abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173650335
quote:
Het huis van Thierry Baudet in Amsterdam is vannacht beklad met roze verf. Het ‘Radicaal Anarchistisch Feministisch Front’ zit er achter.

Op de website Indymedia.nl claimt die actiegroep de voordeur en de trap van de fractieleider van Forum voor Democratie te hebben besmeurd met verf. Ook zou er ‘een traktatie’ zijn achtergelaten in de brievenbus.

De bekladders stellen te protesteren tegen ‘het verderfelijke gedachtegoed van Baudet’. Ze halen een aantal uitspraken aan van Baudet, waaruit racisme, seksisme en nationalisme zou blijken. De anarchisten hekelen onder meer de omstreden uitspraak van Baudet in een opiniestuk dat vrouwen 'overrompeld, overheerst en overmand' willen worden.
https://www.ad.nl/politie(...)d-met-verf~a7877027/

:r
pi_173650341
Ondertussen bij #Pauw – Acteur Waldemar Torenstra: Bekladding is eigen schuld van Thierry Baudet

Filmpje:

http://politiek.tpo.nl/20(...)-van-thierry-baudet/

[ Bericht 1% gewijzigd door Zipportal op 08-09-2017 00:01:42 ]
pi_173650345
Oké. Errug. Mag niet. Maar wat is hier nu de discussie in deze? Zowel linkse als rechtse politici hebben zich hiertegen uitgesproken. Daar zijn we het toch gewoon allemaal wel over eens :?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173650380
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:53 schreef richolio het volgende:
Oké. Errug. Mag niet. Maar wat is hier nu de discussie in deze? Zowel linkse als rechtse politici hebben zich hiertegen uitgesproken. Daar zijn we het toch gewoon allemaal wel over eens :?
Waldemar is het niet met je eens.
  vrijdag 8 september 2017 @ 00:01:03 #6
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173650417
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:57 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Waldemar is het niet met je eens.
Wat zei die dan
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173650420
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:01 schreef richolio het volgende:

[..]

Wat zei die dan
Filmpje:

pi_173650533
Met enig historisch besef zeg je dat soort dingen gewoon niet. Maar dat bleek wel na de taart referentie van Pauw. Toen viel het kwartje nog niet helemaal bij Waldemar.

Geen Baudet fan hier overigens.
pi_173650683
Waldemar _O_ Gewoon lekker die 'je maakt het er zelf naar' gooien in de discussie _O_ Al die meisjes in korte rokjes die aangerand worden kennen deze wel denk ik.
  vrijdag 8 september 2017 @ 00:41:13 #10
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173650771
In mijn opinie gewoon een typerend en lelijk trekje van het linkse gedachtegoed; de Gleichschaltung.
Onder het mom van zogenaamde diversiteit moet iedereen in de pas lopen, anders wordt iemand, een groep of een organisatie vogelvrij verklaard door middel van intimidatie en terreur.
Het is ook niet voor het eerst in Nederland dat iemand als het ware slachtoffer wordt van deze tactieken, zoals karaktermoord of dehumanisatie dat resulteert in daadwerkelijk fysiek geweld.
Daarnaast heeft het linkse gedachtegoed de megafonen in handen om haar boodschap te verspreiden in de media, de belangrijkste nieuwsbladen en opiniërende tv-programma's en in de academische wereld.
Dit gedrag en deze lelijkheid van dit gedachtegoed zal dus voorlopig beklijven en is voor mensen die ietwat afwijkende politieke opvattingen hebben zeker iets waarmee rekening gehouden moet worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door dellipder op 08-09-2017 00:48:04 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173650776
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:41 schreef dellipder het volgende:
In mijn opinie gewoon een typerend en lelijk trekje van het linkse gedachtegoed; de Gleichschaltung.
Onder het mom van zogenaamde diversiteit moet iedereen in de pas lopen, anders wordt iemand, een groep of een organisatie vogelvrij verklaard door middel van intimidatie en terreur.
Het is ook niet voor het eerst in Nederland dat iemand als het ware slachtoffer wordt van deze tactieken, zoals karaktermoord of dehumanisatie dat resulteert in daadwerkelijk fysiek geweld.
daarnaast heeft het linkse gedachtegoed de megafonen in handen om haar boodschap te verspreiden in de media, de belangrijkste nieuwsbladen en opiniërende tv-programma's en in de academische wereld.
Dit gedrag en deze lelijkheid van dit gedachtegoed zal dus voorlopig beklijven en is voor mensen die ietwat afwijkende politieke opvattingen hebben zeker iets moet zijn om rekening mee te houden.
Lijkt wel of je een beschrijving maakt van het fascisme
  vrijdag 8 september 2017 @ 00:45:21 #12
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173650792
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:41 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Lijkt wel of je een beschrijving maakt van het fascisme
Als de beschrijving niet accuraat is dan staat het je vrij om aan te geven waar deze niet nauwkeurig (genoeg) is.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
pi_173650812
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:45 schreef dellipder het volgende:

[..]

Als de beschrijving niet accuraat is dan staat het je vrij om aan te geven waar deze niet nauwkeurig (genoeg) is.
Hij is accuraat, mijn uitspraak doelde dan ook meer erop dat de (linkse) daders vrij goed voldeden aan de beschrijving van fascisme.
  vrijdag 8 september 2017 @ 00:48:16 #14
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173650813
quote:
Daarnaast heeft het linkse gedachtegoed de megafonen in handen om haar boodschap te verspreiden in de media, de belangrijkste nieuwsbladen en opiniërende tv-programma's en in de academische wereld.
Dit gedrag en deze lelijkheid van dit gedachtegoed zal dus voorlopig beklijven en is voor mensen die ietwat afwijkende politieke opvattingen hebben zeker iets moet zijn om rekening mee te houden.
Je slaat door. Dit gebeurt even goed op rechts. Ook op dat vlak van het politieke spectrum zijn extremisten en activisten die in staat zijn hun gedachtegoed op te dringen bij anderen op een omstreden wijze. Dus je kan doen alsof het alleen op links gebeurt, maar dat is klinkklare onzin tbh.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173650814
quote:
daarnaast heeft het linkse gedachtegoed de megafonen in handen om haar boodschap te verspreiden in de media, de belangrijkste nieuwsbladen en opiniërende tv-programma's en in de academische wereld.
De nieuwe fascisten zullen zichzelf anti-fascisten noemen (Jacques Presser)
pi_173650821
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:48 schreef richolio het volgende:

[..]

Je slaat door. Dit gebeurt even goed op rechts. Ook op dat vlak van het politieke spectrum zijn extremisten en activisten die in staat zijn hun gedachtegoed op te dringen bij anderen op een omstreden wijze. Dus je kan doen alsof het alleen op links gebeurt, maar dat is klinkklare onzin tbh.
Noem eens een voorbeeld..
  vrijdag 8 september 2017 @ 00:50:31 #17
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173650827
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:49 schreef madam-april het volgende:

[..]

Van rechtsextremisme? Dat hoef ik toch niet te doen hopelijk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 8 september 2017 @ 00:51:48 #18
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173650831
Overigens wordt Baudet de afgelopen tijd door die "linkse media" redelijk wat geportretteerd op een best leuke manier. Daar was links ook niet blij mee hoor, die rechtse sensatiemedia altijd.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 8 september 2017 @ 00:51:48 #19
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173650832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:48 schreef richolio het volgende:

[..]

Je slaat door. Dit gebeurt even goed op rechts. Ook op dat vlak van het politieke spectrum zijn extremisten en activisten die in staat zijn hun gedachtegoed op te dringen bij anderen op een dubieuze wijze. Dus je kan doen alsof het alleen op links gebeurt, maar dat is klinkklare onzin tbh.
Laten we even concentreren op dit nieuwsfeit.
Het kan namelijk niet zo zijn dat ik doorsla met de reden om het even gemakkelijk te zeggen, dat een ander het ook doet. Dit is een non-argument voor jouw claim dat ik zogenaamd zou doorslaan.
Dus ik vraag aan jou specifiek waar ik in mijn beschrijving doorsla. Waar precies is de redenering onjuist of onnauwkeurig?
Crooked Hillary
pi_173650840
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Met enig historisch besef zeg je dat soort dingen gewoon niet. Maar dat bleek wel na de taart referentie van Pauw. Toen viel het kwartje nog niet helemaal bij Waldemar.

Geen Baudet fan hier overigens.
Bizar. 😕
  vrijdag 8 september 2017 @ 00:54:32 #21
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173650849
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:51 schreef dellipder het volgende:

[..]

Laten we even concentreren op dit nieuwsfeit.
Het kan namelijk niet zo zijn dat ik doorsla met de reden om het even gemakkelijk te zeggen, dat een ander het ook doet. Dit is een non-argument voor jouw claim dat ik zogenaamd zou doorslaan.
Dus ik vraag aan jou specifiek waar ik in mijn beschrijving doorsla. Waar precies is de redenering onjuist of onnauwkeurig?
Nou, je insinueert dus dat dergelijk gedrag een typisch trekje is van links. Ik bedoel met mijn post dus te zeggen dat dat niet zo is, gezien dat even goed op rechts gebeurt. En dan heb je het ook nog eens over karaktermoord, "dehumanisatie" en fysiek geweld (louter door links dus). Het eerste wat ik benoemde vind ik onnauwkeurig, maar wat betreft dit laatste vind ik dat je gewoon doorslaat. Of heb je wat voorbeelden van zulk gedrag?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 8 september 2017 @ 00:56:31 #22
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_173650863
Er zijn er meer die het prachtig vinden. Deze D66 medewerker (Lid werkgroep binnenstad Eindhoven) geniet er van. https://eindhoven.d66.nl/mensen/stijn-wenders/

vrijdag 8 september 2017 @ 00:57:05 #23
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173650865
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:51 schreef richolio het volgende:
Overigens wordt Baudet de afgelopen tijd door die "linkse media" redelijk wat geportretteerd op een best leuke manier. Daar was links ook niet blij mee hoor, die rechtse sensatiemedia altijd.
Ik heb Thierry Baudet in diverse media de zogenaamde homeopathische verdunning uit zien leggen, maar nog steeds is dit de welbekende stok om de fascisme trommel te slaan.
Of jij vind vergelijkingen met het fascisme en nazisme 'best wel leuke' portretteringen?

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 08-09-2017 01:04:29 ]
Crooked Hillary
pi_173650881
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:56 schreef the-eye het volgende:
Er zijn er meer die het prachtig vinden. Deze D66 medewerker (Lid werkgroep binnenstad Eindhoven) geniet er van. https://eindhoven.d66.nl/mensen/stijn-wenders/

[ afbeelding ]
Gvd ik ken hem :')
pi_173650884
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:50 schreef richolio het volgende:

[..]

Van rechtsextremisme? Dat hoef ik toch niet te doen hopelijk.
Nou doe eens een poging
  vrijdag 8 september 2017 @ 01:00:55 #26
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173650887
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:54 schreef richolio het volgende:

[..]

Nou, je insinueert dus dat dergelijk gedrag een typisch trekje is van links. Ik bedoel met mijn post dus te zeggen dat dat niet zo is, gezien dat even goed op rechts gebeurt. En dan heb je het ook nog eens over karaktermoord, "dehumanisatie" en fysiek geweld (louter door links dus). Het eerste wat ik benoemde vind ik onnauwkeurig, maar wat betreft dit laatste vind ik dat je gewoon doorslaat. Of heb je wat voorbeelden van zulk gedrag?
Er is een verschil tussen exclusief en typisch. Ik hoop dat je dit begrijpt?
Er zijn dagelijks voorbeelden in de Verenigde Staten van Antifa criminelen die Trump supporters te lijf gaan onder het mom van antifascisme en 'hate-speech is not free speech'.
Zoek het op via YouTube!
Crooked Hillary
pi_173650888
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Jij kent mensen met zo'n epische kuif?
pi_173650894
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Jij kent mensen met zo'n epische kuif?
Kennen als in 'meer dan 20 gemeenschappelijke vrienden op facebook en wel eens gezien tijdens college/in de stad'.
pi_173650897
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Omg hoe dan? :')
pi_173650899
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:02 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zat in hetzelfde jaar als ik op de uni, wel eens colleges samen gehad
pi_173650900
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:02 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hij heeft 20 gemeenschappelijke vrienden op facebook en hem wel eens gezien tijdens college/in de stad
pi_173650909
Ik snap dit soort mensen eigenlijk niet. Als je geweld goedpraat op twitter met je bakkes ernaast ben je bijna verzekerd van relatief veel negatieve aandacht. Doe het lekker op fok! als je zoiets kwijt moet.
pi_173650916
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen exclusief en typisch. Ik hoop dat je dit begrijpt?
Er zijn dagelijks voorbeelden in de Verenigde Staten van Antifa criminelen die Trump supporters te lijf gaan onder het mom van antifascisme en 'hate-speech is not free speech'.
Zoek het op via YouTube!
Ook in Nederland worden vreedzame demonstraties van rechts structureel met geweld verstoord door links..

andersom zie je dat eigenlijk nooit hier.. dat rechts een demonstratie van links komt verstoren, laat staan dat ze dat met geweld doen...

Typisch..
pi_173650919
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:05 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik snap dit soort mensen eigenlijk niet. Als je geweld goedpraat op twitter met je bakkes ernaast ben je bijna verzekerd van relatief veel negatieve aandacht. Doe het lekker op fok! als je zoiets kwijt moet.
Ja eens man, sommige mensen voelen echt de noodzaak om IRL overal over te zeiken. Die guy van eerder deed dat ook al over zijn geaardheid, terwijl niemand er een probleem van maakte :')
pi_173650927
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:08 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja eens man, sommige mensen voelen echt de noodzaak om IRL overal over te zeiken. Die guy van eerder deed dat ook al over zijn geaardheid, terwijl niemand er een probleem van maakte :')
Je moet je sneeuwvlokje- en slachtofferpunten toch ergens vandaan halen?
pi_173650936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je moet je sneeuwvlokje- en slachtofferpunten toch ergens vandaan halen?
Ja man, ik word echt misselijk van dat soort volk, echt een hekel aan. Ik had een andere homo als huisgenoot en hij was gewoon baas als maar zijn kan. Geen gezeik erover. Jij neukt mannen? oke aight man, lachen toch voor je? Thats it.
pi_173650952
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:13 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja man, ik word echt misselijk van dat soort volk, echt een hekel aan. Ik had een andere homo als huisgenoot en hij was gewoon baas als maar zijn kan. Geen gezeik erover. Jij neukt mannen? oke aight man, lachen toch voor je? Thats it.
Ik volg de (anti-)sjw scene op youtube iets meer dan goed is voor je mentale gezondheid en het lijkt mij zo tergend vermoeiend om naar een uni te gaan waar dat gejank mainstream is geworden. We lopen altijd een paar jaar achter op de VS, maar de tekenen van een groeiende populariteit zijn hier ook al helaas.
pi_173650960
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik volg de (anti-)sjw scene op youtube iets meer dan goed is voor je mentale gezondheid en het lijkt mij zo tergend vermoeiend om naar een uni te gaan waar dat gejank mainstream is geworden. We lopen altijd een paar jaar achter op de VS, maar de tekenen van een groeiende populariteit zijn hier ook al helaas.
Ik weet wat je bedoelt en het zou goed kunnen inderdaad. Maar ik heb gewoon geen respect voor die mensen. Op school/uni ben je helaas soort van gedwongen, maar op straat? No way
  vrijdag 8 september 2017 @ 01:28:47 #39
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173650985
Die TT :')

Grab em right in the pussy..

Verder.. als je op een kistje gaat staan schreeuwen om aandacht.. ja dan word je deur wel eens vies..
Get the fuck over it man.. zielig geneuzel om niets..
  vrijdag 8 september 2017 @ 01:37:44 #40
104871 remlof
Europees federalist
pi_173651008
Niks mis met verzet tegen echte fascisten.
pi_173651109
Ik had ook wellicht niet zo heftig moeten reageren in dit topic, maar dergelijke uitspraken nodigen nu eenmaal uit tot gelijksoortige acties wanneer men een sterke verbondenheid heeft met het onderwerp van de uitspraak. Maar goed, we zien bij een confrontatie vooral elkaars fouten en niet elkaars goede eigenschappen. Waardoor je daar dus op focust.

Ik ben het nog steeds niet eens met de actie, elk protest zou uitgevoerd moeten worden zonder het vernietigen van eigendom of het in gevaar brengen van mensenlevens. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed.
pi_173651113
quote:
Anarchisme en feminisme zijn wederzijds uitsluitend, dus de naam van dit trieste gezelschap klopt logischerwijs soberso al niet.

Ik veronderstel dat Dr. Baudet, mocht ie de kans krijgen, dat ook ter sprake zal brengen.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173651350
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:37 schreef remlof het volgende:
Als dat op een fatsoenlijke manier kan niet nee, maar dit is gewoon lachwekkend kinderachtig gedrag. Maar daar heb jij blijkbaar geen moeite mee, dus ik kom van de week wel even schijten in je achtertuin om je een plezier te doen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 8 september 2017 @ 04:26:15 #44
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173651356
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 02:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Anarchisme en feminisme zijn wederzijds uitsluitend,
Inderdaad. Als er 1 ding is waar feministen nat van worden is het wel uitgebreide staatssteun voor (niet eens per se) zielige vrouwen.

Ik denk dat een hoop van die anarchisten van de afgelopen jaren zichzelf zo noemen omdat ze "zo lekker ruig en onbezonnen" doen :')
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 8 september 2017 @ 06:54:03 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173651537
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 04:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als dat op een fatsoenlijke manier kan niet nee, maar dit is gewoon lachwekkend kinderachtig gedrag. Maar daar heb jij blijkbaar geen moeite mee, dus ik kom van de week wel even schijten in je achtertuin om je een plezier te doen.
Tegen echtr fascisten mag je dus enkel op fatsoenlijke manier optreden?

Bij de volgende NSDAP zullen ze onder de indruk zijn van je welgemikte 'dit vind ik niet leuk meneer Hitler'
Laffe huichelaar
pi_173651576
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 06:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Is er een reden dan om die feminazis anders te behandelen?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173651583
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 04:26 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Inderdaad. Als er 1 ding is waar feministen nat van worden is het wel uitgebreide staatssteun voor (niet eens per se) zielige vrouwen.

Ik denk dat een hoop van die anarchisten van de afgelopen jaren zichzelf zo noemen omdat ze "zo lekker ruig en onbezonnen" doen :')
Ik denk dat het net als Antifa vooral ook bedoeld is om anarchisme zwart te maken.

Ironisch, want Baudet als tegenstander van de neofascistische EU staat dichter bij anarchisme en de agressieve feminazis dichter bij het fascisme.
pi_173651584
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:37 schreef remlof het volgende:
In de politiek doe je verzet met woorden, niet met bekladdingen, taarten, auto's in brand steken en bommen.

Als je dat niet kan heb je niets in de politiek te zoeken.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_173651607
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:49 schreef madam-april het volgende:

[..]

https://nos.nl/artikel/20(...)er-bedreigingen.html
quote:
'Eigenlijk praten we te weinig over bedreigingen'
11-02-2016, 08:10BINNENLAND

GroenLinks-raadslid Halewijn bij het wrak van zijn uitgebrande auto ANP
Harold Halewijn begrijpt maar al te goed dat veel raadsleden overwegen te stoppen vanwege bedreigingen. Zelf twijfelde hij ook even toen afgelopen oktober zijn twee auto's in vlammen opgingen.

"Door de emotie gedreven word je op zo'n dag wel gedwongen erover na te denken", zegt het GroenLinks-raadslid uit Wormerland. "In de periode erna denk je er af en toe weer eens aan als de discussie verhardt. Maar het hoort er ook wel een beetje bij, hoe stom dat ook klinkt. Het heeft mij er niet toe gebracht om te stoppen."

Een dader voor de brandstichting is nooit gepakt, dus het motief is niet duidelijk. Halewijn gaat ervan uit dat het te maken heeft met zijn standpunt over vluchtelingenopvang: de branden waren vlak voor een debat over opvang in zijn gemeente.

Opgelaaid

Sinds de discussie over het asielbeleid afgelopen najaar oplaaide, merkte de Nederlandse Vereniging voor Raadsleden een stijging van het aantal bedreigingen. Uit een enquête blijkt dat honderden raadsleden daarom overwegen te stoppen of geen nieuwe termijn willen nemen.

"Ik kan daar zeker begrip voor opbrengen", zegt Halewijn. "Je probeert je in te zetten voor de goede zaak. Het is over het algemeen een soort van vrijwilligerswerk. Als mensen dat afkeuren en duidelijk laten weten, dan kan ik me voorstellen dat dat bedreigend overkomt."
Eigenlijk praten we er onvoldoende over in de raad. Daar moeten we aandacht aan besteden.
Harold Halewijn
Het zou volgens Halewijn helpen als het onderwerp meer besproken wordt door collega's. "Eigenlijk praten we er onvoldoende over in de raad. Zo weet ik niet wat de ervaringen zijn van mijn mede-raadsleden. Ik denk dat we daar aandacht aan moeten besteden."

Uit de enquête rijst eenzelfde beeld: bijna de helft van de raadsleden is niet bekend met de landelijke steunpunten die zijn opgericht, een vijfde weet niet dat bedreiging gemeld kan worden bij de griffier of burgemeester.

Pro-actiever

Halewijn merkte ook dat de gemeente afwachtend reageerde. "Als ik om steun had gevraagd, had ik die gekregen. Maar er wordt niet pro-actief over gesproken en gehandeld. Dat kan beter." Zo denkt hij dat het goed zou zijn als raadsleden een training krijgen hoe je om moet gaan met agressieve burgers.
Zelf is Halewijn niet gestopt als fractievoorzitter van zijn partij. "Ik was ook wel weer gesterkt om de boodschap te blijven verkondigen."

"De berichten die je ontvangt gaan door, maar nemen af na een tijd. Als het onderwerp weer aandacht krijgt in de media ontstaat er weer een piekje, maar dat houdt mij niet tegen."
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_173651686
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nou doe eens een poging
quote:
  vrijdag 8 september 2017 @ 07:49:25 #51
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173651799
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:51 schreef richolio het volgende:

[..]

Zie hier het bewijs waarom feminisme nog nodig is. Ook hier. :)
Realisme verwarren met seksisme. :N
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173652337
Bij 41 seconde. "Ik wil dat Europa dominant blank blijft".
Hij zegt het toch echt.
pi_173652368
Natuurlijk gebeuren dit soort dingen evengoed van extreem rechts, volgens mij zijn er al genoeg AZC'tjes beklad.

Persoonlijk vind ik het jammer dat alles in NL op dit moment "Links" of "Rechts" is. En dat je er bij veel partijen er "Te" voor moet zetten. Ik mis een beetje de gulden middenweg in het huidig systeem (wat je tenminste krijgt te zien in onze media, want ze zijn er echt wel).
  vrijdag 8 september 2017 @ 08:56:35 #54
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173652543
Toch stuitend hoeveel er wordt gebagetaliseerd en zelfs goedgekeurd.

Helemaal zo'n mevrouw Dekker. Je zou toch denken dat zij wel beter weet, maar blijkbaar was dat onderduiken van haar toch niet zo heftig.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 8 september 2017 @ 08:59:04 #55
182233 thedeedster
pi_173652586
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 08:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Hij zegt het toch echt.
Jij liever niet?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_173652611
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 08:59 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Jij liever niet?
Wir schaffen...ehh...uns ab
pi_173652727
quote:
Hij zegt het toch echt.
Ja, en wat is daar mis mee? Ik ben zwart en ik wil dat ook. Om dezelfde reden als waarom ik mijn dochter op een blanke school heb gezet terwijl een zwarte school dichterbij is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173652781
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, en wat is daar mis mee? Ik ben zwart en ik wil dat ook. Om dezelfde reden als waarom ik mijn dochter op een blanke school heb gezet terwijl een zwarte school dichterbij is.
Dat naast het feit dat je denk ik niet zit te wachten op nog meer hordes staatsruifvreters die nog harder drukken op de al astronomische bestelingen die Nederland kenmerken...

Het alleen op "ras" toespitsen is te makkelijk (en daarom wordt dat mainstreamgevechtje ook opgevoerd), de economische druk is nog veel erger...
pi_173652902
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:09 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het alleen op "ras" toespitsen is te makkelijk
De factor "ras" is zelf door Thierry geïntroduceerd. "Ik wil dat Europa overwegend blank blijft".
pi_173652939
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

De factor "ras" is zelf door Thierry geïntroduceerd. "Ik wil dat Europa overwegend blank blijft".
En hij heeft alle recht dat te vinden, willen en zeggen, niet?

Of hebben alleen de Soros-Merkel-Europa-mot-kapodt-trolletjes het recht hun meninkjes te uiten?

Dr. Baudet is daarbij zwaar anti-EU, wat de hele motor achter deze onzin is, dus daarmee sowieso al niet hypocriet.
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:19:33 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173652977
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Is het dan een misdaad om tegen omvolking te zijn? Sterker nog, wordt je automatisch vogelvrij verklaard wanneer je dat bent? Zelfs een crimineel heeft recht op bescherming van de staat, maar iemand die tegen omvolking is niet?
The End Times are wild
pi_173652995
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Is het dan een misdaad om tegen omvolking te zijn? Sterker nog, wordt je automatisch vogelvrij verklaard wanneer je dat bent? Zelfs een crimineel heeft recht op bescherming van de staat, maar iemand die tegen omvolking is niet?
De echte racisten zijn degenen die de omvolking ingezet hebben natuurlijk.

Net als dat niet degene die de brand meldt, de pyromaan is, maar de brandstichter dat is.
pi_173653236
quote:

[..]

Volgens mij is er in dit topic helemaal niemand die dat beweert. Buiten remlof wellicht. Maar ja, dan heb je het ook over iemand.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173653263
Omvolking is een verzinsel. Het is nooit 'ingezet' en er wordt ook niet op aangestuurd.
pi_173653267
quote:

[..]

Waar zeg ik dat Thierry geen bescherming van de staat krijgt? Thierry was zelf tevreden over de politie. De verf is inmiddels weggehaald door een overwegend zwart schoonmaakteam.
kijk bij 0:50

Waarschijnlijk zijn de schilderessen overwegend blank. Al die antifa lieden zijn immers blank.
Dus waarom pleiten voor een blank Europa.

Daar komt bij dat ook linkse politici worden belaagd. Denk maar aan Halewijn die het slachtoffer werd van brandstichting. Brandstichting is natuurlijk erger dan verf gooien. Brandstichting leidt vaak (bewust of onbewust) tot dood of verminking.
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:34:06 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173653284
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij is er in dit topic helemaal niemand die dat beweert. Buiten remlof wellicht. Maar ja, dan heb je het ook over iemand.
Ok.
The End Times are wild
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:34:21 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173653290
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:33 schreef KoosVogels het volgende:
Omvolking is een verzinsel. Het is nooit 'ingezet' en er wordt ook niet op aangestuurd.
Misschien niet. maar het gebeurt wel.
The End Times are wild
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:35:12 #68
104871 remlof
Europees federalist
pi_173653310
Ik ben tegen genocide. En daar heeft "omvolking" nog al eens toe geleid in het verleden. In ieder geval de vorige keer dat fascisten het in de praktijk brachten.
pi_173653336
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het staat gewoon uitgespeld in de plannen achter de EU, niks geheims aan verder. Ook vele uitspraken van de verschillende politici (= professionele leugenaars) zijn onomwonden.
pi_173653350
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:35 schreef remlof het volgende:
Ik ben tegen genocide. En daar heeft "omvolking" nog al eens toe geleid in het verleden. In ieder geval de vorige keer dat fascisten het in de praktijk brachten.
Klinkt alsof je met Baudet prima door een deur kan, die is ook tegen genocide, omvolking en fascistische praktijken.
pi_173653358
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Omdat er enkele tienduizenden asielzoekers ons land binnen zijn gelaten? Overdrijf niet zo.

En anders moet je je blanke buren stimuleren om meer kinderen te maken.
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:38:28 #72
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173653382
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat Thierry geen bescherming van de staat krijgt? Thierry was zelf tevreden over de politie. De verf is inmiddels weggehaald door een overwegend zwart schoonmaakteam.
kijk bij 0:50

Waarschijnlijk zijn de schilderessen overwegend blank. Al die antifa lieden zijn immers blank.
Dus waarom pleiten voor een blank Europa.
Als neger maak je bij Antifa geen kans: http://indigenousintersec(...)7_03_01_archive.html
The End Times are wild
pi_173653399
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:36 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het staat gewoon uitgespeld in de plannen achter de EU, niks geheims aan verder. Ook vele uitspraken van de verschillende politici (= professionele leugenaars) zijn onomwonden.
En welk belang heeft de EU precies bij omvolking? Wat heeft zij ermee te winnen?
pi_173653431
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:09 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

n steriliseren?
Tegen alle verwachtingen in is mijn dochter blank, blond en met groene ogen geboren. Wel met een platte afrikaanse neus en ze lijkt als 2 druppels water op mij dus ik hoef er niet aan te twijfelen of het wel echt mijn dochter is. Maar dat wist ik niet van tevoren.

De reden dat ik europa graag in meerderheid blank zou willen houden heeft niet te maken met de huidskleur van de mensen maar met de problemen die gepaard gaan met grootschalige immigratie vanuit landen met een ver afwijkende cultuur. De reden dat ik mijn dochter op een blanke school zet heeft niet te maken met de kleur van de kinderen maar omdat die kinderen Nederlands spreken, omdat die kinderen niet gebukt gaan onder verschillende achterstanden, omdat daar niet de klas voor 70% bestaat uit zwakke leerlingen die extra aandacht nodig hebben waardoor er geen aandacht voor mijn dochter overblijft. Dergelijke problemen die je nu in achterstandswijken en zwarte scholen ziet wil ik liever niet in de gehele eu.

Daarbij, Europa is van oorsprong blank. Het is volstrekt voor de hand liggend en in lijn der verwachting dat Afrika in meerderheid zwart is, dat de inwoners van Azië in meerderheid spleetogen hebben en dat de inwoners van Europa in meerderheid blank zijn. Dat is niet vreemd en het is ook niet erg dat mensen dat zo willen houden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 08-09-2017 10:16:50 ]
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:41:55 #75
182233 thedeedster
pi_173653465
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:35 schreef remlof het volgende:
Gast, die zgn. fascisten van je zijn juist tégen die omvolking...

Het kan echter zijn dat ik je verkeerd begrijp en je eigenlijk (A)FA en consorten bedoelt.
pi_173653467
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En welk belang heeft de EU precies bij omvolking? Wat heeft zij ermee te winnen?
Zoveel belangen.

Het eerste belang is economisch; zoveel mogelijk hongerige hangmathobbyisten binnenhengelen om steeds meer mensen aan het staatsinfuus te drukken.

Daarnaast natuurlijk dat verdeeldheid zaaien een beproefd concept is, verfijnd door de Romeinen, maar al veel ouder.

En het simpele rassenspelletje spelen, alsof het daarom draait en we boos moeten zijn op die migranten. Die komen ook gewoon met een RSVP-uitnodiging van Angie Merkel in de zak de koek opknabbelen, dat kan je hen moeilijk kwalijk nemen.
Het wendt de ogen wel mooi af van de echte criminelen; zij die dit hele plan opstellen en uitvoeren.
pi_173653475
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als neger maak je bij Antifa geen kans: http://indigenousintersec(...)7_03_01_archive.html
Dus waarom dan pleiten voor een blank Europa.
Hij heeft zelf ook een donker persoon in zijn gelederen, wiens naam ik nooit kan onthouden.
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:43:02 #78
104871 remlof
Europees federalist
pi_173653492
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:41 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Gast, die zgn. fascisten van je zijn juist tégen die omvolking...

Het kan echter zijn dat ik je verkeerd begrijp en je eigenlijk (A)FA en consorten bedoelt.
Het verwijderen van een bevolkingsgroep uit je samenleving is juist omvolking. Dat is wat Baudet toch wil?
pi_173653499
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Zoveel belangen.

Het eerste belang is economisch; zoveel mogelijk hongerige hangmathobbyisten binnenhengelen om steeds meer mensen aan het staatsinfuus te drukken.

Daarnaast natuurlijk dat verdeeldheid zaaien een beproefd concept is, verfijnd door de Romeinen, maar al veel ouder.

En het simpele rassenspelletje spelen, alsof het daarom draait en we boos moeten zijn op die migranten. Die komen ook gewoon met een RSVP-uitnodiging van Angie Merkel in de zak de koek opknabbelen, dat kan je hen moeilijk kwalijk nemen.
Het wendt de ogen wel mooi af van de echte criminelen; zij die dit hele plan opstellen en uitvoeren.
En wie moet na de omvolking Thierry's deur dan schoonmaken. De blanke feministen mogen immers blijven.
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:44:29 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173653522
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat er enkele tienduizenden asielzoekers ons land binnen zijn gelaten? Overdrijf niet zo.

En anders moet je je blanke buren stimuleren om meer kinderen te maken.
Het probleem ligt primair inderdaad niet bij de mensen die binnenkomen, maar bij de eigen bevolking die liever naar festivals gaat en 'op reis' dan een gezin sticht. Het Westen is een oververmoeide, oude en decadente maatschappij geworden. Anderen nemen die plek in.

Maar we hebben het wel over miljoenen migranten inmiddels en niet over tienduizenden. Tienduizenden per jaar misschien.

Immigratie vorig jaar 227.00 personen. Dat is significant meer. Niet allemaal uit de Derde Wereld natuurlijk, maar wel een heel significant deel. En dat jaar-op-jaar-op-jaar.

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)atief-sterk-gegroeid

Dit zijn gewoon cijfers. laten we Derde wereld migratie netto afronden op 100.000 per jaar. Dat is dan in één generatie 3 miljoen.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)atief-sterk-gegroeid
The End Times are wild
pi_173653523
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

En wie moet na de omvolking Thierry's deur dan schoonmaken. De blanke feministen mogen immers blijven.
Ná de omvolking? Jij kan decennia in de toekomst kijken?

Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Of Parijs. Of whatever ander plan.
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:45:55 #82
182233 thedeedster
pi_173653542
quote:

[..]

Niet specifiek omvolking, maar de vrijheid van personen heeft de positie van de Nederlandse werknemer flink verslechterd.
Door de flink toegenomen concurrentie blijven lonen relatief laag.
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:46:15 #83
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173653547
quote:

[..]

Zolang de verscheidenen nationale identiteiten blijven bestaan zal er nooit sprake zijn van een daadwerkelijke Europese Unie. Dit is dan slechts een papieren tijger. De snelste manier om van die nationale identiteiten af te komen is massale immigratie en intern verschuiven van mensen.
The End Times are wild
pi_173653565
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:46 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zolang de verscheidenen nationale identiteiten blijven bestaan zal er nooit sprake zijn van een daadwerkelijke Europese Unie. Dit is dan slechts een papieren tijger. De snelste manier om van die nationale identiteiten af te komen is massale immigratie en intern verschuiven van mensen.
Bingo.
pi_173653590
Even schaamteloos link copy van GS die er weer eens spot on op zit.
https://www.geenstijl.nl/(...)s-van-maison-baudet/

Uit de vk

En wie was daar voor verantwoordelijk? Wie gingen er als haviken op zitten om vooral hem schaamteloos te vergelijken met een fascist en zo de sfeer rond zijn persoon te katalyseren?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:48:26 #86
104871 remlof
Europees federalist
pi_173653592
quote:

[..]

Ah, dus de vluchtelingenstroom is volgens jou gecreëerd door de EU?
Dan zullen die ook wel al die oorlogen en de global warming hebben veroorzaakt met dat doel.
pi_173653594
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Zoveel belangen.

Hoe hebben politici er profijt van als iedereen aan het staatsinfuus hangt?

En mensen worden geïmporteerd met als doel de aandacht af te leiden van het feit dat politici bezig zij met het importeren van migranten.

IJzersterk verhaal weer, Hendrik. Neem niet de moeite om te antwoorden. Ik laat je alu hoedjes-gelul toch voor wat het is.
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:48:57 #88
182233 thedeedster
pi_173653599
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Het verwijderen van een bevolkingsgroep uit je samenleving is juist omvolking. Dat is wat Baudet toch wil?
Omvolking krijg je door veel mensen uit andere landen en continenten juist toe te laten.
Nog nergens gelezen dat Baudet mensen wil verwijderen, maar misschien heb je ergens een bron?
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:49:32 #89
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173653606
Er heerst ook een soort stille verwachting dat al die import zich stilletjes gaat schikken aan onze normen en waarden en (werk)mentaliteit. Dat hoeven jullie echt niet te verwachten! Deze groepen zullen hun eigen plek onder de zon hier opeisen, en als ze hem niet krijgen met geweld nemen! Met hun eigen normen en waarden.
Die diversiteit zal uiteindelijk leiden tot een totaal gebrek aan cohesie, waarbij niemand voor iemand wil betalen, ook niet voor gemeenschappelijke voorzieningen. Er is immers geen sprake meer van een gemeenschap.
The End Times are wild
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:49:42 #90
104871 remlof
Europees federalist
pi_173653613
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef Red_85 het volgende:

Uit de vk
[ afbeelding ]

En wie was daar voor verantwoordelijk? Wie gingen er als haviken op zitten om vooral hem schaamteloos te vergelijken met een fascist en zo de sfeer rond zijn persoon te katalyseren?
Dat komt misschien omdat ie praat en schrijft als een fascist? Is dat nooit bij je opgekomen?
pi_173653617
quote:

[..]

En dat stuit op enorme weerstand van de mensen die wel waarde hechten aan hun cultuur. Met alle gevolgen van dien.
eu is zichzelf aan het opblazen door dit gedrag.
1947-2016
pi_173653631
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef thedeedster het volgende:
Nog nergens gelezen dat Baudet mensen wil verwijderen, maar misschien heb je ergens een bron?
Zou de Groote Communist de Gulag dan in Gelderland of toch in Groningen willen hebben?
pi_173653632
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Tegen alle verwachtingen in is mijn dochter blank, blond en met groene ogen geboren. Wel met een platte afrikaanse neus en ze lijkt als 2 druppels water op mij dus ik hoef er niet aan te twijfelen of het wel echt mijn dochter is. Maar dat wist ik niet van tevoren.

De reden dat ik europa graag in meerderheid blank zou willen houden heeft niet te maken met de huidskleur van de mensen maar met de problemen die gepaard gaan met grootschalige immigratie vanuit landen met een ver afwijkende cultuur. De reden dat ik mijn dochter op een blanke school zet heeft niet te maken met de kleur van de kinderen maar omdat die kinderen Nederlands spreken, omdat die kinderen niet gebukt gaan onder verschillende achterstanden, omdat daar niet de klas voor 70% bestaat uit zwakke leerlingen die extra aandacht nodig hebben waardoor er geen aandacht voor mijn dochter overblijft. Dergelijke problemen die je nu in achterstandswijken en zwarte scholen ziet wil ik liever niet in de gehele eu.

Daarbij, Europa is van oorsprong blank. Het is volstrekt voor de hand liggend en in lijn der verwachting dat Afrika in meerderheid zwart is, dat de inwoners van Azië in meerderheid spleetogen hebben en dat de inwoners van Europa in meerderheid blank zijn. Dat is niet vreemd en het is ook niet erg dat mensen dat zo willen houden.
Moet Amerika dan weer terug naar de roodhuiden, the native Americans.
Moet Zuid Afrika dan weer terug naar de zwarten.
Moet Australië terug naar de Aboriginals
Moet Nieuw Zeeland terug naar de Maori.
Zuid Amerika naar de Inca's
Midden Amerika naar de Azteken.
Etc Etc.
Wat heeft ras (huidskleur) te maken met cultuur. Cultuur kun je met een beetje goede wil van beide kanten in 1,2 generaties aanpassen. Ras/huidskleur niet.
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:51:03 #94
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173653639
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Ah, dus de vluchtelingenstroom is volgens jou gecreëerd door de EU?
Dan zullen die ook wel al die oorlogen en de global warming hebben veroorzaakt met dat doel.
De EU heeft in ieder geval een dikke vinger gehad in de Arabische 'lente', die een groot deel van de vluchtelingenstromen heeft veroorzaakt.

Verder heeft de EU actief meegeholpen met het verwijderen van Khadaffi, die de poort vanuit Afrika gesloten hield.

Of dit opzet was weet ik niet, maar het buitenlands beleid van de EU heeft eerder bijgedragen aan de huidge situatie dan haar voorkomen!

En dan nog die Frontex-actie, door de EU, waarbij de migranten voor de kust van Afrika worden opgepikt en naar Europa worden vervoerd, in plaats van tegengehouden!
The End Times are wild
pi_173653641
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat komt misschien omdat ie praat en schrijft als een fascist? Is dat nooit bij je opgekomen?
imams en haatbaarden praten alsof ze niet moslims gaan vermoorden. Maar dat wordt niet breed uitgemeten in de krant. Dan is het opeens not done om varkenskoppen op hun stoep te leggen.

Ik heb hem nog niet horen oproepen tot geweld. Vergelijk dat eens met de spreuken van een haatbaard.

Ernstig hypocriet.
1947-2016
pi_173653642
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef Red_85 het volgende:

Uit de vk
[ afbeelding ]

Niet de Volkskrant. In een achtergrondverhaal werd de vraag opgeworpen in hoeverre Baudet extreem-rechts is. Zeer legitieme insteek omdat veel mensen zich dat oprecht afvragen.

Conclusie was trouwens dat je Baudet niet als zodanig kunt categoriseren.
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:51:20 #97
104871 remlof
Europees federalist
pi_173653646
quote:

[..]

Omvolking krijg je door veel mensen uit andere landen en continenten juist toe te laten.
Hij is tegen de homeopatische verdunning van ons volk, toch? Dan moeten de vreemde stoffen dus weer verwijderd worden om die verdunning ongedaan te maken.
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:52:50 #98
104871 remlof
Europees federalist
pi_173653670
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

imams en haatbaarden praten alsof ze niet moslims gaan vermoorden. Maar dat wordt niet breed uitgemeten in de krant. Dan is het opeens not done om varkenskoppen op hun stoep te leggen.

Ik heb hem nog niet horen oproepen tot geweld. Vergelijk dat eens met de spreuken van een haatbaard.

Ernstig hypocriet.
Imams die oproepen tot geweld worden meteen opgepakt en uitgezet indien mogelijk.
En terecht.
pi_173653674
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Hij is tegen de homeopatische verdunning van ons volk, toch? Dan moeten de vreemde stoffen dus weer verwijderd worden om die verdunning ongedaan te maken.
Als er zand in je kamer waait, kan je het raam openlaten en de boel laten verergeren of het raam dichtdoen en genieten van het strandje dat je al hebt.
pi_173653677
quote:

[..]

quote:
Hij zegt het toch echt.
Als je vindt dat er een blanke meerderheid moet blijven, zul je toch mensen op grond van huidskleur moeten verwijderen.
pi_173653686
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet de Volkskrant. In een achtergrondverhaal werd de vraag opgeworpen in hoeverre Baudet extreem-rechts is. Zeer legitieme insteek omdat veel mensen zich dat oprecht afvragen.

Conclusie was trouwens dat je Baudet niet als zodanig kunt categoriseren.
Mensen lezen de achtergronden niet. Want duurt lang.

Mensen lezen dit soort dingen:
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

En de linkse media die een vijandig klimaat rondom Baudet's persoon creëren.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dus wat je zegt kan wel kloppen, alleen het klopt totaal niet met de strekking. Hij wordt gewoon door een bepaalde hoek weggezet als persona non-grata. De haat wordt aangewakkerd en dan krijg je dit als eerste uitwerking.
1947-2016
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:53:50 #102
104871 remlof
Europees federalist
pi_173653695
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:52 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Als er zand in je kamer waait, kan je het raam openlaten en de boel laten verergeren of het raam dichtdoen en genieten van het strandje dat je al hebt.
Of je gewoon niet zo druk maken om welk ras iemand heeft en iedereen als individu beschouwen.
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:53:52 #103
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173653696
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:50 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Etc Etc.
Wat heeft ras (huidskleur) te maken met cultuur. Cultuur kun je met een beetje goede wil van beide kanten in 1,2 generaties aanpassen. Ras/huidskleur niet.
quote:

[..]

Etc Etc.
Als de imca's, aboriginals, maori etc de immigratie naar hun landen hadden willen voorkomen was dat in ieder geval hun goed recht geweest! Nu zijn ze hun land kwijt en bestaan als volk als dusdanig niet meer! Hun culturen enkel nog in musea.
The End Times are wild
pi_173653697
quote:

[..]

Jaja, en door miljoenen moslims en negers te importeren voelt iedereen zich plots EU-burger. Want die mensen staan bekend om hun liefde voor de EU. Vooral onze Turkse buren zijn dol op Brussel.

Ga toch heen, vent.
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:54:46 #105
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173653712
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:53 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

[..]

Als je vindt dat er een blanke meerderheid moet blijven, zul je toch mensen op grond van huidskleur moeten verwijderen.
nee, want europa heeft op dit moment nog een blanke meerderheid. Je moet wel de instroom stoppen.
The End Times are wild
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:55:50 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173653734
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jaja, en door miljoenen moslims en negers te importeren voelt iedereen zich plots EU-burger. Want die mensen staan bekend om hun liefde voor de EU. Vooral onze Turkse buren zijn dol op Brussel.

Ga toch heen, vent.
Het gaat in eerste instantie om het doen verdwijnen van de nationale identiteiten. Iets waar overigens gewoon openbaar voor gepleit wordt door EU-functionarissen.
The End Times are wild
pi_173653739
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mensen lezen de achtergronden niet. Want duurt lang.

Mensen lezen dit soort dingen:

[..]

Dus wat je zegt kan wel kloppen, alleen het klopt totaal niet met de strekking. Hij wordt gewoon door een bepaalde hoek weggezet als persona non-grata. De haat wordt aangewakkerd en dan krijg je dit als eerste uitwerking.
Legitieme journalistieke insteek. Die vraagt waart rond, en daarom is het goed dat de media daar aandacht voor hebben.

Dat mensen weigeren te lezen, is niet het probleem van de VK.

Beetje later poging om de media monddood te maken van de FvD-fanboys.
pi_173653748
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:53 schreef remlof het volgende:

[..]

Of je gewoon niet zo druk maken om welk ras iemand heeft en iedereen als individu beschouwen.
Op persoonlijk vlak is dat inderdaad absoluut het meest menselijke en beste om te doen. Wat het overgrote deel van de mensheid dan ook doet.

Iets ander wordt het als het gaat om "staatsinrichting" (mooi woord als je het goed leest). En daarbij de import van hordes vreemde culturen en behoeftigen.

Daarom zeg ik; genieten van het bescheiden strandje in je kamer, niet dat zand wegscheppen en niet de zandhopen tot het plafond je laten verstikken.
pi_173653763
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat in eerste instantie om het doen verdwijnen van de nationale identiteiten. Iets waar overigens gewoon openbaar voor gepleit wordt door EU-functionarissen.
En dat doe je door moslims en negers te importeren?

Ga toch heen, vent.
pi_173653809
Als ik Baudet was zou ik toch eens zeer sterk gaan nadenken over persoonlijke beveiliging en een kogelvrij vest. Die man wordt in linkse kringen weggezet als de nieuwe Hitler, het is wachten op wederom een kogel van links omdat zij ook doorhebben dat deze man wel eens stukken meer kan bereiken dan een Wilders.
pi_173653835
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als ik Baudet was zou ik toch eens zeer sterk gaan nadenken over persoonlijke beveiliging en een kogelvrij vest. Die man wordt in linkse kringen weggezet als de nieuwe Hitler, het is wachten op wederom een kogel van links omdat zij ook doorhebben dat deze man wel eens stukken meer kan bereiken dan een Wilders.
Die vorige kogel was niet echt he, maar goed.

Wilders is een doelbewuste trol, Baudet is een intellectueel. Dat steekt links extra hard, omdat ze geen weerwoord hebben.
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:02:17 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173653855
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat doe je door moslims en negers te importeren?

Ga toch heen, vent.
Dat weet de EU-top zelf en heir zijn vaak uitspraken over gedaan. Dat nationalisme moet verdwijnen en dat immigratie (diversiteit) hier bij zal helpen. Daar lopen hier slechts 100 topics over.
The End Times are wild
pi_173653875
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:01 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Die vorige kogel was niet echt he, maar goed.

Wilders is een doelbewuste trol, Baudet is een intellectueel. Dat steekt links extra hard, omdat ze geen weerwoord hebben.
En dat is ook het gevaar voor Baudet, zodra links de dialoog dreigt te verliezen gaan ze over op demoniseren en als dat niet helpt is het wachten op de linkse gek die zo gehersenspoeld is door de linkse kliek en hun gedachtegang dat hij geweld als enige oplossing ziet om deze, in de ogen van de linkse kliek, tiran het zwijgen op te leggen.

Inmiddels zijn we al tijden aanbeland bij de stap "demoniseren" en zijn de eerste fysieke acties al gepleegd.
pi_173653947
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En dat is ook het gevaar voor Baudet, zodra links de dialoog dreigt te verliezen gaan ze over op demoniseren en als dat niet helpt is het wachten op de linkse gek die zo gehersenspoeld is door de linkse kliek en hun gedachtegang dat hij geweld als enige oplossing ziet om deze, in de ogen van de linkse kliek, tiran het zwijgen op te leggen.

Inmiddels zijn we al tijden aanbeland bij de stap "demoniseren" en zijn de eerste fysieke acties al gepleegd.
Ik schat dat ik per post de meeste bans, censuur en notes op FOK! heb verzameld, dus weet precies wat je bedoelt.
pi_173653966
quote:

[..]

Etc Etc.
Amerika moet helemaal niets maar je kunt toch niet beweren dat de massale immigratie van andere culturen de oorspronkelijke bewoners van Amerikan en Australië weinig goeds hebben gebracht. Sterker nog, de oorspronkelijke cultuur is bijna totaal vernietigd. Dat lot wil ik ons graag besparen zodat mijn achterkleinkinderen ook ongesluierd over straat kunnen. Je zou verwachten dat mensen leren van het verleden, blijkbaar is dat niet het geval en moeten wij hier kapot zodat mensen hun politiek correcte stokpaardjes kunnen berijden.

Etniciteit en cultuur heeft wel degelijk met elkaar te maken. Mensen met blond haar en blauwe ogen komen in Nederland zelden uit een islamitische cultuur. Mensen met een boeddhistische cultuur hebben vaak sluik zwart haar en enigszins spleetogen. Daar zit dus zeker wel een verband tussen. En ja, natuurlijk kan iemand volledig assimileren, en dan maakt het inderdaad niet uit. De praktijk blijkt echter weerbarstiger. We zien dat 3e generaties moslims orthodoxer in de leer zijn dan de eerste generatie. De beweging is dus van onze cultuur af, in plaats van naar ons toe. Dan kun je nu natuurlijk op ideologische gronden nog meer moslims binnenhengelen en hopen dat deze wel onze cultuur omarmen en assimileren, er is echter geen enkele grond om waar die verwachting op gebaseerd is behalve krankzinnig wensdenken.

Bij een vorige baan kwam ik vaak in het midden oosten. Die mensen staan compleet anders in het leven. Die mensen zijn tegen het homohuwelijk. Niet alleen de mensen die streng zijn in de leer, maar ook de gematigden. 99,9%. Die mensen zijn niet voor vrouwenrechten, die mensen vinden dat de man de baas is, ook de vrouwen. Op het moment dat die mensen hier de grens oversteken zijn ze die denkbeelden niet kwijt. De implementeren zij hier en als er maar genoeg binnenkomt wordt dat hier de norm.

Nog los van het feit dat de kosten gierend uit de klauwen lopen, nu al. Dat wordt alleen maar erger.
pi_173653983
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ik schat dat ik per post de meeste bans, censuur en notes op FOK! heb verzameld, dus weet precies wat je bedoelt.
Nee, dat ben ik. Vraag maar aan de modjes.
pi_173654092
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik. Vraag maar aan de modjes.
Dat is inclusief el_matadors kloontjes zoals lichtkogel
pi_173654107
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is inclusief el_matadors kloontjes zoals lichtkogel
I know.
pi_173654136
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

:') op basis van wat? Ik heb je nog nooit kunnen betrappen op het hebben van een ruggengraat, dus laat staan dat je ooit een uitspraak doet die het hokje 'spannend' voorbij komt.
Jij zit hier dan ook nog maar net.
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:17:30 #120
182233 thedeedster
pi_173654145
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Eh, nee.
Verdunning is een proces. Het proces stoppen impliceert niet dat je het proces ook wilt terug draaien.
Gevalletje perceptie, dus.

Als je dit door zou trekken, dan zou dat betekenen dat iedereen die maatregelen tegen milieuvervuiling wil, eigenlijk direct terug wil naar de tijd van voor de industriële revolutie.
pi_173654155
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij zit hier dan ook nog maar net.
Gewaagde uitspraak. Notewaardig.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:18:57 #122
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_173654172
quote:

[..]

Etc Etc.
We hebben het over het Europa van nu en in de toekomst. Dit soort vergelijkingen zijn geen argument omdat ten eerste wij daar niet verantwoordelijk voor gehouden kunnen worden en ten tweede we de geschiedenis niet terug kunnen draaien.
pi_173654184
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

I know.
Als je dat werkelijk denkt, is je inschattingsvermogen nog lager dan mogelijkerwijs voorgesteld kon worden.

Die gek heeft niets met Mata of De Cameraman te maken, anders dan dat ie erdoor gesloopt is geworden.
pi_173654202
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:18 schreef the-eye het volgende:

[..]

We hebben het over het Europa van nu en in de toekomst. Dit soort vergelijkingen zijn geen argument omdat ten eerste wij daar niet verantwoordelijk voor gehouden kunnen worden en ten tweede we de geschiedenis niet kunnen veranderen
Precies.

En waarom Zuid-Amerika naar de Inca's? Die zijn hier nooit geweest, noch in het grootste deel van het continent.
pi_173654236
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:19 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Als je dat werkelijk denkt, is je inschattingsvermogen nog lager dan mogelijkerwijs voorgesteld kon worden.

Die gek heeft niets met Mata of De Cameraman te maken, anders dan dat ie erdoor gesloopt is geworden.
Al bewijs gevonden voor je bewering dat de maanlandingen fake waren?
pi_173654321
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Al bewijs gevonden voor je bewering dat de maanlandingen fake waren?
Ad hominem, gewaagd hoor, poeh hee, dat gaat je wel een note opleveren :D
pi_173654325
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:19 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Vooral vol blijven houden in al je gekte

Zou ik me aangetrokken voelen tot het angstige alt-rechts zoals LXIV dan zou ik toch niet blij zijn met een medestander zoals mata/lichtkogel/cameraman, is namelijk niet echt goed voor je geloofwaardigheid met een doorgesnoven complotgekkie, die nog steeds niet het beloofde bewijs omtrent de fake maanlandingen kan leveren, aan je zijde.

Maar wat maakt het ook uit of het nu omvolken is of de zogenaamde valse maanlandingen, als je als blanke man maar ergens bang voor kunt zijn en je daardoor kunt gedragen als een speciaal sneeuwvlokje.
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:27:44 #128
104871 remlof
Europees federalist
pi_173654328
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:17 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Eh, nee.
Verdunning is een proces. Het proces stoppen impliceert niet dat je het proces ook wilt terug draaien.
Gevalletje perceptie, dus.

Als je dit door zou trekken, dan zou dat betekenen dat iedereen die maatregelen tegen milieuvervuiling wil, eigenlijk direct terug wil naar de tijd van voor de industriële revolutie.
Klimaatverandering is echt op geen enkele manier te vergelijken met immigratie en culturele kruisbestuiving.
pi_173654360
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Klimaatverandering is echt op geen enkele manier te vergelijken met immigratie en culturele kruisbestuiving.
Klopt, klimaatverandering is natuurlijk en de voorgestelde door mensen veroorzaakte klimaatverandering vals en de rest is juist door mensen veroorzaakt.
pi_173654471
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Etniciteit en cultuur heeft wel degelijk met elkaar te maken. Mensen met blond haar en blauwe ogen komen in Nederland zelden uit een islamitische cultuur. Mensen met een boeddhistische cultuur hebben vaak sluik zwart haar en enigszins spleetogen. Daar zit dus zeker wel een verband tussen.
Dat is historisch idd nog aanwezig, maar het is niet zo dat een zwarte huid betekent dat je bv geen volendamse volksdans kunt doen, of als je in Oostenrijk wordt geboren, je dan niet kan skieen. Huidskleur heeft niks met etniciteit te maken.
  † In Memoriam † vrijdag 8 september 2017 @ 10:40:12 #131
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_173654577
Die 'je kunt het verwachten' uitspraken :r. Dan maar niet zeggen wat je vindt zeker? Baudet stelt geen reet voor, die zogenaamde feministen komen ook niet verder dan een pagina in een roman en opmerkingen over het spel der liefde die worden gedraaid tot het hen uitkomt.
:')
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 september 2017 @ 10:40:15 #132
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173654581
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

[..]

Als de imca's, aboriginals, maori etc de immigratie naar hun landen hadden willen voorkomen was dat in ieder geval hun goed recht geweest!
Heeft de oorspronkelijke bevolking dat recht nog steeds?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:44:22 #133
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_173654660
Krijg wel waar voor mijn geld/stem op Theo H. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_173654709
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dat is historisch idd nog aanwezig, maar het is niet zo dat een zwarte huid betekent dat je bv geen volendamse volksdans kunt doen, of als je in Oostenrijk wordt geboren, je dan niet kan skieen. Huidskleur heeft niks met etniciteit te maken.
Ja, en toch zien we in de praktijk dat mensen die van sub sahara afrika hierheen migreren niet volksdansen en sinterklaas vieren maar ramadan houden, offerfeest houden en qat kauwen. Blijkbaar steekt de praktijk toch anders in elkaar dan jouw idealistische niet op realiteit gestoelde wereldbeeld.
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:46:48 #135
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173654712
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Heeft de oorspronkelijke bevolking dat recht nog steeds?
Mwah. Dat zal lastig zijn. Gedane zaken neem iik denk ik geen keer.
The End Times are wild
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:53:31 #136
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173654859
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die 'je kunt het verwachten' uitspraken :r. Dan maar niet zeggen wat je vindt zeker?
Ik zeg toch wat ik vind?

Omdat ie aandacht krijgt waar ie om staat te schreeuwen en een deur geverfd is (waardoor ie langer mee gaat) is er paniek?

Man man... de hele toetsenbordwereld stort in.. :B
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:54:24 #137
182233 thedeedster
pi_173654878
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Wat jij wil. :{w

Het was maar een willekeurig voorbeeld.
pi_173654881
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, en toch zien we in de praktijk dat mensen die van sub sahara afrika hierheen migreren niet volksdansen en sinterklaas vieren maar ramadan houden, offerfeest houden en qat kauwen. Blijkbaar steekt de praktijk toch anders in elkaar dan jouw idealistische niet op realiteit gestoelde wereldbeeld.
Gereformeerden doen niet aan carnaval. In Twente blazen we de midwinterhoorn. Elders niet. Of je ramadan al dan niet houdt, of Sinterklaas al dan niet is geen ramp. Joden houden loofhutten, en geen kerst. Jehova's houden geen kerst. Ieder heeft zijn eigen mozaiekje van favoriete feesten. Molukkers gaan naar de Pasar Malam. Sommige NL'ers doen aan vlaggetjes tijdens WK of EK voetbal. Sommigen doen aan Halloween. Valentijn voor de geliefden. Secretaresse dag. Duurzaamheidsdag. Cultuur is één grote smeltkroes dan diverse feesten die ook nog eens in de tijd dynamisch is. De oude Germanen hadden ook andere feesten, dan toen die Romeinen binnenkwamen. Het is al vreemd dat Thierry zo beducht is over onze NL cultuur, en dan zijn eerste rede in het Latijn doet. Pim Fortuyn had "At your service" op zijn pamfletten staan. Volgens mij is "rechts" eerder ons erfgoed aan het verkwanselen dan de linkse partijen.
pi_173654941
Wat een trieste acties weer van extreem links...
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:59:18 #140
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173654944
Daarbij.. Een vriendin van mij heeft een prachtig kind.. Ze rent en speelt en geniet, schommelt zoals een kind hoort te doen..

En dan komt er een of andere klapmongool vertellen dat dat fout is omdat ze een halfbloedje is?

Flikker toch op man.. zo'n sneuneus heeft geen enkel bestaansrecht.. Hij heeft geen idee waar ie het over heeft en schreeuwt een beetje in het rond..
pi_173654962
quote:
Dit gedrag en deze lelijkheid van dit gedachtegoed zal dus voorlopig beklijven en is voor mensen die ietwat afwijkende politieke opvattingen hebben zeker iets waarmee rekening gehouden moet worden.
In mijn opinie generaliseer je de opvattingen van een stel extreme randdebielen nu naar de helft van het politieke spectrum, gewoon om jezelf gesterkt te voelen in je eigen standpunten.

Dit is niet typisch links. Net zoals een politicus vermoorden niet typisch links is. Net zoals een eiland vol mensen afknallen niet typisch rechts is. Net zoals anonieme dreigementen aan islamitische instellingen niet typisch rechts is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_173654964
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:59 schreef Zolderkamer het volgende:
Daarbij.. Een vriendin van mij heeft een prachtig kind.. Ze rent en speelt en geniet, schommelt zoals een kind hoort te doen..

En dan komt er een of andere klapmongool vertellen dat dat fout is omdat ze een halfbloedje is?

Flikker toch op man.. zo'n sneuneus heeft geen enkel bestaansrecht.. Hij heeft geen idee waar ie het over heeft en schreeuwt een beetje in het rond..
Okidoki.
pi_173655035
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik hoef je vast niet op het feit te wijzen dat je in deze post een groep mensen beschuldigt van demoniseren, om vervolgens precies hetzelfde te doen? Dat zal waarschijnlijk compleet langs je heen gaan, met veel ge-ja-maar?
pi_173655057
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Gereformeerden doen niet aan carnaval. In Twente blazen we de midwinterhoorn. Elders niet. Of je ramadan al dan niet houdt, of Sinterklaas al dan niet is geen ramp. Joden houden loofhutten, en geen kerst. Jehova's houden geen kerst. Ieder heeft zijn eigen mozaiekje van favoriete feesten. Molukkers gaan naar de Pasar Malam. Sommige NL'ers doen aan vlaggetjes tijdens WK of EK voetbal. Sommigen doen aan Halloween. Valentijn voor de geliefden. Secretaresse dag. Duurzaamheidsdag. Cultuur is één grote smeltkroes dan diverse feesten die ook nog eens in de tijd dynamisch is. De oude Germanen hadden ook andere feesten, dan toen die Romeinen binnenkwamen. Het is al vreemd dat Thierry zo beducht is over onze NL cultuur, en dan zijn eerste rede in het Latijn doet. Pim Fortuyn had "At your service" op zijn pamfletten staan. Volgens mij is "rechts" eerder ons erfgoed aan het verkwanselen dan de linkse partijen.
Cultuur is een smeltkroes mits een cultuur geleidelijk verandert. Bij grootschalige immigratie ontstaat verstoren met als gevolg onbegrip, segregatie, eisen en drammen. Je ziet het dagelijks:

- meisjes mogen niet mee op werkweek
- geen schoolzwemmen voor meisjes
- extreem hoge schooluitval
- extreem hoge criminaliteit
- extreem hoog percentage afhankelijk van uitkering.

De lijst is werkelijk eindeloos. Wie is er bij gebaat om zoveel mensen binnen te halen die onze samenleving ondermijnen en als klap op de vuurpijl nog zo'n 3 ton per persoon kosten om te onderhouden. Die mensen dragen NIETS bij aan de schatkist, zij kosten ons 3 ton per persoon. Wie is er in hemelsnaam bij gebaat als wij over 100 jaar geen sociale zekerheid meer is?
pi_173655086
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wijze man.
pi_173655089
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:44 schreef Hyperdude het volgende:
Krijg wel waar voor mijn geld/stem op Theo H. :P
Ja? Wat doet hij tot nu toe precies voor jou dan? :)
pi_173655110
Maargoed ... dit topic gaat inmiddels al lang niet meer over deze situatie met Baudet en de schande van dit soort verachtelijke acties, maar is inmiddels verworden tot de zoveelste 'circle-jerk' van the usual suspects om alle schuld bij het gehele linkse kamp te leggen.

En dan heeft het vrij weinig zin voor mij, of welke andere 'linkse user' dan ook, om te blijven benadrukken dat ook 'wij' dit absoluut niet vinden kunnen en dat we het in deze kwestie dus allemaal grotendeels met elkaar eens zijn. Het is ook niet alsof er niet genoeg reacties in het eerste deel staan met de strekking 'ik heb niets met Baudet maar vind dit absoluut schandalig'. Nee, wij behoren tot links dus wij hebben dit gedaan.

Bij deze dan nogmaals, en helaas waarschijnlijk tevergeefs ... Ik neem afstand van deze walgelijke acties door mensen met wie ik niets gemeen heb, behalve dat wanneer je het hele politieke spectrum opdeelt in maar 2 kampen, ik waarschijnlijk net in hetzelfde kamp zou vallen.
  vrijdag 8 september 2017 @ 11:09:36 #148
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_173655122
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:07 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ja? Wat doet hij tot nu toe precies voor jou dan? :)
/care
Ik red mijzelf wel.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 8 september 2017 @ 11:10:29 #149
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_173655133
quote:

Over wie heb jij het?
pi_173655199
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik hoef je vast niet op het feit te wijzen dat je in deze post een groep mensen beschuldigt van demoniseren, om vervolgens precies hetzelfde te doen? Dat zal waarschijnlijk compleet langs je heen gaan, met veel ge-ja-maar?
Baudet wegzetten als een radicaal, fascist, nazi, vrouwenhater etc. noemen we demoniseren.

Aan dat demoniseren maakt veelal links zich schuldig, dat is niet demoniseren maar constateren.

Alles wat we zien gebeuren met Baudet hebben we ook zien gebeuren bij Fortuyn en bij Wilders, waar de één het met de dood heeft moeten bekopen, en de ander al 13 jaar lang niet zonder beveiliging de deur uit kan. En in alle drie de gevallen begon "hoogopgeleid" links met demoniseren, het wegzetten van deze personen als radicalen, als een gevaar voor de samenleving, het continue toepassen van godwins en ze zelfs gelijkstellen aan massamoordenaars zoals Breivik. En onder die hoogopgeleide kliek staan een hoop gehersenspoelde linkse aanhangers die zo overtuigd van hun gelijk dat ze geweld niet schuwen, de zogenoemde voetsoldaten, goed om te demonstreren, om te rellen en vooral te grijpen naar fysieke middelen ipv. een democratische oplossing te zoeken of open te staan voor een dialoog met hun "politieke" tegenstanders, want wie gaat er nu immers een discussie aan met nazi's en fascisten, toch? En in die kliek lopen er dan nog individuen rond die er heilig van overtuigd zijn dat als ze iemand zoals Baudet omleggen ze de wereld van de ondergang gered hebben, de nieuwe Hitler. En dat allemaal veroorzaakt omdat in de hogere linkse kringen in samenwerking met de linkse media het demoniseren begint.

Maar vertel mij nog eens hoe Fortuyn, Wilders en Baudet aanzetten tot geweld in de samenleving jegens moslims?
pi_173655225
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Cultuur is een smeltkroes mits een cultuur geleidelijk verandert. Bij grootschalige immigratie ontstaat verstoren met als gevolg onbegrip, segregatie, eisen en drammen. Je ziet het dagelijks:

- meisjes mogen niet mee op werkweek
- geen schoolzwemmen voor meisjes
- extreem hoge schooluitval
- extreem hoge criminaliteit
- extreem hoog percentage afhankelijk van uitkering.

De lijst is werkelijk eindeloos. Wie is er bij gebaat om zoveel mensen binnen te halen die onze samenleving ondermijnen en als klap op de vuurpijl nog zo'n 3 ton per persoon kosten om te onderhouden. Die mensen dragen NIETS bij aan de schatkist, zij kosten ons 3 ton per persoon. Wie is er in hemelsnaam bij gebaat als wij over 100 jaar geen sociale zekerheid meer is?
Pak dit snoeihard aan. Stel hele strenge eisen bij binnenkomst.
Maar ik zie niet in wat dit met een huidskleur te maken heeft. De gemiddelde islamiet in de wereld is blanker dan de gemiddelde Christen. En je had het over blank.
Het heeft ook niets te maken met het feit of je wel of niet aan Sinterklaas doet. En of je de coupletten van het Wilhelmus kent. Achterstelling van meisjes kent ook Christelijke wortels.
pi_173655240
quote:

[..]

Prima post. Bedankt voor je bijdrage. ^O^

Ik heb zelf in principe niets tegen (massa-)migratie (en hecht dan ook niet veel waarde aan het idee dat bepaalde continenten zus of zo moeten blijven omdat ze dat altijd al waren).

Maar als diezelfde massa-migratie voor onevenredig grote problemen zorgt, waar we tot nu toe nog niet echt werkende oplossingen voor hebben, dan vind ik het realistisch en ook eerlijk om eens te gaan kijken of we die massa-migratie niet eens in moeten dammen. Een belangrijke taak van de overheid zelfs, daar die in de eerste plaats verantwoordelijkheid draagt naar haar eigen burgers. De mate waarop die indamming / regulatie nu al voldoende (of juist niet genoeg) gebeurt, daar kunnen we imo leuk samen over discussiëren.

Heeft voor mij verder niet zoveel met idealen te maken, en is eerder een stukje pragmatisme.
  vrijdag 8 september 2017 @ 11:20:44 #153
423584 begaaierd
pi_173655290
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:17 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik heb zelf in principe niets tegen (massa-)migratie (en hecht dan ook niet veel waarde aan het idee dat bepaalde continenten zus of zo moeten blijven omdat ze dat altijd al waren).

Maar als diezelfde massa-migratie voor onevenredig grote problemen zorgt, waar we tot nu toe nog niet echt werkende oplossingen voor hebben, dan vind ik het realistisch en ook eerlijk om eens te gaan kijken of we die massa-migratie niet eens in moeten dammen. Een belangrijke taak van de overheid zelfs, daar die in de eerste plaats verantwoordelijkheid draagt naar haar eigen burgers. De mate waarop die indamming / regulatie nu al voldoende (of juist niet genoeg) gebeurt, daar kunnen we imo leuk samen over discussiëren.

Heeft voor mij verder niet zoveel met idealen te maken, en is eerder een stukje pragmatisme.
Je weet dat je nu dezelfde mening hebt als de heer Baudet?
pi_173655304
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Baudet wegzetten als een radicaal, fascist, nazi, vrouwenhater etc. noemen we demoniseren.

Aan dat demoniseren maakt veelal links zich schuldig, dat is niet demoniseren maar constateren.
Nee hoor, dat is hooguit een handjevol. En in de ogen van de rest hebben die lui het gewoon allemaal niet zo erg begrepen. Hoeven ik of de rest verder niet zo veel woorden aan vuil te maken.

quote:
Alles wat we zien gebeuren met Baudet hebben we ook zien gebeuren bij Fortuyn en bij Wilders, waar de één het met de dood heeft moeten bekopen, en de ander al 13 jaar lang niet zonder beveiliging de deur uit kan. En in alle drie de gevallen begon "hoogopgeleid" links met demoniseren, het wegzetten van deze personen als radicalen, als een gevaar voor de samenleving, het continue toepassen van godwins en ze zelfs gelijkstellen aan massamoordenaars zoals Breivik. En onder die hoogopgeleide kleik staan een hoop gehersenspoelde linkse aanhangers die zo overtuigd van hun gelijk dat ze geweld niet schuwen, de zogenoemde voetsoldaten, goed om te demonstreren, om te rellen en vooral te grijpen naar fysieke middelen ipv. een democratische oplossing te zoeken. En in die kliek lopen er dan nog individuen rond die er heilig van overtuigd zijn dat als ze iemand zoals Baudet omleggen ze de wereld van de ondergang gered hebben, de nieuwe Hitler. En dat allemaal veroorzaakt omdat in de hogere linkse kringen in samenwerking met de linkse media het demoniseren begint.
Hier ga ik niet eens op in. Dat jij links graag zo afschildert is jouw probleem.

quote:
Maar vertel mij nog eens hoe Fortuyn, Wilders en Baudet aanzetten tot geweld in de samenleving jegens moslims?
Waar beweer ik dat? Er zijn hooguit een stel randdebielen die de woorden van die drie zodanig fout interpreteren dat ze zich geoorloofd voelen in het gebruik van agressie, bedreigingen of zelfs geweld. Maar net zoals bij de randdebielen op links, zullen dat er maar gewoon een paar zijn en lijkt het me meer dan genoeg om daar gewoon duidelijk en kort over te zijn: die mensen sporen niet helemaal.
pi_173655315
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:16 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Pak dit snoeihard aan. Stel hele strenge eisen bij binnenkomst.
Maar ik zie niet in wat dit met een huidskleur te maken heeft. De gemiddelde islamiet in de wereld is blanker dan de gemiddelde Christen. En je had het over blank.
Het heeft ook niets te maken met het feit of je wel of niet aan Sinterklaas doet. En of je de coupletten van het Wilhelmus kent. Achterstelling van meisjes kent ook Christelijke wortels.
Ik had het over blank en maakte daarbij de opmerking dat het niet over de kleur gaat maar over de cultuur, normen en waarden die daar vaak mee samenhangen.

En de normen en waarden en cultuur van Afrikaanse christenen staan mijlenver van ons af ondanks dat zij ook christelijk zijn.

En hoe had jij dat keihard aanpakken voor je gezien? Wat voor strenge eisen? Een gedachtepolitie voor immigranten? Wat dacht je van: je hebt hier niets te zoeken?

Alleen hoogopgeleide arbeidsmigranten moet je toelaten. Die dragen bij aan de schatkist en vaak cosmopolitischer dan de analfabete geitenhoeders uit Senegal die we nu krijgen. Die hebben hier niets te zoeken.

Stap eens een willekeurig land buiten europa binnen en zeg dat je graag een huis en een uitkering wil. Je word vierkant uitgelachen.
pi_173655351
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:20 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Je weet dat je nu dezelfde mening hebt als de heer Baudet?
Ja. Alleen verschillen de heer Baudet en ik over de mate waarin die regulatie plaats zou moeten vinden. Daar heb ik zelfs eens kort met hem over gesproken toen een kennis van me nog betrokken was bij het Forum voor Democratie toen het nog een soort van denktank was, van voor het referendum. Was volgens mij voor ons beiden een aangenaam gesprek. Erg charmante man.
pi_173655410
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik had het over blank en maakte daarbij de opmerking dat het niet over de kleur gaat maar over de cultuur, normen en waarden die daar vaak mee samenhangen.
Hoe plaats je Yernaz Ramautarsing dan?
pi_173655417
Ah the usual suspects fascist-roepers zijn er ook weer. Als een kleuter die niet meer weet wat hij moet zeggen en dan maar: STOMMERD!!!! gaat roepen. En dan denken dat je een goed punt maakt.

Lachwekkend wel.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 8 september 2017 @ 11:34:16 #159
104871 remlof
Europees federalist
pi_173655457
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:31 schreef habitue het volgende:
Ah the usual suspects fascist-roepers zijn er ook weer. Als een kleuter die niet meer weet wat hij moet zeggen en dan maar: STOMMERD!!!! gaat roepen. En dan denken dat je een goed punt maakt.

Lachwekkend wel.
Wat is jouw punt?
pi_173655488
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:31 schreef habitue het volgende:

Lachwekkend wel.
Ik heb even Ctrl-F gedaan, en je bent toch echt de eerste die "stommerd" roept. Anders link even naar de bewuste bijdrage die je bedoelt.
pi_173655489
quote:

[..]

Bedankt voor je post.

Ik begrijp alleen niet zo goed wat je dan tegen de heer Baudet hebt. Ik vind hem zelf vooral een narcistische corpsbal, maar ik heb hem nog niet kunnen betrappen op uitspraken waar ik het principieel en grondig mee oneens ben.

Als ik dat dan vergelijk met sommige uitspraken en standpunten van groenlinks, dan denk ik dat zij een veel groter gevaar zijn voor de Nederlandse maatschappij en rechtsorde dan de heer Baudet.
  vrijdag 8 september 2017 @ 11:37:08 #162
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_173655494
quote:

[..]

De overheid doet eigenlijk al jaren niets aan integratie. En dat wreekt zich nog steeds.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 8 september 2017 @ 11:39:32 #163
182233 thedeedster
pi_173655519
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met een koevoet en een steekwagentje moet het toch wel lukken...
(voor de SJWs: een steekwagentje is geen mes of zoiets, en die koevoet is alleen bedoeld om het steekwagentje onder hem te krijgen. Geen geweld dus...)
pi_173655538
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doe je nu echt net alsof je het niet begrijpt?

Ik heb het niet over individuele gevallen, ik heb het over grote lijnen. Ik kan nu ook een plaatje posten van een slecht geintegreerde oproerkraaier en daar je mening over vragen.

Ja, een groot deel zal goed integreren en goed meedraaien. Daar gaat het niet om. Het gaat over de mensen die niet integreren en geld kosten. En die groep is te groot om op lange termijn te kunnen dragen.
pi_173655558
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Wat is jouw punt?
Dat mensen zoals jij die overal de fascisme en racismekaart voor trekken het discussievermogen van een kleuter niet overstijgen. Dat had je toch ook wel uit die post kunnen halen?
pi_173655596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee, ik begrijp je niet. Blank en zwart zijn huidskleuren en zijn hooguit vanuit historische redenen
oververtegenwoordigd in een bepaalde cultuur en etniciteit. Er bestaat niet zoiets als een blanke cultuur.
Als je cultuur aan een huidskleur gaat verbinden kom je nooit tot een cultuurverandering. Omdat de huidskleur niet verandert. Zo creeer je je eigen probleem. Als iemand pleit voor een blank Nederland, heb ik geen reden om dat niet letterlijk te nemen.
pi_173655628
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Nee, ik begrijp je niet. Blank en zwart zijn huidskleuren en zijn hooguit vanuit historische redenen
oververtegenwoordigd in een bepaalde cultuur en etniciteit. Er bestaat niet zoiets als een blanke cultuur.
Als je cultuur aan een huidskleur gaat verbinden kom je nooit tot een cultuurverandering. Omdat de huidskleur niet verandert. Zo creeer je je eigen probleem. Als iemand pleit voor een blank Nederland, heb ik geen reden om dat niet letterlijk te nemen.
Tja, ik heb je al meermaals uitleg en nuancering gegeven. Als je het dan nog niet begrijpt of doet alsof zie ik geen mogelijkheden meer het je uit te leggen.
  vrijdag 8 september 2017 @ 11:56:09 #168
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_173655720
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik heb het niet over individuele gevallen, ik heb het over grote lijnen. Ik kan nu ook een plaatje posten van een slecht geintegreerde oproerkraaier en daar je mening over vragen.

Ja, een groot deel zal goed integreren en goed meedraaien. Daar gaat het niet om. Het gaat over de mensen die niet integreren en geld kosten. En die groep is te groot om op lange termijn te kunnen dragen.
Klopt wellicht maar zolang er een stroom van vluchtelingen naar Europa komt en de oorzaken daarvan niet worden opgelost zal er niets opgelost gaan worden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_173656025
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:56 schreef Megumi het volgende:

[..]

Klopt wellicht maar zolang er een stroom van vluchtelingen naar Europa komt en de oorzaken daarvan niet worden opgelost zal er niets opgelost gaan worden.
De oorzaken van die stroom zijn ons uitnodigende beleid. Dat hebben we zelf in de hand.
  vrijdag 8 september 2017 @ 12:20:42 #170
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_173656038
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De oorzaken van die stroom zijn ons uitnodigende beleid. Dat hebben we zelf in de hand.
Was het maar zo makkelijk allemaal. Een koepel over Nederland bouwen lijkt me echt lastig.
pi_173656125
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:20 schreef Megumi het volgende:

[..]

Was het maar zo makkelijk allemaal. Een koepel over Nederland bouwen lijkt me echt lastig.
Want andere oplossingen zijn er natuurlijk niet. Het is of een koepel of 'kom allen maar hierheen'
pi_173656164
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:20 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat is ook niet nodig.
  vrijdag 8 september 2017 @ 12:32:06 #173
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_173656173
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Want andere oplossingen zijn er natuurlijk niet. Het is of een koepel of 'kom allen maar hierheen'
Dat de stroom van vluchtelingen voorlopig aanhoud is een gegeven feit. Zolang je daar niets aan doet is er denk ik geen oplossing. En dan zal je ook moeten gaan ingrijpen in de landen waar die mensen vandaan komen. Met een brede aanpak zoals bijvoorbeeld het Marshallplan van na WO2. In de oorlogsgebieden. Aanpak van corruptie en armoede het is complex. En er is wereldwijd geen politieke wil voor. Men vindt het wel goed zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Megumi op 08-09-2017 12:37:46 ]
pi_173656253
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:32 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat de stroom van vluchtelingen voorlopig aanhoud is een gegeven feit. Zolang je daar niets aan doet is er denk ik geen oplossing. En dan zal je ook moeten gaan ingrijpen in de landen waar die mensen vandaan komen. Met een brede aanpak zoals bijvoorbeeld het Marshallplan van na WO2. Aanpak van corruptie en armoede het is complex. En er is wereldwijd geen politieke wil voor. Men vindt het wel goed zo.
Nonsens.

Wij kunnen niet alle problemen oplossen, dat moeten we ook niet willen. Wij moeten onszelf beschermen tegen problemen die ons bedreigen, die kunnen we namelijk wel oplossen. Dat de stroom vluchtelingen aanblijft, wellicht. Dan moeten we dus ons eigen beleid veranderen zodat niet meer iedereen die voet op europese bodem weet te zetten niet meer weg te krijgen is.

Begin eens met iedereen die illegaal europa bereikt uit te sluiten van een verblijfsvergunning en ga dat eens consequent handhaven. Nu ndoig je mensen uit om illegaal te komen want als je er door weet te glippen heb je de jackpot in de ogen van die mensen.
  vrijdag 8 september 2017 @ 12:41:23 #175
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_173656319
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nonsens.

Wij kunnen niet alle problemen oplossen, dat moeten we ook niet willen. Wij moeten onszelf beschermen tegen problemen die ons bedreigen, die kunnen we namelijk wel oplossen. Dat de stroom vluchtelingen aanblijft, wellicht. Dan moeten we dus ons eigen beleid veranderen zodat niet meer iedereen die voet op europese bodem weet te zetten niet meer weg te krijgen is.

Begin eens met iedereen die illegaal europa bereikt uit te sluiten van een verblijfsvergunning en ga dat eens consequent handhaven. Nu ndoig je mensen uit om illegaal te komen want als je er door weet te glippen heb je de jackpot in de ogen van die mensen.
Het faalt al bij handhaven en dergelijke. Nogmaals op termijn zie ik hier geen oplossing voor. Zeker niet in de politiek van de huidige politieke partijen. En dan laat ik de EU er maar buiten. Ik zie op dit moment nergens een politicus met voldoende daadkracht en ook charisma die dit soort problemen kan oplossen. In binnen en buitenland.
  vrijdag 8 september 2017 @ 12:46:30 #176
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173656409
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:10 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Over wie heb jij het?
Over die zielepoot die over kleuren van mensen aan het schreeuwen is.. De verschillende kleuren van ogen maakt toch ook geen hol uit?

Wat is dat nou voor onzin? Dat hij ff bepaald dat de persoon die ik leuk vind afgekeurd word omdat er een kleurtje op zit?

Mensen die dat soort lui serieus nemen snappen het niet helemaal.. met hun "blank" geleuter..

Oorlog=economie=migratie van mensen

[ Bericht 2% gewijzigd door Zolderkamer op 08-09-2017 12:52:49 ]
pi_173656548
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:09 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

/care
Ik red mijzelf wel.
Ok dan, nou gefeliciteerd met je stem op Theo Hiddema dan. :') LOL.
pi_173656632
Het duidelijke gedrag van links.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_173656654
Ronald Reagan : If Fascism Ever Comes To America The Netherlands(or the world), It Will Come In The Name Of Liberalism.

en gelijk had hij
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:01:33 #180
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173656659
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:59 schreef HSG het volgende:
Het duidelijke gedrag van links.
Hou toch op man.. links rechts boven onder..

Het is op een populistische manier kortzichtige mensen voor je winnen.. De wereld is rond.. stop met oorlog en je stopt met migratie.. Moeilijker is het niet..
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:04:13 #181
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_173656698
quote:

Voor wat moet deze anekdote een bewijs vormen?
Voor een dubieuze vriendenkring?
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:04:27 #182
423584 begaaierd
pi_173656700
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:46 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Over die zielepoot die over kleuren van mensen aan het schreeuwen is.. De verschillende kleuren van ogen maakt toch ook geen hol uit?

Wat is dat nou voor onzin? Dat hij ff bepaald dat de persoon die ik leuk vind afgekeurd word omdat er een kleurtje op zit?

Mensen die dat soort lui serieus nemen snappen het niet helemaal.. met hun "blank" geleuter..

Oorlog=economie=migratie van mensen
Wie is hij in deze? Een Fok! user? Baudet?
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:05:09 #183
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173656713
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:04 schreef the-eye het volgende:

[..]

Voor wat moet deze anekdote een bewijs vormen?
Voor een dubieuze vriendenkring?
Waarom zou er overal iets achter gezocht moeten worden? Ben je zo paranoide?
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:05:41 #184
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173656719
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:04 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Wie is hij in deze? Een Fok! user? Baudet?
Over wie ging dit topic ook al weer? Dat hij het wat omslachtig doet zegt alleen maar meer over zn agenda en persoon
pi_173656728
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:41 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het faalt al bij handhaven en dergelijke. Nogmaals op termijn zie ik hier geen oplossing voor. Zeker niet in de politiek van de huidige politieke partijen. En dan laat ik de EU er maar buiten. Ik zie op dit moment nergens een politicus met voldoende daadkracht en ook charisma die dit soort problemen kan oplossen. In binnen en buitenland.
Ja maar dat komt omdat de personen incapabel zijn of niet willen, niet omdat het een onoplosbaar probleem is.
pi_173656733
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is jammer dat deze onzin zo hardnekkig is. De oorzaak van de stroom aan asielzoekers is dat er zoveel mensen ontheemd raken. Ons beleid heeft er weinig mee van doen.
pi_173656775
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is jammer dat deze onzin zo hardnekkig is. De oorzaak van de stroom aan asielzoekers is dat er zoveel mensen ontheemd raken. Ons beleid heeft er weinig mee van doen.
De stroom richting China, australie, Peru etc. Ligt toch een stuk lager dan richting (west) europa terwijl die landen toch echt op dezelfde planeet liggen.

Kennelijk doen zij iets in hun beleid waardoor zij niet de problemen binnenhalen.
pi_173656777
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat bedoel je precies met iedereen die illegaal Europa bereikt? Kun je hier wat jou betreft niet eens meer asiel aanvragen?
pi_173656812
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De stroom richting China, australie, Peru etc. Ligt toch een stuk lager dan richting (west) europa terwijl die landen toch echt op dezelfde planeet liggen.

Kennelijk doen zij iets in hun beleid waardoor zij niet de problemen binnenhalen.
De overlevingskansen en kans een normale toekomst op te bouwen, zijn hier een stuk groter, ja.
pi_173656898
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met iedereen die illegaal Europa bereikt? Kun je hier wat jou betreft niet eens meer asiel aanvragen?
Iedereen die illegaal binnenkomt: dus zonder paspoort en/of op een gammel bootje. Iedereen die niet langs de reguliere paspoortcontrole gaat en die opzettelijk omzeild.

Ik heb je dit gisteren al uitgebreid uitgelegd.
pi_173656930
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De overlevingskansen en kans een normale toekomst op te bouwen, zijn hier een stuk groter, ja.
De overlevingskansen zijn in China net zo groot en de kans om een normale toekomst op te bouwen is geen grond voor asiel. Want als dat zo zou zijn kunnen we wel 6 miljard wereldburgers uitnodigen naar europa.

Overigens is wegkwijnen in een achterstandswijk terwijl je rond moet komen van een bijstandsuitkering geen normale toekomst. Dat is wel het toekomstbeeld voor het gros.

Hoeveel asielzoekers komen in Zwitserland terecht? En ligt dat aan hun beleid of aan de overlevingskansen in het land?
pi_173656946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Iedereen die illegaal binnenkomt: dus zonder paspoort en/of op een gammel bootje. Iedereen die niet langs de reguliere paspoortcontrole gaat en die opzettelijk omzeild.

Ik heb je dit gisteren al uitgebreid uitgelegd.
Als mensen een paspoort hebben hoeven ze ook geen asiel aan te vragen hè. Als mensen geen geldige verblijfstitel hebben zijn ze strikt genomen illegaal maar de wet geeft mensen de mogelijkheid om dan asiel aan te vragen.
pi_173656968
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als mensen een paspoort hebben hoeven ze ook geen asiel aan te vragen hè. Als mensen geen geldige verblijfstitel hebben zijn ze strikt genomen illegaal maar de wet geeft mensen de mogelijkheid om dan asiel aan te vragen.
Asiel vraag je aan omdat je in eigen land niet veilig bent, niet omdat je geen paspoort hebt. Dat heeft er NIETS mee te maken.

Of dacht jij dat jij als Senegalese geitenhoeder in bezit van Senegalees paspoort gewoon naar Europa kunt komen en je inschrijven voor een huurwoning en uitkering?
pi_173657031
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Asiel vraag je aan omdat je in eigen land niet veilig bent, niet omdat je geen paspoort hebt. Dat heeft er NIETS mee te maken.
Als je asiel aanvraagt in een ander land ben je strikt genomen illegaal in dat andere land omdat je geen verblijfsvergunning hebt.
pi_173657066
WNLVandaag twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 10:22:23 Activiste Anne Fleur Dekker keurt actie tegen Baudet goed: ‘Het is geen kogel’ https://t.co/amk3MZTmHd #wnl reageer retweet
Mooi, weten we dat ook weer. Iemand het adres van Anne Dekker voor mij? Ik heb namelijk een andere mening van haar, en wil dit graag duidelijk maken dmv. vernielingen, en mijn uitwerpselen. Geen probleem hoor, Anne vind deze manier van discussie voeren in een democratie volledig normaal het is immers geen kogel.
pi_173657081
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je asiel aanvraagt in een ander land ben je strikt genomen illegaal in dat andere land omdat je geen verblijfsvergunning hebt.
Totale nonsens. Is echt niets van waar.

Ik kan morgen op vakantie naar Turkije op een toeristenvisum, dan ben ik niet illegaal, heb immers een visum. En dan kan ik daar gewoon asiel aanvragen.

Echt complete nonsens wat je hier stelt.
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:27:52 #197
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173657100
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
WNLVandaag twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 10:22:23 Activiste Anne Fleur Dekker keurt actie tegen Baudet goed: ‘Het is geen kogel’ https://t.co/amk3MZTmHd #wnl reageer retweet
Mooi, weten we dat ook weer. Iemand het adres van Anne Dekker voor mij? Ik heb namelijk een andere mening van haar, en wil dit graag duidelijk maken dmv. vernielingen, en mijn uitwerpselen. Geen probleem hoor, Anne vind deze manier van discussie voeren in een democratie volledig normaal het is immers geen kogel.
En daarom moet je dat hier plaatsen in ipv het zelf even aan haar te vragen?
pi_173657156
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:27 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En daarom moet je dat hier plaatsen in ipv het zelf even aan haar te vragen?
Ik heb even snel wat teruggelezen naar jouw reacties, jij vind het ook maar allemaal een beetje overdreven. Mooi, dan verzoek ik ook even jouw adres, kom je even in je bek pissen en schijt daarna je gezicht vol. Wat voor een kleurtje wil je op je voordeur? moeten ons immers niet zo aanstellen, je deur is dan immers weer netjes gelakt, zo gaan we om met mensen die een andere mening hebben.
pi_173657190
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik heb even snel wat teruggelezen naar jouw reacties, jij vind het ook maar allemaal een beetje overdreven. Mooi, dan verzoek ik ook even jouw adres, kom je even in je bek pissen en schijf daarna je gezicht vol. Wat voor een kleurtje wil je op je voordeur? moeten ons immers niet zo aanstellen, je deur is dan immers weer netjes gelakt, zo gaan we om met mensen die een andere mening hebben.
Is Baudet nou ook al in z'n bek gescheten?
pi_173657199
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is Baudet nou ook al in z'n bek gescheten?
Ik heb geen oven, dus een taart bakken gaat moeilijk, en denk niet dat de lokale bakkerij eraan mee wilt werken.
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:33:43 #201
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173657204
quote:

[..]

Ik heb even snel wat teruggelezen naar jouw reacties, jij vind het ook maar allemaal een beetje overdreven. Mooi, dan verzoek ik ook even jouw adres, kom je even in je bek pissen en schijf daarna je gezicht vol. Wat voor een kleurtje wil je op je voordeur? moeten ons immers niet zo aanstellen, je deur is dan immers weer netjes gelakt, zo gaan we om met mensen die een andere mening hebben.
Lees je post eens terug? Moet je dan niet een beetje lachen om jezelf?
pi_173657224
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De overlevingskansen zijn in China net zo groot en de kans om een normale toekomst op te bouwen is geen grond voor asiel. Want als dat zo zou zijn kunnen we wel 6 miljard wereldburgers uitnodigen naar europa.
Het is geen grond voor het toekennen van een aanvraag, maar grond voor mensen om niet naar een derdewereldland te reizen.

quote:
Overigens is wegkwijnen in een achterstandswijk terwijl je rond moet komen van een bijstandsuitkering geen normale toekomst. Dat is wel het toekomstbeeld voor het gros.
Voor de nieuwkomers zelf ja, niet voor hun kinderen en kleinkinderen.

quote:
Hoeveel asielzoekers komen in Zwitserland terecht? En ligt dat aan hun beleid of aan de overlevingskansen in het land?
Dat zijn cijfers die ik zo niet paraat heb. Maar als je dan toch veronderstelt dat er een causaal verband ligt tussen die 2; waarom zagen we dan geen vermindering aan asielzoekers toen het asielbeleid behoorlijk versoberd werd?
pi_173657241
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Lees je post eens terug? Moet je dan niet een beetje lachen om jezelf?
Nee hoor ik zeg toch gewoon wat ik vind.
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:36:04 #204
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173657249
Maar je mag altijd dm'en hoor..
Al weet ik precies hoe dat gaat.. dan geef ik mn adres.. vind jij het te ver en blijkt dat je 150cm bent.. een dikkertje.. en een toetsenbord held.. waar je dan nooit meer iets van hoort irl..

:O
pi_173657255
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Totale nonsens. Is echt niets van waar.

Ik kan morgen op vakantie naar Turkije op een toeristenvisum, dan ben ik niet illegaal, heb immers een visum. En dan kan ik daar gewoon asiel aanvragen.

Echt complete nonsens wat je hier stelt.
Op een toeristenvisum, een geldige verblijfstitel dus; ja. Heel goed.
pi_173657265
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:36 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar je mag altijd dm'en hoor..
Al weet ik precies hoe dat gaat.. dan geef ik mn adres.. vind jij het te ver en blijkt dat je 150cm bent.. een dikkertje.. en een toetsenbord held.. waar je dan nooit meer iets van hoort irl..

:O
Yep, klopt zo ongeveer wel.
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:37:03 #207
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173657267
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nee hoor ik zeg toch gewoon wat ik vind.
Precies... beetje dreigen.. beetje frunniken.. en dat was het dan weer..
Veel praten maar niets zeggen..
pi_173657275
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:37 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Precies... beetje dreigen.. beetje frunniken.. en dat was het dan weer..
Veel praten maar niets zeggen..
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:53 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik zeg toch wat ik vind?

Omdat ie aandacht krijgt waar ie om staat te schreeuwen en een deur geverfd is (waardoor ie langer mee gaat) is er paniek?

Man man... de hele toetsenbordwereld stort in.. :B
pi_173657305
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:34 schreef Xa1pt het volgende:
Wishful thinking. Derde generatie migrantenkinderen doen het namelijk bijzonder slecht:

Derde generatie migrantenkinderen blijft achter in groep 8

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2017 13:39:49 ]
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:39:14 #210
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173657314
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

[..]

Goede quote wel.. mocht nog wel een keer genoemd worden idd..
pi_173657325
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:39 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Wishfull thinking. Derde generatie migrantenkinderen doen het namelijk bijzonder slecht:

Derde generatie migrantenkinderen blijft achter in groep 8
"De migrantenkinderen lopen wel in, maar het verschil blijft. Nederlandse leerlingen en kinderen van westerse migranten halen gemiddeld een score van 53 punten. Eerste generatie migrantenkinderen halen er gemiddeld 40; kinderen uit de tweede generatie 42, en uit de derde generatie 47."

"Bijzonder slecht."

pi_173657363
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik heb geen oven, dus een taart bakken gaat moeilijk, en denk niet dat de lokale bakkerij eraan mee wilt werken.
Dus omdat Fortuyn een drollentaart in z'n bek heeft gekregen, vind jij het prima om iemand die alle ophef over dit gedoe overdreven vindt, in z'n smoel te schijten?
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:42:30 #213
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_173657370
Je hebt nu allemaal van simpele mensen op Twitter die het adres van die Waldermar Tornstra aan het posten zijn. Ook een beetje jammer.
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:44:40 #214
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173657412
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:42 schreef YazooW het volgende:
Je hebt nu allemaal van simpele mensen op Twitter die het adres van die Waldermar Tornstra aan het posten zijn. Ook een beetje jammer.
Echt he..
pi_173657445
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is geen grond voor het toekennen van een aanvraag, maar grond voor mensen om niet naar een derdewereldland te reizen.

Aanvragen mag altijd, maar niet vanuit Europa. HElemaal als je niet te vrezen hebt voor je leven.

quote:
Die hebben het wellicht iets beter maar kosten de Nederlandse belastingbetaler nog steeds zo'n 3 ton over hun volledige leven. Daar hebben wij als maatschappij alleen maar last van. Plus dat ook hun kinderen en kleinkinderen crimineler zijn.

[..]

quote:
Dat zijn cijfers die ik zo niet paraat heb. Maar als je dan toch veronderstelt dat er een causaal verband ligt tussen die 2; waarom zagen we dan geen vermindering aan asielzoekers toen het asielbeleid behoorlijk versoberd werd?
Omdat ons asielbeleid na versobering nog steeds ruimhartiger is dan de meeste andere landen. Water loopt naar het laagste punt, dan kun je het laagste punt iets ophogen maar als het nog steeds het laagste punt is loopt al het water daar nog steeds naartoe.
pi_173657484
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

"De migrantenkinderen lopen wel in, maar het verschil blijft. Nederlandse leerlingen en kinderen van westerse migranten halen gemiddeld een score van 53 punten. Eerste generatie migrantenkinderen halen er gemiddeld 40; kinderen uit de tweede generatie 42, en uit de derde generatie 47."

"Bijzonder slecht."

Cijfers zijn dan ook van het CBS, die zullen het wel ietsjes rooskleuriger hebben gemaakt.
pi_173657486
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Op een toeristenvisum, een geldige verblijfstitel dus; ja. Heel goed.
Geldig voor een tijdig verblijf. Ik ben pas illegaal op het moment dat ik blijf na het verstrijken van mijn visum maar ik kan voor die datum al asiel aanvragen.

conclusie: asielaanvragen heeft niets met illegaal zijn te maken.
pi_173657526
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Aanvragen mag altijd, maar niet vanuit Europa. HElemaal als je niet te vrezen hebt voor je leven.
Hoe wil je überhaupt een selectie toepassen en criteria hanteren als je niet selecteert?

quote:
Die hebben het wellicht iets beter maar kosten de Nederlandse belastingbetaler nog steeds zo'n 3 ton over hun volledige leven. Daar hebben wij als maatschappij alleen maar last van. Plus dat ook hun kinderen en kleinkinderen crimineler zijn.
Aha, dus als jouw oma ziek is en je wat voor haar moet doen ga je lopen klagen dat het geld kost?

quote:
Omdat ons asielbeleid na versobering nog steeds ruimhartiger is dan de meeste andere landen.
Maar hoe ruimhartiger hoe meer asielaanvragen lijkt me, toch?
pi_173657557
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Geldig voor een tijdig verblijf. Ik ben pas illegaal op het moment dat ik blijf na het verstrijken van mijn visum maar ik kan voor die datum al asiel aanvragen.
Lees je überhaupt wel wat ik zeg? Als je een visum hebt, heb je een geldige verblijfstitel dus ben je niet illegaal. Jij stelt dat mensen hier überhaupt geen asiel meer aan moeten kunnen vragen tenzij ze niet illegaal zijn, terwijl strikt genomen iedereen die voet aan wal zet zonder geldige verblijfstitel illegaal is. In de regel doelen we met illegalen op mensen die hun asielprocedure hebben doorlopen en een inreisverbod hebben gekregen maar toch nog in Nederland blijven.
pi_173657559
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:48 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Cijfers zijn dan ook van het CBS, die zullen het wel ietsjes rooskleuriger hebben gemaakt.
Ah, ja, natuurlijk.
pi_173657671
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:48 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Wat ben jij mensonterend achterlijk. De tering _O-
Dit, dus.
pi_173657675
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, ja, natuurlijk.
'Hier, een bron!'
"je bron zegt iets anders dan jij"
'Komt omdat de bron niet klopt'.

Discussiëren op Fok! _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173657677
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe wil je überhaupt een selectie toepassen en criteria hanteren als je niet selecteert?

Je kunt prima selecteren bij iemand die zijn anvraag vanuit het buitenland doet.

quote:
Aha, dus als jouw oma ziek is en je wat voor haar moet doen ga je lopen klagen dat het geld kost?

Als mijn auto kapot is,mag ik dan bij jou komen vragen om de rekening te betalen of moet ik het zelf maar uitzoeken?

Nee, met mijn oma het ik een emotionele band. Met Kwame uit de sloppenwijken van Monrovia niet.
quote:
Maar hoe ruimhartiger hoe meer asielaanvragen lijkt me, toch?
Klopt, en dat blijkt ook want de aanvragen in west europa overstijgen de aanvragen in oost europa ruimschoots. Waarom: omdat ons beleid ruimhartiger is en wij royale uitkeringen hebben.
pi_173657702
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lees je überhaupt wel wat ik zeg? Als je een visum hebt, heb je een geldige verblijfstitel dus ben je niet illegaal. Jij stelt dat mensen hier überhaupt geen asiel meer aan moeten kunnen vragen tenzij ze niet illegaal zijn, terwijl strikt genomen iedereen die voet aan wal zet zonder geldige verblijfstitel illegaal is. In de regel doelen we met illegalen op mensen die hun asielprocedure hebben doorlopen en een inreisverbod hebben gekregen maar toch nog in Nederland blijven.
Nee met illegalen bedoelen we mensen die geen geldige verblijfstitel hebben. En dan zou je dus uitgesloten moeten worden van een asielaanvraag.
pi_173657709
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus omdat Fortuyn een drollentaart in z'n bek heeft gekregen, vind jij het prima om iemand die alle ophef over dit gedoe overdreven vindt, in z'n smoel te schijten?
Nee hoor, ik vind dit allemaal niet normaal, in een democratie bestrijd je politiek met politiek en grijp je niet naar de fysieke middelen. Maar sommigen zijn zo overtuigd van hun gelijk dat je het alleen met fysieke middelen duidelijk kan maken blijkbaar.
pi_173657715
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee met illegalen bedoelen we mensen die geen geldige verblijfstitel hebben. En dan zou je dus uitgesloten moeten worden van een asielaanvraag.
Ja, dat is dus iedereen die asiel aanvraagt. Je vraagt dan een geldige verblijfstitel aan omdat je die niet hebt.
pi_173657724
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:42 schreef YazooW het volgende:
Waarom dat? is toch lachen als zijn voordeur dadelijk onder een nieuw likje verf zit? Of is het dan opeens niet meer lachen?
pi_173657729
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je bent pas illegaal als je asielaanvraag ongeldig is en je niet langer mag blijven.
Dit, dus.
pi_173657757
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat ben jij mensonterend achterlijk. De tering _O-
Het CBS is een semi-overheidsinstantie, dus die zijn er bij gebaat om een zo rooskleurig mogelijk beeld te schetsen van de multiculturele samenleving.
pi_173657758
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, dat is dus iedereen die asiel aanvraagt. Je vraagt dan een geldige verblijfstitel aan omdat je die niet hebt.
Onzin. dat leg ik je net uit.
pi_173657772
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je bent pas illegaal als je asielaanvraag ongeldig is en je niet langer mag blijven.
Onzin.

Als je de grens stiekem overglipt zonder visum ben je ook illegaal.
Als je toeristenvisum is verlopen en je gaat niet weg ben je ook illegaal.
  vrijdag 8 september 2017 @ 14:05:04 #232
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_173657786
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Waarom dat? is toch lachen als zijn voordeur dadelijk onder een nieuw likje verf zit? Of is het dan opeens niet meer lachen?
Thierry Baudet heeft een mening, iemand is het daar niet mee eens en kiest er vervolgens voor om de eigendommen van Thierry Baudet te vernielen. De aanhang van Thierry Baudet, en vele anderen, vinden dit niet kunnen. Daarnaast is het ook gewoon strafbaar. Vervolgens is er toch een deel van de aanhang van Baudet die vervolgens oproept PRECIES hetzelfde te doen bij meneer Tornstra. Meneer Tornstra zegt iets wat zei niet leuk vinden, en dus is het wel okay dat zijn eigendommen vernield worden.
pi_173657793
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Onzin.

Als je de grens stiekem overglipt zonder visum ben je ook illegaal.
Als je toeristenvisum is verlopen en je gaat niet weg ben je ook illegaal.
Waarom heb je het dan over mensen die een asielaanvraag doen? Daar vallen deze voorbeelden toch niet onder?
Dit, dus.
pi_173657806
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:03 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Het CBS is een semi-overheidsinstantie, dus die zijn er bij gebaat om een zo rooskleurig mogelijk beeld te schetsen van de multiculturele samenleving.
Het wordt nu pijnlijk. Stop maar.
Dit, dus.
pi_173657807
Gaat het al over Anne Fleur?
  vrijdag 8 september 2017 @ 14:08:43 #236
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_173657857
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:06 schreef Chai het volgende:
annefleurdd twitterde op donderdag 16-03-2017 om 12:37:47 Ik wil een taart op @thierrybaudet gooien. reageer retweet
:P
pi_173657894
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
quote:

[..]

Ik heb even snel wat teruggelezen naar jouw reacties, jij vind het ook maar allemaal een beetje overdreven. Mooi, dan verzoek ik ook even jouw adres, kom je even in je bek pissen en schijt daarna je gezicht vol. Wat voor een kleurtje wil je op je voordeur? moeten ons immers niet zo aanstellen, je deur is dan immers weer netjes gelakt, zo gaan we om met mensen die een andere mening hebben.
Hahah wat een triest stuk tuig ben jij blijkbaar. :')
pi_173657935
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Waarom heb je het dan over mensen die een asielaanvraag doen? Daar vallen deze voorbeelden toch niet onder?
Asielaanvraag en illegaal zijn zijn 2 verschillende zaken die niet per definitie met elkaar te maken hebben.

Wat ik zei is dat je moet voorkomen dat mensen illegaal europa inreizen. Daarom moet je mensen die dat toch doen uitsluiten van een verblijfsvergunning en het mogelijk maken dat zij asiel aanvragen op een Nederlandse ambassade buiten europa.
pi_173658012
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_173658077
quote:

[..]

Bij de volgende NSDAP zullen ze onder de indruk zijn van je welgemikte 'dit vind ik niet leuk meneer Hitler'
Want Baudet is een echte fascist? Laat je nakijken man.
pi_173658238
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:10 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

[..]

Hahah wat een triest stuk tuig ben jij blijkbaar. :')
Waarom? Omdat ik de hypocrisie van de linkse kliek probeer aan te tonen?
pi_173658320
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Lijkt me eerder de kliek van Anne Kut, maar weet het verder ook niet.
pi_173658554
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Ondertussen bij #Pauw – Acteur Waldemar Torenstra: Bekladding is eigen schuld van Thierry Baudet

Filmpje:

En als hij een kogel kopt is het zeker ook zijn eigen schuld. :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_173658672
Ik hoop dat ze worden opgepakt.
pi_173658679
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Acteur Waldemar Torenstra: Bekladding is eigen schuld van Thierry Baudet
Goh. Die Waldemar woont geriefelijk in een peperduur pand midden in de grachtengordel. Lekker ver weg van de multiculturele ellende. Hoe verrassend weer. :O

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2017 14:51:08 ]
pi_173658859
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wat heeft haar mening te maken met "de linkse kliek" :') Hahah.
Je denkt gewoon te simpel, gefeliciteerd.
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:02:47 #247
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173658932
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:50 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Goh. Die Waldemar woont geriefelijk in een peperduur pand midden in de grachtengordel. Lekker ver weg van de multiculturele ellende. Hoe verrassend weer. :O
Hoe verrassend voor een acteur he.. :')
Genoeg plekken waar mensen lekker op zichzelf kunnen wonen.. maar dat willen ze niet..
Beetje klagen.. want anders weten ze niet wat ze met hun leven moeten..
Genoeg (nouja genoeg..) goedkope huurwoningen elders in het land
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:05:09 #248
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173658977
quote:

[..]

Als Baudet besluit tot een lavendeltuinputsch wordt hij echt wel vastgezet, daar hoeven extreemlinkse gekkies geen mensen met afwijkende meningen voor te bedreigen.
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:06:43 #249
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173659013
Mensen die alleen maar LINKS LINKS kunnen roepen.. _O-
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:06:53 #250
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_173659017
In ieder geval zijn het een stel kneuzen. Niet het verschil weten tussen fictie en de realiteit. :')
pi_173659157
Gaaf wel dat Joop.nl ook gewoon niks bericht over deze gebeurtenis. Toch wel een broeinest van linkse gekkies.
pi_173659166
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:02 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Hoe verrassend voor een acteur he.. :')
Genoeg plekken waar mensen lekker op zichzelf kunnen wonen.. maar dat willen ze niet..
Beetje klagen.. want anders weten ze niet wat ze met hun leven moeten..
Genoeg (nouja genoeg..) goedkope huurwoningen elders in het land
Dit zijn de mensen die ons de multiculti en "diversiteit" opleggen, maar zelf wonen ze lekker veilig in blanke enclaves. Nee, laat de gewone arbeiders in de buitenwijken maar de klappen opvangen.

Ik vind dat hypocriet.
pi_173659215
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:15 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Dit zijn de mensen die ons de multiculti en "diversiteit" opleggen, maar zelf wonen ze lekker veilig in blanke enclaves. Nee, laat de gewone arbeiders in de buitenwijken maar de klappen opvangen.

Ik vind dat hypocriet.
Een acteur die ons diversiteit oplegt. Juist ja.
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:18:46 #254
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173659227
quote:

[..]

Ik vind dat hypocriet.
Wie is ons? Blanke enclaves?
Verder alles oke?

Waarom ga je dan in een buitenwijk wonen en niet gewoon op het platteland?
pi_173659234
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hij zit regelmatig bij Pauw en RTL Late Night om zijn evangelie te verkondigen, ja.
pi_173659250
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:18 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Hij zit regelmatig bij Pauw en RTL Late Night om zijn evangelie te verkondigen, ja.
En daarmee legt-ie ons, als acteur, iets op. Juist ja.
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:19:59 #257
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173659260
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:18 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Ohja er zijn ook mensen die hun leven laten beheersen door wat er op tv is.. Was ik even vergeten..
pi_173659569
quote:

[..]

Ik vind dat hypocriet.
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

LOL. :D Grappig om te zien hoe iemand zo een link weet te leggen. :') (triest eigenlijk)
pi_173659585
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Legitieme journalistieke insteek. Die vraagt waart rond, en daarom is het goed dat de media daar aandacht voor hebben.

Dat mensen weigeren te lezen, is niet het probleem van de VK.

Beetje later poging om de media monddood te maken van de FvD-fanboys.
Nee. Ze weten bij de media dondersgoed wat gelezen wordt en wat ze kunnen gebruiken als laffe smoes.

Het soort stukjes uit de quotes, die doen het. Dat weet jij ook wel koos.
1947-2016
pi_173659598
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gaaf wel dat Joop.nl ook gewoon niks bericht over deze gebeurtenis. Toch wel een broeinest van linkse gekkies.
Niet zo gek. Hun lezers zitten hier achter.
1947-2016
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:41:10 #261
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173659666
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Want Baudet is een echte fascist? Laat je nakijken man.
Zeg ik dat Baudet een echte fascist is?
Laffe huichelaar
pi_173659775
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zeg ik dat Baudet een echte fascist is?
Aangezien dit topic over Baudet gaat en lieden die zijn huis vandaliseren omdat ze hem een fascist vinden, leek me dat aannemelijk.
pi_173660027
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee. Ze weten bij de media dondersgoed wat gelezen wordt en wat ze kunnen gebruiken als laffe smoes.

Het soort stukjes uit de quotes, die doen het. Dat weet jij ook wel koos.
Nogmaals: niet het probleem van de VK. Was ook een prima artikel en het is goed dat de krant er aandacht aan besteedde.

Net zoals recent een groot artikel in de VK stond dat als insteek had wat cultureel marxisme is en of het echt bestaat. Die term wordt steeds meer gebezigd, dus goed dat de krant hier aandacht voor heeft.
pi_173660055
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals: niet het probleem van de VK. Was ook een prima artikel en het is goed dat de krant er aandacht aan besteedde.

Net zoals recent een groot artikel in de VK stond dat als insteek had wat cultureel marxisme is en of het echt bestaat. Die term wordt steeds meer gebezigd, dus goed dat de krant hier aandacht voor heeft.
Na 26 jaar moeten ze wel toegeven.

Maar wat is de vk toch een nobel medium....
Echt koos, je ziet zulke de wereld heel raar.
1947-2016
pi_173660112
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Na 26 jaar moeten ze wel toegeven.

Maar wat is de vk toch een nobel medium....
Echt koos, je ziet zulke de wereld heel raar.
Niets nobels aan. Een krant moet weten wat er leeft en actuele thema's belichten en achtergronden en analyses bieden. En ja, die kunnen soms pijnlijk zijn voor sommige lieden.

Dat heet journalistiek.
  vrijdag 8 september 2017 @ 16:10:08 #266
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173660142
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Aangezien dit topic over Baudet gaat en lieden die zijn huis vandaliseren omdat ze hem een fascist vinden, leek me dat aannemelijk.
Moet je toch wat beter begrijpend lezen. Remlof zegt dat er niks mis is met je verzetten tegen een echte fascist.

Jij reageert daarop dat het wel fatsoenlijk moet gebeuren.

Je zegt dus dat verzet tegen echte fascisten fatsoenlijk moet gebeuren. Daar reageer ik op.
Laffe huichelaar
pi_173660360
De Pechtold- en Yasserjugend doen er wel alles aan om FvD groot te maken, wat winnen ze daar dan precies mee vraag ik mij af? Ze willen blijkbaar gewoon chaos.
  vrijdag 8 september 2017 @ 16:22:38 #268
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173660395
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:20 schreef tralalala het volgende:
De Pechtold- en Yasserjugend doen er wel alles aan om FvD groot te maken, wat winnen ze daar dan precies mee vraag ik mij af? Ze willen blijkbaar gewoon chaos.
vanuit het oogpunt van de concurrent kan ik me voorstellen dat ze liever clowns als Wilders en Baudet groot wil hebben dan serieuze concurrenten als de VVD en CDA. Want daar komen die stemmen vandaan en je weet dat daar verder toch niks mee gedaan wordt door die partijen.
Laffe huichelaar
  vrijdag 8 september 2017 @ 16:39:06 #269
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173660652
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
Waldemar _O_ Gewoon lekker die 'je maakt het er zelf naar' gooien in de discussie _O_ Al die meisjes in korte rokjes die aangerand worden kennen deze wel denk ik.
Ja, al die moslims die gediscrimineerd worden ook.
  vrijdag 8 september 2017 @ 16:42:49 #270
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173660733
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:06 schreef Chai het volgende:
Ik heb er nu wel een beetje spijt van dat we haar tot vertegenwoordiger van de (s)link(s)e kliek hebben verkozen.
  vrijdag 8 september 2017 @ 16:43:29 #271
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173660750
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:03 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Nee hoor.
pi_173660805
quote:
pi_173660815
De grote goedpraatshow is alweer op volle gang. Verrassend. :')
  vrijdag 8 september 2017 @ 16:56:59 #275
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173661041
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:05 schreef YazooW het volgende:

[..]

Thierry Baudet heeft een mening, iemand is het daar niet mee eens en kiest er vervolgens voor om de eigendommen van Thierry Baudet te vernielen. De aanhang van Thierry Baudet, en vele anderen, vinden dit niet kunnen. Daarnaast is het ook gewoon strafbaar. Vervolgens is er toch een deel van de aanhang van Baudet die vervolgens oproept PRECIES hetzelfde te doen bij meneer Tornstra. Meneer Tornstra zegt iets wat zei niet leuk vinden, en dus is het wel okay dat zijn eigendommen vernield worden.
Ja, bizar...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 8 september 2017 @ 17:54:39 #276
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_173662356
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja maar dat komt omdat de personen incapabel zijn of niet willen, niet omdat het een onoplosbaar probleem is.
Maar als de personen die de problemen kunnen oplossen incapabel zijn is dat een onderdeel van het probleem natuurlijk dat wel mee gewogen moet worden. Omdat dit ook een factor is wat de oplossing blokkeert.
  vrijdag 8 september 2017 @ 18:43:08 #277
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_173663277
Waldemar Torenstra wie is die nobuddie?
graag op anoniem
pi_173663978
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die houden zich nu even gedeisd want ze zijn indirect verantwoordelijk voor wat Baudet overkomen is.
pi_173664245
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Die houden zich nu even gedeisd want ze zijn indirect verantwoordelijk voor wat Baudet overkomen is.
je maakt wel een enorm drama van wat roze verf.
Wat was jouw reactie dan wel niet op aanslag op Kosto?
pi_173664395
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:43 schreef KingRoland het volgende:
Waldemar Torenstra wie is die nobuddie?
Een of andere lul uit een soap.
pi_173664484
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Het zijn precies dezelfde taferelen zoals toentertijd bij Fortuyn. Linkse media creëren een agressieve sfeer rondom zijn persoon, vervolgens zijn er gekkies die zogenaamd 'ludieke protestacties' organiseren en straks is iedereen weer 'geschokt' omdat er een politicus op straat ligt dood te bloeden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2017 19:51:41 ]
pi_173664773
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het zijn precies dezelfde taferelen zoals toentertijd bij Fortuyn. Linkse media creëren een agressieve sfeer rondom zijn persoon, vervolgens zijn er gekkies die zogenaamd 'ludieke protestacties' organiseren en straks is iedereen weer 'geschokt' omdat er een politicus op straat ligt dood te bloeden.
ik heb het niet om Fortuyn, ik vraag je naar jouw reactie op aanslag op Kosto.
pi_173665842
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik heb het niet om Fortuyn, ik vraag je naar jouw reactie op aanslag op Kosto.
Heb je al antwoord gehad?
Make my day!
pi_173665883
Jammer om op deze manier te uiten dat je het oneens met iemand bent.
pi_173665908
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Roze verf, blauwe verf het gaat om het princiepe.
Fysieke aanval op lijf en goed is een duidelijke grens.
pi_173665946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:04 schreef khochner het volgende:

[..]

Roze verf, blauwe verf het gaat om het princiepe.
Fysieke aanval op lijf en goed is een duidelijke grens.
Idd. Net als het schilderen van leuzen op AZC's.
Gelukkig was men daar toen ook zo verontwaardigd over...
Make my day!
pi_173666007
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:06 schreef agter het volgende:

[..]

Idd. Net als het schilderen van leuzen op AZC's.
Gelukkig was men daar toen ook zo verontwaardigd over...
Ik wel iig en volgens mij velen met mij!
pi_173666026
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan met je 'linkse media creëren een hetze'. Alleen Joop is lekker bezig, maar daarmee hebben we alles wel gehad.
pi_173666030
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:10 schreef khochner het volgende:

[..]

Ik ook.
Net als het in de fik steken van auto's van GL politici vorig jaar.
Bah.
Make my day!
pi_173666290
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:11 schreef agter het volgende:

[..]

Ik ook.
Net als het in de fik steken van auto's van GL politici vorig jaar.
Bah.
Ik moet zeggen dat dit dergelijk gedrag echt eens aangepakt moet worden, niet met een taakstraf oid. Deze mensen hebben echt psychishe hulp nodig.
  vrijdag 8 september 2017 @ 21:27:12 #291
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173666355
Als het aan linkse activisten zoals AFD ligt, staat Baudet nog veel meer te wachten. Zijn mening is immers niet in lijn met het socialistische politiek-correcte gedachtegoed, dus moet hem de mond worden gesnoerd. Nu FVD het fantastisch doet in de peilingen, neemt extreemlinks de toevlucht tot illegale middelen om Baudet het zwijgen op te leggen.

Links is het grootste gevaar voor onze samenleving. Het duldt geen andere meningen. Het is ongrondwettelijk. Het zou daarom met wortel en tak moeten worden uitgeroeid.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_173666525
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:27 schreef Old_Pal het volgende:
Als het aan linkse activisten zoals AFD ligt, staat Baudet nog veel meer te wachten. Zijn mening is immers niet in lijn met het socialistische politiek-correcte gedachtegoed, dus moet hem de mond worden gesnoerd. Nu FVD het fantastisch doet in de peilingen, neemt extreemlinks de toevlucht tot illegale middelen om Baudet het zwijgen op te leggen.

Links is het grootste gevaar voor onze samenleving. Het duldt geen andere meningen. Het is ongrondwettelijk. Het zou daarom met wortel en tak moeten worden uitgeroeid.
Snappen ze niet dat dat hem alleen maar sterker maakt ?
Met dat laatste ben je weer net zo als hun bezig en jou mening aan het doordrukken met geweld...
pi_173666558
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:10 schreef khochner het volgende:

[..]

hier niet hoor
pi_173666582
quote:
Als het aan linkse activisten zoals AFD ligt, staat Baudet nog veel meer te wachten.
helemaal niet man. Hij heeft nog minder zetels dan Denk
pi_173666622
quote:
Als het aan linkse activisten zoals AFD ligt, staat Baudet nog veel meer te wachten.

Links is het grootste gevaar voor onze samenleving. Het zou daarom met wortel en tak moeten worden uitgeroeid.
Wat had je in gedachten, treinen, goelags, of weer iets nieuws?
  vrijdag 8 september 2017 @ 21:42:00 #296
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173666656
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Wat had je in gedachten, treinen, goelags, of weer iets nieuws?
Ik heb wel zo mijn ideeën.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_173666681
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:42 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Ik heb wel zo mijn ideeën.
Dus verf smeren is slecht, maar dat beantwoorden met een dodelijke injectie (laat ik het netjes houden) is wel gepast?

okee dan.
pi_173666728
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan met je 'linkse media creëren een hetze'. Alleen Joop is lekker bezig, maar daarmee hebben we alles wel gehad.
In de tijd van Fortuyn werd er door verschillende publieke figuren anders een behoorlijke hetze gevoerd, ik herinner me bv nog een Jack Spijkerman die hem op TV doodleuk vergeleek met Mussolini, en dat ging niet over het feit dat ze allebei een kale knar hadden. De minachting die van Melkert afdroop tijdens een debat dat op TV werd uitgezonden was ook veelzeggend.
pi_173666766
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

In de tijd van Fortuyn werd er door verschillende publieke figuren anders een behoorlijke hetze gevoerd, ik herinner me bv nog een Jack Spijkerman die hem op TV doodleuk vergeleek met Mussolini, en dat ging niet over het feit dat ze allebei een kale knar hadden. De minachting die van Melkert afdroop tijdens een debat dat op TV werd uitgezonden was ook veelzeggend.
Baudet komt niet in de buurt van Fortuyn, niet qua charisma en niet qua kiezersaanrallen dus ga eens een andere koe uit de sloot halen
pi_173666853
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Baudet komt niet in de buurt van Fortuyn, niet qua charisma en niet qua kiezersaanrallen dus ga eens een andere koe uit de sloot halen
Het zal mij aan mijn reet roesten of hij qua populariteit aan Fortuyn kan tippen of niet, daar ging het helemaal niet over. Het gaat over het publiekelijk demoniseren van mensen door lieden uit een bepaalde hoek en dat zich dat niet alleen beperkt tot joop.nl.
pi_173666915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het zal mij aan mijn reet roesten of hij qua populariteit aan Fortuyn kan tippen of niet, daar ging het helemaal niet over. Het gaat over het publiekelijk demoniseren van mensen door lieden uit een bepaalde hoek en dat zich dat niet alleen beperkt tot joop.nl.
publiekelijk demoniseren? Met een beetje roze verf? Van een non-figuur met minder zetels dan Denk?
Wishful thinking dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')