Dat is een Nederlandse versie.....in dit topic wordt de Australische versie besprokenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:52 schreef RipCity het volgende:
er is al een heel topic over:
TV / [RTL 4] Married at First Sight #20
Lees het topic nog eens door misschienquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is een Nederlandse versie.....in dit topic wordt de Australische versie besproken
Of lees anders de TT.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lees het topic nog eens door misschien
Dit is het juiste topic voor de Australië discussie. Post gewoon daar door:quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of lees anders de TT.....
Maar ik heb het niet geopend hè.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit is het juiste topic voor de Australië discussie. Post gewoon daar door:
TV / [RTL 4] Married at First Sight #19
Volkomen overbodig om een apart te openen over iets wat nog maar 4 van de 40 afl. over heeft.
Jammer dat je het andere topic niet eerder had gevonden, we hebben daar uitgebreid gepost over Australiëquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:16 schreef jantco het volgende:
Wat mij betreft mogen de bijdragen vanaf nr 6 verwijderd worden. Die berusten namelijk op een vergissing.
Kun je beter in feedback vragenquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:56 schreef Injetta het volgende:
Het is een rommeltje geworden met de topics married at first sight. Nederland en Australië lopen door elkaar, En ook seizoen 6 en 7. En er zijn nu twee topics met ‘20’ of ‘2020’ in de titel.
Kan een mod één nieuw topic maken voor Married at first site Australië seizoen 7? En die andere topics sluiten of de titels zo aanpassen dat het helder is waar het over gaat? Ik wil wel kletsen over seizoen 7, maar weet niet in welk topic en omdat niemand het weet, post niemand. Zonde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |