donequote:Op zondag 26 april 2020 22:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Kan je dit alvast reeksen?
TV / [NPO1] Dragons' Den
Ik heb hem even gekicked voor je.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:53 schreef shiz het volgende:
TV / [USA] Parks and Recreation #5 - Pawja! Returns next fall!
Kan die van TVR naar TV en open worden gegooid om te posten?
Waarschijnlijk zouden enkele volgers van dat topic dit wel willen weten:
zoiets?quote:Op maandag 22 juni 2020 17:44 schreef Arcee het volgende:
TV / Borgen
Mag dit topic open? Er is nieuws.
Ik heb er toevallig NET in gepost! Dus je kunt hem weer vinden.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:30 schreef µ het volgende:
Er was ooit en topic met nieuwe series, die ben ik kwijt. Help?
jij bent toch mod?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
TV / Zondag met Lubach #38
Topicreeks: Zondag met Lubach
Reeksch alsjeblieft.
Aah gewoon tot de corona voorbij is dus en je het mondkapje weer af kan.quote:
Yep, topic werd compleet overgenomen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
Vinden jullie de manier waarop zo'n topic als dit onder het mom "VBL on tour" door een aantal infantielen volgebaggerd wordt nou echt wenselijk?
TV / [NPO1] Op1 #161 NEGERSEX
Prima om te discussiëren over een onderwerp, maar dit is alleen schelden en trappen.
OP was al gedaan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:21 schreef svann het volgende:
[..]
Yep, topic werd compleet overgenomen.
Kan iemand de OP herstellen?
En als het even kan die hooligan-TT.
Die staat in F&S maar had je misschien al gevondenquote:
Ik heb even gegoogeld maar kan alleen die oude vinden, dus volgens mij is die er nog niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:07 schreef svann het volgende:
Er is vast al een Sterren op het doek-topic van de Eus-serie.
Kan het niet vinden.
quote:Op maandag 14 december 2020 09:28 schreef zoem het volgende:
Was zelfs al deel 4 zag ik. Is inmiddels gereekst.
Ik zie ze in GC praten over Jachtseizoen van StukTV. Willicht kan dit ook daar?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:16 schreef Tegan het volgende:
Is er ergens een geschikt topic/subforum waar je kan praten over Youtube documentaires zoals Layers of Me van Nikkie de Jager, Euthanasie De Movie van BOOS?
In een twee nieuwe GC topics bedoel je?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zie ze in GC praten over Jachtseizoen van StukTV. Willicht kan dit ook daar?
Ja in een nieuw topic in GC. Soms mis ik het ook. Op YouTube staan leuke dingen maar ik weet ook niet waar je het op fok kan plaatsen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
In een twee nieuwe GC topics bedoel je?
Ik hoopte meer op een verzameltopic i.p.v. een deepdive in één documentaire. Misschien is dit wat:
F&S / Goede Docu's?! #7
Ik wil wel een topic openen, maar ik moet nog even nadenken over een goede titel en insteek/inleiding.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja in een nieuw topic in GC. Soms mis ik het ook. Op YouTube staan leuke dingen maar ik weet ook niet waar je het op fok kan plaatsen.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:28 schreef Nine. het volgende:
Kan een modje dit reeksen? Thanks alvast.
Dank je wel Zoem, ik ken de andere manier van topic report nog niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:59 schreef zoem het volgende:
Ik lees niet overal mee, is niet te doenEen topic report is dan handiger. Topic is nu gereekst.
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:10 schreef potjecreme het volgende:
TV / The Voice Of Holland seizoen 11 #3 (pre)bettels
Mag deze dicht?
achteraf mentionen werkt nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:35 schreef potjecreme het volgende:
Mag deze dicht?
TV / The Voice Of Holland seizoen 11 #4 iemand is mad
TV / The Voice Of Holland seizoen 11 #4 Anouk wil kerels
Kan iemand deze reeksen?
TV / The Voice Of Holland seizoen 11 #4 De laatste plekken
@:zoem @:Nizno
Nattekat heeft het al even geregeld.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Reeksen graag 👍
TV / [RTL4] De Verraders - Weerwolven met BN'ers #2
Eens, meesten van die series van videoland (temptation, bachelor, mafs Australië) staat ook in tvquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:33 schreef zoem het volgende:
Is inderdaad dubbel. Die ene staat wel in F&S overigens. Naar mijn mening is De Bachelor meer TV dan F&S.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:33 schreef zoem het volgende:
Is inderdaad dubbel. Die ene staat wel in F&S overigens. Naar mijn mening is De Bachelor meer TV dan F&S.
DIe in F&S is dicht, helaas Roos...quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:14 schreef Magica het volgende:
TV / [videoland] De Bachelor - met Tony Junior #1
F&S / Een nieuw seizoen The Bachelor met DJ Tony.
Kan een van deze 2 dicht? Die van Roos was wel eerder
misschien hier RLS / Big Brother 2022 zoekt kandidatenquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er een topic waar Big Brother verder in besproken wordt?
en hier:quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er een topic waar Big Brother verder in besproken wordt?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
misschien hier RLS / Big Brother 2022 zoekt kandidaten
Bedanktquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
en hier:
RLS / [Big Brother NLBE 2021] Afkicktopic
Beter laat dan nooit, potjecremequote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:13 schreef potjecreme het volgende:
Kan de TT veranderd worden in: Met tvgids, zonder appelmoes
TV / [TV SC #2857] Met tv-gids, zonder appelmoes.
Hahaha Thanks!!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, potjecreme
Die ene is dicht de ander is gereekst: als je een nieuw deel opent wordt hij niet automagisch gereekst, vandaarquote:Op woensdag 22 september 2021 21:01 schreef praadje het volgende:
Kan het topic TV / Feedback/opmerkingen/tips over TV gereekst worden aan
TV / Van onschatbare waarde. Met Dionne Stax
En deze kan dan weg TV / Van onschatbare waarde. Bieden maar.
Op de een of andere manier is geen van beiden gereekst aan het bestaande topic.
Oh. Is dat alleen bij dit topic want bij de TV SC wordt hij automatisch gereekst. Superbedankt in ieder gevalquote:Op woensdag 22 september 2021 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ene is dicht de ander is gereekst: als je een nieuw deel opent wordt hij niet automagisch gereekst, vandaar
na de tweede is dat idd zo. De 2e moet altijd door een mod aan de 1e worden gekoppeld daarna gaat het vanzelf.quote:Op woensdag 22 september 2021 23:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh. Is dat alleen bij dit topic want bij de TV SC wordt hij automatisch gereekst. Superbedankt in ieder geval
Mooi, als de bagger in dat topic dan even geruimd kan worden kunnen de spoilers in het spoilertopic.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:56 schreef potjecreme het volgende:
Kan 1 van de mods even in dit topic kijken. Het is er niet meer zo gezellig.
TV / Kopen zonder kijken #10
donequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb het topic van The Masked Singer een kick gegeven omdat vanavond het nieuwe seizoen begint, maar kan er iemand in elk geval alvast de TT aanpassen?
ik had hem bij deel 1 al gereeksd 😏quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
We zijn inmiddels met het 3e deel bezig over de dansmarathon, misschien aan elkaar reeksen ofzo, kweet niet hoe dat werkt.Kweet wel dat we daar een modje voor nodig hebben, dus joehoeeee kan en mag dit?
Oh echt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
ik had hem bij deel 1 al gereeksd 😏
Misschien dachten we daarom dat het nog niet gereekst was, heel erg bedankt iig. Nummertje erbij maakt het iig duidelijker.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik heb wel nog even een nummertje 3 bij de huidige in de titel gezet
1 2 3 | https://op1npo.nl/vanavond https://twitter.com/op1npo |
Done!quote:Op dinsdag 9 november 2021 23:43 schreef svann het volgende:
Zou iemand deze linkjes weer onderin de OP willen zetten?
TV / [NPO1] Op1 #252 Ab1
[ code verwijderd ]
@:Karina @:Lavenderr @:Nizno
quote:Op woensdag 24 november 2021 21:15 schreef AgnesGru het volgende:
Mogen deze topics gereekst worden:
TV / Het Perfecte Plaatje (RTL 4 )
TV / Het Perfecte Plaatje (RTL 4 ) deel 2
tx heb hem gesloten met verwijzing naar die in F&Squote:Op dinsdag 7 december 2021 14:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gisteren geopend: TV / The Matrix Resurrections
In september geopend (in het juiste subforum): F&S / The Matrix Resurrections (2021)
Dit wou ik vragen, jij was wel veeeel eerderquote:Op maandag 3 januari 2022 11:09 schreef Guanabana het volgende:
Er zijn nu twee topics over het programma Better Than Ever:
TV / [RTL4] Better Than Ever
TV / [RTL4 21:30] Better than ever. #1
De tweede loopt inmiddels beter dus misschien kan de eerste dicht?
Jaquote:Op maandag 3 januari 2022 14:23 schreef Magica het volgende:
[..]
Dit wou ik vragen, jij was wel veeeel eerder
Ja, goede tip voor de volgende keerquote:Op maandag 3 januari 2022 14:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
JaIk denk een beetje té vroeg, waardoor hij in de vergetelheid gezakt is
aangepastquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan iemand de tt van nieuw deel in Over Mijn lijktopic aanpassen naar SE9? Zag het te laat en kan het zelf niet meer aanpassen.....
ja maar die is al heul oudquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:54 schreef MaJo het volgende:
Is er ook een topic over The Block Australië?
Dat is wel echt oud jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar die is al heul oud
SHO / Australische versie Het Blok op NET 5.
Dus ik zou zeggen, maak een mooie nieuwequote:
Wilde ik al doenquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dus ik zou zeggen, maak een mooie nieuwe
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:46 schreef Nizno het volgende:
Ik heb je note even bekeken en op basis van de context deze verwijderd.
Ik heb een topic pointer geplaatst.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:22 schreef superniger het volgende:
Leuk al die spoilers door Videoland kijkers. 👎
TV / [Expeditie Robinson 2021] #181 Zee-egel in je voet
Er was toch een apart spoilertopic?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb een topic pointer geplaatst.
Mocht het weer voor komen dan graag een TR in het topic naar de post waar het over gaat (ik kijk geen ER meer dus ik weet niet altijd welke post ik dan zou moeten hebben.
Heb ik niet kunnen vinden. Mocht hij er zijn dan hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er was toch een apart spoilertopic?
Het is iedere keer hetzelfde gezeik met spoilers in het topic zelf.
Het ging er bij kopen zonder kijken ook al over, waarbij ik nog geen 100 posts geleden in dit topic heb gepost dat je bij ER of WIDM tegen een ban op zou lopen met gespoiler uit een nog niet op TV uitgezonden afleveringquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb ik niet kunnen vinden. Mocht hij er zijn dan hoor ik het graag.
Vervolgens is er een KZK spoilertopic geopend.quote:Op woensdag 29 september 2021 10:13 schreef Leandra het volgende:
Dit idd, en dan het onbeschofte reageren op herhaalde verzoeken niet te spoileren, en het "dit mag gewoon" en "moet je maar videoland nemen".
Het gros ergert zich aan het gespoiler van afleveringen die nog niet op TV geweest zijn, het is echt heel storend dat een klein groepje telkens weer opmerkingen over nog niet uitgezonden afleveringen meent te moeten maken, en dan ook nog eens zo reageert.
Ga lekker een spoilertopic openen ofzo, maar hou het uit de topicreeks die over de uitzending zelf gaat.
Bij ER of WIDM zou je tegen een ban aanlopen als je dat zou doen.
Dat lijkt me voor iedere reeks een prima alternatief: spoileren in een apart spoilertopic, spoilers hebben niets te zoeken in het reguliere topic.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, als de bagger in dat topic dan even geruimd kan worden kunnen de spoilers in het spoilertopic.
TV / [spoilers Videoland]Kopen zonder kijken #1
Briljante zet
Mag deze topic pointer ook in het MAFS topic? Daar gebeurt het ook regelmatig dat mensen die vooruit kijken iets plaatsen zonder spoilertag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb een topic pointer geplaatst.
Mocht het weer voor komen dan graag een TR in het topic naar de post waar het over gaat (ik kijk geen ER meer dus ik weet niet altijd welke post ik dan zou moeten hebben.
100% eens.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:08 schreef Leandra het volgende:
Ik vind dus van niet, want die spoilers iedere keer zijn gruwelijk irritant, ja, ook als ze in een spoiler staan.
Het is echt een schijtirritante gewoonte van mensen die vooruit gekeken hebben en menen dat al in het TV-topic te moeten posten, daar heeft het simpelweg niets te zoeken.
Als je mensen weg wilt jagen uit topics dan moet je dat lekker blijven toestaan.
Zodra er een eigen spoilertopic is hebben ze die behoefte tot posten ineens een stuk minder, dus kennelijk is topicverneukend gedrag het primaire doel.
Ik sluit me hier ook bij aan. Het zijn eigenlijk twee verschillende discussies, omdat je het over een heel andere aflevering hebt. Bovendien weet je ook niet wat een spoiler bevat en dan lees je ineens info van buiten het programma ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:08 schreef Leandra het volgende:
Ik vind dus van niet, want die spoilers iedere keer zijn gruwelijk irritant, ja, ook als ze in een spoiler staan.
Het is echt een schijtirritante gewoonte van mensen die vooruit gekeken hebben en menen dat al in het TV-topic te moeten posten, daar heeft het simpelweg niets te zoeken.
Als je mensen weg wilt jagen uit topics dan moet je dat lekker blijven toestaan.
Zodra er een eigen spoilertopic is hebben ze die behoefte tot posten ineens een stuk minder, dus kennelijk is topicverneukend gedrag het primaire doel.
Als de ironie niet te zien is en er dus dezelfde situatie kan ontstaan als waar jij 11 dagen geleden heel terecht een TR voor hebt gezet, ja dan worden posts verwijderd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:25 schreef golfer het volgende:
Er zijn ironische posts verdwenen uit dit topic???
Ja, hier denk ik precies zo over.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als de ironie niet te zien is en er dus dezelfde situatie kan ontstaan als waar jij 11 dagen geleden heel terecht een TR voor hebt gezet, ja dan worden posts verwijderd.
En of het nu bekend is dat jij dat niet zal doen geef je wel een voorzet met die post aan anderen om er harder tegen in te gaan... want waarom laten we die post wel staan maar die van anderen niet.
Het topic is niet echt de beste plek om vragen te stellen over verwijderde posts trouwens.Dus vandaar dat ik in het topic de posts maar even verwijderd hebt.
Dan weet je meteen dat die posts ook weg zijn
Spoilertags zou voldoende moeten zijn, helaas kijken users blijkbaar toch.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:28 schreef Nizno het volgende:
Spoilertags gebruiken zou voldoende moeten zijn.
Ik zie zelf geen reden om er per se een apart topic voor te hebben.
Want dan moet je tegenwoordig voor vrijwel elke serie 2 topics hebben en dat is een beetje overdaad schaadt gevoel (vind ik persoonlijk dan..)
Maar ik zal het even achter bij de mods van TV in de groep gooien of zij een andere visie hebben.
Of gewoon leren dat je geen spoilers moet gaan lezen??quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:49 schreef superniger het volgende:
Pak verdomme die spoilende Videostront kijkers eens aan.
Elke week weer hetzelfde gelul.
TV / [Expeditie Robinson 2021] #181 Zee-egel in je voet
even voor je gekicktquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Is er (nog) een topic van The Passion??
Thnxxx!quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
even voor je gekickt
TV / The Passion 2021 #3 Arnoldgod
Dat is nou juist het probleem.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:28 schreef Nizno het volgende:
Spoilertags gebruiken zou voldoende moeten zijn.
donequote:Op vrijdag 15 april 2022 11:37 schreef Leandra het volgende:
Mag deel 2: TV / Waar doen ze het van? #2 even aan deel 1: TV / Waar doen ze het van? gekoppeld worden?
Thnx
yup, in F&S heb je hem zelf al gevonden zag ikquote:
Gast gefixed…quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:14 schreef StephanL het volgende:
TV / [Domino Challenge] Elke zaterdag 20.00
Moet zijn elke zaterdagNiet elke vrijdag. Als iemand dat kan aanpassen, dank u.
Dank.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nober in TV / [RTL5] Opsporing NL
Deze kan dicht. Zie hierboven.
Fixed, er is nu een apart topic voor de 'vooruitkijkers'...quote:Op maandag 11 juli 2022 19:42 schreef Meke het volgende:
Ik verwacht dat B&B Vol Liefde zowel op Videoland als RTL4 goed bekeken gaat worden. Videoland loopt een week (vijf afleveringen) voor. Ik verwacht dat dit een zomer lang geouwehoer is als dat in hetzelfde topic besproken gaat worden en onoverzichtelijk gespoiler met een dagelijkse show.
Volgens mij zijn jullie hier niet heel happig op, dus wil het toch even checken: is het okee om parallel een TV en Videolandtopic van deze serie te hebben?
TV / [NPO3] Een Huis Vol #32 huis vol chaosquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:12 schreef maily het volgende:
Waarom is dit topic dicht? TV / Een Huis Vol #31 Weer een lekkere bende.
Omdat het vol was en iemand vervolgens keurig netjes een nieuw topic heeft aangemaakt, waarin je zelf ook al gepost had. Of mis ik iets?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:12 schreef maily het volgende:
Waarom is dit topic dicht? TV / Een Huis Vol #31 Weer een lekkere bende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |