Notes uitdelen alsof het uitkeringen zijn.quote:Op maandag 11 september 2017 10:08 schreef Elzies het volgende:
[..]
99.999 als mod![]()
Ik probeer me er iets bij voor te stellen.
Weet jij wie ook mensen bij hun naam noemde?quote:Op maandag 11 september 2017 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
Baudet, de vreemde meneer die dezelfde complottheorieën aanhangt als Anders Breivik.
Jij ziet ze vliegen.quote:Op maandag 11 september 2017 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is omdat het FvD geen macht heeft. Laten we er alles aan doen dat dat zo blijft.
quote:Op maandag 11 september 2017 09:27 schreef Klummie het volgende:
Als extreem links geweld toe past wringt men zich in allerlei bochten om het goed te praten.
Die van links bedoel je? antifa- zwart gekleed, accepteert geen andere mening en zeer gewelddadig.quote:Op maandag 11 september 2017 10:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ziet het gevaar van fascisme niet.
Omdat het geen vergelijking is. Hoewel bovenstaande kwalijk is, is het iets anders dan een politicus intimideren.quote:Op maandag 11 september 2017 10:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenstaande schilderacties hebben minder aandacht gekregen.
Volgens mij ook niet van Asscher. En aanhoor de afkeuring van Jeroen Pauw (VARA) eens. Hij noemt expliciet linkse actievoerders als boosdoeners. Mag hoor, maar het "wegpraten van links extremisme" is iets uit de 70 er en 80 er jaren. Nú echt niet meer. Eerder andersom.
En lees eens het "goedpraten" van de Geenstijlers bij de brandstichting bij Halewijn. En een brandstichting is een aanval op het leven. Dat is met verf niet.
Vreemde gedachtekronkel is dat toch om extreem/alt links als fascistisch te willen bestempelen, lijkt wel een typisch alt-rechts dingetje te zijn. Antifa is al fout zonder fascistisch te hoeven zijn.quote:Op maandag 11 september 2017 10:16 schreef Rangono het volgende:
[..]
Die van links bedoel je? antifa- zwart gekleed, accepteert geen andere mening en zeer gewelddadig.
Het was een doelbewuste omkering.quote:Op maandag 11 september 2017 10:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vreemde gedachtekronkel is dat toch om extreem/alt links als fascistisch te willen bestempelen, lijkt wel een typisch alt-rechts dingetje te zijn. Antifa is al fout zonder fascistisch te hoeven zijn.
Maar ja als je de discussie laat voeren door mafklappers aan beide kanten van het politieke spectrum dan krijg je dit soort onzin.
Gewoon een foto uit de toekomst. What a time to be alivequote:Op maandag 11 september 2017 10:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenstaande schilderacties hebben minder aandacht gekregen.
Volgens mij ook niet van Asscher. En aanhoor de afkeuring van Jeroen Pauw (VARA) eens. Hij noemt expliciet linkse actievoerders als boosdoeners. Mag hoor, maar het "wegpraten van links extremisme" is iets uit de 70 er en 80 er jaren. Nú echt niet meer. Eerder andersom.
En lees eens het "goedpraten" van de Geenstijlers bij de brandstichting bij Halewijn. En een brandstichting is een aanval op het leven. Dat is met verf niet.
Dat snap ik en die zie je hier vaker, alleen slaat deze nergens opquote:Op maandag 11 september 2017 10:24 schreef Rangono het volgende:
[..]
Het was een doelbewuste omkering.
Het versterkt bij mij juist alleen het idee dat FvD-aanhangers echt enorm dom zijn.quote:Op maandag 11 september 2017 10:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat snap ik en die zie je hier vaker, alleen slaat deze nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |