abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 28 oktober 2024 @ 21:23:49 #151
5428 crew  miss_sly
pi_215405406
Papa is een beetje moe.

O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215405409
Nou, ik neem alleen Jorden mee van deze groep.
  Moderator maandag 28 oktober 2024 @ 21:26:45 #153
5428 crew  miss_sly
pi_215405425
Ik vond de peptalk van Ray wel erg goed, tegen Anouk. Dat je het samen doet en dat je elkaar dus helpt. Iedereen zijn sterke kanten. Dan mist Anouk wellicht wat fysieke kracht, maar mentaal zit ze goed in elkaar. En heeft ze andere kwaliteiten die voor de groep goed zijn.

Maar Jordan was wat mij betreft ook wel by far de beste.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 28 oktober 2024 @ 21:33:09 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215405470
Wonderbaarlijke transformatie van Jorden, van dood vogeltje dat z’n eten uitkotst naar degene die het team op sleeptouw neemt

[ Bericht 6% gewijzigd door Szura op 28-10-2024 21:48:15 ]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_215405588
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2024 21:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond de peptalk van Ray wel erg goed, tegen Anouk. Dat je het samen doet en dat je elkaar dus helpt. Iedereen zijn sterke kanten. Dan mist Anouk wellicht wat fysieke kracht, maar mentaal zit ze goed in elkaar. En heeft ze andere kwaliteiten die voor de groep goed zijn.

Maar Jordan was wat mij betreft ook wel by far de beste.
Dat je geen last bent maar elkaar aanvult. Vond dat inderdaad een goede preek. Wellicht wel de beste uit de hele serie.
pi_215405905
Wat een gek einde... alsof er nog wat komt.

Wat mij betreft had Anouk er wel uit gemogen
pi_215410610
Ik vond het tegenvallen, het was lopen en sjouwen, iemand zoeken en de slechterikken afknallen, meer niet. Het is natuurlijk wel erg zwaar maar: Ik wil ze aan een touwladder naar een helicopter zien klimmen, een bergwand abseilen, van een brug afspringen, een kloof oversteken, onder het ijs door zwemmen, met geboeide handen en blinddoek op het water ingelazerd worden en zie maar dat je boven blijft etc.
Ik wil wat van de australische en britse SAS trainingen zien in het programma.
pi_215411511
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 15:14 schreef Sorella het volgende:
Ik vond het tegenvallen, het was lopen en sjouwen, iemand zoeken en de slechterikken afknallen, meer niet. Het is natuurlijk wel erg zwaar maar: Ik wil ze aan een touwladder naar een helicopter zien klimmen, een bergwand abseilen, van een brug afspringen, een kloof oversteken, onder het ijs door zwemmen, met geboeide handen en blinddoek op het water ingelazerd worden en zie maar dat je boven blijft etc.
Dit!
In de eerste seizoenen deden ze nog wel eens wat spannends, nu is het alleen maar beulen. Geen hol meer aan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215411528
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 17:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit!
In de eerste seizoenen deden ze nog wel eens wat spannends, nu is het alleen maar beulen. Geen hol meer aan.
Toen werkte defensie nog mee aan het programma.
pi_215411735
Ik keek ook altijd maar ben ondertussen ook afgehaakt.
Ik merkte dat ik steeds meer begon af te dwalen tijdens uitzendingen.
Saai.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 06:49:29 #161
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_215415561
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 15:14 schreef Sorella het volgende:
Ik miste ook wel de ontvoering door vijanden dit seizoen!

Ik vind juist het tactische gedeelte van KVK er ook wel leuk bij, alleen het durfal gedeelte zit meer in SAS/special forces vips, maar een combi is wel lekker
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_215418382
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 06:49 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik miste ook wel de ontvoering door vijanden dit seizoen!

Ik vind juist het tactische gedeelte van KVK er ook wel leuk bij, alleen het durfal gedeelte zit meer in SAS/special forces vips, maar een combi is wel lekker
De ontvoering miste ik ook maar er waren nog wel meer dingen waarvan ik denk dat zou ook wel leuk zijn geweest.

Misschien doen ze een combi volgend seizoen.
pi_215418491
Ik ben kennelijk in de minderheid, maar ik vond het wel leuk hoor. Die transformatie van Jordan, gesloten en geen eten kunnen binnenhouden, tot een baas die de groep op sleeptouw neemt.
pi_215420226
In het echt krijgen ze een lepel in hun reet.

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)distische-vormen-aan
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215420762
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:07 schreef superniger het volgende:

Hebben ooit al eens besproken in deze reeks.
pi_215445289
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:07 schreef superniger het volgende:

Ze zitten niet voor niets bij defensie.
pi_217333302
Strijders is van start gegaan.
pi_217333313
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 13:49 schreef Mylene het volgende:
Strijders is van start gegaan.
Ja! Ik vind het een super leuk programma/concept
  maandag 21 juli 2025 @ 15:25:07 #169
16715 Mylene
*schatje*
pi_218277695
Ik vond Strijders uiteindelijk niet zo leuk Kamp Van Koningsbrugge.

Vanaf 1 september nieuw seizoen.

Het zesde seizoen van Kamp Van Koningsbrugge speelt zich af in de jungle van Suriname. Voor het eerst wordt het programma opgenomen buiten Europa. Vijftien deelnemers ondergaan daar een zware training onder commando-omstandigheden, meldt AVROTROS maandag.
De Surinaamse jungle is een officiële trainingslocatie voor de Nederlandse krijgsmacht. Volgens de omroep zorgen het tropische klimaat, de dichte begroeiing en de natuurlijke gevaren voor extra fysieke en mentale druk op de kandidaten.
De opnames kwamen tot stand in samenwerking met het Surinaamse leger, lokale autoriteiten, een Surinaamse crew en de bevolking.
In het programma worden het fysieke en het mentale uithoudingsvermogen van deelnemers getest tijdens een intensieve training die is gebaseerd op die van de elite-eenheid van Defensie. Het programma wordt gepresenteerd door Jeroen van Koningsbrugge. Verder zijn oud-commando's Ray Klaassens en Dai Carter bij het programma betrokken.
https://www.nu.nl/media/6(...)rinaamse-jungle.html
pi_218277762
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:25 schreef Mylene het volgende:
Ik vond Strijders uiteindelijk niet zo leuk Kamp Van Koningsbrugge.

Vanaf 1 september nieuw seizoen.

Het zesde seizoen van Kamp Van Koningsbrugge speelt zich af in de jungle van Suriname. Voor het eerst wordt het programma opgenomen buiten Europa. Vijftien deelnemers ondergaan daar een zware training onder commando-omstandigheden, meldt AVROTROS maandag.
De Surinaamse jungle is een officiële trainingslocatie voor de Nederlandse krijgsmacht. Volgens de omroep zorgen het tropische klimaat, de dichte begroeiing en de natuurlijke gevaren voor extra fysieke en mentale druk op de kandidaten.
De opnames kwamen tot stand in samenwerking met het Surinaamse leger, lokale autoriteiten, een Surinaamse crew en de bevolking.
In het programma worden het fysieke en het mentale uithoudingsvermogen van deelnemers getest tijdens een intensieve training die is gebaseerd op die van de elite-eenheid van Defensie. Het programma wordt gepresenteerd door Jeroen van Koningsbrugge. Verder zijn oud-commando's Ray Klaassens en Dai Carter bij het programma betrokken.
https://www.nu.nl/media/6(...)rinaamse-jungle.html
Klinkt wel als een leuke nieuwe dimensie. Ik vond de eerste paar seizoenen wel, maar het laatste seizoen erg matig. Dus hopelijk geeft dit weer even wat nieuws.
pi_218278672
Beter dan dat stomme strijders, wat een saaie aanfluiting was dat :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')