quote:Deelnemers Better Than Ever
Honderdduizenden aanmeldingen en audities, honderden liveshows… en maar enkele winnaars. Sinds Starmaker in 2001, hebben veel opvallende talenten het podium betreden, maar slechts enkelen wisten hun moment te pakken en vast te houden. Hoe gaat het nu met oude bekenden als Jim van der Zee, Jennifer Ewbank, Dewi, Chris Hordijk, Coosje Smid en Iris Kroes? Zonder jury, coaches en felverlichte studio leert de kijker ze opnieuw kennen en zingen ze de sterren van de hemel.
Ken jij ze nog?
Jim van der Zee won in 2018 The Voice.
Jennifer Ewbank haalde in 2010 de halve finale van The voice of Holland. Ze is de halfzus van componist John Ewbank
Dewi werd vierde in het eerste seizoen van Idols. Daarna speelde ze nog in de musical Hair. Ze poseerde ook voor Playboy.
Chris Hordijk is de broer van X Factor winnares Lisa Lois. In het tweede seizoen van The voice of Holland eindigde hij op de tweede plek.
Coosje Smid is de dochter van Ernst Daniël Smid. Je zag haar in 2010 in de film Joy. Ze speelde daarna verschillende rollen en deed mee aan het vierde seizoen van The voice of Holland waarin ze de kwartfinale haalde.
Iris Kroes is zangeres en harpiste; ze won het tweede seizoen van The voice of Holland.
Vind ik ook vrij raar. Heeft meegedaan aan het Songfestival nota bene. Niet dat dat een enorm succes was, maar ik schaar haar niet onder 'daar hoor je niets meer van'.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:56 schreef superniger het volgende:
Waarom doet Hind mee? Ze is toch redelijk succesvol?
Ze heeft zelfs samen met Waylon een greep gedaan naar deelname aan het ESF.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk het nu terug, maar jeetje zit Rachel Kramer daar ook weer te koekeloerenZij heeft zo'n beetje aan alle programma's meegedaan die er zijn, ze is niet bepaald zielig en onterecht uit beeld geraakt ofzo zoals sommige anderen. Zij kan het echt niet laten hè.
Eens, ze heeft veel verkeerde beslissingen genomen lijkt wel maar vind haar verhaal niet zo spannend.... ergens komt ze niet zo oprecht over vind ik, wellicht dat ze daarom, en door verkeerde keuzes niet de bekende grote artiest is geworden zoals ze zichzelf ziet... maar is toch aan dr zelf te verwijtenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind ik ook vrij raar. Heeft meegedaan aan het Songfestival nota bene. Niet dat dat een enorm succes was, maar ik schaar haar niet onder 'daar hoor je niets meer van'.
Maar Rochelle zie ik zeker wel een carrière in de muziek hebben. Was destijds al fan. En je gunt het haar ook gewoonquote:Op zondag 2 januari 2022 20:02 schreef Guanabana het volgende:
Rochelle was inderdaad goed (zoals destijds ook al), maar niet per se heel veel beter dan de anderen. Leek wel alsof ze geplugd moest worden ofzo, qua reacties en hoe het in beeld werd gebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop