Iets met Amsterdam 750 jaarquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:37 schreef Tengano het volgende:
Geen idee waarom die uitzending toen gecanceled is, maar hartelijk dank!
Net het seizoen dat ik overslaquote:Op maandag 10 november 2025 21:29 schreef Pino112 het volgende:
Dit was echt het beste seizoen tot nu toe
Ik zou terugkijken, serieus.quote:Op maandag 10 november 2025 21:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Net het seizoen dat ik oversla
Schattig dat hij ook meermaals emotioneel wordt, zou je toch niet verwachten eigenlijk.quote:
Volgens mij zijn alle gasten die als instructeur meedoen goeie gasten, zijn sowieso allemaal gasten die je in je team wilt hebben, en niet alleen vanwege hun fysieke capaciteiten.quote:
Je moet gewoon voor ons blijvenquote:Op woensdag 12 november 2025 22:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle gasten die als instructeur meedoen goeie gasten, zijn sowieso allemaal gasten die je in je team wilt hebben, en niet alleen vanwege hun fysieke capaciteiten.
Mooi seizoen. Ze pakte Lisa nog wel flink aan de laatste aflevering, die is echt tot het gaatje gegaan.
Dat zie je vaker bij mensen die veel aan fitness doen en bijna dagelijks in een sportschool te vinden zijn. Dat soort lui haken als eerste af, wonderlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:51 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zag geen nieuw draadje, maar gister is "Strijders" begonnen.
In principe een zelfde soort programma, een iets andere invulling.
Maar met dezelfde afvallers![]()
Die politieagent van 27 bijvoorbeeld, een fit lichaam ogenschijnlijk maar alles was meteen al moeilijk. Pijntjes hier, pijntjes daar en oh wat ben ik zielig
Dan maak je er 1quote:Op woensdag 2 september 2026 13:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zie je vaker bij mensen die veel aan fitness doen en bijna dagelijks in een sportschool te vinden zijn. Dat soort lui haken als eerste af, wonderlijk.
Nergens een topic over de Strijders te vinden hier.![]()
Al eerder laten weten dat ik dat niet meer durf omdat ik teveel fouten maakte en het veel te lang duurde. Dus laat ik het liever aan een ander over.quote:
Je hebt er een goede Hollandsche kijk op!quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:34 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vond het gister zeer matig. Een hele aflevering weten te vullen met een potje worstelen en wat saaie proefjes ervoor![]()
Als dit zo doorgaat ben ik er ook wel klaar mee.
Doe maar weer heel rap het format Kamp van Koningsbrugge.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 8 september 2026 13:34 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vond het gister zeer matig. Een hele aflevering weten te vullen met een potje worstelen en wat saaie proefjes ervoor![]()
Precies ditquote:Op dinsdag 8 september 2026 13:34 schreef Dutch_view het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |