abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188684782
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:59 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

"The Amazon Washington Post "
De angst voor Bezos komt overduidelijk bovendrijven bij onze Fox News fan. :P
Ik snap niet goed waarom hij denkt dat Amazon ervoor plakken de WP in aanzien doet dalen, ik geloof niet dat de meeste Amerikanen, fervente Amazon shoppers, daar veel om geven.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:29:15 #27
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188684847
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik snap niet goed waarom hij denkt dat Amazon ervoor plakken de WP in aanzien doet dalen, ik geloof niet dat de meeste Amerikanen, fervente Amazon shoppers, daar veel om geven.
Misschien omdat hij merkt dat alles waar Trump voor staat snel in waarde daalt.
pi_188684904
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:29 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Misschien omdat hij merkt dat alles waar Trump voor staat snel in waarde daalt.
Hm ja, alleen werkt dat niet echt bij Amazon, geloof ik ;)
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:36:50 #29
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188684976
Ik lees het als Amazing Washington Post. En dat klopt.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:40:44 #30
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188685045
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hm ja, alleen werkt dat niet echt bij Amazon, geloof ik ;)
Toch is dat de reden dat 'ie het doet want Bezos = Amazon = WaPo, dat is de gedachtegang van Trump.
pi_188685088
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:40 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Toch is dat de reden dat 'ie het doet want Bezos = Amazon = WaPo, dat is de gedachtegang van Trump.
Oh, ik weet waarom hij het doet, ik weet alleen niet waarom hij denkt dat het effectief is, maar goed, Trump is dan ook niet echt goed bij zijn hoofd.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:44:16 #32
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188685103
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, ik weet waarom hij het doet, ik weet alleen niet waarom hij denkt dat het effectief is, maar goed, Trump is dan ook niet echt goed bij zijn hoofd.
Precies. Laten we het daar maar op houden. :P
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:55:31 #33
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188685285
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:44 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Precies. Laten we het daar maar op houden. :P
Ehh, Trump is een trekpop van Fox news. Laten we het daar maar op houden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188685643
Seth Abramson reageert op de teruggetrokken keutel, gebaseerd op éen anonieme bron, dat Rusland de trumploans financiert. Goh.
Tja, éen bron is geen bron...
En Seth haalt de Zembla docu aan uit 2017.
https://mobile.twitter.com/sethabramson?lang=nl

Tweet:
...
MEDIA2/ And here's Part 2 of the Zembla (Dutch) documentary. If you have just 35 minutes more, it's well worth your time, especially in light of the recent MSNBC report by Lawrence O'Donnell.

Dubious friends of Donald trump: King of Diamonds
Although still in its early days, Donald Trump’s presidency is coming under fire. The Russians are alleged to be in possession of sensitive information about...
youtube.com...
  donderdag 29 augustus 2019 @ 12:38:45 #35
384435 klappernootopreis
pi_188685799
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:25 schreef AnneX het volgende:
Seth Abramson reageert op de teruggetrokken keutel, gebaseerd op éen anonieme bron, dat Rusland de trumploans financiert. Goh.

Tweet:
...
MEDIA2/ And here's Part 2 of the Zembla (Dutch) documentary. If you have just 35 minutes more, it's well worth your time, especially in light of the recent MSNBC report by Lawrence O'Donnell.

Although still in its early days, Donald Trump’s presidency is coming under fire. The Russians are alleged to be in possession of sensitive information about...
youtube.com...
Het WH heeft het al weerlegd. Misschien wat het allemaal een beetje te voorbarig. Indien het allemaal wél waar is, dan zijn de rapen gaar.
pi_188685928
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het WH heeft het al weerlegd. Misschien wat het allemaal een beetje te voorbarig. Indien het allemaal wél waar is, dan zijn de rapen gaar.
Er zal vast verder onderzoek volgen. Cosigners zijn een volkomen normaal iets bij grote leningen bedoelt voor investeringen. Hoeft niks verkeerds te betekenen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_188685963
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

“Weerlegd” ?! dat is met bewijs toch? ...je bedoelt “ ontkent”!
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:00:13 #38
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188686024
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Er zal vast verder onderzoek volgen. Cosigners zijn een volkomen normaal iets bij grote leningen bedoelt voor investeringen. Hoeft niks verkeerds te betekenen.
Hoeft niet, maar als je Trump heet en reeds een tamelijk dubieuze geschiedenis op het gebied van zaken doen hebt... Nah, dunno.
pi_188686125
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:00 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Hoeft niet, maar als je Trump heet en reeds een tamelijk dubieuze geschiedenis op het gebied van zaken doen hebt... Nah, dunno.
Dubieus is een understatement :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:23:05 #40
384435 klappernootopreis
pi_188686348
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dubieus is een understatement :')
Met de terugkerende vraag: Does this sound suspicious? _O-
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:43:54 #41
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188686647
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:25 schreef AnneX het volgende:

Tweet:
...

youtube.com...
Dinges heeft ook een mening:

realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-08-2019 om 13:31:42 Crazy Lawrence O’Donnell, who has been calling me wrong from even before I announced my run for the Presidency, even being previously forced by NBC to apologize, which he did while crying, for things he said about me & The Apprentice, was again forced to apologize, this time..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-08-2019 om 13:31:42 ....for the most ridiculous claim of all, that Russia, Russia, Russia, or Russian oligarchs, co-signed loan documents for me, a guarantee. Totally false, as is virtually everything else he, and much of the rest of the LameStream Media, has said about me for years. ALL APOLOGIZE! reageer retweet
Volgens mij is het meeste juist waar op een paar kleine foutjes na, terwijl dat bij Trump precies andersom is.

Al beweerd z'n huidige persvoorlichter het volgende: https://nymag.com/intelli(...)s-he-never-lies.html
pi_188686768
Is excessief kommagebruik ook een teken van dementie?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:50:02 #43
384435 klappernootopreis
pi_188686775
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:43 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Dinges heeft ook een mening:

realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-08-2019 om 13:31:42 Crazy Lawrence O’Donnell, who has been calling me wrong from even before I announced my run for the Presidency, even being previously forced by NBC to apologize, which he did while crying, for things he said about me & The Apprentice, was again forced to apologize, this time..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-08-2019 om 13:31:42 ....for the most ridiculous claim of all, that Russia, Russia, Russia, or Russian oligarchs, co-signed loan documents for me, a guarantee. Totally false, as is virtually everything else he, and much of the rest of the LameStream Media, has said about me for years. ALL APOLOGIZE! reageer retweet
Waarom zouden ze? Op geheven moment zal de échte waarheid boven drijven. Trump kan zeggen wat hij wil, maar zolang hij zijn belastinggegevens niet bekend wil maken, dan geloven ze de "lame media" eerder dan deze notoire aartsleugenaar.
pi_188686810
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Waarom zouden ze? Op geheven moment zal de échte waarheid boven drijven. Trump kan zeggen wat hij wil, maar zolang hij zijn belastinggegevens niet bekend wil maken, dan geloven ze de "lame media" eerder dan deze notoire aartsleugenaar.
Waarom zou hij? Zodat je kan zien dat hij rijk is? Dat is al bekend. Zijn belasting aangifte veranderd er niets aan.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_188686864
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:52 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Waarom zou hij? Zodat je kan zien dat hij rijk is? Dat is al bekend. Zijn belasting aangifte veranderd er niets aan.
Algemene vraag: vind jij het verstandig om een president te hebben die besluiten kan nemen om zijn eigen bedrijven te bevoordelen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:01:14 #46
384435 klappernootopreis
pi_188686919
quote:

[..]

Misschien is hij niet eens rijk en zit hij diep in de schulden. En de kiezer in de VS mag dan echt wel weten waarom ze een eventuele failliete miskleun aan het roer zetten van de VS. En graag nog voor ze hem eventueel een tweede termijn kado geven.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:05:34 #47
384435 klappernootopreis
pi_188686978
quote:
5s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Algemene vraag: vind jij het verstandig om een president te hebben die besluiten kan nemen om zijn eigen bedrijven te bevoordelen?
Ik dacht dat daar in de Amerikaanse constitutie regels voor waren.
pi_188686981
Het idee dat uit een belastingaangifte zou blijken hoe veel geld iemand heeft is ook wel weer een beetje simpel natuurlijk. Het lijkt me voornamelijk interessant voor de identificatie van conflicts of interest.
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_188686985
Regulering voor emissie van methaan wordt teruggedraaid door de EPA, ondanks tegenstribbelingen van nota bene Exxon, BP en RDS - niet dat die dat nou uit pure liefde voor de planeet doen natuurlijk.
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_188687009
quote:

[..]

Het probleem is een beetje dat hij van begin af aan al niet eerlijk/duidelijk is over hoe rijk hij is, dat begon in de jaren 80 al om op de Forbes 400 te komen door vastgoed van zijn vader op te voeren als eigen bezit.

Ook is het wel interessant om te weten wie hem weer heeft geholpen na enkele faillissementen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')