Ik weet het, helaas. Het is te afschuwelijk voor woorden dat dit anno 2022 nog zo isquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welkom in Barneveld
En dan valt dit nog mee, er zijn dorpen in de gemeente waar 60% SGP stemt, in die gezinnen hoef je zulke vader-dochter gesprekken niet te verwachten.
Ach, het is verder wel prettig wonen, en kennelijk ook prettig recreëren, want de Barneveldse dorpen Garderen, Kootwijk en Voorthuizen draaien op recreatie.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:38 schreef GereDathan het volgende:
Neem hem even mee.
[..]
Ik weet het, helaas. Het is te afschuwelijk voor woorden dat dit anno 2022 nog zo is
Ik nietquote:Op woensdag 20 april 2022 22:06 schreef alpeko het volgende:
Nadia die haar slaapkamer wil verhuren aan een studentWie wil dat?
Je neukertje meenemen gaat leuk worden daarquote:Op woensdag 20 april 2022 22:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik niet
Volgens mij gaat ze geen huurder vinden
Een krot dat nog geen 100 euro aan huur waard isquote:
Nadia heeft weinig zin om te werken.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:06 schreef alpeko het volgende:
Nadia die haar slaapkamer wil verhuren aan een studentWie wil dat? Ook nog meedraaien met het gezin.
Alles om maar niet te hoeven werken...quote:Op woensdag 20 april 2022 22:06 schreef alpeko het volgende:
Nadia die haar slaapkamer wil verhuren aan een studentWie wil dat? Ook nog meedraaien met het gezin.
Mja er is ook geen vraag naar leraren.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:12 schreef Revanches het volgende:
Nadia doet echt alles om niet te hoeven werken he?
Ja maar thuisonderwijs voor haar kinderen danquote:Op woensdag 20 april 2022 22:14 schreef ddx het volgende:
[..]
Mja er is ook geen vraag naar leraren.
Oh wacht die is er wel...
Waarom mogen ze dat niet zelf van je beslissen hoe ze met hun geld omgaan? De reli haat zit echt diep op dit forum om dat er weer eens bij te slepenquote:Op woensdag 20 april 2022 22:18 schreef Poppejans het volgende:
Apart stel trouwens, die uit Barneveld.
Maar 1x drinken mogen bestellen als je uit eten gaat..
Paar honderd euro maandelijks naar de kerk brengen, maar nog geen 10 cent fooi kon er vanaf in het restaurant.
Hoe dat mens daarbij ook zo stond te lachen toen ze zei nooit fooi te geven terwijl ze afrekende.... Misselijk
Daarnaast vind ik het ook heel bijzonder dat mensen het helemaal geweldig vinden wanneer een moslim zich meer aan hun geloof gaan werken of aan een ramadan doen.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom mogen ze dat niet zelf van je beslissen hoe ze met hun geld omgaan? De reli haat zit echt diep op dit forum om dat er weer eens bij te slepen
Moet ze lekker zelf weten, ze heeft keurig voor haar eten betaald.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:18 schreef Poppejans het volgende:
Apart stel trouwens, die uit Barneveld.
Maar 1x drinken mogen bestellen als je uit eten gaat..
Paar honderd euro maandelijks naar de kerk brengen, maar nog geen 10 cent fooi kon er vanaf in het restaurant.
Hoe dat mens daarbij ook zo stond te lachen toen ze zei nooit fooi te geven terwijl ze afrekende.... Misselijk
Het loon kon niet meer betaald worden?quote:Op woensdag 20 april 2022 23:03 schreef derLudolf het volgende:
Tevens, die Vasco is een lul.
Veel geld verdient door met een spelletje in de Playstore elke week met een andere sausje te voorzien. De ene keer was het racespel met crossmotoren en de week er op met monstertrucks bijvoorbeeld. Toen hij wist dat Google hun algoritme ging aanpassen wat de betreft welk spel bovenaan in de Playstore kwam, heeft ie snel al het geld uit die bv getrokken en een maand later kon het loon hier meer betaald worden.
Daarna zijn eigen crypto opgericht en dat was ook niet heel netjes gelopen. Details zijn me even ontgaan.
Laatst trof een collega van me hem nog in een hotel, met de echt grote vastgoedbaas van Emmen, ze hadden nogal een verhitte discussie. Hij moest hem zijn geld van die crypto ding terug gaan dokken, anders kon Vasco nooit een pand weer kopen want dan kocht hij het, ook al moest hij meer betalen dan dat ie eigenlijk zou willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |