreshde ik, want wou dezelfde plaatsen...
Reden: de stupiditeit.
Het wordt wel heel duidelijk hé: de afnemende cognitieve vermogens.
Thoughts en Prayers for the U.S. Of America.
pi_188746338
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 21:54 schreef AnneX het volgende:
@:Kijkertje...gelukkig refreshde ik, want wou dezelfde plaatsen...
Reden: de stupiditeit.
Het wordt wel heel duidelijk hé: de afnemende cognitieve vermogens.
Thoughts en Prayers for the U.S. Of America.
;)

Ik heb geen idee waarom hij dat steeds blijft zeggen. Ik krijg de indruk dat hij gewoon zijn bekende riedeltje afdraait (hij klinkt heel vaak als een vastgelopen grammofoonplaat) en dat nieuwe informatie idd gewoon niet opgenomen wordt in zijn brein....

of zo.. :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 1 september 2019 @ 22:29:41 #270
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188746865
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2019 21:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Mooi! En goed idee ook! Hier zijn een aantal posters zoals ze tussen 1935 en 1943 door de WPA's Federal Art Project gedrukt werden.

Voorbeeldje van toen:

[ afbeelding ]
Gelukkig kan dat nu worden afgegraven voor beautiful oil. Winning. Of zo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 1 september 2019 @ 22:31:49 #271
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188746906
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2019 22:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

;)

Ik heb geen idee waarom hij dat steeds blijft zeggen. Ik krijg de indruk dat hij gewoon zijn bekende riedeltje afdraait (hij klinkt heel vaak als een vastgelopen grammofoonplaat) en dat nieuwe informatie idd gewoon niet opgenomen wordt in zijn brein....

of zo.. :D
Dat zou toegeven van een fout zijn. Dat gaat Trump nooit doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188748636
Beetje offtopic maar zo'n bijzondere foto:



Het 'stadium effect'. Foto genomen in het 'oog' van Dorian vanuit het vliegtuig van de Hurricane Hunters. Die muur van wolken waar je de rand van ziet is zo'n 14 km hoog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 02-09-2019 00:21:09 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 2 september 2019 @ 09:27:37 #273
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188750566
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2019 22:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

;)

Ik heb geen idee waarom hij dat steeds blijft zeggen. Ik krijg de indruk dat hij gewoon zijn bekende riedeltje afdraait (hij klinkt heel vaak als een vastgelopen grammofoonplaat) en dat nieuwe informatie idd gewoon niet opgenomen wordt in zijn brein....

of zo.. :D
ehh in de volksmond noemen ze dit dementie.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188755281
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 09:27 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

ehh in de volksmond noemen ze dit dementie.
Dan is hij zijn hele leven al dement geweest. Nee ik denk niet dat hij dement is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188755520
Trump windt zich oa op over een (spijker op de kop-) artikel van Krugman in de NYT.

realDonaldTrump twitterde op maandag 02-09-2019 om 13:38:59 Since my election, many trillions of dollars of worth has been created for our Country, and the Stock Market is up over 50%. If you followed the advice of the Failing New York Times columnist, Paul Krugman, you’d be doing VERY poorly - you’d be angry and hurt. He never got it! reageer retweet
The Frauding of America’s Farmers

Trump’s biggest supporters are his biggest victims.
quote:
Donald Trump is unpopular, but he retains the loyalty of some important groups. Among the most loyal are America’s farmers, who are a tiny minority of the population but exert disproportionate political influence because of our electoral system, which gives 3.2 million Iowans as many senators as almost 40 million Californians. According to one recent poll, 71 percent of farmers approve of Trump’s performance — which is down somewhat from previous polling, but remains far above the national average.

Yet farmers are hurting financially. Investors are worried about a possible recession for the economy as a whole, but the farm recession is already here, with falling incomes, rising delinquency rates and surging bankruptcies. And the farm economy’s troubles stem directly from Trump’s policies.

This apparent contradiction — Trump is inflicting the greatest harm on the people who supported him most — isn’t an accident. Farmers’ past support for Trump was predictable: The demography and culture of (white) rural America make it fertile ground for politicians promising to restore traditional society, and especially traditional racial hierarchy. But farmers’ financial distress should also have been predictable: While rural America may dislike and distrust cosmopolitan elites, the U.S. farm economy is hugely dependent on global markets, and it has inevitably been a major victim of the Trumpian trade war.

The questions, looking forward, are whether farmers understood what they were getting themselves into, whether they understand even now that their distress isn’t likely to end anytime soon, and whether economic pain will shake their support for the man who’s causing it.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188755724
Koekoek. :D

George Conway:
If we could get @realDonaldTrump to do this on the hour with any decent precision, we’d have the world’s first human cuckoo clock.
pi_188755909
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 16:19 schreef AnneX het volgende:
Koekoek. :D

George Conway:
If we could get @:realDonaldTrump to do this on the hour with any decent precision, we’d have the world’s first human cuckoo clock.
Hij heeft het er maar druk mee. Tijd voor wat ontspanning!
kaitlancollins twitterde op maandag 02-09-2019 om 16:14:07 President Trump's motorcade just arrived at the Trump National Golf Club in Sterling, Virginia. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188756048
Artikel over de effecten van de nieuwste tarieven die 1 september zijn ingegaan:

peterbakernyt twitterde op maandag 02-09-2019 om 16:03:40 With the latest round of tariffs, the trade war with China is likely to hit American households in the most direct way yet. By how much? About $460 over a year for the average family, according to an analysis. ⁦@qdbui⁩ https://t.co/7MgAdyVWUa reageer retweet
How Much Will the Trade War Cost You by the End of the Year?
quote:
A new wave of tariffs by the Trump administration went into effect on Sunday, rendering the majority of goods imported to the United States from China subject to import taxes.

It is the latest move in a drawn-out conflict between the world’s two largest economies. This round — a 15 percent tariff on billions of dollars’ worth of Chinese goods as varied as cereal bowls, paint brushes and pajamas — is likely to hit American households in the most direct way yet.

By how much? About $460 over a year for the average family, according to an analysis from the economists Kirill Borusyak at University College London and Xavier Jaravel and at the London School of Economics.

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188756723
“..We have the Navy...” AND “ we have an airforce”...

Donald Trump’s new FEMA administrator. Because Florida.

https://mobile.twitter.com/BillyCorben/status/1168369061283213312

ECHT het filmpje in tweet even luisteren en comments _O_

“How did we make it to the moon?”
  maandag 2 september 2019 @ 19:20:42 #280
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188758499
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 17:27 schreef AnneX het volgende:
“..We have the Navy...” AND “ we have an airforce”...

Donald Trump’s new FEMA administrator. Because Florida.

https://mobile.twitter.com/BillyCorben/status/1168369061283213312

ECHT het filmpje in tweet even luisteren en comments _O_

“How did we make it to the moon?”
Ooit eens een documentaire gezien over een archeoloog die een atoombom kon overleven door in een koelkast te stappen. Misschien zit daar de oplossing in en scheelt het een hoop evacueren.

Edit: wow, ik typ koelkast en het wordt gewoon automatisch reclame?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 2 september 2019 @ 19:33:23 #281
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_188758735
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 19:20 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ooit eens een documentaire gezien over een archeoloog die een atoombom kon overleven door in een koelkast te stappen. Misschien zit daar de oplossing in en scheelt het een hoop evacueren.

Edit: wow, ik typ koelkast en het wordt gewoon automatisch reclame?
Dat was geen documentaire, dat was 'Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull'.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 2 september 2019 @ 20:01:36 #282
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188759273


[ Bericht 23% gewijzigd door ExtraWaskracht op 02-09-2019 20:08:56 (offtopic) ]
  Moderator maandag 2 september 2019 @ 20:21:18 #283
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188759712
quote:
12s.gif Op maandag 2 september 2019 19:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat was geen documentaire, dat was 'Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull'.
Trump dacht dat het een docu was..
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_188762206
quote:
Op maandag 2 september 2019 19:33 schreef Janneke141 het volgende:

Dat was geen documentaire, dat was 'Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull'.
pi_188765443
costareports twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 01:03:15 "The House Judiciary Committee is preparing to hold hearings and call witnesses involved in hush-money payments to ex-Playboy model Karen McDougal and adult-film star Stormy Daniels as soon as October." https://t.co/Ga4UXoeq7T reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:01:21 #286
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188766243
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 20:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump dacht dat het een docu was..
Idiocracy is daartegen wel reëel geworden.

En dit was beslist niet de bedoeling.

drain the swamp Trump style:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 september 2019 @ 13:24:59 #287
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188769812
Bencjacobs twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 00:08:52 Rather than spend the night in Dublin, Pence will stay at a Trump owned resort on the other side of Ireland and commute for the day on Air Force Two https://t.co/630VWP06PX reageer retweet
Waarom ook niet? Haley kan op het ticket komen voor Veep 2020, niks mis met een paar ton belastinggeld te gebruiken om een wit voetje te halen bij de baas.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 september 2019 @ 13:31:57 #288
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188769898
stevenjay twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 00:58:53 Congressional Democrats plan to launch inquiry into Trump’s alleged role in scheme to silence affair accusations https://t.co/upBkJvDAOm reageer retweet
costareports twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 01:03:15 "The House Judiciary Committee is preparing to hold hearings and call witnesses involved in hush-money payments to ex-Playboy model Karen McDougal and adult-film star Stormy Daniels as soon as October." https://t.co/Ga4UXoeq7T reageer retweet
Het werd ook tijd. Hearings zijn noodzakelijk over dit gedrag.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 september 2019 @ 15:43:12 #289
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188771682
Mooi. Stormy heeft er geen moeite mee om zich bloot te geven in het Congres.

StormyDaniels twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 15:21:11 I have no fear of being under oath because I have have been and will be honest. Bring it! https://t.co/69EJyd9PUh reageer retweet
Benieuwd wat ze te vertellen heeft. En zoals iemand al opmerkt: De cheques zijn gevonden.....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188776487
Draadje/ artikel top tien gevallen waarin POTUS zijn eigen inlichtingendiensten ondermijnde

rgoodlaw twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 20:03:01 A sadly long <thread>I published this article (with the brilliant @jgeltzer) assessing specific ways in which President Trump has undercut the U.S. intelligence community.It's important to take a step back, and examine the record.A 'top 10' list...https://t.co/5HMdXYetiI reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 4 september 2019 @ 03:27:38 #291
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188780635
jimsciutto twitterde op woensdag 04-09-2019 om 01:27:08 New: North Carolina state court rejects state’s legislative district maps, ruling that partisan gerrymandering favoring Republicans was illegal. The 3-judge panel gave lawmakers two weeks to draw up new district lines for 2020 elections. reageer retweet
Mooi. Het SC kan de GOP ook niet meer helpen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188780636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:24 schreef Ulx het volgende:
Bencjacobs twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 00:08:52 Rather than spend the night in Dublin, Pence will stay at a Trump owned resort on the other side of Ireland and commute for the day on Air Force Two https://t.co/630VWP06PX reageer retweet
Waarom ook niet? Haley kan op het ticket komen voor Veep 2020, niks mis met een paar ton belastinggeld te gebruiken om een wit voetje te halen bij de baas.
Hij doet al tijden erg zijn best POTUS te verrijken :Y

Z_Everson twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 23:01:51 @1100Penn Pence is used to going out of his way to help his boss profit from the presidency.For starters, @VP's Great America Committee has spent more than $225,000 at the Trump Hotel DC.Via @1100Penn https://t.co/bFOXWQj9Hm https://t.co/l7WU73rgRu reageer retweet


Update: Na alle ophef erover nu een officiele verklaring namens Pence:



"Misreporting" :?

ddale8 twitterde op woensdag 04-09-2019 om 04:46:00 Pence chief of staff told the media that Trump made a "suggestion" that Pence stay at his club. Reporters reported this. Pence team's new statement, claiming the decision was solely Pence's (while conspicuously not retracting the "suggestion" thing), complains of "misreporting." https://t.co/xPWYZ3SNpQ reageer retweet


[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 04-09-2019 04:54:30 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188780815
Hij is weer druk aan het twitteren.

Oa:

realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-09-2019 om 03:39:25 "To declassify is so important because if this were a Democrat President or a Democrat Candidate, that was spied on the way President Trump was spied on, this would be a scandal that would make Watergate look like nothing. Illegal spying..... reageer retweet
Maar dan geef je toch gewoon opdracht daartoe? Oh wacht dat deed hij vorig jaar ook bij Carter Page.

Maar dat is ook al zo vreemd: heel hard roepen dat je opdracht hebt gegeven een deel van de FISA-aanvraag voor Carter Page te declassificeren om de onrechtmatigheid ervan aan te tonen en het dan gewoon niet doen :')
bradheath twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 03:34:44 Last year, the White House said President Trump had directed DOJ and ODNI to declassify parts of the Carter Page FISA application. But it turns out the White House turned around and told the agencies that he president hadn't actually done that. https://t.co/NeT5FgFC4Q reageer retweet

bradheath twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 03:37:46 The filing includes a declaration from a top Justice official saying that "DOJ did not receive at any time a declassification order," that officials asked the White House what it was all about and were told there was no such order. https://t.co/3ASutjjXF4 reageer retweet


Blijkbaar hebben ze helemaal niet zo'n haast met dat declassificeren. Misschien zelfs liever niet? :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 04-09-2019 06:27:58 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188781007
Nog wat 'second thoughts' van POTUS & Co.
kylegriffin1 twitterde op maandag 02-09-2019 om 21:00:33 New from NYT: The Trump admin has announced that it would reconsider its decision to force immigrants facing life-threatening health crises to return to their home countries. https://t.co/XSKr07IU7R reageer retweet
NickKristof twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 02:32:47 Ten days ago, US immigration officials barred a Palestinian man from Lebanon who had arrived in the US to begin his freshman year at Harvard. Today, he returned and was admitted, in time for classes tomorrow. https://t.co/DHXIOFscrP reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 4 september 2019 @ 08:30:20 #295
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188781476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:24 schreef Ulx het volgende:
Bencjacobs twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 00:08:52 Rather than spend the night in Dublin, Pence will stay at a Trump owned resort on the other side of Ireland and commute for the day on Air Force Two https://t.co/630VWP06PX reageer retweet
Waarom ook niet? Haley kan op het ticket komen voor Veep 2020, niks mis met een paar ton belastinggeld te gebruiken om een wit voetje te halen bij de baas.
Waarom volg je die vent alsof het de Messias is. :') Who gives a fuck waar Pence slaapt.

Jezus dit gaat niet eens meer over politiek.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 september 2019 @ 08:35:09 #296
426493 crew  PippenScottie
pi_188781514
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 08:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Waarom volg je die vent alsof het de Messias is. :') Who gives a fuck waar Pence slaapt.

Jezus dit gaat niet eens meer over politiek.
Jazeker wel. Je snapt heus wel dat dit een vorm van zelfverrijking is voor Trump.

Toen de VS nog een functionerende democratie was, zou dit een reden voor impeachment zijn geweest.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 september 2019 @ 08:47:20 #297
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188781602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 08:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Waarom volg je die vent alsof het de Messias is. :') Who gives a fuck waar Pence slaapt.

Jezus dit gaat niet eens meer over politiek.
Het gaat om het verkwisten van belastinggeld aan frivole snoepreisjes naar dure resorts door de heersende elite.

Ben jij voor dat gedrag?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 september 2019 @ 08:51:27 #298
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188781650
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 08:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Who gives a fuck waar Pence slaapt.
Trump, omdat hij aan zelfverrijking wil doen.
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 woensdag 4 september 2019 @ 08:55:20 #299
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188781693
JeffJacksonNC twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 23:38:14 MORE Breaking: GOP leaders say they will *not* appeal the court's ruling striking down our maps.That means we are 100% certain to get new maps for our state House and state Senate, and get them very quickly.This is simply remarkable. A fair map in North Carolina. reageer retweet
Wow.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 september 2019 @ 08:57:23 #300
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188781710
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 08:55 schreef Ulx het volgende:
JeffJacksonNC twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 23:38:14 MORE Breaking: GOP leaders say they will *not* appeal the court's ruling striking down our maps.That means we are 100% certain to get new maps for our state House and state Senate, and get them very quickly.This is simply remarkable. A fair map in North Carolina. reageer retweet
Wow.
Ze hebben 6 liberal rechters vs 1 conservative aldaar in het hooggerechtshof. Vermoedelijk hadden ze dus geen zin om een uitspraak van het hooggerechtshof af te dwingen.
pi_188782024
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 08:35 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Jazeker wel. Je snapt heus wel dat dit een vorm van zelfverrijking is voor Trump.

Toen de VS nog een functionerende democratie was, zou dit een reden voor impeachment zijn geweest.
Aardbei is van het type "Ik zou het zelf doen als ik de gelegenheid was". En daarom bewondert hij dit soort mensen.
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')