abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173708925
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:08 schreef Elzies het volgende:

[..]

99.999 als mod :')

Ik probeer me er iets bij voor te stellen. _O-
Notes uitdelen alsof het uitkeringen zijn.

De zwartste periode uit FOK!POL, wat een drama die aap.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173708934
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
Baudet, de vreemde meneer die dezelfde complottheorieën aanhangt als Anders Breivik.
Weet jij wie ook mensen bij hun naam noemde?

Hitler !
pi_173708936
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2017 10:10 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is omdat het FvD geen macht heeft. Laten we er alles aan doen dat dat zo blijft.
Jij ziet ze vliegen.
  maandag 11 september 2017 @ 10:15:20 #54
104871 remlof
Europees federalist
pi_173708941
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:14 schreef Rangono het volgende:

[..]

Jij ziet ze vliegen.
Jij ziet het gevaar van fascisme niet.
pi_173708951
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:27 schreef Klummie het volgende:
Als extreem links geweld toe past wringt men zich in allerlei bochten om het goed te praten. :')

Bovenstaande schilderacties hebben minder aandacht gekregen.
Volgens mij ook niet van Asscher. En aanhoor de afkeuring van Jeroen Pauw (VARA) eens. Hij noemt expliciet linkse actievoerders als boosdoeners. Mag hoor, maar het "wegpraten van links extremisme" is iets uit de 70 er en 80 er jaren. Nú echt niet meer. Eerder andersom.
En lees eens het "goedpraten" van de Geenstijlers bij de brandstichting bij Halewijn. En een brandstichting is een aanval op het leven. Dat is met verf niet.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_173708954
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2017 10:15 schreef remlof het volgende:

[..]

Jij ziet het gevaar van fascisme niet.
Die van links bedoel je? antifa- zwart gekleed, accepteert geen andere mening en zeer gewelddadig.
pi_173708960
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Volgens mij ook niet van Asscher. En aanhoor de afkeuring van Jeroen Pauw (VARA) eens. Hij noemt expliciet linkse actievoerders als boosdoeners. Mag hoor, maar het "wegpraten van links extremisme" is iets uit de 70 er en 80 er jaren. Nú echt niet meer. Eerder andersom.
En lees eens het "goedpraten" van de Geenstijlers bij de brandstichting bij Halewijn. En een brandstichting is een aanval op het leven. Dat is met verf niet.
Omdat het geen vergelijking is. Hoewel bovenstaande kwalijk is, is het iets anders dan een politicus intimideren.
pi_173708991
Zullen vast cameraatjes hangen daar op de gracht.
pi_173709000
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:16 schreef Rangono het volgende:

[..]

Die van links bedoel je? antifa- zwart gekleed, accepteert geen andere mening en zeer gewelddadig.
Vreemde gedachtekronkel is dat toch om extreem/alt links als fascistisch te willen bestempelen, lijkt wel een typisch alt-rechts dingetje te zijn. Antifa is al fout zonder fascistisch te hoeven zijn.

Maar ja als je de discussie laat voeren door mafklappers aan beide kanten van het politieke spectrum dan krijg je dit soort onzin.
pi_173709026
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Vreemde gedachtekronkel is dat toch om extreem/alt links als fascistisch te willen bestempelen, lijkt wel een typisch alt-rechts dingetje te zijn. Antifa is al fout zonder fascistisch te hoeven zijn.

Maar ja als je de discussie laat voeren door mafklappers aan beide kanten van het politieke spectrum dan krijg je dit soort onzin.
Het was een doelbewuste omkering.
pi_173709037
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gewoon een foto uit de toekomst. What a time to be alive _O_
pi_173709068
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:24 schreef Rangono het volgende:

[..]

Het was een doelbewuste omkering.
Dat snap ik en die zie je hier vaker, alleen slaat deze nergens op
  maandag 11 september 2017 @ 10:28:32 #63
104871 remlof
Europees federalist
pi_173709078
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat snap ik en die zie je hier vaker, alleen slaat deze nergens op
Het versterkt bij mij juist alleen het idee dat FvD-aanhangers echt enorm dom zijn.
pi_173709093
Nou inmiddels wordt dit net zon haattopic als elders op het forum...

Inhoudelijk discussiëren is er niet meer bij en het gaat niet meer over de bekladding van het huis van Baudet.

Kijk eens... daar kan het prima over het FvD en Baudet
Topicreeks: [FVD] Forum voor Democratie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')