twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 22:25:03Illinois Republican Rep. John Shimkus has announced, according to KMOX News, that he will not run for re-election in 2020. https://t.co/iuOkAkm2GT reageer retweet
De resolutie van de foto bewijst dat Amerika drones of spionagevliegtuigen in Iraans luchtruim heeft...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:26 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja, was de foto bij deze tweet:[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 19:44:45The United States of America was not involved in the catastrophic accident during final launch preparations for the Safir SLV Launch at Semnan Launch Site One in Iran. I wish Iran best wishes and good luck in determining what happened at Site One. https://t.co/z0iDj2L0Y3 reageer retweet
Vond het al vreemd dat hij zelfs dit soort zaken blijkbaar via twitter afhandeld. Maar ja....
Je verwacht toch niet dat de president geheime spionage beelden gaat Twitteren als je daar in een ruimte bent.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:20 schreef AnneX het volgende:
Moron-in-chief:
Per tweet Jim Sciutto:
“The president appears to have publicly shared a photo from a US surveillance satellite. Such images are normally ”
Comment
“I’m glad that career officials stand in the room while the lunatic takes screenshots of classified info on an unsecured phone for TWITTER. Wtf”
🇺🇸
Kan het niet zo zijn dat hij bij een briefing een casefolder kreeg met daarin deze foto?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 07:46 schreef vipergts het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat de president geheime spionage beelden gaat Twitteren als je daar in een ruimte bent.
Mooi, dan weet iedereen hier dat je een troll bent. Wel fijn dat je daar openheid over geeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Och, ik krijg altijd vanalles naar m'n hoofd geslingerd, niet gaan janken wanneer ik dan een keer een onschuldig, maar zeer succesvol, experiment uitvoer.
Over slachtoffers gesproken. Het lijkt veel boeren nu worst te wezen wat men met de grens doet. Ze balen allemaal dat ze in de dikke shit zitten omdat ze hun spul niet kwijt kunnen.twitter:MSNBC twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 03:04:05Bob Kuylen, vice president of the North Dakota Farmer’s Union, says he lost $400,000 because of Pres. Trump's trade war with China. He says farmers have "pretty much lost all of our markets since Trump took over." https://t.co/JaXBXnJRad reageer retweet
Heb je ooit al eens een carrière overwogen als GPS?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Links linkerkant linkerhoek rechts rechts links links rechts rechts rechts links links rechts links rechts links rechts
Oh interessant wist niet dat er al een motief duidelijk was, heb je een linkje naar een bron?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Links geweld noem ik die antifa aanhanger die laatst 9 mensen heeft doodgeschoten in Dayton.
Uhm bedoel je deze? Wat heeft dat met links geweld te maken?quote:De homosexueel en zijn transgender vriend die een school overhoop schoot in Denver.
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:53 schreef Tweek het volgende:
[..]
Oh interessant wist niet dat er al een motief duidelijk was, heb je een linkje naar een bron?
[..]
Uhm bedoel je deze? Wat heeft dat met links geweld te maken?
Dus omdat de schutter transgender is, is het een aanslag die wordt gedreven door 'linkse' opvattingen? Bijzonder.quote:A juvenile accused of opening fire at a Colorado school last month that left one student dead and eight others wounded sought revenge on classmates who bullied him because he is transgender, court documents released on Thursday showed.
Dit is toch ook best wel een dingetje ja... Ziet eruit alsof hij een foto heeft gemaakt van een papieren print in een insteekhoesje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:26 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja, was de foto bij deze tweet:[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 19:44:45The United States of America was not involved in the catastrophic accident during final launch preparations for the Safir SLV Launch at Semnan Launch Site One in Iran. I wish Iran best wishes and good luck in determining what happened at Site One. https://t.co/z0iDj2L0Y3 reageer retweet
Vond het al vreemd dat hij zelfs dit soort zaken blijkbaar via twitter afhandeld. Maar ja....
Ja LGBT(XTTCTRDVUGY)-rights, aangesproken worden op je gedrag en melden wat Trump heeft gezegd zijn linkse hobby's.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af.
[..]
Dus omdat de schutter transgender is, is het een aanslag die wordt gedreven door 'linkse' opvattingen? Bijzonder.
Dat was inderdaad een geval van een linkse terroristische daad. Gelukkig zonder dodelijke afloop. Die andere voorbeelden die refragmental gaf zijn daarentegen bedroevend slechte voorbeelden, vind je niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:25 schreef Chivaz het volgende:
Hoe heette die kerel ook alweer die met een AR republikeinen tijdens een honkbalwedstrijd af aan het schieten was?
Ben zijn naam vergeten, het was ook zo kort in het nieuws.
https://en.wikipedia.org/(...)al_baseball_shootingquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:25 schreef Chivaz het volgende:
Hoe heette die kerel ook alweer die met een AR republikeinen tijdens een honkbalwedstrijd af aan het schieten was?
Ben zijn naam vergeten, het was ook zo kort in het nieuws.
Breaking groot voor een dag of 2 daarna ging men weer verder tot de orde van de dag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)al_baseball_shooting
Maar wat een gelul weer over dat het kort in het nieuws was, dat was gewoon breaking/groot nieuws toen. Dat jezelf niet eens meer weet wie het was of wie er geraakt was zegt meer over jou dan over de media. Ik kon die pagina gewoon vinden omdat ik wist wie er neergeschoten was.
Die aanslag werd vooral ge-buried omdat mensen begonnen over wapenrestricties en de GOP heel snel bedacht dat dan zelfs hun eigen partijgenoten niks waard waren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Breaking groot voor een dag of 2 daarna ging men weer verder tot de orde van de dag.
Ook een mooi voorbeeldje, hoeveel democraten hebben al afstand genomen of ieder geval het geweld van antifa veroordeeld?
Er is een filmpje op YouTube aanwezig waar vooral de Squad het geweld niet veroordeelde.
Wat betekent dat?
Jeetje, nooit geweten dat de msm in de zak zit van de wapenlobby en de republikeinen. The more you know.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Die aanslag werd vooral ge-buried omdat mensen begonnen over wapenrestricties en de GOP heel snel bedacht dat dan zelfs hun eigen partijgenoten niks waard waren.
Er zijn over het algemeen maar weinig gebeurtenissen die langer dan 2 dagen blijven hangen in de media, heeft verder weinig met politiek te maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Breaking groot voor een dag of 2 daarna ging men weer verder tot de orde van de dag.
Ook een mooi voorbeeldje, hoeveel democraten hebben al afstand genomen of ieder geval het geweld van antifa veroordeeld?
Er is een filmpje op YouTube aanwezig waar vooral de Squad het geweld niet veroordeelde.
Wat betekent dat?
1 tegen 3 of 4 is het toch. De democraten hebben absoluut geen recht van klagen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Straks vertelt iemand je nog dat het grootste mainstream media bedrijf een republikeins propagandakanaal is.
Post het filmpje dan als je iets wil beargumenteren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat betekent dat?
Je hoort mij ook niet klagen hoor, hoewel de verschraling en daling van kwaliteit van de media aan de rechterkant me een doorn in het oog zijn. Het verschil is wel dat een groot deel van Fox News niet onafhankelijk (meer) opereert, waar je dat van die anderen niet of op zijn minst veel minder kunt zeggen. Maar goed, beter om sowieso je nieuws niet van 24/7 "nieuws" TV halen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
1 tegen 3 of 4 is het toch. De democraten hebben absoluut geen recht van klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |