https://www.ad.nl/politie(...)d-met-verf~a7877027/quote:Het huis van Thierry Baudet in Amsterdam is vannacht beklad met roze verf. Het ‘Radicaal Anarchistisch Feministisch Front’ zit er achter.
Op de website Indymedia.nl claimt die actiegroep de voordeur en de trap van de fractieleider van Forum voor Democratie te hebben besmeurd met verf. Ook zou er ‘een traktatie’ zijn achtergelaten in de brievenbus.
De bekladders stellen te protesteren tegen ‘het verderfelijke gedachtegoed van Baudet’. Ze halen een aantal uitspraken aan van Baudet, waaruit racisme, seksisme en nationalisme zou blijken. De anarchisten hekelen onder meer de omstreden uitspraak van Baudet in een opiniestuk dat vrouwen 'overrompeld, overheerst en overmand' willen worden.
Waldemar is het niet met je eens.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:53 schreef richolio het volgende:
Oké. Errug. Mag niet. Maar wat is hier nu de discussie in deze? Zowel linkse als rechtse politici hebben zich hiertegen uitgesproken. Daar zijn we het toch gewoon allemaal wel over eens
Wat zei die danquote:Op donderdag 7 september 2017 23:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waldemar is het niet met je eens.
Lijkt wel of je een beschrijving maakt van het fascismequote:Op vrijdag 8 september 2017 00:41 schreef dellipder het volgende:
In mijn opinie gewoon een typerend en lelijk trekje van het linkse gedachtegoed; de Gleichschaltung.
Onder het mom van zogenaamde diversiteit moet iedereen in de pas lopen, anders wordt iemand, een groep of een organisatie vogelvrij verklaard door middel van intimidatie en terreur.
Het is ook niet voor het eerst in Nederland dat iemand als het ware slachtoffer wordt van deze tactieken, zoals karaktermoord of dehumanisatie dat resulteert in daadwerkelijk fysiek geweld.
daarnaast heeft het linkse gedachtegoed de megafonen in handen om haar boodschap te verspreiden in de media, de belangrijkste nieuwsbladen en opiniërende tv-programma's en in de academische wereld.
Dit gedrag en deze lelijkheid van dit gedachtegoed zal dus voorlopig beklijven en is voor mensen die ietwat afwijkende politieke opvattingen hebben zeker iets moet zijn om rekening mee te houden.
Als de beschrijving niet accuraat is dan staat het je vrij om aan te geven waar deze niet nauwkeurig (genoeg) is.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lijkt wel of je een beschrijving maakt van het fascisme
Hij is accuraat, mijn uitspraak doelde dan ook meer erop dat de (linkse) daders vrij goed voldeden aan de beschrijving van fascisme.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:45 schreef dellipder het volgende:
[..]
Als de beschrijving niet accuraat is dan staat het je vrij om aan te geven waar deze niet nauwkeurig (genoeg) is.
Je slaat door. Dit gebeurt even goed op rechts. Ook op dat vlak van het politieke spectrum zijn extremisten en activisten die in staat zijn hun gedachtegoed op te dringen bij anderen op een omstreden wijze. Dus je kan doen alsof het alleen op links gebeurt, maar dat is klinkklare onzin tbh.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:41 schreef dellipder het volgende:
In mijn opinie gewoon een typerend en lelijk trekje van het linkse gedachtegoed; de Gleichschaltung.
Onder het mom van zogenaamde diversiteit moet iedereen in de pas lopen, anders wordt iemand, een groep of een organisatie vogelvrij verklaard door middel van intimidatie en terreur.
Het is ook niet voor het eerst in Nederland dat iemand als het ware slachtoffer wordt van deze tactieken, zoals karaktermoord of dehumanisatie dat resulteert in daadwerkelijk fysiek geweld.
Daarnaast heeft het linkse gedachtegoed de megafonen in handen om haar boodschap te verspreiden in de media, de belangrijkste nieuwsbladen en opiniërende tv-programma's en in de academische wereld.
Dit gedrag en deze lelijkheid van dit gedachtegoed zal dus voorlopig beklijven en is voor mensen die ietwat afwijkende politieke opvattingen hebben zeker iets moet zijn om rekening mee te houden.
De nieuwe fascisten zullen zichzelf anti-fascisten noemen (Jacques Presser)quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:41 schreef dellipder het volgende:
daarnaast heeft het linkse gedachtegoed de megafonen in handen om haar boodschap te verspreiden in de media, de belangrijkste nieuwsbladen en opiniërende tv-programma's en in de academische wereld.
Noem eens een voorbeeld..quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Je slaat door. Dit gebeurt even goed op rechts. Ook op dat vlak van het politieke spectrum zijn extremisten en activisten die in staat zijn hun gedachtegoed op te dringen bij anderen op een omstreden wijze. Dus je kan doen alsof het alleen op links gebeurt, maar dat is klinkklare onzin tbh.
Laten we even concentreren op dit nieuwsfeit.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Je slaat door. Dit gebeurt even goed op rechts. Ook op dat vlak van het politieke spectrum zijn extremisten en activisten die in staat zijn hun gedachtegoed op te dringen bij anderen op een dubieuze wijze. Dus je kan doen alsof het alleen op links gebeurt, maar dat is klinkklare onzin tbh.
Bizar. 😕quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Met enig historisch besef zeg je dat soort dingen gewoon niet. Maar dat bleek wel na de taart referentie van Pauw. Toen viel het kwartje nog niet helemaal bij Waldemar.
Geen Baudet fan hier overigens.
Nou, je insinueert dus dat dergelijk gedrag een typisch trekje is van links. Ik bedoel met mijn post dus te zeggen dat dat niet zo is, gezien dat even goed op rechts gebeurt. En dan heb je het ook nog eens over karaktermoord, "dehumanisatie" en fysiek geweld (louter door links dus). Het eerste wat ik benoemde vind ik onnauwkeurig, maar wat betreft dit laatste vind ik dat je gewoon doorslaat. Of heb je wat voorbeelden van zulk gedrag?quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:51 schreef dellipder het volgende:
[..]
Laten we even concentreren op dit nieuwsfeit.
Het kan namelijk niet zo zijn dat ik doorsla met de reden om het even gemakkelijk te zeggen, dat een ander het ook doet. Dit is een non-argument voor jouw claim dat ik zogenaamd zou doorslaan.
Dus ik vraag aan jou specifiek waar ik in mijn beschrijving doorsla. Waar precies is de redenering onjuist of onnauwkeurig?
Ik heb Thierry Baudet in diverse media de zogenaamde homeopathische verdunning uit zien leggen, maar nog steeds is dit de welbekende stok om de fascisme trommel te slaan.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:51 schreef richolio het volgende:
Overigens wordt Baudet de afgelopen tijd door die "linkse media" redelijk wat geportretteerd op een best leuke manier. Daar was links ook niet blij mee hoor, die rechtse sensatiemedia altijd.
Gvd ik ken hemquote:Op vrijdag 8 september 2017 00:56 schreef the-eye het volgende:
Er zijn er meer die het prachtig vinden. Deze D66 medewerker (Lid werkgroep binnenstad Eindhoven) geniet er van. https://eindhoven.d66.nl/mensen/stijn-wenders/
[ afbeelding ]
Nou doe eens een pogingquote:Op vrijdag 8 september 2017 00:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Van rechtsextremisme? Dat hoef ik toch niet te doen hopelijk.
Er is een verschil tussen exclusief en typisch. Ik hoop dat je dit begrijpt?quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou, je insinueert dus dat dergelijk gedrag een typisch trekje is van links. Ik bedoel met mijn post dus te zeggen dat dat niet zo is, gezien dat even goed op rechts gebeurt. En dan heb je het ook nog eens over karaktermoord, "dehumanisatie" en fysiek geweld (louter door links dus). Het eerste wat ik benoemde vind ik onnauwkeurig, maar wat betreft dit laatste vind ik dat je gewoon doorslaat. Of heb je wat voorbeelden van zulk gedrag?
Kennen als in 'meer dan 20 gemeenschappelijke vrienden op facebook en wel eens gezien tijdens college/in de stad'.quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij kent mensen met zo'n epische kuif?
Hij heeft 20 gemeenschappelijke vrienden op facebook en hem wel eens gezien tijdens college/in de stadquote:
Ook in Nederland worden vreedzame demonstraties van rechts structureel met geweld verstoord door links..quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef dellipder het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen exclusief en typisch. Ik hoop dat je dit begrijpt?
Er zijn dagelijks voorbeelden in de Verenigde Staten van Antifa criminelen die Trump supporters te lijf gaan onder het mom van antifascisme en 'hate-speech is not free speech'.
Zoek het op via YouTube!
Ja eens man, sommige mensen voelen echt de noodzaak om IRL overal over te zeiken. Die guy van eerder deed dat ook al over zijn geaardheid, terwijl niemand er een probleem van maaktequote:Op vrijdag 8 september 2017 01:05 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik snap dit soort mensen eigenlijk niet. Als je geweld goedpraat op twitter met je bakkes ernaast ben je bijna verzekerd van relatief veel negatieve aandacht. Doe het lekker op fok! als je zoiets kwijt moet.
Je moet je sneeuwvlokje- en slachtofferpunten toch ergens vandaan halen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja eens man, sommige mensen voelen echt de noodzaak om IRL overal over te zeiken. Die guy van eerder deed dat ook al over zijn geaardheid, terwijl niemand er een probleem van maakte
Ja man, ik word echt misselijk van dat soort volk, echt een hekel aan. Ik had een andere homo als huisgenoot en hij was gewoon baas als maar zijn kan. Geen gezeik erover. Jij neukt mannen? oke aight man, lachen toch voor je? Thats it.quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je moet je sneeuwvlokje- en slachtofferpunten toch ergens vandaan halen?
Ik volg de (anti-)sjw scene op youtube iets meer dan goed is voor je mentale gezondheid en het lijkt mij zo tergend vermoeiend om naar een uni te gaan waar dat gejank mainstream is geworden. We lopen altijd een paar jaar achter op de VS, maar de tekenen van een groeiende populariteit zijn hier ook al helaas.quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja man, ik word echt misselijk van dat soort volk, echt een hekel aan. Ik had een andere homo als huisgenoot en hij was gewoon baas als maar zijn kan. Geen gezeik erover. Jij neukt mannen? oke aight man, lachen toch voor je? Thats it.
Ik weet wat je bedoelt en het zou goed kunnen inderdaad. Maar ik heb gewoon geen respect voor die mensen. Op school/uni ben je helaas soort van gedwongen, maar op straat? No wayquote:Op vrijdag 8 september 2017 01:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik volg de (anti-)sjw scene op youtube iets meer dan goed is voor je mentale gezondheid en het lijkt mij zo tergend vermoeiend om naar een uni te gaan waar dat gejank mainstream is geworden. We lopen altijd een paar jaar achter op de VS, maar de tekenen van een groeiende populariteit zijn hier ook al helaas.
Anarchisme en feminisme zijn wederzijds uitsluitend, dus de naam van dit trieste gezelschap klopt logischerwijs soberso al niet.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)d-met-verf~a7877027/
Als dat op een fatsoenlijke manier kan niet nee, maar dit is gewoon lachwekkend kinderachtig gedrag. Maar daar heb jij blijkbaar geen moeite mee, dus ik kom van de week wel even schijten in je achtertuin om je een plezier te doen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:37 schreef remlof het volgende:
Niks mis met verzet tegen echte fascisten.
Inderdaad. Als er 1 ding is waar feministen nat van worden is het wel uitgebreide staatssteun voor (niet eens per se) zielige vrouwen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 02:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Anarchisme en feminisme zijn wederzijds uitsluitend,
Tegen echtr fascisten mag je dus enkel op fatsoenlijke manier optreden?quote:Op vrijdag 8 september 2017 04:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als dat op een fatsoenlijke manier kan niet nee, maar dit is gewoon lachwekkend kinderachtig gedrag. Maar daar heb jij blijkbaar geen moeite mee, dus ik kom van de week wel even schijten in je achtertuin om je een plezier te doen.
Is er een reden dan om die feminazis anders te behandelen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 06:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen echtr fascisten mag je dus enkel op fatsoenlijke manier optreden?
Ik denk dat het net als Antifa vooral ook bedoeld is om anarchisme zwart te maken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 04:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Inderdaad. Als er 1 ding is waar feministen nat van worden is het wel uitgebreide staatssteun voor (niet eens per se) zielige vrouwen.
Ik denk dat een hoop van die anarchisten van de afgelopen jaren zichzelf zo noemen omdat ze "zo lekker ruig en onbezonnen" doen
In de politiek doe je verzet met woorden, niet met bekladdingen, taarten, auto's in brand steken en bommen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:37 schreef remlof het volgende:
Niks mis met verzet tegen echte fascisten.
https://nos.nl/artikel/20(...)er-bedreigingen.htmlquote:
quote:'Eigenlijk praten we te weinig over bedreigingen'
11-02-2016, 08:10BINNENLAND
GroenLinks-raadslid Halewijn bij het wrak van zijn uitgebrande auto ANP
Harold Halewijn begrijpt maar al te goed dat veel raadsleden overwegen te stoppen vanwege bedreigingen. Zelf twijfelde hij ook even toen afgelopen oktober zijn twee auto's in vlammen opgingen.
"Door de emotie gedreven word je op zo'n dag wel gedwongen erover na te denken", zegt het GroenLinks-raadslid uit Wormerland. "In de periode erna denk je er af en toe weer eens aan als de discussie verhardt. Maar het hoort er ook wel een beetje bij, hoe stom dat ook klinkt. Het heeft mij er niet toe gebracht om te stoppen."
Een dader voor de brandstichting is nooit gepakt, dus het motief is niet duidelijk. Halewijn gaat ervan uit dat het te maken heeft met zijn standpunt over vluchtelingenopvang: de branden waren vlak voor een debat over opvang in zijn gemeente.
Opgelaaid
Sinds de discussie over het asielbeleid afgelopen najaar oplaaide, merkte de Nederlandse Vereniging voor Raadsleden een stijging van het aantal bedreigingen. Uit een enquête blijkt dat honderden raadsleden daarom overwegen te stoppen of geen nieuwe termijn willen nemen.
"Ik kan daar zeker begrip voor opbrengen", zegt Halewijn. "Je probeert je in te zetten voor de goede zaak. Het is over het algemeen een soort van vrijwilligerswerk. Als mensen dat afkeuren en duidelijk laten weten, dan kan ik me voorstellen dat dat bedreigend overkomt."
Eigenlijk praten we er onvoldoende over in de raad. Daar moeten we aandacht aan besteden.
Harold Halewijn
Het zou volgens Halewijn helpen als het onderwerp meer besproken wordt door collega's. "Eigenlijk praten we er onvoldoende over in de raad. Zo weet ik niet wat de ervaringen zijn van mijn mede-raadsleden. Ik denk dat we daar aandacht aan moeten besteden."
Uit de enquête rijst eenzelfde beeld: bijna de helft van de raadsleden is niet bekend met de landelijke steunpunten die zijn opgericht, een vijfde weet niet dat bedreiging gemeld kan worden bij de griffier of burgemeester.
Pro-actiever
Halewijn merkte ook dat de gemeente afwachtend reageerde. "Als ik om steun had gevraagd, had ik die gekregen. Maar er wordt niet pro-actief over gesproken en gehandeld. Dat kan beter." Zo denkt hij dat het goed zou zijn als raadsleden een training krijgen hoe je om moet gaan met agressieve burgers.
Zelf is Halewijn niet gestopt als fractievoorzitter van zijn partij. "Ik was ook wel weer gesterkt om de boodschap te blijven verkondigen."
"De berichten die je ontvangt gaan door, maar nemen af na een tijd. Als het onderwerp weer aandacht krijgt in de media ontstaat er weer een piekje, maar dat houdt mij niet tegen."
quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2017 07:17 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/20(...)er-bedreigingen.html
[ afbeelding ]
[..]
Realisme verwarren met seksisme.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs waarom feminisme nog nodig is. Ook hier.
Jij liever niet?quote:Op vrijdag 8 september 2017 08:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Bij 41 seconde. "Ik wil dat Europa dominant blank blijft".
Hij zegt het toch echt.
Wir schaffen...ehh...uns abquote:
Ja, en wat is daar mis mee? Ik ben zwart en ik wil dat ook. Om dezelfde reden als waarom ik mijn dochter op een blanke school heb gezet terwijl een zwarte school dichterbij is.quote:Op vrijdag 8 september 2017 08:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Hij zegt het toch echt.
Dat naast het feit dat je denk ik niet zit te wachten op nog meer hordes staatsruifvreters die nog harder drukken op de al astronomische bestelingen die Nederland kenmerken...quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, en wat is daar mis mee? Ik ben zwart en ik wil dat ook. Om dezelfde reden als waarom ik mijn dochter op een blanke school heb gezet terwijl een zwarte school dichterbij is.
De factor "ras" is zelf door Thierry geïntroduceerd. "Ik wil dat Europa overwegend blank blijft".quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:09 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Het alleen op "ras" toespitsen is te makkelijk
En hij heeft alle recht dat te vinden, willen en zeggen, niet?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
De factor "ras" is zelf door Thierry geïntroduceerd. "Ik wil dat Europa overwegend blank blijft".
Is het dan een misdaad om tegen omvolking te zijn? Sterker nog, wordt je automatisch vogelvrij verklaard wanneer je dat bent? Zelfs een crimineel heeft recht op bescherming van de staat, maar iemand die tegen omvolking is niet?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
De factor "ras" is zelf door Thierry geïntroduceerd. "Ik wil dat Europa overwegend blank blijft".
De echte racisten zijn degenen die de omvolking ingezet hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is het dan een misdaad om tegen omvolking te zijn? Sterker nog, wordt je automatisch vogelvrij verklaard wanneer je dat bent? Zelfs een crimineel heeft recht op bescherming van de staat, maar iemand die tegen omvolking is niet?
Volgens mij is er in dit topic helemaal niemand die dat beweert. Buiten remlof wellicht. Maar ja, dan heb je het ook over iemand.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is het dan een misdaad om tegen omvolking te zijn? Sterker nog, wordt je automatisch vogelvrij verklaard wanneer je dat bent? Zelfs een crimineel heeft recht op bescherming van de staat, maar iemand die tegen omvolking is niet?
Waar zeg ik dat Thierry geen bescherming van de staat krijgt? Thierry was zelf tevreden over de politie. De verf is inmiddels weggehaald door een overwegend zwart schoonmaakteam.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij is er in dit topic helemaal niemand die dat beweert. Buiten remlof wellicht. Maar ja, dan heb je het ook over iemand.
Misschien niet. maar het gebeurt wel.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:33 schreef KoosVogels het volgende:
Omvolking is een verzinsel. Het is nooit 'ingezet' en er wordt ook niet op aangestuurd.
Het staat gewoon uitgespeld in de plannen achter de EU, niks geheims aan verder. Ook vele uitspraken van de verschillende politici (= professionele leugenaars) zijn onomwonden.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien niet. maar het gebeurt wel.
Klinkt alsof je met Baudet prima door een deur kan, die is ook tegen genocide, omvolking en fascistische praktijken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:35 schreef remlof het volgende:
Ik ben tegen genocide. En daar heeft "omvolking" nog al eens toe geleid in het verleden. In ieder geval de vorige keer dat fascisten het in de praktijk brachten.
Omdat er enkele tienduizenden asielzoekers ons land binnen zijn gelaten? Overdrijf niet zo.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien niet. maar het gebeurt wel.
Als neger maak je bij Antifa geen kans: http://indigenousintersec(...)7_03_01_archive.htmlquote:Op vrijdag 8 september 2017 09:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Thierry geen bescherming van de staat krijgt? Thierry was zelf tevreden over de politie. De verf is inmiddels weggehaald door een overwegend zwart schoonmaakteam.
kijk bij 0:50
Waarschijnlijk zijn de schilderessen overwegend blank. Al die antifa lieden zijn immers blank.
Dus waarom pleiten voor een blank Europa.
En welk belang heeft de EU precies bij omvolking? Wat heeft zij ermee te winnen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:36 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Het staat gewoon uitgespeld in de plannen achter de EU, niks geheims aan verder. Ook vele uitspraken van de verschillende politici (= professionele leugenaars) zijn onomwonden.
Tegen alle verwachtingen in is mijn dochter blank, blond en met groene ogen geboren. Wel met een platte afrikaanse neus en ze lijkt als 2 druppels water op mij dus ik hoef er niet aan te twijfelen of het wel echt mijn dochter is. Maar dat wist ik niet van tevoren.quote:
Gast, die zgn. fascisten van je zijn juist tégen die omvolking...quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:35 schreef remlof het volgende:
Ik ben tegen genocide. En daar heeft "omvolking" nog al eens toe geleid in het verleden. In ieder geval de vorige keer dat fascisten het in de praktijk brachten.
Zoveel belangen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En welk belang heeft de EU precies bij omvolking? Wat heeft zij ermee te winnen?
Dus waarom dan pleiten voor een blank Europa.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als neger maak je bij Antifa geen kans: http://indigenousintersec(...)7_03_01_archive.html
Het verwijderen van een bevolkingsgroep uit je samenleving is juist omvolking. Dat is wat Baudet toch wil?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:41 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Gast, die zgn. fascisten van je zijn juist tégen die omvolking...
Het kan echter zijn dat ik je verkeerd begrijp en je eigenlijk (A)FA en consorten bedoelt.
En wie moet na de omvolking Thierry's deur dan schoonmaken. De blanke feministen mogen immers blijven.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Zoveel belangen.
Het eerste belang is economisch; zoveel mogelijk hongerige hangmathobbyisten binnenhengelen om steeds meer mensen aan het staatsinfuus te drukken.
Daarnaast natuurlijk dat verdeeldheid zaaien een beproefd concept is, verfijnd door de Romeinen, maar al veel ouder.
En het simpele rassenspelletje spelen, alsof het daarom draait en we boos moeten zijn op die migranten. Die komen ook gewoon met een RSVP-uitnodiging van Angie Merkel in de zak de koek opknabbelen, dat kan je hen moeilijk kwalijk nemen.
Het wendt de ogen wel mooi af van de echte criminelen; zij die dit hele plan opstellen en uitvoeren.
Het probleem ligt primair inderdaad niet bij de mensen die binnenkomen, maar bij de eigen bevolking die liever naar festivals gaat en 'op reis' dan een gezin sticht. Het Westen is een oververmoeide, oude en decadente maatschappij geworden. Anderen nemen die plek in.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat er enkele tienduizenden asielzoekers ons land binnen zijn gelaten? Overdrijf niet zo.
En anders moet je je blanke buren stimuleren om meer kinderen te maken.
Ná de omvolking? Jij kan decennia in de toekomst kijken?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
En wie moet na de omvolking Thierry's deur dan schoonmaken. De blanke feministen mogen immers blijven.
Niet specifiek omvolking, maar de vrijheid van personen heeft de positie van de Nederlandse werknemer flink verslechterd.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En welk belang heeft de EU precies bij omvolking? Wat heeft zij ermee te winnen?
Zolang de verscheidenen nationale identiteiten blijven bestaan zal er nooit sprake zijn van een daadwerkelijke Europese Unie. Dit is dan slechts een papieren tijger. De snelste manier om van die nationale identiteiten af te komen is massale immigratie en intern verschuiven van mensen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bingo.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zolang de verscheidenen nationale identiteiten blijven bestaan zal er nooit sprake zijn van een daadwerkelijke Europese Unie. Dit is dan slechts een papieren tijger. De snelste manier om van die nationale identiteiten af te komen is massale immigratie en intern verschuiven van mensen.
Ah, dus de vluchtelingenstroom is volgens jou gecreëerd door de EU?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zolang de verscheidenen nationale identiteiten blijven bestaan zal er nooit sprake zijn van een daadwerkelijke Europese Unie. Dit is dan slechts een papieren tijger. De snelste manier om van die nationale identiteiten af te komen is massale immigratie en intern verschuiven van mensen.
Hoe hebben politici er profijt van als iedereen aan het staatsinfuus hangt?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Zoveel belangen.
Het eerste belang is economisch; zoveel mogelijk hongerige hangmathobbyisten binnenhengelen om steeds meer mensen aan het staatsinfuus te drukken.
Daarnaast natuurlijk dat verdeeldheid zaaien een beproefd concept is, verfijnd door de Romeinen, maar al veel ouder.
En het simpele rassenspelletje spelen, alsof het daarom draait en we boos moeten zijn op die migranten. Die komen ook gewoon met een RSVP-uitnodiging van Angie Merkel in de zak de koek opknabbelen, dat kan je hen moeilijk kwalijk nemen.
Het wendt de ogen wel mooi af van de echte criminelen; zij die dit hele plan opstellen en uitvoeren.
Omvolking krijg je door veel mensen uit andere landen en continenten juist toe te laten.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Het verwijderen van een bevolkingsgroep uit je samenleving is juist omvolking. Dat is wat Baudet toch wil?
Dat komt misschien omdat ie praat en schrijft als een fascist? Is dat nooit bij je opgekomen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef Red_85 het volgende:
Even schaamteloos link copy van GS die er weer eens spot on op zit.
https://www.geenstijl.nl/(...)s-van-maison-baudet/
Uit de vk
[ afbeelding ]
En wie was daar voor verantwoordelijk? Wie gingen er als haviken op zitten om vooral hem schaamteloos te vergelijken met een fascist en zo de sfeer rond zijn persoon te katalyseren?
En dat stuit op enorme weerstand van de mensen die wel waarde hechten aan hun cultuur. Met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zou de Groote Communist de Gulag dan in Gelderland of toch in Groningen willen hebben?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef thedeedster het volgende:
Nog nergens gelezen dat Baudet mensen wil verwijderen, maar misschien heb je ergens een bron?
Moet Amerika dan weer terug naar de roodhuiden, the native Americans.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tegen alle verwachtingen in is mijn dochter blank, blond en met groene ogen geboren. Wel met een platte afrikaanse neus en ze lijkt als 2 druppels water op mij dus ik hoef er niet aan te twijfelen of het wel echt mijn dochter is. Maar dat wist ik niet van tevoren.
De reden dat ik europa graag in meerderheid blank zou willen houden heeft niet te maken met de huidskleur van de mensen maar met de problemen die gepaard gaan met grootschalige immigratie vanuit landen met een ver afwijkende cultuur. De reden dat ik mijn dochter op een blanke school zet heeft niet te maken met de kleur van de kinderen maar omdat die kinderen Nederlands spreken, omdat die kinderen niet gebukt gaan onder verschillende achterstanden, omdat daar niet de klas voor 70% bestaat uit zwakke leerlingen die extra aandacht nodig hebben waardoor er geen aandacht voor mijn dochter overblijft. Dergelijke problemen die je nu in achterstandswijken en zwarte scholen ziet wil ik liever niet in de gehele eu.
Daarbij, Europa is van oorsprong blank. Het is volstrekt voor de hand liggend en in lijn der verwachting dat Afrika in meerderheid zwart is, dat de inwoners van Azië in meerderheid spleetogen hebben en dat de inwoners van Europa in meerderheid blank zijn. Dat is niet vreemd en het is ook niet erg dat mensen dat zo willen houden.
De EU heeft in ieder geval een dikke vinger gehad in de Arabische 'lente', die een groot deel van de vluchtelingenstromen heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, dus de vluchtelingenstroom is volgens jou gecreëerd door de EU?
Dan zullen die ook wel al die oorlogen en de global warming hebben veroorzaakt met dat doel.
imams en haatbaarden praten alsof ze niet moslims gaan vermoorden. Maar dat wordt niet breed uitgemeten in de krant. Dan is het opeens not done om varkenskoppen op hun stoep te leggen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat ie praat en schrijft als een fascist? Is dat nooit bij je opgekomen?
Niet de Volkskrant. In een achtergrondverhaal werd de vraag opgeworpen in hoeverre Baudet extreem-rechts is. Zeer legitieme insteek omdat veel mensen zich dat oprecht afvragen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef Red_85 het volgende:
Even schaamteloos link copy van GS die er weer eens spot on op zit.
https://www.geenstijl.nl/(...)s-van-maison-baudet/
Uit de vk
[ afbeelding ]
En wie was daar voor verantwoordelijk? Wie gingen er als haviken op zitten om vooral hem schaamteloos te vergelijken met een fascist en zo de sfeer rond zijn persoon te katalyseren?
Hij is tegen de homeopatische verdunning van ons volk, toch? Dan moeten de vreemde stoffen dus weer verwijderd worden om die verdunning ongedaan te maken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Omvolking krijg je door veel mensen uit andere landen en continenten juist toe te laten.
Nog nergens gelezen dat Baudet mensen wil verwijderen, maar misschien heb je ergens een bron?
Imams die oproepen tot geweld worden meteen opgepakt en uitgezet indien mogelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
imams en haatbaarden praten alsof ze niet moslims gaan vermoorden. Maar dat wordt niet breed uitgemeten in de krant. Dan is het opeens not done om varkenskoppen op hun stoep te leggen.
Ik heb hem nog niet horen oproepen tot geweld. Vergelijk dat eens met de spreuken van een haatbaard.
Ernstig hypocriet.
Als er zand in je kamer waait, kan je het raam openlaten en de boel laten verergeren of het raam dichtdoen en genieten van het strandje dat je al hebt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is tegen de homeopatische verdunning van ons volk, toch? Dan moeten de vreemde stoffen dus weer verwijderd worden om die verdunning ongedaan te maken.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Omvolking krijg je door veel mensen uit andere landen en continenten juist toe te laten.
Als je vindt dat er een blanke meerderheid moet blijven, zul je toch mensen op grond van huidskleur moeten verwijderen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 08:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Hij zegt het toch echt.
Mensen lezen de achtergronden niet. Want duurt lang.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet de Volkskrant. In een achtergrondverhaal werd de vraag opgeworpen in hoeverre Baudet extreem-rechts is. Zeer legitieme insteek omdat veel mensen zich dat oprecht afvragen.
Conclusie was trouwens dat je Baudet niet als zodanig kunt categoriseren.
Dus wat je zegt kan wel kloppen, alleen het klopt totaal niet met de strekking. Hij wordt gewoon door een bepaalde hoek weggezet als persona non-grata. De haat wordt aangewakkerd en dan krijg je dit als eerste uitwerking.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En de linkse media die een vijandig klimaat rondom Baudet's persoon creëren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of je gewoon niet zo druk maken om welk ras iemand heeft en iedereen als individu beschouwen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:52 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Als er zand in je kamer waait, kan je het raam openlaten en de boel laten verergeren of het raam dichtdoen en genieten van het strandje dat je al hebt.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:50 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Moet Amerika dan weer terug naar de roodhuiden, the native Americans.
Moet Zuid Afrika dan weer terug naar de zwarten.
Moet Australië terug naar de Aboriginals
Moet Nieuw Zeeland terug naar de Maori.
Zuid Amerika naar de Inca's
Midden Amerika naar de Azteken.
Etc Etc.
Wat heeft ras (huidskleur) te maken met cultuur. Cultuur kun je met een beetje goede wil van beide kanten in 1,2 generaties aanpassen. Ras/huidskleur niet.
Als de imca's, aboriginals, maori etc de immigratie naar hun landen hadden willen voorkomen was dat in ieder geval hun goed recht geweest! Nu zijn ze hun land kwijt en bestaan als volk als dusdanig niet meer! Hun culturen enkel nog in musea.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:50 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Etc Etc.
Wat heeft ras (huidskleur) te maken met cultuur. Cultuur kun je met een beetje goede wil van beide kanten in 1,2 generaties aanpassen. Ras/huidskleur niet.
Jaja, en door miljoenen moslims en negers te importeren voelt iedereen zich plots EU-burger. Want die mensen staan bekend om hun liefde voor de EU. Vooral onze Turkse buren zijn dol op Brussel.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
nee, want europa heeft op dit moment nog een blanke meerderheid. Je moet wel de instroom stoppen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:53 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
[..]
Als je vindt dat er een blanke meerderheid moet blijven, zul je toch mensen op grond van huidskleur moeten verwijderen.
Het gaat in eerste instantie om het doen verdwijnen van de nationale identiteiten. Iets waar overigens gewoon openbaar voor gepleit wordt door EU-functionarissen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, en door miljoenen moslims en negers te importeren voelt iedereen zich plots EU-burger. Want die mensen staan bekend om hun liefde voor de EU. Vooral onze Turkse buren zijn dol op Brussel.
Ga toch heen, vent.
Legitieme journalistieke insteek. Die vraagt waart rond, en daarom is het goed dat de media daar aandacht voor hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mensen lezen de achtergronden niet. Want duurt lang.
Mensen lezen dit soort dingen:
[..]
Dus wat je zegt kan wel kloppen, alleen het klopt totaal niet met de strekking. Hij wordt gewoon door een bepaalde hoek weggezet als persona non-grata. De haat wordt aangewakkerd en dan krijg je dit als eerste uitwerking.
Op persoonlijk vlak is dat inderdaad absoluut het meest menselijke en beste om te doen. Wat het overgrote deel van de mensheid dan ook doet.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je gewoon niet zo druk maken om welk ras iemand heeft en iedereen als individu beschouwen.
En dat doe je door moslims en negers te importeren?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat in eerste instantie om het doen verdwijnen van de nationale identiteiten. Iets waar overigens gewoon openbaar voor gepleit wordt door EU-functionarissen.
Die vorige kogel was niet echt he, maar goed.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als ik Baudet was zou ik toch eens zeer sterk gaan nadenken over persoonlijke beveiliging en een kogelvrij vest. Die man wordt in linkse kringen weggezet als de nieuwe Hitler, het is wachten op wederom een kogel van links omdat zij ook doorhebben dat deze man wel eens stukken meer kan bereiken dan een Wilders.
Dat weet de EU-top zelf en heir zijn vaak uitspraken over gedaan. Dat nationalisme moet verdwijnen en dat immigratie (diversiteit) hier bij zal helpen. Daar lopen hier slechts 100 topics over.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat doe je door moslims en negers te importeren?
Ga toch heen, vent.
En dat is ook het gevaar voor Baudet, zodra links de dialoog dreigt te verliezen gaan ze over op demoniseren en als dat niet helpt is het wachten op de linkse gek die zo gehersenspoeld is door de linkse kliek en hun gedachtegang dat hij geweld als enige oplossing ziet om deze, in de ogen van de linkse kliek, tiran het zwijgen op te leggen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:01 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Die vorige kogel was niet echt he, maar goed.
Wilders is een doelbewuste trol, Baudet is een intellectueel. Dat steekt links extra hard, omdat ze geen weerwoord hebben.
Ik schat dat ik per post de meeste bans, censuur en notes op FOK! heb verzameld, dus weet precies wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
En dat is ook het gevaar voor Baudet, zodra links de dialoog dreigt te verliezen gaan ze over op demoniseren en als dat niet helpt is het wachten op de linkse gek die zo gehersenspoeld is door de linkse kliek en hun gedachtegang dat hij geweld als enige oplossing ziet om deze, in de ogen van de linkse kliek, tiran het zwijgen op te leggen.
Inmiddels zijn we al tijden aanbeland bij de stap "demoniseren" en zijn de eerste fysieke acties al gepleegd.
Amerika moet helemaal niets maar je kunt toch niet beweren dat de massale immigratie van andere culturen de oorspronkelijke bewoners van Amerikan en Australië weinig goeds hebben gebracht. Sterker nog, de oorspronkelijke cultuur is bijna totaal vernietigd. Dat lot wil ik ons graag besparen zodat mijn achterkleinkinderen ook ongesluierd over straat kunnen. Je zou verwachten dat mensen leren van het verleden, blijkbaar is dat niet het geval en moeten wij hier kapot zodat mensen hun politiek correcte stokpaardjes kunnen berijden.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:50 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Etc Etc.
Nee, dat ben ik. Vraag maar aan de modjes.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ik schat dat ik per post de meeste bans, censuur en notes op FOK! heb verzameld, dus weet precies wat je bedoelt.
Dat is inclusief el_matadors kloontjes zoals lichtkogelquote:Op vrijdag 8 september 2017 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik. Vraag maar aan de modjes.
I know.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is inclusief el_matadors kloontjes zoals lichtkogel
Jij zit hier dan ook nog maar net.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]op basis van wat? Ik heb je nog nooit kunnen betrappen op het hebben van een ruggengraat, dus laat staan dat je ooit een uitspraak doet die het hokje 'spannend' voorbij komt.
Eh, nee.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is tegen de homeopatische verdunning van ons volk, toch? Dan moeten de vreemde stoffen dus weer verwijderd worden om die verdunning ongedaan te maken.
Gewaagde uitspraak. Notewaardig.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij zit hier dan ook nog maar net.
We hebben het over het Europa van nu en in de toekomst. Dit soort vergelijkingen zijn geen argument omdat ten eerste wij daar niet verantwoordelijk voor gehouden kunnen worden en ten tweede we de geschiedenis niet terug kunnen draaien.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:50 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Etc Etc.
Als je dat werkelijk denkt, is je inschattingsvermogen nog lager dan mogelijkerwijs voorgesteld kon worden.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:18 schreef the-eye het volgende:
[..]
We hebben het over het Europa van nu en in de toekomst. Dit soort vergelijkingen zijn geen argument omdat ten eerste wij daar niet verantwoordelijk voor gehouden kunnen worden en ten tweede we de geschiedenis niet kunnen veranderen
Al bewijs gevonden voor je bewering dat de maanlandingen fake waren?quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:19 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Als je dat werkelijk denkt, is je inschattingsvermogen nog lager dan mogelijkerwijs voorgesteld kon worden.
Die gek heeft niets met Mata of De Cameraman te maken, anders dan dat ie erdoor gesloopt is geworden.
Ad hominem, gewaagd hoor, poeh hee, dat gaat je wel een note opleverenquote:Op vrijdag 8 september 2017 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Al bewijs gevonden voor je bewering dat de maanlandingen fake waren?
Vooral vol blijven houden in al je gektequote:Op vrijdag 8 september 2017 10:19 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Als je dat werkelijk denkt, is je inschattingsvermogen nog lager dan mogelijkerwijs voorgesteld kon worden.
Die gek heeft niets met Mata of De Cameraman te maken, anders dan dat ie erdoor gesloopt is geworden.
Klimaatverandering is echt op geen enkele manier te vergelijken met immigratie en culturele kruisbestuiving.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Eh, nee.
Verdunning is een proces. Het proces stoppen impliceert niet dat je het proces ook wilt terug draaien.
Gevalletje perceptie, dus.
Als je dit door zou trekken, dan zou dat betekenen dat iedereen die maatregelen tegen milieuvervuiling wil, eigenlijk direct terug wil naar de tijd van voor de industriële revolutie.
Klopt, klimaatverandering is natuurlijk en de voorgestelde door mensen veroorzaakte klimaatverandering vals en de rest is juist door mensen veroorzaakt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Klimaatverandering is echt op geen enkele manier te vergelijken met immigratie en culturele kruisbestuiving.
Dat is historisch idd nog aanwezig, maar het is niet zo dat een zwarte huid betekent dat je bv geen volendamse volksdans kunt doen, of als je in Oostenrijk wordt geboren, je dan niet kan skieen. Huidskleur heeft niks met etniciteit te maken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Etniciteit en cultuur heeft wel degelijk met elkaar te maken. Mensen met blond haar en blauwe ogen komen in Nederland zelden uit een islamitische cultuur. Mensen met een boeddhistische cultuur hebben vaak sluik zwart haar en enigszins spleetogen. Daar zit dus zeker wel een verband tussen.
Heeft de oorspronkelijke bevolking dat recht nog steeds?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Als de imca's, aboriginals, maori etc de immigratie naar hun landen hadden willen voorkomen was dat in ieder geval hun goed recht geweest!
Ja, en toch zien we in de praktijk dat mensen die van sub sahara afrika hierheen migreren niet volksdansen en sinterklaas vieren maar ramadan houden, offerfeest houden en qat kauwen. Blijkbaar steekt de praktijk toch anders in elkaar dan jouw idealistische niet op realiteit gestoelde wereldbeeld.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Dat is historisch idd nog aanwezig, maar het is niet zo dat een zwarte huid betekent dat je bv geen volendamse volksdans kunt doen, of als je in Oostenrijk wordt geboren, je dan niet kan skieen. Huidskleur heeft niks met etniciteit te maken.
Mwah. Dat zal lastig zijn. Gedane zaken neem iik denk ik geen keer.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heeft de oorspronkelijke bevolking dat recht nog steeds?
Ik zeg toch wat ik vind?quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die 'je kunt het verwachten' uitspraken. Dan maar niet zeggen wat je vindt zeker?
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Klimaatverandering is echt op geen enkele manier te vergelijken met immigratie en culturele kruisbestuiving.
Gereformeerden doen niet aan carnaval. In Twente blazen we de midwinterhoorn. Elders niet. Of je ramadan al dan niet houdt, of Sinterklaas al dan niet is geen ramp. Joden houden loofhutten, en geen kerst. Jehova's houden geen kerst. Ieder heeft zijn eigen mozaiekje van favoriete feesten. Molukkers gaan naar de Pasar Malam. Sommige NL'ers doen aan vlaggetjes tijdens WK of EK voetbal. Sommigen doen aan Halloween. Valentijn voor de geliefden. Secretaresse dag. Duurzaamheidsdag. Cultuur is één grote smeltkroes dan diverse feesten die ook nog eens in de tijd dynamisch is. De oude Germanen hadden ook andere feesten, dan toen die Romeinen binnenkwamen. Het is al vreemd dat Thierry zo beducht is over onze NL cultuur, en dan zijn eerste rede in het Latijn doet. Pim Fortuyn had "At your service" op zijn pamfletten staan. Volgens mij is "rechts" eerder ons erfgoed aan het verkwanselen dan de linkse partijen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, en toch zien we in de praktijk dat mensen die van sub sahara afrika hierheen migreren niet volksdansen en sinterklaas vieren maar ramadan houden, offerfeest houden en qat kauwen. Blijkbaar steekt de praktijk toch anders in elkaar dan jouw idealistische niet op realiteit gestoelde wereldbeeld.
In mijn opinie generaliseer je de opvattingen van een stel extreme randdebielen nu naar de helft van het politieke spectrum, gewoon om jezelf gesterkt te voelen in je eigen standpunten.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:41 schreef dellipder het volgende:
Daarnaast heeft het linkse gedachtegoed de megafonen in handen om haar boodschap te verspreiden in de media, de belangrijkste nieuwsbladen en opiniërende tv-programma's en in de academische wereld.
Dit gedrag en deze lelijkheid van dit gedachtegoed zal dus voorlopig beklijven en is voor mensen die ietwat afwijkende politieke opvattingen hebben zeker iets waarmee rekening gehouden moet worden.
Okidoki.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:59 schreef Zolderkamer het volgende:
Daarbij.. Een vriendin van mij heeft een prachtig kind.. Ze rent en speelt en geniet, schommelt zoals een kind hoort te doen..
En dan komt er een of andere klapmongool vertellen dat dat fout is omdat ze een halfbloedje is?
Flikker toch op man.. zo'n sneuneus heeft geen enkel bestaansrecht.. Hij heeft geen idee waar ie het over heeft en schreeuwt een beetje in het rond..
Ik hoef je vast niet op het feit te wijzen dat je in deze post een groep mensen beschuldigt van demoniseren, om vervolgens precies hetzelfde te doen? Dat zal waarschijnlijk compleet langs je heen gaan, met veel ge-ja-maar?quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
En dat is ook het gevaar voor Baudet, zodra links de dialoog dreigt te verliezen gaan ze over op demoniseren en als dat niet helpt is het wachten op de linkse gek die zo gehersenspoeld is door de linkse kliek en hun gedachtegang dat hij geweld als enige oplossing ziet om deze, in de ogen van de linkse kliek, tiran het zwijgen op te leggen.
Inmiddels zijn we al tijden aanbeland bij de stap "demoniseren" en zijn de eerste fysieke acties al gepleegd.
Cultuur is een smeltkroes mits een cultuur geleidelijk verandert. Bij grootschalige immigratie ontstaat verstoren met als gevolg onbegrip, segregatie, eisen en drammen. Je ziet het dagelijks:quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Gereformeerden doen niet aan carnaval. In Twente blazen we de midwinterhoorn. Elders niet. Of je ramadan al dan niet houdt, of Sinterklaas al dan niet is geen ramp. Joden houden loofhutten, en geen kerst. Jehova's houden geen kerst. Ieder heeft zijn eigen mozaiekje van favoriete feesten. Molukkers gaan naar de Pasar Malam. Sommige NL'ers doen aan vlaggetjes tijdens WK of EK voetbal. Sommigen doen aan Halloween. Valentijn voor de geliefden. Secretaresse dag. Duurzaamheidsdag. Cultuur is één grote smeltkroes dan diverse feesten die ook nog eens in de tijd dynamisch is. De oude Germanen hadden ook andere feesten, dan toen die Romeinen binnenkwamen. Het is al vreemd dat Thierry zo beducht is over onze NL cultuur, en dan zijn eerste rede in het Latijn doet. Pim Fortuyn had "At your service" op zijn pamfletten staan. Volgens mij is "rechts" eerder ons erfgoed aan het verkwanselen dan de linkse partijen.
Wijze man.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tegen alle verwachtingen in is mijn dochter blank, blond en met groene ogen geboren. Wel met een platte afrikaanse neus en ze lijkt als 2 druppels water op mij dus ik hoef er niet aan te twijfelen of het wel echt mijn dochter is. Maar dat wist ik niet van tevoren.
De reden dat ik europa graag in meerderheid blank zou willen houden heeft niet te maken met de huidskleur van de mensen maar met de problemen die gepaard gaan met grootschalige immigratie vanuit landen met een ver afwijkende cultuur. De reden dat ik mijn dochter op een blanke school zet heeft niet te maken met de kleur van de kinderen maar omdat die kinderen Nederlands spreken, omdat die kinderen niet gebukt gaan onder verschillende achterstanden, omdat daar niet de klas voor 70% bestaat uit zwakke leerlingen die extra aandacht nodig hebben waardoor er geen aandacht voor mijn dochter overblijft. Dergelijke problemen die je nu in achterstandswijken en zwarte scholen ziet wil ik liever niet in de gehele eu.
Daarbij, Europa is van oorsprong blank. Het is volstrekt voor de hand liggend en in lijn der verwachting dat Afrika in meerderheid zwart is, dat de inwoners van Azië in meerderheid spleetogen hebben en dat de inwoners van Europa in meerderheid blank zijn. Dat is niet vreemd en het is ook niet erg dat mensen dat zo willen houden.
Ja? Wat doet hij tot nu toe precies voor jou dan?quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:44 schreef Hyperdude het volgende:
Krijg wel waar voor mijn geld/stem op Theo H.
/carequote:Op vrijdag 8 september 2017 11:07 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja? Wat doet hij tot nu toe precies voor jou dan?
Over wie heb jij het?quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:59 schreef Zolderkamer het volgende:
Daarbij.. Een vriendin van mij heeft een prachtig kind.. Ze rent en speelt en geniet, schommelt zoals een kind hoort te doen..
En dan komt er een of andere klapmongool vertellen dat dat fout is omdat ze een halfbloedje is?
Flikker toch op man.. zo'n sneuneus heeft geen enkel bestaansrecht.. Hij heeft geen idee waar ie het over heeft en schreeuwt een beetje in het rond..
Baudet wegzetten als een radicaal, fascist, nazi, vrouwenhater etc. noemen we demoniseren.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik hoef je vast niet op het feit te wijzen dat je in deze post een groep mensen beschuldigt van demoniseren, om vervolgens precies hetzelfde te doen? Dat zal waarschijnlijk compleet langs je heen gaan, met veel ge-ja-maar?
Pak dit snoeihard aan. Stel hele strenge eisen bij binnenkomst.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Cultuur is een smeltkroes mits een cultuur geleidelijk verandert. Bij grootschalige immigratie ontstaat verstoren met als gevolg onbegrip, segregatie, eisen en drammen. Je ziet het dagelijks:
- meisjes mogen niet mee op werkweek
- geen schoolzwemmen voor meisjes
- extreem hoge schooluitval
- extreem hoge criminaliteit
- extreem hoog percentage afhankelijk van uitkering.
De lijst is werkelijk eindeloos. Wie is er bij gebaat om zoveel mensen binnen te halen die onze samenleving ondermijnen en als klap op de vuurpijl nog zo'n 3 ton per persoon kosten om te onderhouden. Die mensen dragen NIETS bij aan de schatkist, zij kosten ons 3 ton per persoon. Wie is er in hemelsnaam bij gebaat als wij over 100 jaar geen sociale zekerheid meer is?
Prima post. Bedankt voor je bijdrage.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je weet dat je nu dezelfde mening hebt als de heer Baudet?quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Prima post. Bedankt voor je bijdrage.![]()
Ik heb zelf in principe niets tegen (massa-)migratie (en hecht dan ook niet veel waarde aan het idee dat bepaalde continenten zus of zo moeten blijven omdat ze dat altijd al waren).
Maar als diezelfde massa-migratie voor onevenredig grote problemen zorgt, waar we tot nu toe nog niet echt werkende oplossingen voor hebben, dan vind ik het realistisch en ook eerlijk om eens te gaan kijken of we die massa-migratie niet eens in moeten dammen. Een belangrijke taak van de overheid zelfs, daar die in de eerste plaats verantwoordelijkheid draagt naar haar eigen burgers. De mate waarop die indamming / regulatie nu al voldoende (of juist niet genoeg) gebeurt, daar kunnen we imo leuk samen over discussiëren.
Heeft voor mij verder niet zoveel met idealen te maken, en is eerder een stukje pragmatisme.
Nee hoor, dat is hooguit een handjevol. En in de ogen van de rest hebben die lui het gewoon allemaal niet zo erg begrepen. Hoeven ik of de rest verder niet zo veel woorden aan vuil te maken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Baudet wegzetten als een radicaal, fascist, nazi, vrouwenhater etc. noemen we demoniseren.
Aan dat demoniseren maakt veelal links zich schuldig, dat is niet demoniseren maar constateren.
Hier ga ik niet eens op in. Dat jij links graag zo afschildert is jouw probleem.quote:Alles wat we zien gebeuren met Baudet hebben we ook zien gebeuren bij Fortuyn en bij Wilders, waar de één het met de dood heeft moeten bekopen, en de ander al 13 jaar lang niet zonder beveiliging de deur uit kan. En in alle drie de gevallen begon "hoogopgeleid" links met demoniseren, het wegzetten van deze personen als radicalen, als een gevaar voor de samenleving, het continue toepassen van godwins en ze zelfs gelijkstellen aan massamoordenaars zoals Breivik. En onder die hoogopgeleide kleik staan een hoop gehersenspoelde linkse aanhangers die zo overtuigd van hun gelijk dat ze geweld niet schuwen, de zogenoemde voetsoldaten, goed om te demonstreren, om te rellen en vooral te grijpen naar fysieke middelen ipv. een democratische oplossing te zoeken. En in die kliek lopen er dan nog individuen rond die er heilig van overtuigd zijn dat als ze iemand zoals Baudet omleggen ze de wereld van de ondergang gered hebben, de nieuwe Hitler. En dat allemaal veroorzaakt omdat in de hogere linkse kringen in samenwerking met de linkse media het demoniseren begint.
Waar beweer ik dat? Er zijn hooguit een stel randdebielen die de woorden van die drie zodanig fout interpreteren dat ze zich geoorloofd voelen in het gebruik van agressie, bedreigingen of zelfs geweld. Maar net zoals bij de randdebielen op links, zullen dat er maar gewoon een paar zijn en lijkt het me meer dan genoeg om daar gewoon duidelijk en kort over te zijn: die mensen sporen niet helemaal.quote:Maar vertel mij nog eens hoe Fortuyn, Wilders en Baudet aanzetten tot geweld in de samenleving jegens moslims?
Ik had het over blank en maakte daarbij de opmerking dat het niet over de kleur gaat maar over de cultuur, normen en waarden die daar vaak mee samenhangen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:16 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Pak dit snoeihard aan. Stel hele strenge eisen bij binnenkomst.
Maar ik zie niet in wat dit met een huidskleur te maken heeft. De gemiddelde islamiet in de wereld is blanker dan de gemiddelde Christen. En je had het over blank.
Het heeft ook niets te maken met het feit of je wel of niet aan Sinterklaas doet. En of je de coupletten van het Wilhelmus kent. Achterstelling van meisjes kent ook Christelijke wortels.
Ja. Alleen verschillen de heer Baudet en ik over de mate waarin die regulatie plaats zou moeten vinden. Daar heb ik zelfs eens kort met hem over gesproken toen een kennis van me nog betrokken was bij het Forum voor Democratie toen het nog een soort van denktank was, van voor het referendum. Was volgens mij voor ons beiden een aangenaam gesprek. Erg charmante man.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:20 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Je weet dat je nu dezelfde mening hebt als de heer Baudet?
Hoe plaats je Yernaz Ramautarsing dan?quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik had het over blank en maakte daarbij de opmerking dat het niet over de kleur gaat maar over de cultuur, normen en waarden die daar vaak mee samenhangen.
Wat is jouw punt?quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:31 schreef habitue het volgende:
Ah the usual suspects fascist-roepers zijn er ook weer. Als een kleuter die niet meer weet wat hij moet zeggen en dan maar: STOMMERD!!!! gaat roepen. En dan denken dat je een goed punt maakt.
Lachwekkend wel.
Ik heb even Ctrl-F gedaan, en je bent toch echt de eerste die "stommerd" roept. Anders link even naar de bewuste bijdrage die je bedoelt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:31 schreef habitue het volgende:
Ah the usual suspects fascist-roepers zijn er ook weer. Als een kleuter die niet meer weet wat hij moet zeggen en dan maar: STOMMERD!!!! gaat roepen. En dan denken dat je een goed punt maakt.
Lachwekkend wel.
Bedankt voor je post.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb zelf in principe niets tegen (massa-)migratie (en hecht dan ook niet veel waarde aan het idee dat bepaalde continenten zus of zo moeten blijven omdat ze dat altijd al waren).
Maar als diezelfde massa-migratie voor onevenredig grote problemen zorgt, waar we tot nu toe nog niet echt werkende oplossingen voor hebben, dan vind ik het realistisch en ook eerlijk om eens te gaan kijken of we die massa-migratie niet eens in moeten dammen. Een belangrijke taak van de overheid zelfs, daar die in de eerste plaats verantwoordelijkheid draagt naar haar eigen burgers. De mate waarop die indamming / regulatie nu al voldoende (of juist niet genoeg) gebeurt, daar kunnen we imo leuk samen over discussiëren.
Heeft voor mij verder niet zoveel met idealen te maken, en is eerder een stukje pragmatisme.
De overheid doet eigenlijk al jaren niets aan integratie. En dat wreekt zich nog steeds.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Met een koevoet en een steekwagentje moet het toch wel lukken...quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoe plaats je Yernaz Ramautarsing dan?
[ afbeelding ]
Doe je nu echt net alsof je het niet begrijpt?quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoe plaats je Yernaz Ramautarsing dan?
[ afbeelding ]
Dat mensen zoals jij die overal de fascisme en racismekaart voor trekken het discussievermogen van een kleuter niet overstijgen. Dat had je toch ook wel uit die post kunnen halen?quote:
Nee, ik begrijp je niet. Blank en zwart zijn huidskleuren en zijn hooguit vanuit historische redenenquote:Op vrijdag 8 september 2017 11:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Doe je nu echt net alsof je het niet begrijpt?
Tja, ik heb je al meermaals uitleg en nuancering gegeven. Als je het dan nog niet begrijpt of doet alsof zie ik geen mogelijkheden meer het je uit te leggen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp je niet. Blank en zwart zijn huidskleuren en zijn hooguit vanuit historische redenen
oververtegenwoordigd in een bepaalde cultuur en etniciteit. Er bestaat niet zoiets als een blanke cultuur.
Als je cultuur aan een huidskleur gaat verbinden kom je nooit tot een cultuurverandering. Omdat de huidskleur niet verandert. Zo creeer je je eigen probleem. Als iemand pleit voor een blank Nederland, heb ik geen reden om dat niet letterlijk te nemen.
Klopt wellicht maar zolang er een stroom van vluchtelingen naar Europa komt en de oorzaken daarvan niet worden opgelost zal er niets opgelost gaan worden.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Doe je nu echt net alsof je het niet begrijpt?
Ik heb het niet over individuele gevallen, ik heb het over grote lijnen. Ik kan nu ook een plaatje posten van een slecht geintegreerde oproerkraaier en daar je mening over vragen.
Ja, een groot deel zal goed integreren en goed meedraaien. Daar gaat het niet om. Het gaat over de mensen die niet integreren en geld kosten. En die groep is te groot om op lange termijn te kunnen dragen.
De oorzaken van die stroom zijn ons uitnodigende beleid. Dat hebben we zelf in de hand.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
Klopt wellicht maar zolang er een stroom van vluchtelingen naar Europa komt en de oorzaken daarvan niet worden opgelost zal er niets opgelost gaan worden.
Was het maar zo makkelijk allemaal. Een koepel over Nederland bouwen lijkt me echt lastig.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De oorzaken van die stroom zijn ons uitnodigende beleid. Dat hebben we zelf in de hand.
Want andere oplossingen zijn er natuurlijk niet. Het is of een koepel of 'kom allen maar hierheen'quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk allemaal. Een koepel over Nederland bouwen lijkt me echt lastig.
Dat is ook niet nodig.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk allemaal. Een koepel over Nederland bouwen lijkt me echt lastig.
Dat de stroom van vluchtelingen voorlopig aanhoud is een gegeven feit. Zolang je daar niets aan doet is er denk ik geen oplossing. En dan zal je ook moeten gaan ingrijpen in de landen waar die mensen vandaan komen. Met een brede aanpak zoals bijvoorbeeld het Marshallplan van na WO2. In de oorlogsgebieden. Aanpak van corruptie en armoede het is complex. En er is wereldwijd geen politieke wil voor. Men vindt het wel goed zo.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Want andere oplossingen zijn er natuurlijk niet. Het is of een koepel of 'kom allen maar hierheen'
Nonsens.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat de stroom van vluchtelingen voorlopig aanhoud is een gegeven feit. Zolang je daar niets aan doet is er denk ik geen oplossing. En dan zal je ook moeten gaan ingrijpen in de landen waar die mensen vandaan komen. Met een brede aanpak zoals bijvoorbeeld het Marshallplan van na WO2. Aanpak van corruptie en armoede het is complex. En er is wereldwijd geen politieke wil voor. Men vindt het wel goed zo.
Het faalt al bij handhaven en dergelijke. Nogmaals op termijn zie ik hier geen oplossing voor. Zeker niet in de politiek van de huidige politieke partijen. En dan laat ik de EU er maar buiten. Ik zie op dit moment nergens een politicus met voldoende daadkracht en ook charisma die dit soort problemen kan oplossen. In binnen en buitenland.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nonsens.
Wij kunnen niet alle problemen oplossen, dat moeten we ook niet willen. Wij moeten onszelf beschermen tegen problemen die ons bedreigen, die kunnen we namelijk wel oplossen. Dat de stroom vluchtelingen aanblijft, wellicht. Dan moeten we dus ons eigen beleid veranderen zodat niet meer iedereen die voet op europese bodem weet te zetten niet meer weg te krijgen is.
Begin eens met iedereen die illegaal europa bereikt uit te sluiten van een verblijfsvergunning en ga dat eens consequent handhaven. Nu ndoig je mensen uit om illegaal te komen want als je er door weet te glippen heb je de jackpot in de ogen van die mensen.
Over die zielepoot die over kleuren van mensen aan het schreeuwen is.. De verschillende kleuren van ogen maakt toch ook geen hol uit?quote:
Hou toch op man.. links rechts boven onder..quote:
Voor wat moet deze anekdote een bewijs vormen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:59 schreef Zolderkamer het volgende:
Wie is hij in deze? Een Fok! user? Baudet?quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Over die zielepoot die over kleuren van mensen aan het schreeuwen is.. De verschillende kleuren van ogen maakt toch ook geen hol uit?
Wat is dat nou voor onzin? Dat hij ff bepaald dat de persoon die ik leuk vind afgekeurd word omdat er een kleurtje op zit?
Mensen die dat soort lui serieus nemen snappen het niet helemaal.. met hun "blank" geleuter..
Oorlog=economie=migratie van mensen
Waarom zou er overal iets achter gezocht moeten worden? Ben je zo paranoide?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
Voor wat moet deze anekdote een bewijs vormen?
Voor een dubieuze vriendenkring?
Over wie ging dit topic ook al weer? Dat hij het wat omslachtig doet zegt alleen maar meer over zn agenda en persoonquote:Op vrijdag 8 september 2017 13:04 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Wie is hij in deze? Een Fok! user? Baudet?
Ja maar dat komt omdat de personen incapabel zijn of niet willen, niet omdat het een onoplosbaar probleem is.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het faalt al bij handhaven en dergelijke. Nogmaals op termijn zie ik hier geen oplossing voor. Zeker niet in de politiek van de huidige politieke partijen. En dan laat ik de EU er maar buiten. Ik zie op dit moment nergens een politicus met voldoende daadkracht en ook charisma die dit soort problemen kan oplossen. In binnen en buitenland.
Het is jammer dat deze onzin zo hardnekkig is. De oorzaak van de stroom aan asielzoekers is dat er zoveel mensen ontheemd raken. Ons beleid heeft er weinig mee van doen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De oorzaken van die stroom zijn ons uitnodigende beleid. Dat hebben we zelf in de hand.
De stroom richting China, australie, Peru etc. Ligt toch een stuk lager dan richting (west) europa terwijl die landen toch echt op dezelfde planeet liggen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is jammer dat deze onzin zo hardnekkig is. De oorzaak van de stroom aan asielzoekers is dat er zoveel mensen ontheemd raken. Ons beleid heeft er weinig mee van doen.
Wat bedoel je precies met iedereen die illegaal Europa bereikt? Kun je hier wat jou betreft niet eens meer asiel aanvragen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Begin eens met iedereen die illegaal europa bereikt uit te sluiten van een verblijfsvergunning en ga dat eens consequent handhaven. Nu ndoig je mensen uit om illegaal te komen want als je er door weet te glippen heb je de jackpot in de ogen van die mensen.
De overlevingskansen en kans een normale toekomst op te bouwen, zijn hier een stuk groter, ja.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De stroom richting China, australie, Peru etc. Ligt toch een stuk lager dan richting (west) europa terwijl die landen toch echt op dezelfde planeet liggen.
Kennelijk doen zij iets in hun beleid waardoor zij niet de problemen binnenhalen.
Iedereen die illegaal binnenkomt: dus zonder paspoort en/of op een gammel bootje. Iedereen die niet langs de reguliere paspoortcontrole gaat en die opzettelijk omzeild.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met iedereen die illegaal Europa bereikt? Kun je hier wat jou betreft niet eens meer asiel aanvragen?
De overlevingskansen zijn in China net zo groot en de kans om een normale toekomst op te bouwen is geen grond voor asiel. Want als dat zo zou zijn kunnen we wel 6 miljard wereldburgers uitnodigen naar europa.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De overlevingskansen en kans een normale toekomst op te bouwen, zijn hier een stuk groter, ja.
Als mensen een paspoort hebben hoeven ze ook geen asiel aan te vragen hè. Als mensen geen geldige verblijfstitel hebben zijn ze strikt genomen illegaal maar de wet geeft mensen de mogelijkheid om dan asiel aan te vragen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Iedereen die illegaal binnenkomt: dus zonder paspoort en/of op een gammel bootje. Iedereen die niet langs de reguliere paspoortcontrole gaat en die opzettelijk omzeild.
Ik heb je dit gisteren al uitgebreid uitgelegd.
Asiel vraag je aan omdat je in eigen land niet veilig bent, niet omdat je geen paspoort hebt. Dat heeft er NIETS mee te maken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als mensen een paspoort hebben hoeven ze ook geen asiel aan te vragen hè. Als mensen geen geldige verblijfstitel hebben zijn ze strikt genomen illegaal maar de wet geeft mensen de mogelijkheid om dan asiel aan te vragen.
Als je asiel aanvraagt in een ander land ben je strikt genomen illegaal in dat andere land omdat je geen verblijfsvergunning hebt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Asiel vraag je aan omdat je in eigen land niet veilig bent, niet omdat je geen paspoort hebt. Dat heeft er NIETS mee te maken.
Mooi, weten we dat ook weer. Iemand het adres van Anne Dekker voor mij? Ik heb namelijk een andere mening van haar, en wil dit graag duidelijk maken dmv. vernielingen, en mijn uitwerpselen. Geen probleem hoor, Anne vind deze manier van discussie voeren in een democratie volledig normaal het is immers geen kogel.twitter:WNLVandaag twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 10:22:23Activiste Anne Fleur Dekker keurt actie tegen Baudet goed: ‘Het is geen kogel’ https://t.co/amk3MZTmHd #wnl reageer retweet
Totale nonsens. Is echt niets van waar.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je asiel aanvraagt in een ander land ben je strikt genomen illegaal in dat andere land omdat je geen verblijfsvergunning hebt.
En daarom moet je dat hier plaatsen in ipv het zelf even aan haar te vragen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mooi, weten we dat ook weer. Iemand het adres van Anne Dekker voor mij? Ik heb namelijk een andere mening van haar, en wil dit graag duidelijk maken dmv. vernielingen, en mijn uitwerpselen. Geen probleem hoor, Anne vind deze manier van discussie voeren in een democratie volledig normaal het is immers geen kogel.twitter:WNLVandaag twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 10:22:23Activiste Anne Fleur Dekker keurt actie tegen Baudet goed: ‘Het is geen kogel’ https://t.co/amk3MZTmHd #wnl reageer retweet
Ik heb even snel wat teruggelezen naar jouw reacties, jij vind het ook maar allemaal een beetje overdreven. Mooi, dan verzoek ik ook even jouw adres, kom je even in je bek pissen en schijt daarna je gezicht vol. Wat voor een kleurtje wil je op je voordeur? moeten ons immers niet zo aanstellen, je deur is dan immers weer netjes gelakt, zo gaan we om met mensen die een andere mening hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En daarom moet je dat hier plaatsen in ipv het zelf even aan haar te vragen?
Is Baudet nou ook al in z'n bek gescheten?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik heb even snel wat teruggelezen naar jouw reacties, jij vind het ook maar allemaal een beetje overdreven. Mooi, dan verzoek ik ook even jouw adres, kom je even in je bek pissen en schijf daarna je gezicht vol. Wat voor een kleurtje wil je op je voordeur? moeten ons immers niet zo aanstellen, je deur is dan immers weer netjes gelakt, zo gaan we om met mensen die een andere mening hebben.
Ik heb geen oven, dus een taart bakken gaat moeilijk, en denk niet dat de lokale bakkerij eraan mee wilt werken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is Baudet nou ook al in z'n bek gescheten?
Lees je post eens terug? Moet je dan niet een beetje lachen om jezelf?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik heb even snel wat teruggelezen naar jouw reacties, jij vind het ook maar allemaal een beetje overdreven. Mooi, dan verzoek ik ook even jouw adres, kom je even in je bek pissen en schijf daarna je gezicht vol. Wat voor een kleurtje wil je op je voordeur? moeten ons immers niet zo aanstellen, je deur is dan immers weer netjes gelakt, zo gaan we om met mensen die een andere mening hebben.
Het is geen grond voor het toekennen van een aanvraag, maar grond voor mensen om niet naar een derdewereldland te reizen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De overlevingskansen zijn in China net zo groot en de kans om een normale toekomst op te bouwen is geen grond voor asiel. Want als dat zo zou zijn kunnen we wel 6 miljard wereldburgers uitnodigen naar europa.
Voor de nieuwkomers zelf ja, niet voor hun kinderen en kleinkinderen.quote:Overigens is wegkwijnen in een achterstandswijk terwijl je rond moet komen van een bijstandsuitkering geen normale toekomst. Dat is wel het toekomstbeeld voor het gros.
Dat zijn cijfers die ik zo niet paraat heb. Maar als je dan toch veronderstelt dat er een causaal verband ligt tussen die 2; waarom zagen we dan geen vermindering aan asielzoekers toen het asielbeleid behoorlijk versoberd werd?quote:Hoeveel asielzoekers komen in Zwitserland terecht? En ligt dat aan hun beleid of aan de overlevingskansen in het land?
Nee hoor ik zeg toch gewoon wat ik vind.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Lees je post eens terug? Moet je dan niet een beetje lachen om jezelf?
Op een toeristenvisum, een geldige verblijfstitel dus; ja. Heel goed.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Totale nonsens. Is echt niets van waar.
Ik kan morgen op vakantie naar Turkije op een toeristenvisum, dan ben ik niet illegaal, heb immers een visum. En dan kan ik daar gewoon asiel aanvragen.
Echt complete nonsens wat je hier stelt.
Yep, klopt zo ongeveer wel.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:36 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar je mag altijd dm'en hoor..
Al weet ik precies hoe dat gaat.. dan geef ik mn adres.. vind jij het te ver en blijkt dat je 150cm bent.. een dikkertje.. en een toetsenbord held.. waar je dan nooit meer iets van hoort irl..
Precies... beetje dreigen.. beetje frunniken.. en dat was het dan weer..quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nee hoor ik zeg toch gewoon wat ik vind.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Precies... beetje dreigen.. beetje frunniken.. en dat was het dan weer..
Veel praten maar niets zeggen..
quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik zeg toch wat ik vind?
Omdat ie aandacht krijgt waar ie om staat te schreeuwen en een deur geverfd is (waardoor ie langer mee gaat) is er paniek?
Man man... de hele toetsenbordwereld stort in..
Wishful thinking. Derde generatie migrantenkinderen doen het namelijk bijzonder slecht:quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:34 schreef Xa1pt het volgende:
Voor de nieuwkomers zelf ja, niet voor hun kinderen en kleinkinderen.
"De migrantenkinderen lopen wel in, maar het verschil blijft. Nederlandse leerlingen en kinderen van westerse migranten halen gemiddeld een score van 53 punten. Eerste generatie migrantenkinderen halen er gemiddeld 40; kinderen uit de tweede generatie 42, en uit de derde generatie 47."quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:39 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Wishfull thinking. Derde generatie migrantenkinderen doen het namelijk bijzonder slecht:
Derde generatie migrantenkinderen blijft achter in groep 8
Dus omdat Fortuyn een drollentaart in z'n bek heeft gekregen, vind jij het prima om iemand die alle ophef over dit gedoe overdreven vindt, in z'n smoel te schijten?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik heb geen oven, dus een taart bakken gaat moeilijk, en denk niet dat de lokale bakkerij eraan mee wilt werken.
Echt he..quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:42 schreef YazooW het volgende:
Je hebt nu allemaal van simpele mensen op Twitter die het adres van die Waldermar Tornstra aan het posten zijn. Ook een beetje jammer.
Aanvragen mag altijd, maar niet vanuit Europa. HElemaal als je niet te vrezen hebt voor je leven.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is geen grond voor het toekennen van een aanvraag, maar grond voor mensen om niet naar een derdewereldland te reizen.
Die hebben het wellicht iets beter maar kosten de Nederlandse belastingbetaler nog steeds zo'n 3 ton over hun volledige leven. Daar hebben wij als maatschappij alleen maar last van. Plus dat ook hun kinderen en kleinkinderen crimineler zijn.quote:Voor de nieuwkomers zelf ja, niet voor hun kinderen en kleinkinderen.
Omdat ons asielbeleid na versobering nog steeds ruimhartiger is dan de meeste andere landen. Water loopt naar het laagste punt, dan kun je het laagste punt iets ophogen maar als het nog steeds het laagste punt is loopt al het water daar nog steeds naartoe.quote:Dat zijn cijfers die ik zo niet paraat heb. Maar als je dan toch veronderstelt dat er een causaal verband ligt tussen die 2; waarom zagen we dan geen vermindering aan asielzoekers toen het asielbeleid behoorlijk versoberd werd?
Cijfers zijn dan ook van het CBS, die zullen het wel ietsjes rooskleuriger hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
"De migrantenkinderen lopen wel in, maar het verschil blijft. Nederlandse leerlingen en kinderen van westerse migranten halen gemiddeld een score van 53 punten. Eerste generatie migrantenkinderen halen er gemiddeld 40; kinderen uit de tweede generatie 42, en uit de derde generatie 47."
"Bijzonder slecht."
Geldig voor een tijdig verblijf. Ik ben pas illegaal op het moment dat ik blijf na het verstrijken van mijn visum maar ik kan voor die datum al asiel aanvragen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Op een toeristenvisum, een geldige verblijfstitel dus; ja. Heel goed.
Hoe wil je überhaupt een selectie toepassen en criteria hanteren als je niet selecteert?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Aanvragen mag altijd, maar niet vanuit Europa. HElemaal als je niet te vrezen hebt voor je leven.
Aha, dus als jouw oma ziek is en je wat voor haar moet doen ga je lopen klagen dat het geld kost?quote:Die hebben het wellicht iets beter maar kosten de Nederlandse belastingbetaler nog steeds zo'n 3 ton over hun volledige leven. Daar hebben wij als maatschappij alleen maar last van. Plus dat ook hun kinderen en kleinkinderen crimineler zijn.
Maar hoe ruimhartiger hoe meer asielaanvragen lijkt me, toch?quote:Omdat ons asielbeleid na versobering nog steeds ruimhartiger is dan de meeste andere landen.
Lees je überhaupt wel wat ik zeg? Als je een visum hebt, heb je een geldige verblijfstitel dus ben je niet illegaal. Jij stelt dat mensen hier überhaupt geen asiel meer aan moeten kunnen vragen tenzij ze niet illegaal zijn, terwijl strikt genomen iedereen die voet aan wal zet zonder geldige verblijfstitel illegaal is. In de regel doelen we met illegalen op mensen die hun asielprocedure hebben doorlopen en een inreisverbod hebben gekregen maar toch nog in Nederland blijven.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Geldig voor een tijdig verblijf. Ik ben pas illegaal op het moment dat ik blijf na het verstrijken van mijn visum maar ik kan voor die datum al asiel aanvragen.
Ah, ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:48 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Cijfers zijn dan ook van het CBS, die zullen het wel ietsjes rooskleuriger hebben gemaakt.
Wat ben jij mensonterend achterlijk. De teringquote:Op vrijdag 8 september 2017 13:48 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Cijfers zijn dan ook van het CBS, die zullen het wel ietsjes rooskleuriger hebben gemaakt.
'Hier, een bron!'quote:
Je kunt prima selecteren bij iemand die zijn anvraag vanuit het buitenland doet.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe wil je überhaupt een selectie toepassen en criteria hanteren als je niet selecteert?
Nee, met mijn oma het ik een emotionele band. Met Kwame uit de sloppenwijken van Monrovia niet.quote:Aha, dus als jouw oma ziek is en je wat voor haar moet doen ga je lopen klagen dat het geld kost?
Als mijn auto kapot is,mag ik dan bij jou komen vragen om de rekening te betalen of moet ik het zelf maar uitzoeken?
Klopt, en dat blijkt ook want de aanvragen in west europa overstijgen de aanvragen in oost europa ruimschoots. Waarom: omdat ons beleid ruimhartiger is en wij royale uitkeringen hebben.quote:Maar hoe ruimhartiger hoe meer asielaanvragen lijkt me, toch?
Nee met illegalen bedoelen we mensen die geen geldige verblijfstitel hebben. En dan zou je dus uitgesloten moeten worden van een asielaanvraag.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lees je überhaupt wel wat ik zeg? Als je een visum hebt, heb je een geldige verblijfstitel dus ben je niet illegaal. Jij stelt dat mensen hier überhaupt geen asiel meer aan moeten kunnen vragen tenzij ze niet illegaal zijn, terwijl strikt genomen iedereen die voet aan wal zet zonder geldige verblijfstitel illegaal is. In de regel doelen we met illegalen op mensen die hun asielprocedure hebben doorlopen en een inreisverbod hebben gekregen maar toch nog in Nederland blijven.
Nee hoor, ik vind dit allemaal niet normaal, in een democratie bestrijd je politiek met politiek en grijp je niet naar de fysieke middelen. Maar sommigen zijn zo overtuigd van hun gelijk dat je het alleen met fysieke middelen duidelijk kan maken blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat Fortuyn een drollentaart in z'n bek heeft gekregen, vind jij het prima om iemand die alle ophef over dit gedoe overdreven vindt, in z'n smoel te schijten?
Ja, dat is dus iedereen die asiel aanvraagt. Je vraagt dan een geldige verblijfstitel aan omdat je die niet hebt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee met illegalen bedoelen we mensen die geen geldige verblijfstitel hebben. En dan zou je dus uitgesloten moeten worden van een asielaanvraag.
Waarom dat? is toch lachen als zijn voordeur dadelijk onder een nieuw likje verf zit? Of is het dan opeens niet meer lachen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:42 schreef YazooW het volgende:
Je hebt nu allemaal van simpele mensen op Twitter die het adres van die Waldermar Tornstra aan het posten zijn. Ook een beetje jammer.
Je bent pas illegaal als je asielaanvraag ongeldig is en je niet langer mag blijven.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee met illegalen bedoelen we mensen die geen geldige verblijfstitel hebben. En dan zou je dus uitgesloten moeten worden van een asielaanvraag.
Het CBS is een semi-overheidsinstantie, dus die zijn er bij gebaat om een zo rooskleurig mogelijk beeld te schetsen van de multiculturele samenleving.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ben jij mensonterend achterlijk. De tering
Onzin. dat leg ik je net uit.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dat is dus iedereen die asiel aanvraagt. Je vraagt dan een geldige verblijfstitel aan omdat je die niet hebt.
Onzin.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent pas illegaal als je asielaanvraag ongeldig is en je niet langer mag blijven.
Thierry Baudet heeft een mening, iemand is het daar niet mee eens en kiest er vervolgens voor om de eigendommen van Thierry Baudet te vernielen. De aanhang van Thierry Baudet, en vele anderen, vinden dit niet kunnen. Daarnaast is het ook gewoon strafbaar. Vervolgens is er toch een deel van de aanhang van Baudet die vervolgens oproept PRECIES hetzelfde te doen bij meneer Tornstra. Meneer Tornstra zegt iets wat zei niet leuk vinden, en dus is het wel okay dat zijn eigendommen vernield worden.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom dat? is toch lachen als zijn voordeur dadelijk onder een nieuw likje verf zit? Of is het dan opeens niet meer lachen?
Waarom heb je het dan over mensen die een asielaanvraag doen? Daar vallen deze voorbeelden toch niet onder?quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Onzin.
Als je de grens stiekem overglipt zonder visum ben je ook illegaal.
Als je toeristenvisum is verlopen en je gaat niet weg ben je ook illegaal.
Het wordt nu pijnlijk. Stop maar.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:03 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Het CBS is een semi-overheidsinstantie, dus die zijn er bij gebaat om een zo rooskleurig mogelijk beeld te schetsen van de multiculturele samenleving.
quote:
twitter:annefleurdd twitterde op donderdag 16-03-2017 om 12:37:47Ik wil een taart op @thierrybaudet gooien. reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hahah wat een triest stuk tuig ben jij blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik heb even snel wat teruggelezen naar jouw reacties, jij vind het ook maar allemaal een beetje overdreven. Mooi, dan verzoek ik ook even jouw adres, kom je even in je bek pissen en schijt daarna je gezicht vol. Wat voor een kleurtje wil je op je voordeur? moeten ons immers niet zo aanstellen, je deur is dan immers weer netjes gelakt, zo gaan we om met mensen die een andere mening hebben.
Asielaanvraag en illegaal zijn zijn 2 verschillende zaken die niet per definitie met elkaar te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan over mensen die een asielaanvraag doen? Daar vallen deze voorbeelden toch niet onder?
Want Baudet is een echte fascist? Laat je nakijken man.quote:Op vrijdag 8 september 2017 06:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij de volgende NSDAP zullen ze onder de indruk zijn van je welgemikte 'dit vind ik niet leuk meneer Hitler'
Waarom? Omdat ik de hypocrisie van de linkse kliek probeer aan te tonen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:10 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Hahah wat een triest stuk tuig ben jij blijkbaar.
Lijkt me eerder de kliek van Anne Kut, maar weet het verder ook niet.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik de hypocrisie van de linkse kliek probeer aan te tonen?
En als hij een kogel kopt is het zeker ook zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Ondertussen bij #Pauw – Acteur Waldemar Torenstra: Bekladding is eigen schuld van Thierry Baudet
Filmpje:
http://politiek.tpo.nl/20(...)-van-thierry-baudet/
Goh. Die Waldemar woont geriefelijk in een peperduur pand midden in de grachtengordel. Lekker ver weg van de multiculturele ellende. Hoe verrassend weer.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Acteur Waldemar Torenstra: Bekladding is eigen schuld van Thierry Baudet
Wat heeft haar mening te maken met "de linkse kliek"quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik de hypocrisie van de linkse kliek probeer aan te tonen?
Hoe verrassend voor een acteur he..quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:50 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Goh. Die Waldemar woont geriefelijk in een peperduur pand midden in de grachtengordel. Lekker ver weg van de multiculturele ellende. Hoe verrassend weer.
Als Baudet besluit tot een lavendeltuinputsch wordt hij echt wel vastgezet, daar hoeven extreemlinkse gekkies geen mensen met afwijkende meningen voor te bedreigen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 06:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij de volgende NSDAP zullen ze onder de indruk zijn van je welgemikte 'dit vind ik niet leuk meneer Hitler'
Dit zijn de mensen die ons de multiculti en "diversiteit" opleggen, maar zelf wonen ze lekker veilig in blanke enclaves. Nee, laat de gewone arbeiders in de buitenwijken maar de klappen opvangen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoe verrassend voor een acteur he..
Genoeg plekken waar mensen lekker op zichzelf kunnen wonen.. maar dat willen ze niet..
Beetje klagen.. want anders weten ze niet wat ze met hun leven moeten..
Genoeg (nouja genoeg..) goedkope huurwoningen elders in het land
Een acteur die ons diversiteit oplegt. Juist ja.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:15 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Dit zijn de mensen die ons de multiculti en "diversiteit" opleggen, maar zelf wonen ze lekker veilig in blanke enclaves. Nee, laat de gewone arbeiders in de buitenwijken maar de klappen opvangen.
Ik vind dat hypocriet.
Wie is ons? Blanke enclaves?quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:15 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Dit zijn de mensen die ons de multiculti en "diversiteit" opleggen, maar zelf wonen ze lekker veilig in blanke enclaves. Nee, laat de gewone arbeiders in de buitenwijken maar de klappen opvangen.
Ik vind dat hypocriet.
Hij zit regelmatig bij Pauw en RTL Late Night om zijn evangelie te verkondigen, ja.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een acteur die ons diversiteit oplegt. Juist ja.
En daarmee legt-ie ons, als acteur, iets op. Juist ja.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:18 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Hij zit regelmatig bij Pauw en RTL Late Night om zijn evangelie te verkondigen, ja.
Ohja er zijn ook mensen die hun leven laten beheersen door wat er op tv is.. Was ik even vergeten..quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:18 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Hij zit regelmatig bij Pauw en RTL Late Night om zijn evangelie te verkondigen, ja.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:15 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Ik vind dat hypocriet.
LOL.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een acteur die ons diversiteit oplegt. Juist ja.
Nee. Ze weten bij de media dondersgoed wat gelezen wordt en wat ze kunnen gebruiken als laffe smoes.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Legitieme journalistieke insteek. Die vraagt waart rond, en daarom is het goed dat de media daar aandacht voor hebben.
Dat mensen weigeren te lezen, is niet het probleem van de VK.
Beetje later poging om de media monddood te maken van de FvD-fanboys.
Niet zo gek. Hun lezers zitten hier achter.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gaaf wel dat Joop.nl ook gewoon niks bericht over deze gebeurtenis. Toch wel een broeinest van linkse gekkies.
Zeg ik dat Baudet een echte fascist is?quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Want Baudet is een echte fascist? Laat je nakijken man.
Aangezien dit topic over Baudet gaat en lieden die zijn huis vandaliseren omdat ze hem een fascist vinden, leek me dat aannemelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg ik dat Baudet een echte fascist is?
Nogmaals: niet het probleem van de VK. Was ook een prima artikel en het is goed dat de krant er aandacht aan besteedde.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Ze weten bij de media dondersgoed wat gelezen wordt en wat ze kunnen gebruiken als laffe smoes.
Het soort stukjes uit de quotes, die doen het. Dat weet jij ook wel koos.
Na 26 jaar moeten ze wel toegeven.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals: niet het probleem van de VK. Was ook een prima artikel en het is goed dat de krant er aandacht aan besteedde.
Net zoals recent een groot artikel in de VK stond dat als insteek had wat cultureel marxisme is en of het echt bestaat. Die term wordt steeds meer gebezigd, dus goed dat de krant hier aandacht voor heeft.
Niets nobels aan. Een krant moet weten wat er leeft en actuele thema's belichten en achtergronden en analyses bieden. En ja, die kunnen soms pijnlijk zijn voor sommige lieden.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Na 26 jaar moeten ze wel toegeven.
Maar wat is de vk toch een nobel medium....
Echt koos, je ziet zulke de wereld heel raar.
Moet je toch wat beter begrijpend lezen. Remlof zegt dat er niks mis is met je verzetten tegen een echte fascist.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Aangezien dit topic over Baudet gaat en lieden die zijn huis vandaliseren omdat ze hem een fascist vinden, leek me dat aannemelijk.
vanuit het oogpunt van de concurrent kan ik me voorstellen dat ze liever clowns als Wilders en Baudet groot wil hebben dan serieuze concurrenten als de VVD en CDA. Want daar komen die stemmen vandaan en je weet dat daar verder toch niks mee gedaan wordt door die partijen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:20 schreef tralalala het volgende:
De Pechtold- en Yasserjugend doen er wel alles aan om FvD groot te maken, wat winnen ze daar dan precies mee vraag ik mij af? Ze willen blijkbaar gewoon chaos.
Ja, al die moslims die gediscrimineerd worden ook.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
WaldemarGewoon lekker die 'je maakt het er zelf naar' gooien in de discussie
Al die meisjes in korte rokjes die aangerand worden kennen deze wel denk ik.
Ik heb er nu wel een beetje spijt van dat we haar tot vertegenwoordiger van de (s)link(s)e kliek hebben verkozen.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:03 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Het CBS is een semi-overheidsinstantie, dus die zijn er bij gebaat om een zo rooskleurig mogelijk beeld te schetsen van de multiculturele samenleving.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:41 schreef dellipder het volgende:
Dit gedrag en deze lelijkheid van dit gedachtegoed zal dus voorlopig beklijven en is voor mensen die ietwat afwijkende politieke opvattingen hebben zeker iets waarmee rekening gehouden moet worden.
Ja, bizar...quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Thierry Baudet heeft een mening, iemand is het daar niet mee eens en kiest er vervolgens voor om de eigendommen van Thierry Baudet te vernielen. De aanhang van Thierry Baudet, en vele anderen, vinden dit niet kunnen. Daarnaast is het ook gewoon strafbaar. Vervolgens is er toch een deel van de aanhang van Baudet die vervolgens oproept PRECIES hetzelfde te doen bij meneer Tornstra. Meneer Tornstra zegt iets wat zei niet leuk vinden, en dus is het wel okay dat zijn eigendommen vernield worden.
Maar als de personen die de problemen kunnen oplossen incapabel zijn is dat een onderdeel van het probleem natuurlijk dat wel mee gewogen moet worden. Omdat dit ook een factor is wat de oplossing blokkeert.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat de personen incapabel zijn of niet willen, niet omdat het een onoplosbaar probleem is.
Die houden zich nu even gedeisd want ze zijn indirect verantwoordelijk voor wat Baudet overkomen is.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gaaf wel dat Joop.nl ook gewoon niks bericht over deze gebeurtenis. Toch wel een broeinest van linkse gekkies.
je maakt wel een enorm drama van wat roze verf.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die houden zich nu even gedeisd want ze zijn indirect verantwoordelijk voor wat Baudet overkomen is.
Een of andere lul uit een soap.quote:Op vrijdag 8 september 2017 18:43 schreef KingRoland het volgende:
Waldemar Torenstra wie is die nobuddie?
Het zijn precies dezelfde taferelen zoals toentertijd bij Fortuyn. Linkse media creëren een agressieve sfeer rondom zijn persoon, vervolgens zijn er gekkies die zogenaamd 'ludieke protestacties' organiseren en straks is iedereen weer 'geschokt' omdat er een politicus op straat ligt dood te bloeden.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
je maakt wel een enorm drama van wat roze verf.
Wat was jouw reactie dan wel niet op aanslag op Kosto?
ik heb het niet om Fortuyn, ik vraag je naar jouw reactie op aanslag op Kosto.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het zijn precies dezelfde taferelen zoals toentertijd bij Fortuyn. Linkse media creëren een agressieve sfeer rondom zijn persoon, vervolgens zijn er gekkies die zogenaamd 'ludieke protestacties' organiseren en straks is iedereen weer 'geschokt' omdat er een politicus op straat ligt dood te bloeden.
Heb je al antwoord gehad?quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ik heb het niet om Fortuyn, ik vraag je naar jouw reactie op aanslag op Kosto.
Roze verf, blauwe verf het gaat om het princiepe.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
je maakt wel een enorm drama van wat roze verf.
Wat was jouw reactie dan wel niet op aanslag op Kosto?
Idd. Net als het schilderen van leuzen op AZC's.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:04 schreef khochner het volgende:
[..]
Roze verf, blauwe verf het gaat om het princiepe.
Fysieke aanval op lijf en goed is een duidelijke grens.
Ik wel iig en volgens mij velen met mij!quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:06 schreef agter het volgende:
[..]
Idd. Net als het schilderen van leuzen op AZC's.
Gelukkig was men daar toen ook zo verontwaardigd over...
Stel je niet zo aan met je 'linkse media creëren een hetze'. Alleen Joop is lekker bezig, maar daarmee hebben we alles wel gehad.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het zijn precies dezelfde taferelen zoals toentertijd bij Fortuyn. Linkse media creëren een agressieve sfeer rondom zijn persoon, vervolgens zijn er gekkies die zogenaamd 'ludieke protestacties' organiseren en straks is iedereen weer 'geschokt' omdat er een politicus op straat ligt dood te bloeden.
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:10 schreef khochner het volgende:
[..]
Ik wel iig en volgens mij velen met mij!
Ik moet zeggen dat dit dergelijk gedrag echt eens aangepakt moet worden, niet met een taakstraf oid. Deze mensen hebben echt psychishe hulp nodig.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:11 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ook.
Net als het in de fik steken van auto's van GL politici vorig jaar.
Bah.
Snappen ze niet dat dat hem alleen maar sterker maakt ?quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:27 schreef Old_Pal het volgende:
Als het aan linkse activisten zoals AFD ligt, staat Baudet nog veel meer te wachten. Zijn mening is immers niet in lijn met het socialistische politiek-correcte gedachtegoed, dus moet hem de mond worden gesnoerd. Nu FVD het fantastisch doet in de peilingen, neemt extreemlinks de toevlucht tot illegale middelen om Baudet het zwijgen op te leggen.
Links is het grootste gevaar voor onze samenleving. Het duldt geen andere meningen. Het is ongrondwettelijk. Het zou daarom met wortel en tak moeten worden uitgeroeid.
hier niet hoorquote:Op vrijdag 8 september 2017 21:10 schreef khochner het volgende:
[..]
Ik wel iig en volgens mij velen met mij!
helemaal niet man. Hij heeft nog minder zetels dan Denkquote:Op vrijdag 8 september 2017 21:27 schreef Old_Pal het volgende:
Als het aan linkse activisten zoals AFD ligt, staat Baudet nog veel meer te wachten.
Wat had je in gedachten, treinen, goelags, of weer iets nieuws?quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:27 schreef Old_Pal het volgende:
Als het aan linkse activisten zoals AFD ligt, staat Baudet nog veel meer te wachten.
Links is het grootste gevaar voor onze samenleving. Het zou daarom met wortel en tak moeten worden uitgeroeid.
Ik heb wel zo mijn ideeën.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten, treinen, goelags, of weer iets nieuws?
Dus verf smeren is slecht, maar dat beantwoorden met een dodelijke injectie (laat ik het netjes houden) is wel gepast?quote:
In de tijd van Fortuyn werd er door verschillende publieke figuren anders een behoorlijke hetze gevoerd, ik herinner me bv nog een Jack Spijkerman die hem op TV doodleuk vergeleek met Mussolini, en dat ging niet over het feit dat ze allebei een kale knar hadden. De minachting die van Melkert afdroop tijdens een debat dat op TV werd uitgezonden was ook veelzeggend.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan met je 'linkse media creëren een hetze'. Alleen Joop is lekker bezig, maar daarmee hebben we alles wel gehad.
Baudet komt niet in de buurt van Fortuyn, niet qua charisma en niet qua kiezersaanrallen dus ga eens een andere koe uit de sloot halenquote:Op vrijdag 8 september 2017 21:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
In de tijd van Fortuyn werd er door verschillende publieke figuren anders een behoorlijke hetze gevoerd, ik herinner me bv nog een Jack Spijkerman die hem op TV doodleuk vergeleek met Mussolini, en dat ging niet over het feit dat ze allebei een kale knar hadden. De minachting die van Melkert afdroop tijdens een debat dat op TV werd uitgezonden was ook veelzeggend.
Het zal mij aan mijn reet roesten of hij qua populariteit aan Fortuyn kan tippen of niet, daar ging het helemaal niet over. Het gaat over het publiekelijk demoniseren van mensen door lieden uit een bepaalde hoek en dat zich dat niet alleen beperkt tot joop.nl.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Baudet komt niet in de buurt van Fortuyn, niet qua charisma en niet qua kiezersaanrallen dus ga eens een andere koe uit de sloot halen
publiekelijk demoniseren? Met een beetje roze verf? Van een non-figuur met minder zetels dan Denk?quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn reet roesten of hij qua populariteit aan Fortuyn kan tippen of niet, daar ging het helemaal niet over. Het gaat over het publiekelijk demoniseren van mensen door lieden uit een bepaalde hoek en dat zich dat niet alleen beperkt tot joop.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |