Dat je geen last bent maar elkaar aanvult. Vond dat inderdaad een goede preek. Wellicht wel de beste uit de hele serie.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond de peptalk van Ray wel erg goed, tegen Anouk. Dat je het samen doet en dat je elkaar dus helpt. Iedereen zijn sterke kanten. Dan mist Anouk wellicht wat fysieke kracht, maar mentaal zit ze goed in elkaar. En heeft ze andere kwaliteiten die voor de groep goed zijn.
Maar Jordan was wat mij betreft ook wel by far de beste.
Dit!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:14 schreef Sorella het volgende:
Ik vond het tegenvallen, het was lopen en sjouwen, iemand zoeken en de slechterikken afknallen, meer niet. Het is natuurlijk wel erg zwaar maar: Ik wil ze aan een touwladder naar een helicopter zien klimmen, een bergwand abseilen, van een brug afspringen, een kloof oversteken, onder het ijs door zwemmen, met geboeide handen en blinddoek op het water ingelazerd worden en zie maar dat je boven blijft etc.
Ik wil wat van de australische en britse SAS trainingen zien in het programma.
Toen werkte defensie nog mee aan het programma.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit!
In de eerste seizoenen deden ze nog wel eens wat spannends, nu is het alleen maar beulen. Geen hol meer aan.
Ik miste ook wel de ontvoering door vijanden dit seizoen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:14 schreef Sorella het volgende:
Ik vond het tegenvallen, het was lopen en sjouwen, iemand zoeken en de slechterikken afknallen, meer niet. Het is natuurlijk wel erg zwaar maar: Ik wil ze aan een touwladder naar een helicopter zien klimmen, een bergwand abseilen, van een brug afspringen, een kloof oversteken, onder het ijs door zwemmen, met geboeide handen en blinddoek op het water ingelazerd worden en zie maar dat je boven blijft etc.
Ik wil wat van de australische en britse SAS trainingen zien in het programma.
De ontvoering miste ik ook maar er waren nog wel meer dingen waarvan ik denk dat zou ook wel leuk zijn geweest.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 06:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik miste ook wel de ontvoering door vijanden dit seizoen!
Ik vind juist het tactische gedeelte van KVK er ook wel leuk bij, alleen het durfal gedeelte zit meer in SAS/special forces vips, maar een combi is wel lekker
Hebben ooit al eens besproken in deze reeks.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:07 schreef superniger het volgende:
In het echt krijgen ze een lepel in hun reet.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)distische-vormen-aan
Ze zitten niet voor niets bij defensie.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:07 schreef superniger het volgende:
In het echt krijgen ze een lepel in hun reet.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)distische-vormen-aan
Klinkt wel als een leuke nieuwe dimensie. Ik vond de eerste paar seizoenen wel, maar het laatste seizoen erg matig. Dus hopelijk geeft dit weer even wat nieuws.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:25 schreef Mylene het volgende:
Ik vond Strijders uiteindelijk niet zo leuk Kamp Van Koningsbrugge.
Vanaf 1 september nieuw seizoen.
Het zesde seizoen van Kamp Van Koningsbrugge speelt zich af in de jungle van Suriname. Voor het eerst wordt het programma opgenomen buiten Europa. Vijftien deelnemers ondergaan daar een zware training onder commando-omstandigheden, meldt AVROTROS maandag.
De Surinaamse jungle is een officiële trainingslocatie voor de Nederlandse krijgsmacht. Volgens de omroep zorgen het tropische klimaat, de dichte begroeiing en de natuurlijke gevaren voor extra fysieke en mentale druk op de kandidaten.
De opnames kwamen tot stand in samenwerking met het Surinaamse leger, lokale autoriteiten, een Surinaamse crew en de bevolking.
In het programma worden het fysieke en het mentale uithoudingsvermogen van deelnemers getest tijdens een intensieve training die is gebaseerd op die van de elite-eenheid van Defensie. Het programma wordt gepresenteerd door Jeroen van Koningsbrugge. Verder zijn oud-commando's Ray Klaassens en Dai Carter bij het programma betrokken.
https://www.nu.nl/media/6(...)rinaamse-jungle.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |