Torrent.quote:Op zondag 13 december 2020 22:47 schreef nomina het volgende:
Is dat ergens nog terug te zien en dan vanaf aflevering 1? Ik kan het niet vinden.
Ik zou dit kijkenquote:
Via de npo start app? Bij mij staan gewoon alle afleveringen eropquote:Op zondag 13 december 2020 22:47 schreef nomina het volgende:
[..]
Is dat ergens nog terug te zien en dan vanaf aflevering 1? Ik kan het niet vinden.
Misschien dat het met mobiel wel lukt. Ik had het trouwens over kamp Waes dat dus niet te vinden is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:54 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Via de npo start app? Bij mij staan gewoon alle afleveringen erop
Ah ok, die kon ik ook niet vindenquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:02 schreef nomina het volgende:
[..]
Misschien dat het met mobiel wel lukt. Ik had het trouwens over kamp Waes dat dus niet te vinden is.
Er staan heel veel complete seizoenen van Belgische series op DailyMotion, kijk daar eensquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:02 schreef nomina het volgende:
[..]
Misschien dat het met mobiel wel lukt. Ik had het trouwens over kamp Waes dat dus niet te vinden is.
Kon alleen Waes Reizen vindenquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Er staan heel veel complete seizoenen van Belgische series op DailyMotion, kijk daar eens
Ze is niet stil.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:32 schreef StephanL het volgende:
Nooit gedacht dat Marjolein, dat stille christelijke meisje zo ver zou komen![]()
37 en 24 ik heb daar wel een mening over.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:12 schreef Poekie1993 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CIvB83dj4GD/?igshid=1vvz8q62f88rw
Waar Kamp van Koningsbrugge wel niet goed voor is 😜
Ditquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:36 schreef Chia het volgende:
Volgens mij drukt Jonathan zich vooral heel onhandig uit nu
Social wenselijk antwoord willen geven maar verkeerd gegokt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:36 schreef Chia het volgende:
Volgens mij drukt Jonathan zich vooral heel onhandig uit nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |