quote:
The Voice of Holland komt terug! Op 20 november barst het alweer elfde seizoen los van de populaire zangshow. Hieronder wat we nu al weten over de nieuwe reeks.
Nieuwe coach
Na twee spraakmakende seizoen kwam er en einde aan het Voice-avontuur van Lil’ Kleine. Zijn vervanger is Jan Smit, die sinds zijn grote klus voor het Eurovisiesongfestival en na zijn heftige burn-out weer voor het eerst te zien is op tv.
"Toen ze mij vroegen, zei ik volmondig: ja", liet Jan eerder weten aan RTL Boulevard. "Ik denk en hoop dat ik met mijn ervaring zowel talenten als artiesten die al enige tijd op weg zijn, een podium kan bieden en kan ondersteunen."
Anouk op een scherm
Het komende seizoen is Anouk met behulp van een scherm te zien op haar stoel. De reden hiervoor is dat de zangeres zware astma heeft en niet het risico durft te lopen dat ze corona krijgt. Om alsnog de uitzending bij te wonen, kijkt ze mee vanaf een plek net buiten de studio.
Eerste beelden
Inmiddels zijn ook de eerste beelden vrijgegeven van het nieuwe seizoen. Hierin is te zien dat Anouk ondanks het scherm haar ongezouten mening geeft en dat Ali B soms best blij is dat ze niet in real-life aanwezig is. Ook Jan Smit deelt waarschijnlijk deze mening, want hij krijgt het zwaar te verduren met Anouk. "Hou je bek, Jan!" roept ze in de promo.
Vanaf 20-11-2020 elke vrijdag om 20:00 uur op RTL4