gereekst, is nummering echt nodig?quote:Op zondag 6 juli 2025 09:45 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel het seizoen voorbij is, kunnen deze 2 topics genummerd en gereekst worden?
TV / [RTL4] De Verraders 2025
TV / [RTL4] De Verraders 2025
is volgens mij nog nooit bedacht.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:59 schreef Alpha0 het volgende:
Wat is de titel tag voor National Geographic?
Ik vind dit meer een TV programma dan RLS.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:48 schreef Nizno het volgende:
is al een topic over
RLS / [RTL]Briljante Breinen #1
This is indeed TV, man!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een TV programma dan RLS.
ik zou niet te veel aannames doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:06 schreef superniger het volgende:
Ik neem aan dat de moderator het Expeditie Robinson topic ook naar RLS gaan verplaatsen. 👍
Prima joh. 👍quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou niet te veel aannames doen.
momenteel kun je de topics zien waar in juli augustus en vandaag in is gereageerd.quote:
Kan niet op de mobiele versie.quote:Op maandag 1 september 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
momenteel kun je de topics zien waar in juli augustus en vandaag in is gereageerd.
Dit kun je aanpassen
[ afbeelding ]
inmiddels heeft arcee hem al een schopje gegevenquote:Op maandag 1 september 2025 21:33 schreef superniger het volgende:
[..]
Kan niet op de mobiele versie.
aangepast, maar als er een balkversie van Paulien en Herman is zou ik dat mooier vinden dat dit 'plakkaat'quote:Op maandag 8 september 2025 22:49 schreef Blues het volgende:
Ben ik weer, mag mijn OP suggestie in de nieuwe OP van de slimste mens![]()
Dank je!
Ja ik zat mobiel, dus even iets in elkaar geflanst als voorbeeld, maar de TS pikt het niet op.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangepast, maar als er een balkversie van Paulien en Herman is zou ik dat mooier vinden dat dit 'plakkaat'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |